Ik snap je, maar er is geen speler op zijn positie beter.quote:
Jamaar ze lopen allemaal?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eindelijk een lopende speler met Dumfries.
Maar aub doe een lopende middenvelder die zestien in duikt erin. Anders ga je echt richting Frankball
Simons, Memphis. Met die laatste kan Brobbey in de spits.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap je, maar er is geen speler op zijn positie beter.
Turkije achter, altijd mooi.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Onze concurrenten kunnen niet eens juichen.
Brobbey, meen je dit echt?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Simons, Memphis. Met die laatste kan Brobbey in de spits.
Die ken ik niet.quote:
Laten we dat laatste maar niet doen.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We zullen het doorgeven.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind die schouten echt niks
koeman moet daar wijnaldum neerzetten
Nederland mist een type Toornstraquote:Op maandag 10 juni 2024 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind die schouten echt niks
koeman moet daar wijnaldum neerzetten
Normaal doen hoor Slob.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind Brobbey wel het type spits waar de rest beter van gaat spelen om hem heen. Maar het liefst Simons - Memph - Frimong denk ik.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2024 21:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zaad.
Haha.
Voel mij weer 14 jaar
Niet goed genoegquote:Op maandag 10 juni 2024 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vraag me af of Memphis een optie voor Feyenoord kan zijn
Hij wil (nog) niet naar NL.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Je logt maar uit.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Ja ik zou Gakpo misschien zelfs achter Depay zetten in dat geval.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind Brobbey wel het type spits waar de rest beter van gaat spelen om hem heen. Maar het liefst Simons - Memph - Frimong denk ik.
Ik vind het een beetje zielig dat @Caland de hele dag in zijn rolstoel juicechannels aan het bekijken is.quote:
Spartak Moskou.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jaartje Saoedi Arabie dan voor Memvis. Of MLS
quote:Op maandag 10 juni 2024 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zielig dat @:caland de hele dag in zijn rolstoel juicechannels aan het bekijken is.
Precies dit. Frenkie strooit nooit met dit soort ballen. Inspiratieloos trutje van een voetballert.quote:
Torenstra - Linssenquote:Op maandag 10 juni 2024 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nederland mist een type Toornstra
Voetbalt op een hoger niveau dan Wijnaldum en bovendien een veel leukere gast.quote:
We missen een type Luuk.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onze aanvallers zijn niet bepaald effectief... Een echte topspits had gewoon al twee in netje liggen.
Had niet zoveel met gedweep te maken. Was juist geestig in dat filmpje zelf.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel. Dat gedweep met ontzettend matige voetballers.
Dit geloof ik niet, pics.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
Geloof het of niet maar ik heb een stuk IJslands chocolade erbij gepakt.
We hebben al wat jaren dan ook geen topspelers meer voorin.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onze aanvallers zijn niet bepaald effectief... Een echte topspits had gewoon al twee in netje liggen.
Chocosonquote:Op maandag 10 juni 2024 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
Geloof het of niet maar ik heb een stuk IJslands chocolade erbij gepakt.
Smaken verschillen.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Had niet zoveel met gedweep te maken. Was juist geestig in dat filmpje zelf.
Zolang je je afhankelijk stelt van dit soort spelers zal je altijd op een laag tempo ballen. Maar goed, tegen landen van dit niveau kom je er prima mee weg.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zulks trage bende van Memphis dus. Alles loopt vast omdat hij lekker moet dribbelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |