Normaal doen hoor Slob.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Simons, Memphis. Met die laatste kan Brobbey in de spits.
Ik vind Brobbey wel het type spits waar de rest beter van gaat spelen om hem heen. Maar het liefst Simons - Memph - Frimong denk ik.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2024 21:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zaad.
Haha.
Voel mij weer 14 jaar
Niet goed genoegquote:Op maandag 10 juni 2024 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vraag me af of Memphis een optie voor Feyenoord kan zijn
Hij wil (nog) niet naar NL.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Je logt maar uit.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Ja ik zou Gakpo misschien zelfs achter Depay zetten in dat geval.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind Brobbey wel het type spits waar de rest beter van gaat spelen om hem heen. Maar het liefst Simons - Memph - Frimong denk ik.
Ik vind het een beetje zielig dat @Caland de hele dag in zijn rolstoel juicechannels aan het bekijken is.quote:
Spartak Moskou.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jaartje Saoedi Arabie dan voor Memvis. Of MLS
quote:Op maandag 10 juni 2024 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zielig dat @:caland de hele dag in zijn rolstoel juicechannels aan het bekijken is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |