Die van Radio1 niet... Was best enthousiast...quote:Op maandag 10 juni 2024 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Knap 3e nog. Het ontging de commentator even.
jaquote:Op maandag 10 juni 2024 21:40 schreef RipCity het volgende:
Is dit slimme marketing @:kingroland
https://www.marktplaats.n(...)&utm_content=app_ios
Leon Haaned.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Knap 3e nog. Het ontging de commentator even.
Reclames zijn ook al 10jaar kut. Heel rare strategie.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
AH doet niet eens meer de moeite voor een leuke actie.
flippo's genotquote:Op maandag 10 juni 2024 21:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Reclames zijn ook al 10jaar kut. Heel rare strategie.
Goeie ouwe wuppies tijd
Zeven jaar geen eindtoernooi en toen kwam de juichcape.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
AH doet niet eens meer de moeite voor een leuke actie.
Ja.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:45 schreef RipCity het volgende:
Mogen we koopmeiners nog vervangen eigenlijk?
Melk in blik? hmmm. Nog niet zien liggen. in de koeling?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
In Korea zeer populair. Ik raad dit drankje zeker aan jongensgraag reviewen
kun je bij de AH kopen
@onlogisch en @GGMM willen dit wel proberen.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
In Korea zeer populair. Ik raad deze drankje zeker aan jongensgraag reviewen
kun je bij de AH kopen
Waar is de Oranje juichhaarband?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Reclames zijn ook al 10jaar kut. Heel rare strategie.
Goeie ouwe wuppies tijd
Is hij zo zwaar geblesseerd dan?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:45 schreef RipCity het volgende:
Mogen we koopmeiners nog vervangen eigenlijk?
haha Perezquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Deze drankjequote:Op maandag 10 juni 2024 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
In Korea zeer populair. Ik raad dit drankje zeker aan jongensgraag reviewen
kun je bij de AH kopen
quote:Op maandag 10 juni 2024 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze drankje
Wat ben je toch vreselijk dom af en toe
Doe eens aardig tegen Koningfloplandquote:Op maandag 10 juni 2024 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze drankje
Wat ben je toch vreselijk dom af en toe
Akkoord.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen Koningflopland
Anal digitaal bestaat dat nog?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:52 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Mijn stream loopt vreselijk achter... Tering Canal Digitaal
Neequote:Op maandag 10 juni 2024 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weten jullie nog toen Martins Indi ziedend ging slaan tegen IJsland?
Jij wil meer marokkanen? of toch minder?quote:
Toen we in de hele slechte poel zaten?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weten jullie nog toen Martins Indi ziedend ging slaan tegen IJsland?
Laatst nog op Insta gezien dat Frimpong gewoon Nederlands sprak hoorquote:Op maandag 10 juni 2024 21:55 schreef Zorro het volgende:
Wisten jullie al dat Engeland hiervan verloren heeft?
En Hulkenberg spreekt Nederlands. Frimpong dan weer niet.
Engeland gaat sowieso falen dit EKquote:Op maandag 10 juni 2024 21:55 schreef Zorro het volgende:
F1 is geen sportquote:Op maandag 10 juni 2024 21:55 schreef Zorro het volgende:
Frimpong spreekt beter Nederlands dan Noa Lang.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:55 schreef Zorro het volgende:
Dus ik word gewoon in de maling genomen?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Laatst nog op Insta gezien dat Frimpong gewoon Nederlands sprak hoor
Geniet er lekker van maatquote:Op maandag 10 juni 2024 21:56 schreef KingRoland het volgende:
Ik drink nu coca cola (geen zero)
met 2 oreos
Waarom geen zero?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:56 schreef KingRoland het volgende:
met 2 oreos
ja hij vertelde dat wanneer hij in Nederland is dat hij houdt van Nasi geloof ikquote:Op maandag 10 juni 2024 21:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus ik word gewoon in de maling genomen?
Je moet het eens met mentos proberen. Schijnt ook heel lekker te zijn.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:56 schreef KingRoland het volgende:
met 2 oreos
Welke regio woon je?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:53 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Yep, helaas geen andere optie bij Freedom
Dat zal de begeleiding niet meegebracht hebben.quote:
A la Johannes?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja hij vertelde dat wanneer hij in Nederland is dat hij houdt van Nasi geloof ik
Hij gaat de richting op waar de tegenstander staat. Dat je dat dan niet ziet... En dan roepen dat je het niet gehoord hebt ja hoorquote:
Zichzelf.quote:
Ik herkende de Kuip bijna niet zonder die palen door het beeld.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:01 schreef zoekeenleven het volgende:
Toch jammer dat de Kuip weer verkracht moet worden voor dit soort wedstrijden
Helaas speelt Klaassen nietquote:Op maandag 10 juni 2024 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik herkende de Kuip bijna niet zonder die palen.
Ik dacht dat het de arena was maar toen zag ik dat er geen mongolen in rolstoelen zaten.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik herkende de Kuip bijna niet zonder die palen.
Die zitten er normaal wel in de kuip. Althans, als @Caland er is.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:04 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de arena was maar toen zag ik dat er geen mongolen in rolstoelen zaten.
Dat is toch niet zo'n rat he?quote:Op maandag 10 juni 2024 22:06 schreef GGMM het volgende:
Ik zal wat minder posten (Benji ligt op schoot)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |