Overgangsregeling van...oh...een maand of 3? Zoiets? Of 3 jaar? Roept u maar.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:10 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Overgangsregeling invoeren en meteen beginnen met het ontmantelen van het hele toeslagencircus.
Uitkeringen.quote:
Buitenlandse Zaken dusquote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is toch die vent die bij herhaling in verband gebracht is met buitenlandse diensten? Lijkt me niet ministeriabel.
Onnodige overheidsbemoeienis en symptoombestrijding. ZZP'ers worden genaaid omdat de overheid niet om kan gaan met flexibele arbeidscontracten.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:08 schreef Hanca het volgende:
[..]
Waarom is een verplichte arbeidsongeschiktheidsverzekering voor ZZPers een gedrocht?
Jij bent gewoon soms niet zo overtuigend sarcastischquote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Whis, je sarcasme detector is weer kapot
Opvolger van Uri Rosenthal als minister van Israëlische zaken.quote:
In het kader van "Hoe kom ik zo snel mogelijk van mijn Kamer zetels af" is het wel een goed plan om alle toeslagen binnen een jaar af te schaffen, natuurlijkquote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uitkeringen.
Toeslagen zijn zorgtoeslag, huurtoeslag etc.
BuZa zal vooral weer Israelische zaken worden het komende kabinet. Misschien kunnen ze Uri Rosenthal weer uit het vet halen daarvoor, ging hem de vorige keer ook prima af.quote:
https://www.parool.nl/ned(...)tps://www.google.nl/quote:Hij nam urenlang de tijd voor een betoog over wat hij een ‘politiek proces’ en een ‘politiek gemotiveerde aanval’ op hem noemde. “Een flagrante ondermijning van de democratische rechtsstaat,” aldus van Meijeren. Hij trok ook vergelijkingen met ‘totalitaire regimes’ en het werk van de Stasi, de geheime politie in de DDR.
https://www.destentor.nl/(...)-tegen-mij~a2c40e74/quote:heksenjacht
Kijk, dat is dan wél weer duidelijk niet serieusquote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In het kader van "Hoe kom ik zo snel mogelijk van mijn Kamer zetels af" is het wel een goed plan om alle toeslagen binnen een jaar af te schaffen, natuurlijk
Komt ook een hele berg woonruimte vrij gelijk dus da's ook dikke winst.
We hebben nu de PVV en BBB. Partijen die altijd vinden dat alles meteen moet en kan, het zou derhalve toch moeten lukken?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat wil bijna iedereen (als in het moet veel simpeler) maar helaas gaat dat niet zo snel.
Noodzakelijke overheidsbemoeienis, bedoel je. Juist zulke zaken is exact waarom we een regering nodig hebben.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:13 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Onnodige overheidsbemoeienis en symptoombestrijding. ZZP'ers worden genaaid omdat de overheid niet om kan gaan met flexibele arbeidscontracten.
Dat kan echt niet inderdaadquote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Opvolger van Uri Rosenthal als minister van Israëlische zaken.
Nee zonder dollen. Dan wordt het echt tijd voor de spreekwoordelijke fakkels en hooivorken. Dat is gewoon spelen met de staatsveiligheid.
Precies dat. En er zijn allang voordeligé opties die niet in de vorm van een verzekering lopen, zoals ZelfstandigOndernermers. Nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:13 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Onnodige overheidsbemoeienis en symptoombestrijding. ZZP'ers worden genaaid omdat de overheid niet om kan gaan met flexibele arbeidscontracten.
Mogen ze met vuist op tafel gaan slaan bij ICT-afdeling van Belastingsdienst.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:15 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
We hebben nu de PVV en BBB. Partijen die altijd vinden dat alles meteen moet en kan, het zou derhalve toch moeten lukken?
Zeer noodzakelijke overheidsbemoeienis.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:13 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, niet noodzakelijk. ZZP'ers kunnen dit best zelf regelen, als je andere zaken wil aanpakken moet je dat doen en niet via een omweg die andere mensen naait.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Noodzakelijke overheidsbemoeienis, bedoel je. Juist zulke zaken is exact waarom we een regering nodig hebben.
Nu worden anderen genaaid. Wordt afgewenteld op de samenleving.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:17 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, niet noodzakelijk. ZZP'ers kunnen dit best zelf regelen, als je andere zaken wil aanpakken moet je dat doen en niet via een omweg die andere mensen naait.
En als ze dat niet doen en de rekening komt bij de belastingbetaler terecht dan moeten we dat maar accepteren? Lijkt mij niet. Want volgens mij betalen wij als belastingbetalers voor de Bijstand.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:17 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, niet noodzakelijk. ZZP'ers kunnen dit best zelf regelen, als je andere zaken wil aanpakken moet je dat doen en niet via een omweg die andere mensen naait.
Ze regelen het al zelf. En nee, zzp'ers lopen zelf risico.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu worden anderen genaaid. Wordt afgewenteld op de samenleving.
En waarom regelen ze het dan niet zelf?
Met bezuiniging op ambtenaren en minder expats om de IT systemen aan te passen moet dit slagen toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mogen ze met vuist op tafel gaan slaan bij ICT-afdeling van Belastingsdienst.
Misschien een opt-outje voor toeslagen.
Wat ze aan willen pakken is dat ZZPers concurreren op prijs door zulke zaken niet te regelen en dat doen ze nu dus ook niet via een omweg, maar ze doen exact wat nodig is.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:17 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik ken, helaas, teveel voorbeelden waarbij ze het niet regelen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:20 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ze regelen het al zelf. En nee, zzp'ers lopen zelf risico.
Als je totaal niet weet waar je het over hebt kun je beter niets zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |