quote:Op maandag 10 juni 2024 19:07 schreef Dutch_view het volgende:
De lampen in huis al weer vanaf 17:00 aan![]()
Wel vreemd dat dit gewoon in het subforum WKN wordt toegestaanquote:Op maandag 10 juni 2024 16:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie met Frutsel, dat wil ik niet
Het staat iedereen vrij om hun pure stront op het forum te kliederen, gaat niet tegen de policy.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:30 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wel vreemd dat dit gewoon in het subforum WKN wordt toegestaan
En dat vind ik vreemd, ik zou denken dat dit subforum iets meer een wetenschappelijke basis heeft, en dat er daarom geen plaats is voor deze stront. Maar ik bedenk de policy niet.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het staat iedereen vrij om hun pure stront op het forum te kliederen, gaat niet tegen de policy.
ik wordt gek van die fearmongering, wat al sinds de jaren 70 aan de gang is en nooit uitkomt.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:33 schreef Jojoke het volgende:
Best hoog percentage voor een verwachting.
[ x ]
quote:Op maandag 10 juni 2024 19:57 schreef quirina het volgende:
In Spanje in Spanje in Spanje . In Spanje schijnt altijd de zon 🌞
We gaan het zien. Ik denk dat er op dit moment toch niet meer zoveel aan gedaan kan worden.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik wordt gek van die fearmongering, wat al sinds de jaren 70 aan de gang is en nooit uitkomt.
quote:Op maandag 10 juni 2024 20:33 schreef Jojoke het volgende:
[ x ]
Wat zegt die kaart?quote:Op maandag 10 juni 2024 20:33 schreef Jojoke het volgende:
[ x ]
Een koudepoel in de Noord-Atlantische oceaan betekent vast dat we vaker te maken krijgen met hogedrukgebieden bij Groenland en IJsland, waar langs de oostflank een diepe noordstroming ontstaat die koude, arctische lucht naar West-Europa transporteert.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:33 schreef Jojoke het volgende:
[ x ]
dat hoop ik ook. moet je niet willen. grafkouquote:Op maandag 10 juni 2024 21:18 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Een koudepoel in de Noord-Atlantische oceaan betekent vast dat we vaker te maken krijgen met hogedrukgebieden bij Groenland en IJsland, waar langs de oostflank een diepe noordstroming ontstaat die koude, arctische lucht naar West-Europa transporteert.
Ik hoop dat ik het mis heb.
quote:
Van hartequote:Op maandag 10 juni 2024 21:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Enkeltje gewonnen
Loodzware ballen @:monkyyy
Een wildwaterbaan in je eigen straat, wie wil dat nu niet.quote:
kutlevenquote:Op maandag 10 juni 2024 23:16 schreef Za het volgende:
Hele maand Juni blijft fris:
https://www.weerplaza.nl/(...)n-we-nog-zomer/8848/
Ik vind het ook kut. Maar het blijft zo niet doorgaan, op gegeven moment slaat het altijd ineens om en is het tropisch wekenlang.quote:
Maar wel koud. Vandaag hetzelfde. Tuurlijk schijnt soms de zon, maar het is gewoon fris en er vallen ook buien. Verre van fatsoenlijk en aangenaam zomer weerquote:
Dat stel ik toch ook nergens. Maar vanavond was nog bestvlekker. Ja uiteraard veel te koud voor de tijd van het jaar. Maar dat is voor mij geen probleemquote:Op dinsdag 11 juni 2024 07:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar wel koud. Vandaag hetzelfde. Tuurlijk schijnt soms de zon, maar het is gewoon fris en er vallen ook buien. Verre van fatsoenlijk en aangenaam zomer weer
Dikke wind erbij en al 10 graden. #topzomerweerquote:Op dinsdag 11 juni 2024 07:09 schreef Geschiedkundige het volgende:
En nu ook weer even genieten van de strakblauwe lucht
liver droog en fris, dan plakweer, waardoor je 5 versnellingen lager functioneert.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 01:44 schreef Za het volgende:
[..]
Ik vind het ook kut. Maar het blijft zo niet doorgaan, op gegeven moment slaat het altijd ineens om en is het tropisch wekenlang.
Ik schrijf wat ik daar lees, maar eigenlijk kan niemand met zekerheid zeggen wat voor weer het volgende week wordt. Het verbaasd me best dat ze de hele maand meepakken in hun voorspellingen.
In de zon is het warmer en het waait hier amper. Voor mij heerlijk hoor zoquote:Op dinsdag 11 juni 2024 08:49 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dikke wind erbij en al 10 graden. #topzomerweer
hier ook blauw, zonnig, windstil, warmquote:Op dinsdag 11 juni 2024 07:09 schreef Geschiedkundige het volgende:
En nu ook weer even genieten van de strakblauwe lucht
Nouja, warm is het ook niet echt voor de gemiddelde mens. Maar in de zon is het dikke prima om wat te doenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 08:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hier ook blauw, zonnig, windstil, warm
Wekenlang tropischquote:Op dinsdag 11 juni 2024 01:44 schreef Za het volgende:
[..]
Ik vind het ook kut. Maar het blijft zo niet doorgaan, op gegeven moment slaat het altijd ineens om en is het tropisch wekenlang.
Ik schrijf wat ik daar lees, maar eigenlijk kan niemand met zekerheid zeggen wat voor weer het volgende week wordt. Het verbaasd me best dat ze de hele maand meepakken in hun voorspellingen.
Het komt wat laat op gang deze zomer..quote:Op dinsdag 11 juni 2024 08:56 schreef GarlandBriggs het volgende:
Vanaf donderdagochtend enig herstel gelukkig...en zie ik daar volgende week een verdwaalde 25+ in de laatste pluim staan?
Je moet je ergens aan vasthouden tegenwoordig hè...
Bovendien komt er recordwarmte aan in Juli! Spaanse pluimen tot diep in September!
in de zon lijkt het op Spanje.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 08:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nouja, warm is het ook niet echt voor de gemiddelde mens. Maar in de zon is het dikke prima om wat te doen
de laatste pluim, zeg maarquote:Op dinsdag 11 juni 2024 08:56 schreef GarlandBriggs het volgende:
Vanaf donderdagochtend enig herstel gelukkig...en zie ik daar volgende week een verdwaalde 25+ in de laatste pluim staan?
Bovendien komt er recordwarmte aan in Juli! Spaanse pluimen tot diep in September!
iedereen heeft een vakantie naar de zon toe geboekt, smelten we hier weg.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 08:56 schreef GarlandBriggs het volgende:
Speciaal voor de achterblijversquote:Op dinsdag 11 juni 2024 09:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
iedereen heeft een vakantie naar de zon toe geboekt, smelten we hier weg.
JAAAAAAAAAAAAAA, HOOPquote:Op dinsdag 11 juni 2024 09:24 schreef INViCTuS het volgende:
Terreur buien en iets warmer misschien. Zomer wacht nog ff
[ x ]
Sorry maar hoe zie jij dikke dertigers terug in deze pluim?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
Pluim met uitschieters naar dikke dertigers![]()
Maar nu de hamvraag: is het ook droog?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Sorry maar hoe zie jij dikke dertigers terug in deze pluim?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar nu de hamvraag: is het ook droog?
Ook nog steeds niet heel prima ofzo. Geen zomerse pluim. Natuur heeft warmte nodigquote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wilders heeft gelogen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou ik eerder obese dan dik noemen maar à la.quote:
Zat ook al te kijken. En neerslag bijna uit de kaarten, uhhhh niet bepaaldquote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fat shaming!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou ik eerder obese dan dik noemen maar à la.
De zomer gaat het precies timen met de start van de zomerquote:Op dinsdag 11 juni 2024 09:24 schreef INViCTuS het volgende:
Terreur buien en iets warmer misschien. Zomer wacht nog ff
[ x ]
Ik had een festivalkaterdagje op de bank maar de ramen zijn niet droog geweest nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |