Bijna kerstquote:Op maandag 10 juni 2024 17:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Man wat een weertje, koud, regen, noordoosten wind....als of het november is
Wordt tijd dat we de sneeuw weer gaan zienquote:
Heb ik 3 weken geleden nog gezienquote:Op maandag 10 juni 2024 17:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wordt tijd dat we de sneeuw weer gaan zien
Nederland terug naar hoe het hoortquote:Op maandag 10 juni 2024 17:33 schreef dick_laurent het volgende:
Ik ben erg benieuwd of Nederland er nog is in augustus en niet in een moeras is veranderd.
Ik bid voor jullie 🙏🏼
Verlang weer naar het winterweerquote:Op maandag 10 juni 2024 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik 3 weken geleden nog gezien
Godverdomme die tijd vliegt voorbij.
Gewoon doen, als gastmod mag dat.quote:Op maandag 10 juni 2024 16:43 schreef Nattekat het volgende:
Mijn handen jeuken gewoon om die wappiereacties weg te mieteren. Donderstraal op
Deutschland begon de herfstdag iets later. Overal in Nederland was het vrijwel de hele dag tering tyfus koud en nat. Rest van de week niet veel andersquote:Op maandag 10 juni 2024 17:02 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Vanmorgen nog een zonnige morgen gepakt in het Sauerland.
Op de terugweg in het Ruhrgebied wat regen gehad. Nu net een goed uurtje thuis en al een uur zon met 16 graden en een briesje.
Wel best wat wolken in de lucht, maar de zon staat gunstig
Van bidden is nog nooit iemand of iets beter geworden, dus dat helpt niksquote:Op maandag 10 juni 2024 17:33 schreef dick_laurent het volgende:
Ik ben erg benieuwd of Nederland er nog is in augustus en niet in een moeras is veranderd.
Ik bid voor jullie 🙏🏼
Nu hier ook de zon weer weg en wind trekt aanquote:Op maandag 10 juni 2024 17:43 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Deutschland begon de herfstdag iets later. Overal in Nederland was het vrijwel de hele dag tering tyfus koud en nat. Rest van de week niet veel anders
Neequote:Op maandag 10 juni 2024 17:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Verlang weer naar het winterweerlaten we zomer dit jaar maar overslaan
hagel? zit je in een ander land?quote:Op maandag 10 juni 2024 17:08 schreef Vincent_student het volgende:
Fantastisch weer. Hagel en het komt met bakken uit de lucht. En onweer. Ik heb alles even opengegooid, kan het lekker doorwaaien. Even genieten.
Is ook heerlijk slaapweer dit, met een loeiende wind die langs het huis scheert.quote:Op maandag 10 juni 2024 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het in de avond thuis toch wel weer knus.
Tondeuse eroverheenquote:Op maandag 10 juni 2024 16:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die teringkrul zien we al sinds afgelopen september hoor
Onder een dakraamquote:Op maandag 10 juni 2024 18:49 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Is ook heerlijk slaapweer dit, met een loeiende wind die langs het huis scheert.
Sloffen aan, kopje thee.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:07 schreef Dutch_view het volgende:
De lampen in huis al weer vanaf 17:00 aan![]()
quote:Op maandag 10 juni 2024 19:07 schreef Dutch_view het volgende:
De lampen in huis al weer vanaf 17:00 aan![]()
Wel vreemd dat dit gewoon in het subforum WKN wordt toegestaanquote:Op maandag 10 juni 2024 16:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie met Frutsel, dat wil ik niet
Het staat iedereen vrij om hun pure stront op het forum te kliederen, gaat niet tegen de policy.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:30 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wel vreemd dat dit gewoon in het subforum WKN wordt toegestaan
En dat vind ik vreemd, ik zou denken dat dit subforum iets meer een wetenschappelijke basis heeft, en dat er daarom geen plaats is voor deze stront. Maar ik bedenk de policy niet.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het staat iedereen vrij om hun pure stront op het forum te kliederen, gaat niet tegen de policy.
ik wordt gek van die fearmongering, wat al sinds de jaren 70 aan de gang is en nooit uitkomt.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:33 schreef Jojoke het volgende:
Best hoog percentage voor een verwachting.
[ x ]
quote:Op maandag 10 juni 2024 19:57 schreef quirina het volgende:
In Spanje in Spanje in Spanje . In Spanje schijnt altijd de zon 🌞
We gaan het zien. Ik denk dat er op dit moment toch niet meer zoveel aan gedaan kan worden.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik wordt gek van die fearmongering, wat al sinds de jaren 70 aan de gang is en nooit uitkomt.
quote:Op maandag 10 juni 2024 20:33 schreef Jojoke het volgende:
[ x ]
Wat zegt die kaart?quote:Op maandag 10 juni 2024 20:33 schreef Jojoke het volgende:
[ x ]
Een koudepoel in de Noord-Atlantische oceaan betekent vast dat we vaker te maken krijgen met hogedrukgebieden bij Groenland en IJsland, waar langs de oostflank een diepe noordstroming ontstaat die koude, arctische lucht naar West-Europa transporteert.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:33 schreef Jojoke het volgende:
[ x ]
dat hoop ik ook. moet je niet willen. grafkouquote:Op maandag 10 juni 2024 21:18 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Een koudepoel in de Noord-Atlantische oceaan betekent vast dat we vaker te maken krijgen met hogedrukgebieden bij Groenland en IJsland, waar langs de oostflank een diepe noordstroming ontstaat die koude, arctische lucht naar West-Europa transporteert.
Ik hoop dat ik het mis heb.
quote:
Van hartequote:Op maandag 10 juni 2024 21:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Enkeltje gewonnen
Loodzware ballen @:monkyyy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |