SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma NEDERLANDERS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
TV:
Helaas niet op Eurosport of Ziggy, helaas wel bij de NOS met hun niet terugkijkbare streams uit de jaren stillekes en ongetwijfeld de onvermijdelijke prof. dr. ir. Sedoc. Waar de NOS slechts de avondsessies uitzendt op lineaire tv uitzendt doet de VRT dat ook met de ochtendsessies. Het is wel even zoeken of het dan op VRT1, Canvas of Ketnet te doen is. De BBC houdt het beperkt tot de digitale kanalen.
Site European-Athletics[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat zag ik bij de kwalificatie ook een paar keer. Er is ook wel weinig marge op de mat.quote:
Dat was z'n broer!quote:Op zondag 9 juni 2024 22:00 schreef Redefine het volgende:
Zeze op de 100 meter een valse start en nu met een honderdste de finale missen. Ach ja.
Hij heeft zojuist medegedeeld dat alle Nederlandse gewoon altijd chokers zijn en dat het typisch Nederlands is.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft Burnet al verantwoording afgelegd voor zijn wanprestatie?
Dat besefte ik mij later ja. Maar topic was al gesloten, dus te laat voor een editquote:
Topic was toen nog gewoon aan het springen hoor.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat besefte ik mij later ja. Maar topic was al gesloten, dus te laat voor een edit
Die loopt onder de hordes door, daardoor won ze vorige keer.quote:
Toen ik mij het besefte niet meerquote:Op zondag 9 juni 2024 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Topic was toen nog gewoon aan het springen hoor.
Zeker. Maar daar JUICHEN wij wel voor op de Spelen. Het op 1 na grootste Europese land zonder medaille.quote:
Dat zou weleens tijd worden ja. Hopelijk pakt ze dan een medaille.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker. Maar daar JUICHEN wij wel voor op de Spelen. Het op 1 na grootste Europese land zonder medaille.
Zozo.quote:
In de waterbak,, stukje watermanagementquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |