abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 juni 2024 @ 13:58:32 #181
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_213869487
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 12:22 schreef Jippie het volgende:

[..]
Wat heeft een Palestijn/ Moslim jou ooit misdaan dat je zo in het framen van deze bevolkingsgroepen blijft hangen.
Geen idee, hier een willekeurige lijst:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_213869583
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 13:19 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ook goed. Speel ze lekker tegen elkaar uit. Prima toch? Kunnen we gelijk zien of Hamas echt zo gevreesd en gehaat wordt door de gewone burger.
Probleem met dwang is net zoals met marteling, de informatie die gegeven wordt is niet per se betrouwbaar. We weten niet of de burgers die IDF chanteert ook echt iets voor Hamas hebben gedaan, er zal ook bij deze actie geen controle orgaan aanwezig zijn. Verder worden burgers onder druk gezet omdat het hun en hun familie direct gevaar kan opleveren, wat misschien toen ook al de reden was.

Abu Ghraip vonden we prima omdat het onze bondgenoot was en we er vanuit gingen dat de gevangenen daar terecht zaten. Alleen, dat laatste weten we niet. Wij, het superieure westen, hebben ons ook toen verlaagd tot het laagste niveau.
pi_213869636
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 11:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze de moed vinden Hamas eruit te trappen.
En dan? Ik weet nog toen ik een klein replartje was en er nog geen hamas bestond, raadt eens wat, toen was er ook terreur naar de joden.
pi_213869721
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 14:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Probleem met dwang is net zoals met marteling, de informatie die gegeven wordt is niet per se betrouwbaar.
Dat boeit toch niet? Ze controleren en verifiren het echt wel tig keer. Ze scheuren niet na n telefoontje direct naar de opgegeven locatie.
pi_213869740
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 12:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Eerste wat sneuvelt tijdens een oorlog is de waarheid. Ik geloof niks van wat israel de wereld in helpt.

:{
En dus geloof je ook niet wat Hamas de wereld in helpt.

Toch?
Intolerant voor intolerantie
pi_213869742
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 14:13 schreef ReplaR het volgende:

[..]
En dan? Ik weet nog toen ik een klein replartje was en er nog geen hamas bestond, raadt eens wat, toen was er ook terreur naar de joden.
Dan zien ze wel verder. First things first. En dat is Hamas zo naar de knoppen helpen dat die niet meer kunnen.
  Moderator dinsdag 11 juni 2024 @ 14:26:37 #187
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213869786
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 14:13 schreef ReplaR het volgende:

[..]
dan de volgende
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 11 juni 2024 @ 14:26:54 #188
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213869791
of de vorige
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213869853
Isral heeft wss oorlogsmisdaden gepleegt bij het bevrijden van de gijzelaars.

Nou goh het zal ook weer eens niet.
Het wordt eens tijd dat die terroristen (Isral) aangepakt worden.
Echt de ene oorlogsmisdaad na de ander.
pi_213869866
Welke dan?
pi_213869887
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 08:49 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ook al behandel je de pali's met fluwelen handschoentjes, het gaat niet werken daar. Omdat ideoligie.

De islam dult niks anders dan islam, anders dan onderwerping. Israel wil gewoon een land zijn, hamas wil israel dood.

Kan je wel met een marshallplan komen, wordt toch niks.
We zitten niet op een gestold, eeuwigdurend punt in de geschiedenis, het idee dat perspectief bieden aan Palestijnen nimmer zal werken of dat er nooit vrede kan komen is onzinnig.

Verder is Islam niet gelijk aan Hamas.

Tot slot, het aanhoudend gebruik van de term 'Pali's' is verkeerd, het zijn geen minderwaardige mensen die je met dergelijke bewoordingen hoeft te kleineren.

Het is, misschien dat je er dan iets van begrijpt, even debiel als Israeli steevast 'the zionists' of 'neuzen' te noemen.
pi_213869911
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 14:21 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat boeit toch niet? Ze controleren en verifiren het echt wel tig keer. Ze scheuren niet na n telefoontje direct naar de opgegeven locatie.
Ja? Tijdje terug nog een land artikel waar diverse militaire bronnen melden dat gebouwen snachts aangevallen worden omdat er een Hamas lid aanwezig zou zijn maar niet gecontroleerd wordt of dat uren later als de aanval uitgevoerd wordt nog steeds zo is en of dat er nog andere mensen aanwezig zijn. De aanvallen op drie auto's van World Central Kitchen op drie locaties waarbij alle inzittenden werden vermoord zonder controle of het vermeende doelwit berhaupt in een auto aanwezig was. De belegering van de auto van Hind en het vernietigen van de ambulance die haar kwam redden.

Dit zijn alleen de zaken die wij horen. Een onafhankelijk journalist wordt het gebied niet toegelaten. IDF die alles tien keer controleert was tot voor kort een sprookje en is waarschijnlijk nog steeds een sprookje
  dinsdag 11 juni 2024 @ 14:55:09 #193
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213870092
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 14:36 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
We zitten niet op een gestold, eeuwigdurend punt in de geschiedenis, het idee dat perspectief bieden aan Palestijnen nimmer zal werken of dat er nooit vrede kan komen is onzinnig.

Tot slot, het aanhoudend gebruik van de term 'Pali's' is verkeerd, het zijn geen minderwaardige mensen die je met dergelijke bewoordingen hoeft te kleineren.

Het is, misschien dat je er dan iets van begrijpt, even debiel als Israeli steevast 'the zionists' of 'neuzen' te noemen.
Kijk hier eens naar:

quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 12:49 schreef Aether het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_213870127
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 14:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Kijk hier eens naar:
[..]

Ik weet best dat Hamas schurken zijn. Dat haalt de rest van mijn betoog geenzins onderuit.
  dinsdag 11 juni 2024 @ 14:58:56 #195
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_213870129
twitter

Welkom bij aflevering 6548 van "Daar wil ik bijhoren, deze mensen staan aan de goede kant!"

Wat een kansloos tuig toch allemaal die palliedebielen :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_213870282
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]

Welkom bij aflevering 6548 van "Daar wil ik bijhoren, deze mensen staan aan de goede kant!"

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 11 juni 2024 @ 15:29:21 #197
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213870474
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 14:58 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ik weet best dat Hamas schurken zijn. (...)
Done.

Zolang de pali's 'from the river to the sea' willen, is het allemaal incompatibel met elkaar en zal iedere vinger die uitgestoken wordt voor de pali's geprezen worden als een overwinning. Het gaat ze niet om een normaal leven te kunnen leiden, het gaat ze om de vernietiging van israel vanwege de eeuwige jodenhaat. En israel, wat wil die? Wel een normaal leven.

Daarom geen enkele vinger. Zolang hamas niet wordt afgewezen (immers >70% van de pali's staan achter hamas) en de islam wordt afgezworen, heeft palestina niets te zoeken op deze wereld.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_213870518
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 14:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ja? Tijdje terug nog een land artikel waar diverse militaire bronnen melden dat gebouwen snachts aangevallen worden omdat er een Hamas lid aanwezig zou zijn maar niet gecontroleerd wordt of dat uren later als de aanval uitgevoerd wordt nog steeds zo is en of dat er nog andere mensen aanwezig zijn. De aanvallen op drie auto's van World Central Kitchen op drie locaties waarbij alle inzittenden werden vermoord zonder controle of het vermeende doelwit berhaupt in een auto aanwezig was. De belegering van de auto van Hind en het vernietigen van de ambulance die haar kwam redden.

Dit zijn alleen de zaken die wij horen. Een onafhankelijk journalist wordt het gebied niet toegelaten. IDF die alles tien keer controleert was tot voor kort een sprookje en is waarschijnlijk nog steeds een sprookje
Ik heb het over bevrijdingsacties.
pi_213870538
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 15:29 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Done.

Zolang de pali's 'from the river to the sea' willen, is het allemaal incompatibel met elkaar en zal iedere vinger die uitgestoken wordt voor de pali's geprezen worden als een overwinning. Het gaat ze niet om een normaal leven te kunnen leiden, het gaat ze om de vernietiging van israel vanwege de eeuwige jodenhaat. En israel, wat wil die? Wel een normaal leven.

Daarom geen enkele vinger. Zolang hamas niet wordt afgewezen (immers >70% van de pali's staan achter hamas) en de islam wordt afgezworen, heeft palestina niets te zoeken op deze wereld.
Edit
54% believe that Hamas is the most deserving of representing and leading the Palestinian people today
pi_213870636
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 14:21 schreef Ulx het volgende:

[..]
Over wie heb je het?
Fbi? Cia?

Niet de IDF toch? Die bombarderen alles plat als ze maar iets horen. Dat heeft de geschiedenis allang bewezen.
pi_213870649
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 08:49 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ook al behandel je de pali's met fluwelen handschoentjes, het gaat niet werken daar. Omdat ideoligie.

De islam dult niks anders dan islam, anders dan onderwerping. Israel wil gewoon een land zijn, hamas wil israel dood.

Kan je wel met een marshallplan komen, wordt toch niks.
Isral wil alleen maar land?
Wat een onzin :')

Vandaar dat ze zoveel moorden plegen en oorlogsmisdaden plegen :')
  dinsdag 11 juni 2024 @ 15:57:57 #202
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213870789
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]

Aflevering 6549 en 6550 hieronder:

twitter

twitter

Alleen met gezichtsbedekking of meteen wegrennen en als je toch gepakt wordt meteen janken over politiegeweld natuurlijk.
pi_213870875
Hamasleider Sinwar: Palestijnse burgerdoden zijn ‘noodzakelijke opofferingen’
https://niw.nl/hamasleide(...)elijke-opofferingen/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 11 juni 2024 @ 16:08:19 #204
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_213870893
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 15:57 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Aflevering 6549 en 6550 hieronder:

[ x ]
[ x ]

Alleen met gezichtsbedekking of meteen wegrennen en als je toch gepakt wordt meteen janken over politiegeweld natuurlijk.
Daar moet je gewoon meteen met scherp op schieten.
  dinsdag 11 juni 2024 @ 16:11:09 #205
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213870917
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 16:07 schreef Aether het volgende:
Hamasleider Sinwar: Palestijnse burgerdoden zijn ‘noodzakelijke opofferingen’
https://niw.nl/hamasleide(...)elijke-opofferingen/
Geen verrassing dat die terroristen er zo over denken. Ze verwelkomen de hel op aarde.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 11 juni 2024 @ 16:27:02 #206
323401 Kijkertje
met filter
pi_213871035
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 12:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[ afbeelding ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 11 juni 2024 @ 16:55:09 #207
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213871343
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Daar moet je gewoon meteen met scherp op schieten.
Nou nou nou nou nou nou nou dat hoeft ook echt niet.

Maar het zou echt superfijn zijn als er scherper gehandhaafd werd op bijvoorbeeld gezichtsbedekking zodat we niet massaal het idee krijgen dat iedereen zijn destructieve gang maar kon gaan in alle anonimiteit om daarna zonder problemen aan te kunnen schuiven bij het avondeten om het de volgende dag te herhalen of een tandje bij te zetten.
pi_213871438
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 15:29 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Done.

Niet alleen Hamas moet volgens jou afgezworen worden, nee de Palestijnen moeten ook de Islam afzweren anders heeft Palestina volgens jou niets te zoeken op deze wereld.

Ik denk dat wat je schrijft krankzinnig is en immoreel, let maar eens op wat er gebeurt als ik de woorden even 180 graden draai:

Zolang de regering Netanyahu niet wordt afgewezen en het jodendom wordt afgezworen, heeft Israel niets te zoeken op deze wereld.

Jij zal het allemaal wel in de haak vinden, maar ik vind dat jouw woorden van het niveau 'from the river to the sea, Palestina will be free' zijn.
  dinsdag 11 juni 2024 @ 17:10:39 #209
131800 Tarado
cap de fusca
pi_213871487
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 16:11 schreef Perrin het volgende:

[..]
Geen verrassing dat die terroristen er zo over denken. Ze verwelkomen de hel op aarde.
We wisten dit natuurlijk al, wat me wel verrast is de support voor deze terroristen van vele medelanders.
  dinsdag 11 juni 2024 @ 17:12:01 #210
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213871496
quote:

[..]
Welk perspectief heb je het over? Er zijn al talloze malen concessies gedaan richting de Palestijnen, zelfs meermaals (zoals hier al geregeld besproken is) een staat aangeboden. Elke keer is dit geweigerd en begon men opnieuw met terrorisme en geweld jegens Joden. En dit Barbarisme stampt al van de tijd voordat Isral was opgericht.
quote:
Dat klopt, maar Hamas is wel de zoveelste radicale Islamtische terreurgroepering. En daarmee onderdeel van een hele lange lijst aan soortgelijke groeperingen. En dit zien we alleen binnen de Islam. Er zijn geen talloze Joodse, Christelijke of pakweg Hindoe terreurorganisaties. En dan hebben we het nog niet eens over de vele Islamtische regimes zoals bijvoorbeeld in Iran, wat weliswaar geen terreurorganisatie is, maar wel op een verschrikkelijke manier vanuit religie de bevolking onderdrukt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 17:04 schreef Hatseflats22 het volgende:
Zolang de regering Netanyahu niet wordt afgewezen en het jodendom wordt afgezworen, heeft Israel niets te zoeken op deze wereld.
Raar argument en tevens een valse vergelijking. Of wil jij zeggen dat Isral op basis van Joodse heilige leer, een ander land en volk wil vernietigen? Natuurlijk niet. Sterker nog, er zijn verscheidene Isralische leiders geweest die de Palestijnen een eigen staat hebben aangeboden. Ook zijn er talloze Isralische organisaties (naar mijn mening naef, maar ok) die zich inzetten voor de Palestijnen en een tweestatenoplossing willen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')