abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213870649
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 08:49 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ook al behandel je de pali's met fluwelen handschoentjes, het gaat niet werken daar. Omdat ideoligie.

De islam dult niks anders dan islam, anders dan onderwerping. Israel wil gewoon een land zijn, hamas wil israel dood.

Kan je wel met een marshallplan komen, wordt toch niks.
Israël wil alleen maar land?
Wat een onzin :')

Vandaar dat ze zoveel moorden plegen en oorlogsmisdaden plegen :')
  dinsdag 11 juni 2024 @ 15:57:57 #202
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213870789
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]

Welkom bij aflevering 6548 van "Daar wil ik bijhoren, deze mensen staan aan de goede kant!"

Wat een kansloos tuig toch allemaal die palliedebielen :').
Aflevering 6549 en 6550 hieronder:

twitter

twitter

Alleen met gezichtsbedekking of meteen wegrennen en als je toch gepakt wordt meteen janken over politiegeweld natuurlijk.
pi_213870875
Hamasleider Sinwar: Palestijnse burgerdoden zijn ‘noodzakelijke opofferingen’
https://niw.nl/hamasleide(...)elijke-opofferingen/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 11 juni 2024 @ 16:08:19 #204
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_213870893
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 15:57 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Aflevering 6549 en 6550 hieronder:

[ x ]
[ x ]

Alleen met gezichtsbedekking of meteen wegrennen en als je toch gepakt wordt meteen janken over politiegeweld natuurlijk.
Daar moet je gewoon meteen met scherp op schieten.
  dinsdag 11 juni 2024 @ 16:11:09 #205
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213870917
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 16:07 schreef Aether het volgende:
Geen verrassing dat die terroristen er zo over denken. Ze verwelkomen de hel op aarde.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 11 juni 2024 @ 16:27:02 #206
323401 Kijkertje
met filter
pi_213871035
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 12:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[ afbeelding ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 11 juni 2024 @ 16:55:09 #207
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213871343
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Daar moet je gewoon meteen met scherp op schieten.
Nou nou nou nou nou nou nou dat hoeft ook echt niet.

Maar het zou echt superfijn zijn als er scherper gehandhaafd werd op bijvoorbeeld gezichtsbedekking zodat we niet massaal het idee krijgen dat iedereen zijn destructieve gang maar kon gaan in alle anonimiteit om daarna zonder problemen aan te kunnen schuiven bij het avondeten om het de volgende dag te herhalen of een tandje bij te zetten.
pi_213871438
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 15:29 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Done.

Zolang de pali's 'from the river to the sea' willen, is het allemaal incompatibel met elkaar en zal iedere vinger die uitgestoken wordt voor de pali's geprezen worden als een overwinning. Het gaat ze niet om een normaal leven te kunnen leiden, het gaat ze om de vernietiging van israel vanwege de eeuwige jodenhaat. En israel, wat wil die? Wel een normaal leven.

Daarom geen enkele vinger. Zolang hamas niet wordt afgewezen (immers >70% van de pali's staan achter hamas) en de islam wordt afgezworen, heeft palestina niets te zoeken op deze wereld.
Niet alleen Hamas moet volgens jou afgezworen worden, nee de Palestijnen moeten ook de Islam afzweren anders heeft Palestina volgens jou niets te zoeken op deze wereld.

Ik denk dat wat je schrijft krankzinnig is en immoreel, let maar eens op wat er gebeurt als ik de woorden even 180 graden draai:

Zolang de regering Netanyahu niet wordt afgewezen en het jodendom wordt afgezworen, heeft Israel niets te zoeken op deze wereld.

Jij zal het allemaal wel in de haak vinden, maar ik vind dat jouw woorden van het niveau 'from the river to the sea, Palestina will be free' zijn.
  dinsdag 11 juni 2024 @ 17:10:39 #209
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213871487
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 16:11 schreef Perrin het volgende:

[..]
Geen verrassing dat die terroristen er zo over denken. Ze verwelkomen de hel op aarde.
We wisten dit natuurlijk al, wat me wel verrast is de support voor deze terroristen van vele medelanders.
  dinsdag 11 juni 2024 @ 17:12:01 #210
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213871496
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 14:36 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
We zitten niet op een gestold, eeuwigdurend punt in de geschiedenis, het idee dat perspectief bieden aan Palestijnen nimmer zal werken of dat er nooit vrede kan komen is onzinnig.
Welk perspectief heb je het over? Er zijn al talloze malen concessies gedaan richting de Palestijnen, zelfs meermaals (zoals hier al geregeld besproken is) een staat aangeboden. Elke keer is dit geweigerd en begon men opnieuw met terrorisme en geweld jegens Joden. En dit Barbarisme stampt al van de tijd voordat Israël was opgericht.
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 14:36 schreef Hatseflats22 het volgende:
Verder is Islam niet gelijk aan Hamas.
Dat klopt, maar Hamas is wel de zoveelste radicale Islamtische terreurgroepering. En daarmee onderdeel van een hele lange lijst aan soortgelijke groeperingen. En dit zien we alleen binnen de Islam. Er zijn geen talloze Joodse, Christelijke of pakweg Hindoe terreurorganisaties. En dan hebben we het nog niet eens over de vele Islamtische regimes zoals bijvoorbeeld in Iran, wat weliswaar geen terreurorganisatie is, maar wel op een verschrikkelijke manier vanuit religie de bevolking onderdrukt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 17:04 schreef Hatseflats22 het volgende:
Zolang de regering Netanyahu niet wordt afgewezen en het jodendom wordt afgezworen, heeft Israel niets te zoeken op deze wereld.
Raar argument en tevens een valse vergelijking. Of wil jij zeggen dat Israël op basis van Joodse heilige leer, een ander land en volk wil vernietigen? Natuurlijk niet. Sterker nog, er zijn verscheidene Israëlische leiders geweest die de Palestijnen een eigen staat hebben aangeboden. Ook zijn er talloze Israëlische organisaties (naar mijn mening naïef, maar oké) die zich inzetten voor de Palestijnen en een tweestatenoplossing willen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213871498
quote:
Dat is toch al een tijd bekend? Laatst had de IDF een telefoongesprek openbaar gemaakt met een inwoner van Rafah om hem te waarschuwen weg te wezen want er kwam een aanval aan en je hoorde die kerel gewoon weigeren, roepen dat hij liever met de hele familie, kinderen en al, dood zou gaan dan de deur uit. Dat was echt ziek.
  dinsdag 11 juni 2024 @ 17:16:15 #212
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213871518
quote:
Lord Farquaad, hij blijft het goed doen...
pi_213871544
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 17:12 schreef HowardRoark het volgende:

[
[..]
Raar argument en tevens een valse vergelijking. Of wil jij zeggen dat Israël op basis van Joodse heilige leer, een ander land en volk wil vernietigen? Natuurlijk niet. Sterker nog, er zijn verscheidene Israëlische leiders geweest die de Palestijnen een eigen staat hebben aangeboden. Ook zijn er talloze Israëlische organisaties (naar mijn mening naïef, maar oké) die zich inzetten voor de Palestijnen en een tweestatenoplossing willen.
De ene groep mensen vragen het geloof af te zweren, anders komt er geen land, is prima te vergelijken met een andere groep mensen vragen het geloof af te zweren.
  dinsdag 11 juni 2024 @ 17:28:02 #214
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_213871605
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 16:55 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Maar het zou echt superfijn zijn als er scherper gehandhaafd werd op bijvoorbeeld gezichtsbedekking zodat we niet massaal het idee krijgen dat iedereen zijn destructieve gang maar kon gaan in alle anonimiteit om daarna zonder problemen aan te kunnen schuiven bij het avondeten om het de volgende dag te herhalen of een tandje bij te zetten.
Waarom niet? Staat er een volledig bedekt in iets wat op een hamas outfit moet lijken.

Maar ook goed stuur ze maar naar Pally dan zijn we er ook vanaf.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 11 juni 2024 @ 17:36:01 #215
485843 crew  Jippie
pi_213871667
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 12:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Framen? Ik baseer mij simpelweg op onderzoeken, statistieken en duidelijk bewijsmateriaal zoals de vele videos die we zagen tijdens en na de aanslagen van 7 oktober of de getuigenissen van vrijgekomen gijzelaars.

En ik heb het verder in mijn post ook helemaal niet over 'moslims'. Dus waarom je hier dus over begint is mij niet duidelijk.
Het is altijd hetzelfde riedeltje wat ik lees in jouw reacties. Op zich is het je goed recht om te posten wat je ergens van vindt, maar ik vroeg mij ineens af of er iets persoonlijk meespeelde en dacht ik vraag het gewoon. Of je zou antwoorden is een tweede, dat beslis jezelf.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 11 juni 2024 @ 17:40:21 #216
485843 crew  Jippie
pi_213871719
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 13:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Geen idee, hier een willekeurige lijst:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles persoonlijk aan den lijve ondervonden? Of aar even opgezocht?
pi_213871734
Dafuq. De VN vond dat de gijzelaars maar gegijzeld hadden moeten blijven, want ja, als er doden vallen bij een bevrijdingsactie is het zo zielig.

twitter
pi_213871743
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 16:55 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Of om met de voorzitter van de UvA je lijst met eisen te bespreken :')
pi_213871760
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 17:42 schreef Ulx het volgende:
Dafuq. De VN vond dat de gijzelaars maar gegijzeld hadden moeten blijven, want ja, als er doden vallen bij een bevrijdingsactie is het zo zielig.

[ x ]
Mooi, dan mag Israël die 3500 gevangen ook vasthouden.
  dinsdag 11 juni 2024 @ 17:48:09 #220
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213871774
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 17:04 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Niet alleen Hamas moet volgens jou afgezworen worden, nee de Palestijnen moeten ook de Islam afzweren anders heeft Palestina volgens jou niets te zoeken op deze wereld.

Ik denk dat wat je schrijft krankzinnig is en immoreel, let maar eens op wat er gebeurt als ik de woorden even 180 graden draai:

Jij zal het allemaal wel in de haak vinden, maar ik vind dat jouw woorden van het niveau 'from the river to the sea, Palestina will be free' zijn.
Dat zal in jouw ogen zo zijn. Ik zie de Joden nog niet immoreel de hele Arabische wereld naar de klote schieten, puur omdat zij hen hun plek niet op de aardbol gunnen.

Denk daar eens over na. Het zijn juist de pali's die de Joden geen plek op deze aardbol gunnen. Dat jij het omdraait, zegt genoeg.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 11 juni 2024 @ 17:48:26 #221
485843 crew  Jippie
pi_213871775
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 12:36 schreef Ulx het volgende:

[..]
Tweederde van de bewoners van Gaza had naar eigen zeggen weinig problemen met 7 oktober. En zelfs is het uit angst voor repercussies dat men dat zei en geeft het een wat vertekend beeld, dan is het niet ineens een piepkleine minderheid die dat vond. Dat is gewoon gelul. Dat kan niet.

De IDF is ook alleen maar achter de locatie van de gijzelaars gekomen doordat een Palestijn is gaan praten. Misschien in ruil voor een deal -zak geld en een nieuw leven ver van Gaza voor hem en de familie is niet onwaarschijnlijk- misschien ook niet. Maar dat zal geen Hamaslid zijn geweest. Dus is het bij een aantal burgers bekend waar gijzelaars zitten. Die gewone mensen zijn toch niet achterlijk? Die zien toch ook dingen? En dan niets doen? Tja...
Ik denk dat daar een zwaar geïndoctrineerd en gehersenspoeld volk zit. Waarmee ik niet beweer dat ze weerloos of zielig zijn, het is gewoon erg gecompliceerd. Als kinderen opgroeien in een sfeer van dreiging en oorlog gaat er al een hoop mis waardoor het opgroeien tot stabiele volwassenen een unicum is.
  dinsdag 11 juni 2024 @ 17:48:49 #222
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213871777
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 17:16 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Lord Farquaad, hij blijft het goed doen...
Over immoreel gesproken @Hatseflats22
1947-2016
  dinsdag 11 juni 2024 @ 17:50:23 #223
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213871789
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 17:42 schreef Ulx het volgende:

[ x ]
:')
Dit is echt heel bizar.
1947-2016
pi_213871795
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 17:48 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Over immoreel gesproken @:Hatseflats22
Beiden immoreel.
pi_213871800
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 17:48 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik denk dat daar een zwaar geïndoctrineerd en gehersenspoeld volk zit. Waarmee ik niet beweer dat ze weerloos of zielig zijn, het is gewoon erg gecompliceerd. Als kinderen opgroeien in een sfeer van dreiging en oorlog gaat er al een hoop mis waardoor het opgroeien tot stabiele volwassenen een unicum is.
Zolang de jodenhaat van de Palestijnen groter is dan de liefde voor hun kinderen zal deze situatie nooit opgelost worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')