Of iets minder romantischquote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Tweederde van de bewoners van Gaza had naar eigen zeggen weinig problemen met 7 oktober. En zelfs is het uit angst voor repercussies dat men dat zei en geeft het een wat vertekend beeld, dan is het niet ineens een piepkleine minderheid die dat vond. Dat is gewoon gelul. Dat kan niet.
De IDF is ook alleen maar achter de locatie van de gijzelaars gekomen doordat een Palestijn is gaan praten. Misschien in ruil voor een deal -zak geld en een nieuw leven ver van Gaza voor hem en de familie is niet onwaarschijnlijk- misschien ook niet. Maar dat zal geen Hamaslid zijn geweest. Dus is het bij een aantal burgers bekend waar gijzelaars zitten. Die gewone mensen zijn toch niet achterlijk? Die zien toch ook dingen? En dan niets doen? Tja...
https://www.haaretz.com/i(...)f6-a3ef-9feceaf20000quote:The Israeli army has started to publish photos and identifying details about residents of the Gaza Strip it says spied on other Gazans for Hamas' General Security apparatus, threatening to continue publishing the details of many others unless they call the IDF first.
Ook goed. Speel ze lekker tegen elkaar uit. Prima toch? Kunnen we gelijk zien of Hamas echt zo gevreesd en gehaat wordt door de gewone burger.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Of iets minder romantisch
[..]
https://www.haaretz.com/i(...)f6-a3ef-9feceaf20000
Ik wel.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:24 schreef Mutant01 het volgende:
De koelbloedige nederzettingenpolitiek, waarmee ze zelf hun eigen burgers in de frontlinie zetten, vind ik niet veel afwijken van de Hamas methodiek.
Voor iedereen die denkt dat er een oplossing is en israel daarin het initiatief moet nemen, kijk hier naar.quote:
Wat is dit voor rare vraag?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat heeft een Palestijn/ Moslim jou ooit misdaan dat je zo in het framen van deze bevolkingsgroepen blijft hangen.
Geen idee, hier een willekeurige lijst:quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat heeft een Palestijn/ Moslim jou ooit misdaan dat je zo in het framen van deze bevolkingsgroepen blijft hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Probleem met dwang is net zoals met marteling, de informatie die gegeven wordt is niet per se betrouwbaar. We weten niet of de burgers die IDF chanteert ook echt iets voor Hamas hebben gedaan, er zal ook bij deze actie geen controle orgaan aanwezig zijn. Verder worden burgers onder druk gezet omdat het hun en hun familie direct gevaar kan opleveren, wat misschien toen ook al de reden was.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ook goed. Speel ze lekker tegen elkaar uit. Prima toch? Kunnen we gelijk zien of Hamas echt zo gevreesd en gehaat wordt door de gewone burger.
En dan? Ik weet nog toen ik een klein replartje was en er nog geen hamas bestond, raadt eens wat, toen was er ook terreur naar de joden.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de moed vinden Hamas eruit te trappen.
Dat boeit toch niet? Ze controleren en verifiëren het echt wel tig keer. Ze scheuren niet na één telefoontje direct naar de opgegeven locatie.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Probleem met dwang is net zoals met marteling, de informatie die gegeven wordt is niet per se betrouwbaar.
En dus geloof je ook niet wat Hamas de wereld in helpt.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Eerste wat sneuvelt tijdens een oorlog is de waarheid. Ik geloof niks van wat israel de wereld in helpt.²
Dan zien ze wel verder. First things first. En dat is Hamas zo naar de knoppen helpen dat die niet meer kunnen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:13 schreef ReplaR het volgende:
[..]
En dan? Ik weet nog toen ik een klein replartje was en er nog geen hamas bestond, raadt eens wat, toen was er ook terreur naar de joden.
dan de volgendequote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:13 schreef ReplaR het volgende:
[..]
En dan? Ik weet nog toen ik een klein replartje was en er nog geen hamas bestond, raadt eens wat, toen was er ook terreur naar de joden.
We zitten niet op een gestold, eeuwigdurend punt in de geschiedenis, het idee dat perspectief bieden aan Palestijnen nimmer zal werken of dat er nooit vrede kan komen is onzinnig.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 08:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ook al behandel je de pali's met fluwelen handschoentjes, het gaat niet werken daar. Omdat ideoligie.
De islam dult niks anders dan islam, anders dan onderwerping. Israel wil gewoon een land zijn, hamas wil israel dood.
Kan je wel met een marshallplan komen, wordt toch niks.
Ja? Tijdje terug nog een land artikel waar diverse militaire bronnen melden dat gebouwen snachts aangevallen worden omdat er een Hamas lid aanwezig zou zijn maar niet gecontroleerd wordt of dat uren later als de aanval uitgevoerd wordt nog steeds zo is en of dat er nog andere mensen aanwezig zijn. De aanvallen op drie auto's van World Central Kitchen op drie locaties waarbij alle inzittenden werden vermoord zonder controle of het vermeende doelwit überhaupt in een auto aanwezig was. De belegering van de auto van Hind en het vernietigen van de ambulance die haar kwam redden.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat boeit toch niet? Ze controleren en verifiëren het echt wel tig keer. Ze scheuren niet na één telefoontje direct naar de opgegeven locatie.
Kijk hier eens naar:quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:36 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
We zitten niet op een gestold, eeuwigdurend punt in de geschiedenis, het idee dat perspectief bieden aan Palestijnen nimmer zal werken of dat er nooit vrede kan komen is onzinnig.
Verder is Islam niet gelijk aan Hamas.
Tot slot, het aanhoudend gebruik van de term 'Pali's' is verkeerd, het zijn geen minderwaardige mensen die je met dergelijke bewoordingen hoeft te kleineren.
Het is, misschien dat je er dan iets van begrijpt, even debiel als Israeli steevast 'the zionists' of 'neuzen' te noemen.
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
Welkom bij aflevering 6548 van "Daar wil ik bijhoren, deze mensen staan aan de goede kant!"
Wat een kansloos tuig toch allemaal die palliedebielen.
Done.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:58 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik weet best dat Hamas schurken zijn. (...)
Ik heb het over bevrijdingsacties.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja? Tijdje terug nog een land artikel waar diverse militaire bronnen melden dat gebouwen snachts aangevallen worden omdat er een Hamas lid aanwezig zou zijn maar niet gecontroleerd wordt of dat uren later als de aanval uitgevoerd wordt nog steeds zo is en of dat er nog andere mensen aanwezig zijn. De aanvallen op drie auto's van World Central Kitchen op drie locaties waarbij alle inzittenden werden vermoord zonder controle of het vermeende doelwit überhaupt in een auto aanwezig was. De belegering van de auto van Hind en het vernietigen van de ambulance die haar kwam redden.
Dit zijn alleen de zaken die wij horen. Een onafhankelijk journalist wordt het gebied niet toegelaten. IDF die alles tien keer controleert was tot voor kort een sprookje en is waarschijnlijk nog steeds een sprookje
Editquote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Done.
Zolang de pali's 'from the river to the sea' willen, is het allemaal incompatibel met elkaar en zal iedere vinger die uitgestoken wordt voor de pali's geprezen worden als een overwinning. Het gaat ze niet om een normaal leven te kunnen leiden, het gaat ze om de vernietiging van israel vanwege de eeuwige jodenhaat. En israel, wat wil die? Wel een normaal leven.
Daarom geen enkele vinger. Zolang hamas niet wordt afgewezen (immers >70% van de pali's staan achter hamas) en de islam wordt afgezworen, heeft palestina niets te zoeken op deze wereld.
Over wie heb je het?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat boeit toch niet? Ze controleren en verifiëren het echt wel tig keer. Ze scheuren niet na één telefoontje direct naar de opgegeven locatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |