Gaaf. Hopelijk zijn ze dit keer niet zo coulant met half afgemaakte opleveringen. Het moet echt strenger. Maar verder:quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:58 schreef PeterKelder het volgende:
Op 28 april start het nieuwe seizoen van Het Blok.
Wel weer met Dennis als presentator
Dat vooral. Als ik terugdenk aan Daniël en Sanne (en Liefieja Noweeeeee) die maar wat liepen te prutsen als ze een keer tijd hadden vind ik het onbegrijpelijk dat er vanuit de productie niet is ingegrepen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Gaaf. Hopelijk zijn ze dit keer niet zo coulant met half afgemaakte opleveringen. Het moet echt strenger.
Oh die kan ik me niet meer herinneren. Theo wélquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat vooral. Als ik terugdenk aan Daniël en Sanne (en Liefieja Noweeeeee) die maar wat liepen te prutsen als ze een keer tijd hadden vind ik het onbegrijpelijk dat er vanuit de productie niet is ingegrepen.
Stiekem hoop ik zelf op een comeback van Hans en René als opzichters, maar dat zal wel niet
Toch knap dat ik op basis van een persfoto al een hekel kan hebben aan Naomiquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:25 schreef Ireth het volgende:
De koppels!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie Wilfred niet helemaal zitten. Lijkt mij een zeur.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toch knap dat ik op basis van een persfoto al een hekel kan hebben aan Naomi
Dat gevoel heb ik al bij die Heidyquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik zie Wilfred niet helemaal zitten. Lijkt mij een zeur.
Ik heb juist dat Famke-gevoel bij Heidyquote:Op vrijdag 11 april 2025 15:24 schreef PeterKelder het volgende:
Wilfred en Edith ogen een beetje als een soort Hans en Famke, terwijl Mark en Heidy op het eerste gezicht een René en Jessica 2.0 lijken te zijn.
En dit op basis van alleen de persfoto's, dat begint al lekker
Dat is al bijnaquote:Op donderdag 10 april 2025 13:40 schreef Mylene het volgende:
Nieuw seizoen dus vanaf 28 april.
Tv-programma ‘Het Blok’ komt naar Grave en gaat dit rijksmonument transformeren
Het veelbesproken gebouw Katrien in Grave wordt het decor van het nieuwe seizoen van tv-programma Het Blok (Net5). Dat betekent dat het rijksmonument na tien jaar leegstand eindelijk kan veranderen in het bijzondere pand dat de eigenaar voor ogen heeft.
Meer: https://www.gelderlander.(...)ansformeren~acc34e07
https://www.instagram.com/dennisvandergeest/reel/DIOD0EDAnRl
Mooi pand zeg, en leuk een keer niet in Amsterdam.
Tien weken oeverloos en ongenadig commentaar leverenquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is al bijnaverheug me erop!
Ja! Mijn innerlijke kreng kan losquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Tien weken oeverloos en ongenadig commentaar leveren
quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Mijn innerlijke kreng kan los
Zo jammer dat er geen 24/7 livestreams zijnquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Tien weken oeverloos en ongenadig commentaar leveren
Oh dan zou hier de hele dag de streams aanstaanquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo jammer dat er geen 24/7 livestreams zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |