Voor ons wel, daar nietquote:
Noujaquote:Op zondag 9 juni 2024 09:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik ook.
@:ESF1Gamer
F1 / Tijden GP Canada 2024
Hier staat de race om 4 uur is.
Ik had gewoon het plaatje van de OP in dat topic gezet, maar zij wilde blijkbaar tekst... Nu staat er 16u...quote:Op zondag 9 juni 2024 09:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik ook.
Ik vind het toch weer erg knap, de baan werd een stuk slechter in het 2de deel van Q3, VT1 en VT2 waren verre van optimaal, en zijn team genoot bakte er weer helemaal niks van.quote:
als je dit zo ziet vraag je je af wat er gebeurd na de tow van George dat Max nog bij kan komen op de finishlijn.quote:
Niet helemaal wakker toen ik het weer aanpastequote:Op zondag 9 juni 2024 09:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik ook.
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, als je naar Toto Rosso (en de andere namen) kijkt dan is Max de enige die echt met die auto om kon gaan en bij Red Bull net zo.
quote:Op zondag 9 juni 2024 04:55 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Voor Max heeft Vettel een race gewonnen met de TR. verder klopt het gewoon wat je zegt, Max deed dingen met dta ding die ogenschijnlijk onmogelijk waren geacht. Buitenom door Blanchimont.....
Ach iedereen pakt weleens een tow. Veranderende condities is altijd lastig voor George want dan moet die de juiste pitlap kiezen. Dat gaat voor hem en voor mij gewoon meesterlijk spannend worden met Max in onze nek. Wordt echt eindelijk weer eens een spannende race.quote:Op zondag 9 juni 2024 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
George had wat tow maar wel leuk voor hem, Max de enige die z'n laatste ronde beter was. Wordt wel interessant morgen, leukste zou ik vinden, beetje regen bij de start en dan een opdrogende baan.
Ik vind ook wel dat Gasly beter verdient dan Alpine.quote:Op zondag 9 juni 2024 11:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ere wie ere toekomt: Gasly heeft ook prima jaren achter de rug bij TR/AT, jaren die uiteindelijk zijn carrière hebben gered.
Met als bekroning een winst op Monza.
Wat ik begreep hebben Max en Lando een halve regenafstelling en George een droge, of dat klopt weet ik niet maar verklaart wel dat Mercedes ver naar voren stond gisteren, dus het is voor hem te hopen dat het droog is/blijft.quote:Op zondag 9 juni 2024 12:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach iedereen pakt weleens een tow. Veranderende condities is altijd lastig voor George want dan moet die de juiste pitlap kiezen. Dat gaat voor hem en voor mij gewoon meesterlijk spannend worden met Max in onze nek. Wordt echt eindelijk weer eens een spannende race.
Wat zijn de weersvoorspellingen voor de race?quote:Op zondag 9 juni 2024 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik begreep hebben Max en Lando een halve regenafstelling en George een droge, of dat klopt weet ik niet maar verklaart wel dat Mercedes ver naar voren stond gisteren, dus het is voor hem te hopen dat het droog is/blijft.
Gaat regendans doenquote:Op zondag 9 juni 2024 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik begreep hebben Max en Lando een halve regenafstelling en George een droge, of dat klopt weet ik niet maar verklaart wel dat Mercedes ver naar voren stond gisteren, dus het is voor hem te hopen dat het droog is/blijft.
Vochtig. Grootste kans voor de race tot het vallen van de vlag.quote:Op zondag 9 juni 2024 12:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat zijn de weersvoorspellingen voor de race?
Beetje hetzelfde als gisteren, maar de regen die voorspeld was kwam gisteren ook niet.quote:Op zondag 9 juni 2024 12:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat zijn de weersvoorspellingen voor de race?
Het werkte prima hoor, die linkquote:Op zondag 9 juni 2024 13:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien werkt 't nu wel.
shorts/ veranderd in watch?v=
Alsof dit ineens groot nieuws isquote:
Zal ook wel meevallen, ik meen dat Ferrari er al meer verbruikt heeft en nu Mercedes (ook voor de klanten) naar het schijnt de motoren wat heeft opgeschroefd zullen die ook wel snel volgen.quote:Op zondag 9 juni 2024 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof dit ineens groot nieuws is
Daar gaat zo'n beetje iedereen mee te maken krijgen.
Misschien kan hij een p20>p1 op Spa doenquote:Op zondag 9 juni 2024 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof dit ineens groot nieuws is
Daar gaat zo'n beetje iedereen mee te maken krijgen.
quote:Op zondag 9 juni 2024 13:01 schreef Rianne84 het volgende:
https://youtube.com/shorts/HNzQMrSuEfA?si=f4Djp37CzlfrDmPi
Lol. wat mij opvalt in de tweets erondert dat het eens geen Nederlanders zijn die zeggen dat ie hem op Spa pakt, en dan van 20 naar 1 gaat rijden oid. Het zijn allemaal buitenlanders.quote:
Wisselen aubquote:Op zondag 9 juni 2024 13:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hoe goed is die Cash App auto, tering zeg. Volgens mij zou Verstappen daarmee een easy pole hebben gepakt. Die ligt veel strakker op de baan dan de Red Bull hier.
VCARB heeft RBR's front suspension van vorig jaar. Daarom ligt ie beter. IMO hadden ze dat nooit moeten veranderen, de RB19 lag als een blok op de weg. Nu hebben ze zeg maar wat dingetjes van Mercedes gekopieerd in de ophanging en lopen ze tegen dezelfde problemen aan die Mercedes had: In de simulator teringsnel, maar het correleert niet met de werkelijkheid.quote:Op zondag 9 juni 2024 13:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hoe goed is die Cash App auto, tering zeg. Volgens mij zou Verstappen daarmee een easy pole hebben gepakt. Die ligt veel strakker op de baan dan de Red Bull hier.
al besprokenquote:
dat heeft Nober prima opgelost dus jij bent mosterdquote:
quote:Op zondag 9 juni 2024 13:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat heeft Nober prima opgelost dus jij bent mosterd
Ze kunnen ook wat meer gokken natuurlijk, die hebben gewoon op droog gegokt en dat is goed uitgepakt, als je voor het kampioenschap strijdt zoals Max dan moet je compromissen sluiten met je afstelling als het weer wisselvallig is.quote:Op zondag 9 juni 2024 13:31 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
VCARB heeft RBR's front suspension van vorig jaar. Daarom ligt ie beter. IMO hadden ze dat nooit moeten veranderen, de RB19 lag als een blok op de weg. Nu hebben ze zeg maar wat dingetjes van Mercedes gekopieerd in de ophanging en lopen ze tegen dezelfde problemen aan die Mercedes had: In de simulator teringsnel, maar het correleert niet met de werkelijkheid.
Is ook wel te merken aan het feit dat ze zo keihard terugvielen toen de condities slechter werden. Niemand verbeterde zich, maar de Mercedessen kwamen niet eens in de buurt van hun eerste tijd.quote:Op zondag 9 juni 2024 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze kunnen ook wat meer gokken natuurlijk, die hebben gewoon op droog gegokt en dat is goed uitgepakt, als je voor het kampioenschap strijdt zoals Max dan moet je compromissen sluiten met je afstelling als het weer wisselvallig is.
Dat laatste geloof ik echt weinig van, ook de auto van vorig jaar had moeite met de kerbstones maar toen was de concurrentie nog geen concurrentie dus het viel niet op.
Dat zijn RBR's eigen woorden hoor, dat de simulatie niet correspondeert met de werkelijkheid en er een correlatie probleem is. Sterker nog, Max heeft dat zelf toegegeven.quote:Op zondag 9 juni 2024 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze kunnen ook wat meer gokken natuurlijk, die hebben gewoon op droog gegokt en dat is goed uitgepakt, als je voor het kampioenschap strijdt zoals Max dan moet je compromissen sluiten met je afstelling als het weer wisselvallig is.
Dat laatste geloof ik echt weinig van, ook de auto van vorig jaar had moeite met de kerbstones maar toen was de concurrentie nog geen concurrentie dus het viel niet op.
Maar het is niet nieuw, dat hadden ze vorig jaar ook in Singapore met de RB19.quote:Op zondag 9 juni 2024 13:58 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat zijn RBR's eigen woorden hoor, dat de simulatie niet correspondeert met de werkelijkheid en er een correlatie probleem is. Sterker nog, Max heeft dat zelf toegegeven.
Vergeet niet dat ze niet alleen financieel gestraft zijn voor de cost cap breach, maar ook verder gekort zijn op windunneltijd.quote:Op zondag 9 juni 2024 13:58 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat zijn RBR's eigen woorden hoor, dat de simulatie niet correspondeert met de werkelijkheid en er een correlatie probleem is. Sterker nog, Max heeft dat zelf toegegeven.
Die straf is inmiddels alweer even voorbij tochquote:Op zondag 9 juni 2024 14:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze niet alleen financieel gestraft zijn voor de cost cap breach, maar ook verder gekort zijn op windunneltijd.
Die was vorig jaar dus dat heeft impact gehad op de ontwikkeling van deze auto en op de calibratie van simulaties vermoed ik.quote:Op zondag 9 juni 2024 14:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Die straf is inmiddels alweer even voorbij toch
Het is ook zowat onmogelijk om een auto te maken die het overal goed doet, dat het vorig jaar bijna overal goed was omdat de auto zoveel beter was in de gebieden waar het uitmaakte en de zwakke plekken niet blootgelegd werden, ook de Maxfactor moet je daar zeker niet in vergeten.quote:Op zondag 9 juni 2024 14:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze niet alleen financieel gestraft zijn voor de cost cap breach, maar ook verder gekort zijn op windunneltijd.
We zien sowieso dat het voor veel teams wisselt per circuit. Dat is wel leuk eigenlijk, een beetje old school dat coureurs die meedoen voor de titel of althans voor overwinningen nog maar moeten zien dat ze zich de volgende race in de top 6 weten te kwalificeren.quote:Op zondag 9 juni 2024 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hat is ook zowat onmogelijk om een auto te maken die het overal goed doet, dat het vorig jaar bijna overal goed was omdat de auto zoveel beter was in de gebieden waar het uitmaakte en de zwakke plekken niet blootgelegd werden en de Maxfactor moet je daar zeker niet in vergeten.
Dat correlatie probleem komt vooral voor op de circuits waar de auto al zwakker is, nu weet ik niet of dat oplossen onder het budgetcap valt maar dat zal wel anders hadden ze het wel eerder aangepakt.
Ze nemen gewoon hun verlies op zulke op zulke circuits, al valt dat verlies ook meestal wel mee.
Misschien is dát ook wel de reden dat Perez die contractverlenging heeft gekregen: ervoor zorgen dat Red Bull het WCC niet binnenhaalt.quote:Op zondag 9 juni 2024 14:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
dan hebben we een OP waar het in staat, een extra topic waar het in staat... en dan nog......quote:
En ook niet ff een bedankje als iemand het je alsnog voorkauwtquote:Op zondag 9 juni 2024 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan hebben we een OP waar het in staat, een extra topic waar het in staat... en dan nog......
tjong
men spreekt er schande vanquote:Op zondag 9 juni 2024 15:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ook niet ff een bedankje als iemand het je alsnog voorkauwt
zomertijd verschilt per landquote:Op zondag 9 juni 2024 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan hebben we een OP waar het in staat, een extra topic waar het in staat... en dan nog......
tjong
huh, waarom een extra topic?quote:Op zondag 9 juni 2024 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
tjong
Er zit niet zoveel logica meer in tegenwoordig. Soms is kwali dezelfde tijd als de race, soms niet. Soms scheelt het een uur, soms twee. Vandaar ook het tijdentopic.quote:Op zondag 9 juni 2024 15:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik snap het al, normaal is de race een uur eerder dan kwali?
Tijdschema GP Mexicoquote:Op zondag 9 juni 2024 15:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik snap het al, normaal is de race een uur eerder dan kwali?
Mijn regendans van vanochtend heeft gewerktquote:
Omdat Perez geld binnen brengt.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:40 schreef vosss het volgende:
Ik begrijp het oprecht niet waarom ze Perez 2 jaar bijgetekend hebben. Hoe dan???
Albon en zelfs Gasly deden het beter imo.
Die thumbnailquote:
Met Zhou weet je het nooit. En Bottas is ook goed in bowlenquote:
Zal commercieel wel aardig wat meebrengen.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:40 schreef vosss het volgende:
Ik begrijp het oprecht niet waarom ze Perez 2 jaar bijgetekend hebben. Hoe dan???
1 jaar + optie voor extra jaar, wordt gezegd, maar alsnog wel een aparte keus jaquote:Op zondag 9 juni 2024 17:40 schreef vosss het volgende:
Nog 1 jaartje geld pakken en dan vervangen voor Yukiquote:Op zondag 9 juni 2024 18:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
1 jaar + optie voor extra jaar, wordt gezegd, maar alsnog wel een aparte keus ja
Je zit hier op het forum, dus je hebt internet, toch?quote:
Dat doet Perez zelf wel.quote:Op zondag 9 juni 2024 18:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sergio is juist een uitstekende tweede coureur met Max als eerste coureur.
Die leg je achter de schermen wel even stil als het moet.
Zeldzame fout van Lewis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |