We zien sowieso dat het voor veel teams wisselt per circuit. Dat is wel leuk eigenlijk, een beetje old school dat coureurs die meedoen voor de titel of althans voor overwinningen nog maar moeten zien dat ze zich de volgende race in de top 6 weten te kwalificeren.quote:Op zondag 9 juni 2024 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hat is ook zowat onmogelijk om een auto te maken die het overal goed doet, dat het vorig jaar bijna overal goed was omdat de auto zoveel beter was in de gebieden waar het uitmaakte en de zwakke plekken niet blootgelegd werden en de Maxfactor moet je daar zeker niet in vergeten.
Dat correlatie probleem komt vooral voor op de circuits waar de auto al zwakker is, nu weet ik niet of dat oplossen onder het budgetcap valt maar dat zal wel anders hadden ze het wel eerder aangepakt.
Ze nemen gewoon hun verlies op zulke op zulke circuits, al valt dat verlies ook meestal wel mee.
Misschien is dát ook wel de reden dat Perez die contractverlenging heeft gekregen: ervoor zorgen dat Red Bull het WCC niet binnenhaalt.quote:Op zondag 9 juni 2024 14:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze niet alleen financieel gestraft zijn voor de cost cap breach, maar ook verder gekort zijn op windunneltijd.
dan hebben we een OP waar het in staat, een extra topic waar het in staat... en dan nog......quote:
En ook niet ff een bedankje als iemand het je alsnog voorkauwtquote:Op zondag 9 juni 2024 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan hebben we een OP waar het in staat, een extra topic waar het in staat... en dan nog......
tjong
men spreekt er schande vanquote:Op zondag 9 juni 2024 15:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ook niet ff een bedankje als iemand het je alsnog voorkauwt
zomertijd verschilt per landquote:Op zondag 9 juni 2024 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan hebben we een OP waar het in staat, een extra topic waar het in staat... en dan nog......
tjong
huh, waarom een extra topic?quote:Op zondag 9 juni 2024 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
tjong
Er zit niet zoveel logica meer in tegenwoordig. Soms is kwali dezelfde tijd als de race, soms niet. Soms scheelt het een uur, soms twee. Vandaar ook het tijdentopic.quote:Op zondag 9 juni 2024 15:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik snap het al, normaal is de race een uur eerder dan kwali?
Tijdschema GP Mexicoquote:Op zondag 9 juni 2024 15:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik snap het al, normaal is de race een uur eerder dan kwali?
Mijn regendans van vanochtend heeft gewerktquote:
Omdat Perez geld binnen brengt.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:40 schreef vosss het volgende:
Ik begrijp het oprecht niet waarom ze Perez 2 jaar bijgetekend hebben. Hoe dan???
Albon en zelfs Gasly deden het beter imo.
Die thumbnailquote:
Met Zhou weet je het nooit. En Bottas is ook goed in bowlenquote:
Zal commercieel wel aardig wat meebrengen.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:40 schreef vosss het volgende:
Ik begrijp het oprecht niet waarom ze Perez 2 jaar bijgetekend hebben. Hoe dan???
1 jaar + optie voor extra jaar, wordt gezegd, maar alsnog wel een aparte keus jaquote:Op zondag 9 juni 2024 17:40 schreef vosss het volgende:
Nog 1 jaartje geld pakken en dan vervangen voor Yukiquote:Op zondag 9 juni 2024 18:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
1 jaar + optie voor extra jaar, wordt gezegd, maar alsnog wel een aparte keus ja
Je zit hier op het forum, dus je hebt internet, toch?quote:
Dat doet Perez zelf wel.quote:Op zondag 9 juni 2024 18:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sergio is juist een uitstekende tweede coureur met Max als eerste coureur.
Die leg je achter de schermen wel even stil als het moet.
Zeldzame fout van Lewis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |