Voor ons wel, daar nietquote:
Noujaquote:Op zondag 9 juni 2024 09:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik ook.
@:ESF1Gamer
F1 / Tijden GP Canada 2024
Hier staat de race om 4 uur is.
Ik had gewoon het plaatje van de OP in dat topic gezet, maar zij wilde blijkbaar tekst... Nu staat er 16u...quote:Op zondag 9 juni 2024 09:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik ook.
Ik vind het toch weer erg knap, de baan werd een stuk slechter in het 2de deel van Q3, VT1 en VT2 waren verre van optimaal, en zijn team genoot bakte er weer helemaal niks van.quote:
als je dit zo ziet vraag je je af wat er gebeurd na de tow van George dat Max nog bij kan komen op de finishlijn.quote:
Niet helemaal wakker toen ik het weer aanpastequote:Op zondag 9 juni 2024 09:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik ook.
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, als je naar Toto Rosso (en de andere namen) kijkt dan is Max de enige die echt met die auto om kon gaan en bij Red Bull net zo.
quote:Op zondag 9 juni 2024 04:55 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Voor Max heeft Vettel een race gewonnen met de TR. verder klopt het gewoon wat je zegt, Max deed dingen met dta ding die ogenschijnlijk onmogelijk waren geacht. Buitenom door Blanchimont.....
Ach iedereen pakt weleens een tow. Veranderende condities is altijd lastig voor George want dan moet die de juiste pitlap kiezen. Dat gaat voor hem en voor mij gewoon meesterlijk spannend worden met Max in onze nek. Wordt echt eindelijk weer eens een spannende race.quote:Op zondag 9 juni 2024 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
George had wat tow maar wel leuk voor hem, Max de enige die z'n laatste ronde beter was. Wordt wel interessant morgen, leukste zou ik vinden, beetje regen bij de start en dan een opdrogende baan.
Ik vind ook wel dat Gasly beter verdient dan Alpine.quote:Op zondag 9 juni 2024 11:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ere wie ere toekomt: Gasly heeft ook prima jaren achter de rug bij TR/AT, jaren die uiteindelijk zijn carrière hebben gered.
Met als bekroning een winst op Monza.
Wat ik begreep hebben Max en Lando een halve regenafstelling en George een droge, of dat klopt weet ik niet maar verklaart wel dat Mercedes ver naar voren stond gisteren, dus het is voor hem te hopen dat het droog is/blijft.quote:Op zondag 9 juni 2024 12:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach iedereen pakt weleens een tow. Veranderende condities is altijd lastig voor George want dan moet die de juiste pitlap kiezen. Dat gaat voor hem en voor mij gewoon meesterlijk spannend worden met Max in onze nek. Wordt echt eindelijk weer eens een spannende race.
Wat zijn de weersvoorspellingen voor de race?quote:Op zondag 9 juni 2024 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik begreep hebben Max en Lando een halve regenafstelling en George een droge, of dat klopt weet ik niet maar verklaart wel dat Mercedes ver naar voren stond gisteren, dus het is voor hem te hopen dat het droog is/blijft.
Gaat regendans doenquote:Op zondag 9 juni 2024 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik begreep hebben Max en Lando een halve regenafstelling en George een droge, of dat klopt weet ik niet maar verklaart wel dat Mercedes ver naar voren stond gisteren, dus het is voor hem te hopen dat het droog is/blijft.
Vochtig. Grootste kans voor de race tot het vallen van de vlag.quote:Op zondag 9 juni 2024 12:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat zijn de weersvoorspellingen voor de race?
Beetje hetzelfde als gisteren, maar de regen die voorspeld was kwam gisteren ook niet.quote:Op zondag 9 juni 2024 12:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat zijn de weersvoorspellingen voor de race?
Het werkte prima hoor, die linkquote:Op zondag 9 juni 2024 13:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien werkt 't nu wel.
shorts/ veranderd in watch?v=
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |