En pas Indy sinds 2020quote:
dit is wel een feitje dat op Wiki terecht hoort te komenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Heeft anders in z'n eentje meer wedstrijden gewonnen dan de 2 Mercedessen bij elkaar, de afgelopen 3+ jaar.
jerez was 3 cijfers achter de komma, dit nu 4 cijfersquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is ook een iconisch moment, deze hoort in die lijst thuis.
En nee ik zeg nergens dat dit groter is.
Wat een autisten hier zeg
Het doet wel afbreuk aan de betekenis van iconisch.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is ook een iconisch moment, deze hoort in die lijst thuis.
En nee ik zeg nergens dat dit groter is.
Wat een autisten hier zeg
Toen klopte dat.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:27 schreef D. het volgende:
Bij nader inzien, het is een Arrows pet, geen Jos pet
Tijd voor een nieuwe dusquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:27 schreef D. het volgende:
Bij nader inzien, het is een Arrows pet, geen Jos pet
Waarschijnlijk niet, als je naar Toto Rosso (en de andere namen) kijkt dan is Max de enige die echt met die auto om kon gaan en bij Red Bull net zo.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:21 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja klopt maar het is natuurlijk niet zo dat het niet kunnen meekomen van Perez ook maar iets zegt over de vraag of iemand anders dat dan wel zou kunnen....
Ik kocht een pet van Max Chilton in 2019 ofzo. In Toronto bij de IndyCars. Was wel ik Canada. Die MAX van die pet is best mooi gestyled en gaf me een mooie pet voor Max zonder dat het standaard was.quote:
Denk wel dat het krap wordt met 3+ jaarquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit is wel een feitje dat op Wiki terecht hoort te komen
Ik heb Air Max schoenen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik kocht een pet van Max Chilton in 2019 ofzo. In Toronto bij de IndyCars. Was wel ik Canada. Die MAX van die pet is best mooi gestyled en gaf me een mooie pet voor Max zonder dat het standaard was.
[ afbeelding ]
Koop je een oranje petje van MCLquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Neh, ga niet met Max-merch lopen, dadelijk ziet iemand mij
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Neh, ga niet met Max-merch lopen, dadelijk ziet iemand mij
Ricciardo ging ook wel redelijk, kun je zeggenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, als je naar Toto Rosso (en de andere namen) kijkt dan is Max de enige die echt met die auto om kon gaan en bij Red Bull net zo.
Heb je nog last van je zeurdarm na de vakantie?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb die pet vaak tijdens m'n vakanties gedragen. Hij heeft het zwaar gehad in de loop der tijd.
ik heb de laatste RBR jumbo auto.quote:
Die weigert nog steeds dienstquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heb je nog last van je zeurdarm na de vakantie?
Ik heb deze: https://shop.josefnewgard(...)elaxed-t-shirt-blackquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik kocht een pet van Max Chilton in 2019 ofzo. In Toronto bij de IndyCars. Was wel ik Canada. Die MAX van die pet is best mooi gestyled en gaf me een mooie pet voor Max zonder dat het standaard was.
[ afbeelding ]
Ik ookquote:
en je hebt ze ook namens die vriend opgehaald natuurlijkquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ook
Alle 3 gekregen van een vriend
Die heb ik ook nog.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:33 schreef Jane het volgende:
Wij hebben een RBR koffiemok. Al is die technisch gezien wel van Tijn.
Die kon Max op een gegeven moment ook niet meer bijhoudenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ricciardo ging ook wel redelijk, kun je zeggen
Die laatste heb ik niet meer gehaald. Ik vond twee al meer dan genoeg. Geen ruimte meer voor.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de laatste RBR jumbo auto.
Verwacht nu ze niet meer sponsoren niet dat er nog een auto komt.
De duurste coureur is zeker Max Verstappenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:34 schreef Nizno het volgende:
ow ik heb monopoly van RBR.... vergat ik helemaal
IK heb wat autootjes van Max.. van de Jumboquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:34 schreef Nizno het volgende:
ik heb er 1 van RBRquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die laatste heb ik niet meer gehaald. Ik vond twee al meer dan genoeg. Geen ruimte meer voor.
ik 1quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
IK heb wat autootjes van Max.. van de Jumbo
Het is de kalenderquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De duurste coureur is zeker Max Verstappen
Ik gok setup changequote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:36 schreef Perox het volgende:
Oh het probleem van Lewis in Q3 wordt zo geopenbaard door F1TV.
Ik heb nog een leeg Red Bull blikjequote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:34 schreef Nizno het volgende:
oeh OLD-SCHOOLquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog een Ferrari F1 model uit de tijd dat je die kon sparen bij Shell.
the conditions changedquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:36 schreef Perox het volgende:
Oh het probleem van Lewis in Q3 wordt zo geopenbaard door F1TV.
7 stuks hier, allemaal sijnds de Jumbo met die actie begon.quote:
Hij is helaas wel wat beschadigd door het stofvrij maken door de jaren.quote:
Nooit teveel schoonmaken. Kijk je nooit naar Tussen Kunst & Kitsch?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij is helaas wel wat beschadigd door het stofvrij maken door de jaren.
De FIOD komt ze binnenkort in beslag nemen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
7 stuks hier, allemaal sijnds de Jumbo met die actie begon.
Dit jaar waarschijnlijk geen actie omdat Jumbo geen sponsor meer is helaas.
En een ferrari uit de dezelfde tijd als model.quote:
Dat zie ik soms wel. Maar niet zo vaak.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Nooit teveel schoonmaken. Kijk je nooit naar Tussen Kunst & Kitsch?
Veilig met Russell de eerste bocht doorkomen lijkt me een goed begin.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:39 schreef Perox het volgende:
Interviewtje met Max: Morgen onbekend voor iedereen.
Alleen de Jumbo RBR zit in de glazen doos bij mij.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:40 schreef Nattekat het volgende:
Mijn schaalmodellen zitten nog in het omhulsel, ben er zuinig op.
Schilderskwast is altijd wel handig om dat soort zaken schoon te maken, evt een klein kwastje voor de kleine detailsquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij is helaas wel wat beschadigd door het stofvrij maken door de jaren.
Dat kan nog best een uitdaging wordenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Veilig met Russell de eerste bocht doorkomen lijkt me een goed begin.
Ja George zal toch ook wel wat gegroeid zijn denk ik en Max hoeft niet per se meteen dus ik verwacht wel ok start. Norris is altijd voorzichtig dus dat is goed.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Veilig met Russell de eerste bocht doorkomen lijkt me een goed begin.
Die dingen kosten bijna niks bij de action.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Schilderskwast is altijd wel handig om dat soort zaken schoon te maken, evt een klein kwastje voor de kleine details
Hahaquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:42 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja George zal toch ook wel wat gegroeid zijn denk ik en Max hoeft niet per se meteen dus ik verwacht wel ok start. Norris is altijd voorzichtig dus dat is goed.
Ik heb de Minichamps van Spanje 2016 en Maleisië 2017, allebei limited editionquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen de Jumbo RBR zit in de glazen doos bij mij.
Dat snap ik nooit zo, zie je ook veel bij die funko poppetjes, staat de halve kamer vol met dozen ipv dat ze er een beetje van genieten.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:40 schreef Nattekat het volgende:
Mijn schaalmodellen zitten nog in het omhulsel, ben er zuinig op.
Ja hallo, correctie. Naast de RBR mok bestaat de volledige collectie uit:quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:33 schreef Jane het volgende:
Wij hebben een RBR koffiemok. Al is die technisch gezien wel van Tijn.
Ik wel iets meerquote:
En nog wel meerquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik wel iets meer
15 gekoof ik, en nog 5 Lego modellen.
En Ferrari en Lotus petjes uit de jaren '80.
Maar je kleinkinderen krijgen er later meer geld voor als het nog in de originele verpakking zit.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat snap ik nooit zo, zie je ook veel bij die funko poppetjes, staat de halve kamer vol met dozen ipv dat ze er een beetje van genieten.
Ja, is nu al te laat. MAar nu sstaat ie in een glazen kast die, als het goed is, stofvrij blijft.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Schilderskwast is altijd wel handig om dat soort zaken schoon te maken, evt een klein kwastje voor de kleine details
Weet je zeker dat het vier cijfers achter de komma is want ik ben 't nog nergens tegengekomenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jerez was 3 cijfers achter de komma, dit nu 4 cijfers
Het kopen als investeringquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar je kleinkinderen krijgen er later meer geld voor als het nog in de originele verpakking zit.
En truien, polo's, nog een STR pet met handtekeningen, etc.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En vesten, jassen etc.
Jij compenseert ruim voor mijn (bewuste) gebrek aan F1 merchandise![]()
Je kunt toch ook genieten van iets wat in de verpakking zit?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat snap ik nooit zo, zie je ook veel bij die funko poppetjes, staat de halve kamer vol met dozen ipv dat ze er een beetje van genieten.
Had de post net aangepastquote:
Ik ookquote:
Ik kan er nu ook gewoon van genieten. Of er nou een doorzichtig plastic doosje omheen zit of niet, maakt mij het uit.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Geen kinderen hier.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar je kleinkinderen krijgen er later meer geld voor als het nog in de originele verpakking zit.
die monopoly van mij is ook alleen maar omdat ik hem zag liggen en van monopoly houd.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En nog wel meer
Jij compenseert ruim voor mijn (bewuste) gebrek aan F1 merchandise![]()
ieder z'n ding natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan er nu ook gewoon van genieten. Of er nou een doorzichtig plastic doosje omheen zit of niet, maakt mij het uit.
Volgens mij zijn ze bijna allemaal "limited edition"quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de Minichamps van Spanje 2016 en Maleisië 2017, allebei limited edition
Bij mij staan ze nog ergens bovenin een kastje omdat ik nog geen vitrine hebt geregeldquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan er nu ook gewoon van genieten. Of er nou een doorzichtig plastic doosje omheen zit of niet, maakt mij het uit.
Die moet ik ook eens regelen voor wat van mijn spullenquote:Op zondag 9 juni 2024 00:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bij mij staan ze nog ergens bovenin een kastje omdat ik nog geen vitrine hebt geregeld
Zeg je nu dat Norris er niets van kan?quote:Op zondag 9 juni 2024 00:12 schreef SiGNe het volgende:
Toch jammer dat Norris niet 0,021 sec sneller was...
[ afbeelding ]
Een evenaring van Jerez '97 had dit helemaal afgemaakt inderdaad.quote:Op zondag 9 juni 2024 00:12 schreef SiGNe het volgende:
Toch jammer dat Norris niet 0,021 sec sneller was...
[ afbeelding ]
ja op de timing wel, die in beeld komt is minder cijfers.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het vier cijfers achter de komma is want ik ben 't nog nergens tegengekomen
Veel te traagquote:Op zondag 9 juni 2024 00:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Norris er niets van kan?
Voor Max heeft Vettel een race gewonnen met de TR. verder klopt het gewoon wat je zegt, Max deed dingen met dta ding die ogenschijnlijk onmogelijk waren geacht. Buitenom door Blanchimont.....quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, als je naar Toto Rosso (en de andere namen) kijkt dan is Max de enige die echt met die auto om kon gaan en bij Red Bull net zo.
Het probleem is ruimtegebrek, anders had ik ze allemaal gekocht /gespaard waar Max in gereden heeft.quote:
Limited to 500.000 piecesquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze bijna allemaal "limited edition"
Verkooptrucje.
George had wat tow maar wel leuk voor hem, Max de enige die z'n laatste ronde beter was. Wordt wel interessant morgen, leukste zou ik vinden, beetje regen bij de start en dan een opdrogende baan.quote:Op zondag 9 juni 2024 01:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jammer dat ze niet gewoon met 10 decimalen werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |