Gewaagde voorspellingquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:18 schreef Peterselieman het volgende:
Schrijf maar op voor morgen: Norris, Verstappen, Russell
Ja klopt maar het is natuurlijk niet zo dat het niet kunnen meekomen van Perez ook maar iets zegt over de vraag of iemand anders dat dan wel zou kunnen....quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja omdat Perez gelukkig voor Max niet kan rijden
Je kan z'n petjes kopen, schijnt.quote:
Heeft anders in z'n eentje meer wedstrijden gewonnen dan de 2 Mercedessen bij elkaar, de afgelopen 3+ jaar.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja omdat Perez gelukkig voor Max niet kan rijden
Wist je dat die laatste Nederlands spreekt, overigens?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Echt gewaagd zou Stroll, Sargeant, Hülkenberg zijn
Sowquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Heeft anders in z'n eentje meer wedstrijden gewonnen dan de 2 Mercedessen bij elkaar, de afgelopen 3+ jaar.
Ik heb geen Max pet, mijn Jos pet is nog niet versleten, en 1 Verstappen pet is wel genoegquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb al een #33 petje uit 2016 ofzo
Hij heeft in de F1 nog nooit op het podium gestaanquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:23 schreef Perox het volgende:
[..]
Wist je dat die laatste Nederlands spreekt, overigens?
wel freaking kwaliteit, als je hem al 20 jaar draagtquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen Max pet, mijn Jos pet is nog niet versleten, en 1 Verstappen pet is wel genoeg
Daar is Jerez '97 het niet mee eens.quote:
Dat maakt het dan wel weer erg gewaagd geef ik toe!quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij heeft in de F1 nog nooit op het podium gestaan
Mijn Max pet vertoont wel wat slijtage inmiddelsquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen Max pet, mijn Jos pet is nog niet versleten, en 1 Verstappen pet is wel genoeg
Als je em niet draagt, verslijt hij ook niet, natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wel freaking kwaliteit, als je hem al 20 jaar draagt
nepfan gespotquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb géén fan merchandise vd F1.
Wel vd Indy
25 jaarquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wel freaking kwaliteit, als je hem al 20 jaar draagt
Dat is ook een iconisch moment, deze hoort in die lijst thuis.quote:
Gelukkig kijk ik pas sinds '94quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb géén fan merchandise vd F1.
Wel vd Indy
Je zal je vast thuis voelen hierquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is ook een iconisch moment, deze hoort in die lijst thuis.
En nee ik zeg nergens dat dit groter is.
Wat een autisten hier zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |