Hij is helaas wel wat beschadigd door het stofvrij maken door de jaren.quote:
Nooit teveel schoonmaken. Kijk je nooit naar Tussen Kunst & Kitsch?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij is helaas wel wat beschadigd door het stofvrij maken door de jaren.
De FIOD komt ze binnenkort in beslag nemen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
7 stuks hier, allemaal sijnds de Jumbo met die actie begon.
Dit jaar waarschijnlijk geen actie omdat Jumbo geen sponsor meer is helaas.
En een ferrari uit de dezelfde tijd als model.quote:
Dat zie ik soms wel. Maar niet zo vaak.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Nooit teveel schoonmaken. Kijk je nooit naar Tussen Kunst & Kitsch?
Veilig met Russell de eerste bocht doorkomen lijkt me een goed begin.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:39 schreef Perox het volgende:
Interviewtje met Max: Morgen onbekend voor iedereen.
Alleen de Jumbo RBR zit in de glazen doos bij mij.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:40 schreef Nattekat het volgende:
Mijn schaalmodellen zitten nog in het omhulsel, ben er zuinig op.
Schilderskwast is altijd wel handig om dat soort zaken schoon te maken, evt een klein kwastje voor de kleine detailsquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij is helaas wel wat beschadigd door het stofvrij maken door de jaren.
Dat kan nog best een uitdaging wordenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Veilig met Russell de eerste bocht doorkomen lijkt me een goed begin.
Ja George zal toch ook wel wat gegroeid zijn denk ik en Max hoeft niet per se meteen dus ik verwacht wel ok start. Norris is altijd voorzichtig dus dat is goed.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Veilig met Russell de eerste bocht doorkomen lijkt me een goed begin.
Die dingen kosten bijna niks bij de action.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Schilderskwast is altijd wel handig om dat soort zaken schoon te maken, evt een klein kwastje voor de kleine details
Hahaquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:42 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja George zal toch ook wel wat gegroeid zijn denk ik en Max hoeft niet per se meteen dus ik verwacht wel ok start. Norris is altijd voorzichtig dus dat is goed.
Ik heb de Minichamps van Spanje 2016 en Maleisië 2017, allebei limited editionquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen de Jumbo RBR zit in de glazen doos bij mij.
Dat snap ik nooit zo, zie je ook veel bij die funko poppetjes, staat de halve kamer vol met dozen ipv dat ze er een beetje van genieten.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:40 schreef Nattekat het volgende:
Mijn schaalmodellen zitten nog in het omhulsel, ben er zuinig op.
Ja hallo, correctie. Naast de RBR mok bestaat de volledige collectie uit:quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:33 schreef Jane het volgende:
Wij hebben een RBR koffiemok. Al is die technisch gezien wel van Tijn.
Ik wel iets meerquote:
En nog wel meerquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik wel iets meer
15 gekoof ik, en nog 5 Lego modellen.
En Ferrari en Lotus petjes uit de jaren '80.
Maar je kleinkinderen krijgen er later meer geld voor als het nog in de originele verpakking zit.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat snap ik nooit zo, zie je ook veel bij die funko poppetjes, staat de halve kamer vol met dozen ipv dat ze er een beetje van genieten.
Ja, is nu al te laat. MAar nu sstaat ie in een glazen kast die, als het goed is, stofvrij blijft.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Schilderskwast is altijd wel handig om dat soort zaken schoon te maken, evt een klein kwastje voor de kleine details
Weet je zeker dat het vier cijfers achter de komma is want ik ben 't nog nergens tegengekomenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jerez was 3 cijfers achter de komma, dit nu 4 cijfers
Het kopen als investeringquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar je kleinkinderen krijgen er later meer geld voor als het nog in de originele verpakking zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |