ap=tquote:
En Ferrari geen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:51 schreef Tijn het volgende:
Bizar dat Vcarb twee auto's door heeft naar Q3 en RBR maar 1.
Klagen doe je maar in de F1 FB.quote:
niet dreigen!quote:
quote:
Moet te doen zijn als hij straks met een nieuw setje gaat.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen moet harder in S2 anders wordt het geen pole.
kwali autoquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:54 schreef Tijn het volgende:
Maar heeft Mercedes ook de race pace op orde?
Dit was niet eens de ronde die er toe doet. Alles ligt nog open.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:54 schreef Tijn het volgende:
Maar heeft Mercedes ook de race pace op orde?
6 en 7 incomingquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:55 schreef Perox het volgende:
F1TV wordt wel wat nerveus nu een Mercedes pole in de lucht hangt.
Ja toen.quote:
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mercedes gaat pole pakken denk ik.
Gewaagde uitspraakquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Stempel in het boekje.quote:
Interview met Lewis. Daar zie ik het meest tegenop.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wie denk jij?quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dikke kans.quote:
Livin' on the edgequote:
Denk het ook.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gewoon de uitzending afsluitenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Interview met Lewis. Daar zie ik het meest tegenop.
Maar worden ze ook P1 in de race of hebben ze een quali setup?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Interview met Lewis. Daar zie ik het meest tegenop.
Ja.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar worden ze ook P1 in de race of hebben ze een quali setup?
Ja, dat dus. Dat ze snel zijn over 1 rondje geloof ik wel, maar houden ze het ook een hele race vol? Press x to doubt.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar worden ze ook P1 in de race of hebben ze een quali setup?
xquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Dat ze snel zijn over 1 rondje geloof ik wel, maar houden ze het ook een hele race vol? Press x to doubt.
Achter Villeneuve Schumacher Frentzenquote:
Mercedes pole voorspeld en is gekomen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ze geloofden me niet toen ik 6 en 7 zei.
een stilstaande klok geeft ook 2 keer per dag de goede tijd aanquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ze geloofden me niet toen ik 6 en 7 zei.
We know!!!quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:02 schreef SiGNe het volgende:
Overigens is Russell dan P1, die haalde de tijd eerder
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:02 schreef SiGNe het volgende:
Overigens is Russell dan P1, die haalde de tijd eerder
Niet zo iconisch als Jerez 1997quote:
Gelukkig sta ik niet stilquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
een stilstaande klok geeft ook 2 keer per dag de goede tijd aan
iddquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:02 schreef heywoodu het volgende:
Gelijk, en dan met een vlakke tijd (1:12.000), machtig mooi voor de cijfertjes
Wel, ik zei Mercedesquote:
@Arceequote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:02 schreef heywoodu het volgende:
Gelijk, en dan met een vlakke tijd (1:12.000), machtig mooi voor de cijfertjes
Dat zeker, maar in hetzelfde rijtjequote:
I don't agree man!quote:
Op dit circuit...quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:03 schreef Jane het volgende:
Hamilton bezweken onder de druk? Of heeft hij zich ineens weer opgeofferd 'voor het team'?
Die heeft een cijferfetsji?quote:
Inbe4 hij hem morgen in bocht 1 eraf joekelsquote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hamilton straks weer lekker P7 of P8 in de kwalificatie.
Je kent @Arcee niet?quote:
Of rechtdoor afstekenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Inbe4 hij hem morgen in bocht 1 eraf joekels
2x per jaar kan het zelfs 3xquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
een stilstaande klok geeft ook 2 keer per dag de goede tijd aan
Van Verstappen, jaquote:
1x per jaarquote:
Ik hoop flink wat regenquote:
Zoooo zuur..quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:04 schreef potjecreme het volgende:
Hopelijk volgende race weer geen pole voor RBR.
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:05 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hopelijk gruwelijk natte baan morgen.
Gast, Verstappen is under investigation..quote:
Al besprokenquote:
De eerste 3 cijfer zijn soort van fibonacci reeksquote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De eerste 3 cijfer zijn soort van fibonacci reeks
Niet echtquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
127 toch ofzo?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Prison Breakquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1:12, daar red je levens meequote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:
veel Mexicaantjes daarquote:
Tis een eind bij Mexico vandaan.quote:
Kaartjes zeker betaald met drugsgeldquote:
Nounounounou..quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kaartjes zeker betaald met drugsgeld
dichterbij dan vanuit Nederlandquote:
Uit ervaring weet ik dat je vrij snel in Canada zit vanuit Nederland, maar ook dat het een heel groot land is.quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gast, Verstappen is under investigation..
Ligt niet aan hun Sergio, dat ligt aan RBR die de auto van Max beter afstellen dan die van hun vriend. RBR verdient Sergio niet vinden ze. Maar vergeten even dat er geen andere teams zijn geweest die hard aan Sergio trokken om hem bij RBR weg te krijgenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Moeten ze hun teleurstelling aan Perez laten merken
Je zet jezelf zó voor lulquote:
Je ging naar Canada in je vakantie?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat je vrij snel in Canada zit vanuit Nederland, maar ook dat het een heel groot land is.
en dat je een jetlag krijgt als je weer in NL zitquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat je vrij snel in Canada zit vanuit Nederland, maar ook dat het een heel groot land is.
Je bedoelt "George en Lando sluiten ook eindelijk eens aan"quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:11 schreef Perox het volgende:
Erg leuke kwali dit.![]()
Leuk voor Sjors. Leuke top 3. De nieuwe generatie is gearriveerd.
haha zo kan je het ook zien. Maar misschien hebben zij wat langer op een lekkere auto moeten wachten.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je bedoelt "George en Lando sluiten ook eindelijk eens aan"
dus Per heeft een andere race engineer nodig?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ligt niet aan hun Sergio, dat ligt aan RBR die de auto van Max beter afstellen dan die van hun vriend. RBR verdient Sergio niet vinden ze. Maar vergeten even dat er geen andere teams zijn geweest die hard aan Sergio trokken om hem bij RBR weg te krijgen
Valt reuze mee inderdaad, ik heb wekelijks een videochat met Canada en dan zit je er zoquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar de halve vlucht was in Canadees luchtruimquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je ging naar Canada in je vakantie?
Wel mooi dat die dominantie wat aan het inzakken is.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:04 schreef potjecreme het volgende:
Hopelijk volgende race weer geen pole voor RBR.
Een eigen team, net als Stroll.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus Per heeft een andere race engineer nodig?
P2 had ik ok niet verwacht, je gaat al die P1's op een gegeven moment zo normaal vinden he..quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Al met al levert Max gewoon weer wanneer het moet, ondanks wederom een valse start van het weekend.
P2 had ik vooraf niet verwacht.
Er is of was helemaal geen RBR-dominantie, het was pure Verstappen-dominantie.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel mooi dat die dominantie wat aan het inzakken is.
Ik maar denken dat er maar 1 RBR rond rijdtquote:
en niet te vergeten een incompetentie van de concurrentie..quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er is of was helemaal geen RBR-dominantie, het was pure Verstappen-dominantie.
Je ziet nu ook weer dat Ferrari ook nog steeds niet stabiel is. Sainz is de laatste weekenden ook weer aan het wegzakken, terwijl die zo goed begon aan het seizoen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
en niet te vergeten een incompetentie van de concurrentie..
Wel mee eens dat dominantie zoals in 2023 niet wenselijk is. Dus dit is heel mooi. Zeker omdat het 3-4 teams zijn die kans maken. Red Bull, Ferrari, McLaren, Ferrari. Mercedes komt er nu ook bij dus dat is helemaal goed!quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel mooi dat die dominantie wat aan het inzakken is.
En daarnaast zit nu Mercedes erbij. In Monaco was het Ferrari en daarvoor McLaren.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Inderdaad. Gezien de problemen in Monaco die hier ook (in mindere mate) verwacht werden, valt dit erg mee. En de volgende races liggen de RBR weer beter.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Al met al levert Max gewoon weer wanneer het moet, ondanks wederom een valse start van het weekend.
P2 had ik vooraf niet verwacht.
Die is druk bezig met zijn toekomst, dat heeft gewoon invloed.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je ziet nu ook weer dat Ferrari ook nog steeds niet stabiel is. Sainz is de laatste weekenden ook weer aan het wegzakken, terwijl die zo goed begon aan het seizoen.
Norris gaat hem kapen? Wow!quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:18 schreef Peterselieman het volgende:
Schrijf maar op voor morgen: Norris, Verstappen, Russell
begin van vorig seizoen zat Alonso regelmatig bij Max, eind van het seizoen Norris.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je ziet nu ook weer dat Ferrari ook nog steeds niet stabiel is. Sainz is de laatste weekenden ook weer aan het wegzakken, terwijl die zo goed begon aan het seizoen.
Norris op de linkertrede (voor de kijker), dus P2, Verstappen in het midden P1 en Russell rechts P3.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:18 schreef Peterselieman het volgende:
Ja omdat Perez gelukkig voor Max niet kan rijdenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Prove*quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
Leukste kwalificatie van het seizoen. Proof me wrong
Gewaagde voorspellingquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:18 schreef Peterselieman het volgende:
Ja klopt maar het is natuurlijk niet zo dat het niet kunnen meekomen van Perez ook maar iets zegt over de vraag of iemand anders dat dan wel zou kunnen....quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja omdat Perez gelukkig voor Max niet kan rijden
Je kan z'n petjes kopen, schijnt.quote:
Heeft anders in z'n eentje meer wedstrijden gewonnen dan de 2 Mercedessen bij elkaar, de afgelopen 3+ jaar.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja omdat Perez gelukkig voor Max niet kan rijden
Wist je dat die laatste Nederlands spreekt, overigens?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Echt gewaagd zou Stroll, Sargeant, Hülkenberg zijn
Sowquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Heeft anders in z'n eentje meer wedstrijden gewonnen dan de 2 Mercedessen bij elkaar, de afgelopen 3+ jaar.
Ik heb geen Max pet, mijn Jos pet is nog niet versleten, en 1 Verstappen pet is wel genoegquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb al een #33 petje uit 2016 ofzo
Hij heeft in de F1 nog nooit op het podium gestaanquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:23 schreef Perox het volgende:
[..]
Wist je dat die laatste Nederlands spreekt, overigens?
wel freaking kwaliteit, als je hem al 20 jaar draagtquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen Max pet, mijn Jos pet is nog niet versleten, en 1 Verstappen pet is wel genoeg
Daar is Jerez '97 het niet mee eens.quote:
Dat maakt het dan wel weer erg gewaagd geef ik toe!quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij heeft in de F1 nog nooit op het podium gestaan
Mijn Max pet vertoont wel wat slijtage inmiddelsquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen Max pet, mijn Jos pet is nog niet versleten, en 1 Verstappen pet is wel genoeg
Als je em niet draagt, verslijt hij ook niet, natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wel freaking kwaliteit, als je hem al 20 jaar draagt
nepfan gespotquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb géén fan merchandise vd F1.
Wel vd Indy
25 jaarquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wel freaking kwaliteit, als je hem al 20 jaar draagt
Dat is ook een iconisch moment, deze hoort in die lijst thuis.quote:
Gelukkig kijk ik pas sinds '94quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb géén fan merchandise vd F1.
Wel vd Indy
Je zal je vast thuis voelen hierquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is ook een iconisch moment, deze hoort in die lijst thuis.
En nee ik zeg nergens dat dit groter is.
Wat een autisten hier zeg
echt waar?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:23 schreef Perox het volgende:
[..]
Wist je dat die laatste Nederlands spreekt, overigens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |