1:12, daar red je levens meequote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De eerste 3 cijfer zijn soort van fibonacci reeks
quote:
veel Mexicaantjes daarquote:
Tis een eind bij Mexico vandaan.quote:
Kaartjes zeker betaald met drugsgeldquote:
Nounounounou..quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kaartjes zeker betaald met drugsgeld
dichterbij dan vanuit Nederlandquote:
Uit ervaring weet ik dat je vrij snel in Canada zit vanuit Nederland, maar ook dat het een heel groot land is.quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gast, Verstappen is under investigation..
Ligt niet aan hun Sergio, dat ligt aan RBR die de auto van Max beter afstellen dan die van hun vriend. RBR verdient Sergio niet vinden ze. Maar vergeten even dat er geen andere teams zijn geweest die hard aan Sergio trokken om hem bij RBR weg te krijgenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Moeten ze hun teleurstelling aan Perez laten merken
Je zet jezelf zķ voor lulquote:
Je ging naar Canada in je vakantie?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat je vrij snel in Canada zit vanuit Nederland, maar ook dat het een heel groot land is.
en dat je een jetlag krijgt als je weer in NL zitquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat je vrij snel in Canada zit vanuit Nederland, maar ook dat het een heel groot land is.
Je bedoelt "George en Lando sluiten ook eindelijk eens aan"quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:11 schreef Perox het volgende:
Erg leuke kwali dit.![]()
Leuk voor Sjors. Leuke top 3. De nieuwe generatie is gearriveerd.
haha zo kan je het ook zien. Maar misschien hebben zij wat langer op een lekkere auto moeten wachten.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je bedoelt "George en Lando sluiten ook eindelijk eens aan"
dus Per heeft een andere race engineer nodig?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ligt niet aan hun Sergio, dat ligt aan RBR die de auto van Max beter afstellen dan die van hun vriend. RBR verdient Sergio niet vinden ze. Maar vergeten even dat er geen andere teams zijn geweest die hard aan Sergio trokken om hem bij RBR weg te krijgen
Valt reuze mee inderdaad, ik heb wekelijks een videochat met Canada en dan zit je er zoquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar de halve vlucht was in Canadees luchtruimquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je ging naar Canada in je vakantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |