SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vertel je al 2 jaar en 3 maanden wat mijn punt over je posts is. Als je dat na al die tijd nog steeds niet doorhebt, adviseer ik je om die spiegel weg te halen voordat je iemand simpel noemtquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoe simpel jij kan zijn, je associeert echt alles bij elkaar. Wat is nou precies je punt?
Probeer het nu nog eens maar dan niet met het denkniveau van een kleuter. De VS mag toch ook gewoon troepen in Roemenië stationeren? Waarom mag Rusland dan niet met marineschepen naar Havana. Waarom mag alleen de VS zoiets als de Monroe doctrine? De VS heeft zeker geen invloedsferen?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:42 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Niemand wil ongedierte in zijn of haar voortuin, dus de Russen hebben daar niets te zoeken. Eens gaat dat continu op proberen te rekken van hun invloedssfeer tot een demonstratief Amerikaans kernbommetje leiden.
Het conflict is in een paar uur beslist, of enkele weken, 2 dagen is conventioneel niet mogelijk. Dat dachten de Russen ook en dat viel toch vies tegen, daarom moeten we zelf ook niet aan wensdenken gaan doen met materieel dat nog maar, hooguit, half klaarstaat.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:41 schreef bleiblei het volgende:
Overigens, als ze die bom gooien, is dat niet op Nederland maar ergens in Oekraïne. En dan is het conflict ook in 48uur voorbij. In het nadeel van Rusland.
Het is pure escalatie wanneer buitenstaanders als Cuba door de Russen in het conflict betrokken worden. Benieuwd wanneer het eerste bommetje op Havana valt.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Probeer het nu nog eens maar dan niet met het denkniveau van een kleuter. De VS mag toch ook gewoon troepen in Roemenië stationeren? Waarom mag Rusland dan niet met marineschepen naar Havana. Waarom mag alleen de VS zoiets als de Monroe doctrine? De VS heeft zeker geen invloedsferen?
Geef eens gewoon antwoord op mijn vragen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:07 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Het is pure escalatie wanneer buitenstaanders als Cuba door de Russen in het conflict betrokken worden. Benieuwd wanneer het eerste bommetje op Havana valt.
Dat is voor een land beter dan andersom. Burgers hebben het werk voor her uitkiezen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:15 schreef dudewhereismycar het volgende:
Voor de mensen die nog steeds menen dat de economie zo goed gaat in Rusland.
https://www.businessinsid(...)arbeidsmarkt-oorlog/
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Geef eens gewoon antwoord op mijn vragen.
Nog maar een keer dan: De VS mag toch ook gewoon troepen in Roemenië stationeren? Waarom mag Rusland dan niet met marineschepen naar Havana. Waarom mag alleen de VS zoiets als de Monroe doctrine? De VS heeft zeker geen invloedsferen?quote:
Dat noemen ze rules based order.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan: De VS mag toch ook gewoon troepen in Roemenië stationeren? Waarom mag Rusland dan niet met marineschepen naar Havana. Waarom mag alleen de VS zoiets als de Monroe doctrine? De VS heeft zeker geen invloedsferen?
Verschil is dat vele landen een VS-basis verwelkomen/aanvragen, zodat ze wat meer beschermd zijn tegen hun dictatoriale buren. Als een land de Amerikanen weg willen hebben, kunnen ze dat gewoon eisen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan: De VS mag toch ook gewoon troepen in Roemenië stationeren? Waarom mag Rusland dan niet met marineschepen naar Havana. Waarom mag alleen de VS zoiets als de Monroe doctrine? De VS heeft zeker geen invloedsferen?
Van mij mogen de Russen elke dag submarine op Cuba zetten. Vraag is waarom je elke keer elke vraag op deze manier countert. Ik heb bijzonder weinig mensen bijzonder fel zien agiteren over het feit dat ze die dingen er heen sturen. Alleen de vraag of de US nu die aftandse meuk gaat nuken. Wat een opmerking met een verrekte grote knipoog was, na alle loze dreigementen vanuit dat vreemde land in het Oosten.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat de intellectuele capaciteiten niet aanwezig zijn om dat te begrijpen is in mijn optiek eerlijk gezegd veelzeggend...quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Alleen de vraag of de US nu die aftandse meuk gaat nuken. Wat een opmerking met een verrekte grote knipoog was, na alle loze dreigementen vanuit dat vreemde land in het Oosten.
[..]
Roemenië = democratiequote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de Cubanen beter gevoed dan het Russische volk vandaag de dag.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:21 schreef sp3c het volgende:
lekker belangrijk dat ze schepen naar Cuba sturen
hopelijk brengen ze wat te eten mee voor die gasten
hopelijk nemen ze wat te eten mee van die gastenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de Cubanen beter gevoed dan het Russische volk vandaag de dag.
Nee, dit werkt inflatie in de hand. Waarom denk je dat rusland een basisrente heeft van 16%quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:24 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Dat is voor een land beter dan andersom. Burgers hebben het werk voor her uitkiezen.
Niet dat dit eeuwig is vol te houden maar toch.
Ik weet wat inflatie is.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:35 schreef oheng het volgende:
[..]
Nee, dit werkt inflatie in de hand. Waarom denk je dat rusland een basisrente heeft van 16%
Als de roebel instort, dan heeft -import land- rusland een gigantisch probleem. Ze moeten alles inkopen, van vliegtuigwielen tot CNC machines. Oh en die fucking eieren lol.
Inflatie is de absolute dood van rusland. Voor de liefhebbers, zie hier de prijzen in een supermarkt in rusland. Modaal is 75.000 roebel, pensioen is 22.000 roebel. Alles delen door 100 om te converteren naar euro's.
omdat de ruble een klote munt is, die wil nienand hebben langer dan twee uur en ruilen hem om naar Dollar of Euroquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:35 schreef oheng het volgende:
[..]
Nee, dit werkt inflatie in de hand. Waarom denk je dat rusland een basisrente heeft van 16%
Als de roebel instort, dan heeft -import land- rusland een gigantisch probleem. Ze moeten alles inkopen, van vliegtuigwielen tot CNC machines. Oh en die fucking eieren lol.
Inflatie is de absolute dood van rusland. Voor de liefhebbers, zie hier de prijzen in een supermarkt in rusland. Modaal is 75.000 roebel, pensioen is 22.000 roebel. Alles delen door 100 om te converteren naar euro's.
quote:Wat houdt BRICS-landen in?
Hoe de BRICS met nieuwe uitbreiding steeds meer tegenwicht ...
BRICS is de afkorting van de vijf landen die sinds 15 jaar economisch samenwerken: Brazilië, Rusland, India, China en Zuid-Afrika (South Africa).2 jan 2024
quote:De Russische centrale bank heeft besloten de beleidsrente op 16,00 procent te handhaven. Dit maakte de Russische beleidsmakers vrijdag bekend.
De bank voegde toe dat nieuwe renteverhogingen in de toekomst wellicht nodig zijn.11 uur geleden
Daar ga je de fout in. Er is een reden waarom ik hierboven de prijzen van een supermarkt keten, inclusief modaal inkomen post. Zelfs in de comment secties van de RIA links die ik aan de lopende band post worden de officiele inflatie cijfers met hoongelach ontvangen. Het heeft niks meer met de werkelijkheid te maken. "Vranyo".quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:42 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ik weet wat inflatie is.
Maar het is beter dan dat je een werkeloosheid hebt van 20% ofzo. Dan hebben je burgers niks te doen en heb je een probleem. En de officiële inflatiecijfers vallen nog wel mee, is in het westen veel hoger geweest.
Volgens wie gaat het beter dan verwacht? En het heeft weinig met de centrale bank te maken, maar alles met de enorme reserve die ze hadden opgebouwd. En de belangrijkste factor: tijd.quote:Ik zeg niet dat dit een ideale situatie is in Rusland maar economisch gaat het beter dan verwacht. Die vrouw van de centrale bank wordt niet voor niks de hemel in geprezen in de westerse media.
quote:Aangepast: 1 min geleden2 min geledenin BUITENLAND
Na de Russische opmars van de afgelopen maanden lijkt Oekraïne met hulp van nieuw aangeleverde westerse wapens een krachtig tegenoffensief te zijn begonnen. Volg hier de laatste ontwikkelingen in de Oekraïne-oorlog.
De BRICS is lachwekkend. De VN in het klein, maar dan alleen met shithole countries. India+China??? Iran +UAE???quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
omdat de ruble een klote munt is, die wil nienand hebben langer dan twee uur en ruilen hem om naar Dollar of Euro
De Ruble gaat kapot aan de corruptie , voor een stabiele munt heb je ene hele goede Centrale Bank nodig met zelfdiscipline
Zeker met meerdere landen is het extreem moeilijk , daarom heeft de BRICS ook totaal geen enkele kans, stelletje oplichters bij elkaar
Niet een van die landen heeft een succesvolle munt , op China na dan
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |