SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet Dot
Hey Vino, hier is het een beetje doods helaasquote:
Had je nog geen HD op je tv dan of keek je nog analoog?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:44 schreef spapaars het volgende:
Net verhuisd en meteen maar snellere internet genomen, en je krijgt tot mijn verrassing meerdere TV kanalen in HD.
En dat is confronterend, keek naar de bondgenoten, en zie nu elke rimpeltje, en dat zijn er best veel
Weet ik veel, die zenders verschenen spontaan nadat ik de snelheid verhoogde wat kon nu ik glasvezel hebt.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:46 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Had je nog geen HD op je tv dan of keek je nog analoog?
Ah okquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet ik veel, die zenders verschenen spontaan nadat ik de snelheid verhoogde wat kon nu ik glasvezel hebt.
Ze worden er niet knapper op danquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:44 schreef spapaars het volgende:
Net verhuisd en meteen maar snellere internet genomen, en je krijgt tot mijn verrassing meerdere TV kanalen in HD.
En dat is confronterend, keek naar de bondgenoten, en zie nu elke rimpeltje, en dat zijn er best veel
Dat komt goed. Rustig beginnenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Vino, hier is het een beetje doods helaas
Dat is niet verkeerd. Op dit moment heb ik nog met een watertje buiten maar zo meteen eens een lekkere Mojito maken.. nou ja laten makenquote:
Ja jammer he.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:54 schreef lojanda het volgende:
Goedenavond..
Het is hier idd erg stilletjes de laatste weken
🤣quote:
Oeps. Slaap je dan vannacht wel?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ging een dutje doen.
Wekker vergeten
Meer dan vijf uur geslapen![]()
O dat is balenquote:
Het is weekend. Niks aan te doen...quote:
Ja terug draaien wil niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is weekend. Niks aan te doen...
Dacht echt hem aangezet te hebben, maar ja... was zo moe, dus blijkbaar ging het mis
Mojitoquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd. Op dit moment heb ik nog met een watertje buiten maar zo meteen eens een lekkere Mojito maken.. nou ja laten maken
Het ging zo goed de eerste weken maar nu komen er steeds minder posten..quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ging een dutje doen.
Wekker vergeten
Meer dan vijf uur geslapen![]()
Ja zie frummel en ice ook niet meer.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het ging zo goed de eerste weken maar nu komen er steeds minder posten..
Na die gin tonic en een wijntje heb je niet veel nodig om tranen te krijgen bij een jankfilmquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mojito
Ik ben naar de bank verhuisd. Met een witte wijn en een jankfilm
Nee idd die hebben we niet meer gezien..quote:
Hoor ik Mojito!? Mojito is zo lekkerquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mojito
Ik ben naar de bank verhuisd. Met een witte wijn en een jankfilm
Jep... naja... we zullen zienquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:55 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Dan zal je het toch nodig hebben gehad maar of je dan vannacht nog slaapt..
Ja was het ook. Merk ook wel dat ik zelf nu ook minder vaak hier kijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee idd die hebben we niet meer gezien..
Echt jammer want vond het wel altijd leuk.
Klopt idd, doe ik ook en als ik kijk zie ik weinig nieuwe berichten.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was het ook. Merk ook wel dat ik zelf nu ook minder vaak hier kijk.
Ken het ook niet dat drankje hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:01 schreef lojanda het volgende:
Manlief zegt dat hij zo een drankje gaat maken voor me en vraagt of ik iets speciaals wil.. ik zeg doe maar net als Tom Cruise dan smaakt het nog lekkerderHij ligt in een deuk van het lachen en denkt dat ik een grapje maak
Monitor niet? Is echt heel lekker en heel fris. Vooral heerlijk als het warm isquote:
Nooit van gehoord in de zin van een versnaperingquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:01 schreef lojanda het volgende:
Manlief zegt dat hij zo een drankje gaat maken voor me en vraagt of ik iets speciaals wil.. ik zeg doe maar net als Tom Cruise dan smaakt het nog lekkerderHij ligt in een deuk van het lachen en denkt dat ik een grapje maak
Nee nooit gehad. Maar ik las je bericht verkeerd ik dacht dat je tom cruise drankje bedoeldequote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Monitor niet? Is echt heel lekker en heel fris. Vooral heerlijk als het warm is
Dat dacht ik ook!quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee nooit gehad. Maar ik las je bericht verkeerd ik dacht dat je tom cruise drankje bedoelde
🤣🤣quote:
Die had ik wel door 😉quote:
Nee ik bedoel een drankje maken zoals Tom Cruise dat doet in de film Cocktailquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee nooit gehad. Maar ik las je bericht verkeerd ik dacht dat je tom cruise drankje bedoelde
Verhelderendquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee ik bedoel een drankje maken zoals Tom Cruise dat doet in de film Cocktail
Ja toen ik het nog een keer las had ik het door 🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee ik bedoel een drankje maken zoals Tom Cruise dat doet in de film Cocktail
Ja op advies van collegaquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Na die gin tonic en een wijntje heb je niet veel nodig om tranen te krijgen bij een jankfilm
Mojito strawberryquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoor ik Mojito!? Mojito is zo lekker
Geniet van je tranendal!
[..]
Jep... naja... we zullen zien
Hij trapt er alleen niet inquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toen ik het nog een keer las had ik het door 🤣🤣🤣
Ik ben er aan begonnenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:09 schreef lojanda het volgende:
We gaan zo de serie 1899 kijken op Netflix maar het is nog zo licht en dan vind ik er niets aan. Dus nog maar even wachten tot het wat gaat schemeren. Dat haat ik zo aan de zomer.. lang licht en die hitte. Zal blij zijn als het weer 21 juni is geweest en het elke week weer een kwartier eerder donker wordt
Heerlijk ik geniet er juist van. Heb een hekel aan vroeg donker. Hitte is een ander verhaal dat hoef ik ook niet. Ik ben helemaal blij tot nu toe met deze lente. En toevallig zei ik van de week tegen de buuf ikbaal dat het alweer bijna21 juni is en het weer steeds sneller donker gaat worden .quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:09 schreef lojanda het volgende:
We gaan zo de serie 1899 kijken op Netflix maar het is nog zo licht en dan vind ik er niets aan. Dus nog maar even wachten tot het wat gaat schemeren. Dat haat ik zo aan de zomer.. lang licht en die hitte. Zal blij zijn als het weer 21 juni is geweest en het elke week weer een kwartier eerder donker wordt
Das ook flauwquote:
Met Anne Hathaway is het meestal wel goedquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja op advies van collega
Ben niet zo van de jank filmsmaar hij begint wel leuk
[..]
Mojito strawberry
Lijkt me wel goed een goede serie. Ik ben gek op zulke donkere series of films. Vind altijd ook belangrijk hoe iets wordt gefilmd en wordt neergezet.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ben er aan begonnen
Maar ik kon er niet inkomen.
Misschien een keer opnieuw kijken
Ik vind het beiden wel wat hebbenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heerlijk ik geniet er juist van. Heb een hekel aan vroeg donker. Hitte is een ander verhaal dat hoef ik ook niet. Ik ben helemaal blij tot nu toe met deze lente. En toevallig zei ik van de week tegen de buuf ikbaal dat het alweer bijna21 juni is en het weer steeds sneller donker gaat worden .
Dat is waar.. ik ben ook heel blij met de temperaturen tot nu toe en het is heerlijk ook om buiten te zitten. Ik ben wel een echt winter mens. Donker guur regen en sneeuw.. heerlijk. Vroeg donker en dan lekker de haard aan met wat kaarsjes.. kan daar echt van genieten.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heerlijk ik geniet er juist van. Heb een hekel aan vroeg donker. Hitte is een ander verhaal dat hoef ik ook niet. Ik ben helemaal blij tot nu toe met deze lente. En toevallig zei ik van de week tegen de buuf ikbaal dat het alweer bijna21 juni is en het weer steeds sneller donker gaat worden .
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:19 schreef lojanda het volgende:
Als we de kenners moeten geloven komt er nog een heel erg warme zomer aanIk hoop toch zo dat ze er flink naast zitten..
Dan sluit ik me binnen op en kon de hele zomer niet buitenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
Ik ga dit jaar niet op vakantie, dus ik hoop op een hele hete zomer
Ik ben temperaturen van 30+ gewendquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan sluit ik me binnen op en kon de hele zomer niet buiten
Bij mij wordt het dan ook 27 graden binnen dus echt genieten is het daar ook niet meer.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan sluit ik me binnen op en kon de hele zomer niet buiten
Gelukkig heb ik ook airco want anders zou ik het echt niet weten waar ik het zoeken moet.. zou dan ook geen oog dichtdoen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ben temperaturen van 30+ gewend
En we krijgen 19 juni airco, dus dan worden de nachten aangenamer
Maar dat is juist het probleem.. het wordt hier dan altijd zo extreem heet en daarbij ook nog die vreselijke hoge vochtigheidsgraad..quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Bij mij wordt het dan ook 27 graden binnen dus echt genieten is het daar ook niet meer.
Ik vind vier seizoenen wel leuk. Het heeft allemaal wel wat maar 30+ graden hoeft van mij niet.
Ik heb tuin op zuidenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook airco want anders zou ik het echt niet weten waar ik het zoeken moet.. zou dan ook geen oog dichtdoen.
Ja klopt maar uiteindelijk zijn het vaak ook maar een paar dagen per jaar. Die vind ik dan wel even vervelend.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dat is juist het probleem.. het wordt hier dan altijd zo extreem heet en daarbij ook nog die vreselijke hoge vochtigheidsgraad..
Nee totaal geen problemen meequote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt maar uiteindelijk zijn het vaak ook maar een paar dagen per jaar. Die vind ik dan wel even vervelend.
Ik hoop niet met je mee eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
Ik ga dit jaar niet op vakantie, dus ik hoop op een hele hete zomer
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop niet met je mee eerlijk gezegd
Oke alleen in jou tuin dan 🤣quote:
Netjes had hier in de plantenbak die 4 meter lang is ook allemaal nieuwe plantjes ingezet. De helft helemaal vernield door een poesquote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jaaaa mijn tuin is overigens af. Ow en.... ik heb plantjes
Nou planten haten mij. 3 planten gaan al.doedoes.. en ik ben lief voor zequote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes had hier in de plantenbak die 4 meter lang is ook allemaal nieuwe plantjes ingezet. De helft helemaal vernield door een poes
Jammer is dat he.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou planten haten mij. 3 planten gaan al.doedoes.. en ik ben lief voor zeikke niet snap
In mijn nieuwe appartement op 14 hoog met een kijk over Waterland en mijn stad Amsterdam is de Zon nu uiterst vervelend.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vind het beiden wel wat hebben
Ik hou van de zon en kan 3 uur genieten na het werk van de zon.
Maar lekker vroeg donker heeft ook wel wat. Kaarsjes aan, wijntje, filmpje
Gelukkig is het de komende weken nog niet zo heel warm. Van de week zelfs een keer 13 gradenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
In mijn nieuwe appartement op 14 hoog met een kijk over Waterland en mijn stad Amsterdam is de Zon nu uiterst vervelend.
Pas de 25ste komt er iemand om alles op te meten en advies te geven over gordijnen en vitrage.
Zo geïsoleerd dat het binnen niet onder de 22 graden komt.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig is het de komende weken nog niet zo heel warm. Van de week zelfs een keer 13 graden
Dat is de ellende van het isoleren. In de zomer is de warmte er niet uit te krijgen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo geïsoleerd dat het binnen niet onder de 22 graden komt.
De deur naar het balkon en alle ramen zijn voorzien van een elektrische hor, dus ben veilig voor rondvliegend ongedierte.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is de ellende van het isoleren. In de zomer is de warmte er niet uit te krijgen.
Wat een luxe. Wist niet eens dat dat bestond.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
De deur naar het balkon en alle ramen zijn voorzien van een elektrische hor, dus ben veilig voor rondvliegend ongedierte.
Er is veel veranderd, van uitzicht op een parkeerplaats (2 hoog) tot een weids uitzicht 14 hoog.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een luxe. Wist niet eens dat dat bestond.
Dan kan je zeker een mooi eind weg kijken als je zo hoog zit.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er is veel veranderd, van uitzicht op een parkeerplaats (2 hoog) tot een weids uitzicht 14 hoog.
We zijn er gelukkig mee, ondanks de hogere huur.
Konden inschrijven op 20 woningen, en de door ons gewenste woning was nummer 20, die we als nummer 1 hebben aangevinkt, met succes dus.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je zeker een mooi eind weg kijken als je zo hoog zit.
Dat is fijn dan. Hoor je niet zo vaakquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Konden inschrijven op 20 woningen, en de door ons gewenste woning was nummer 20, die we als nummer 1 hebben aangevinkt, met succes dus.
Een paar dagen per jaar? Waar was jij vorig jaar dan? De hitte heeft weken geduurdquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt maar uiteindelijk zijn het vaak ook maar een paar dagen per jaar. Die vind ik dan wel even vervelend.
Als we dat nou toch eens zelf konden regelenquote:
Hier mag de zon wel schijnen maar niet warmer worden dan 23 graden en in de nacht een graadje of 15quote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als we dat nou toch eens zelf konden regelendan zou ik net als Olaf uit Frozen een wolkje boven me hebben hangen
Dat zou perfect zijn voor de zomerquote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier mag de zon wel schijnen maar niet warmer worden dan 23 graden en in de nacht een graadje of 15
Hi Childquote:
Dat zeker, maar helaas hebbben we het niet voor het zeggenquote:
Jaquote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hi Child![]()
Ben je weer een beetje bijgekomen van alle drukte?
Zeker wetenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeker, maar helaas hebbben we het niet voor het zeggen
Voor nu ben ik heel blij met het weerhebben we toch al mooi gewonnen tot nu niet al te warm. Op die opaar dagen na dan.
Heerlijk is dat.. niets moet en alles magquote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jalekker een dagje thuis hangen doet wonderen
Ooooh klinkt heel erg goedquote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:12 schreef lojanda het volgende:
Ik ben al de hele tijd in de keuken bezig met van alles aan het maken voor vanavond. Tapas avondje met vrienden. Lekkere hapjes en een drankje. Ik hou d’r van
Da's een goeie.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:29 schreef spapaars het volgende:
Goedenavond.
Naast meubels hebben we in de nieuwe woning ook een nieuwe koel-vriescombinatie en wasmachine aangeschaft.
Eigenlijk afscheid genomen van alles, voor een nieuw avontuur.
Maar raad eens, die krengen van koelkast en wasmachine (de oude na 14 jaar trouwe dienst geschonken aan het grof vuil ophaaldienst) hebben wifi, ik weet niet eens wat ik ermee moet/kan doen, en/of het nut daarvan inzie.
Mario heeft vakantiequote:Op zondag 9 juni 2024 17:36 schreef spapaars het volgende:
Is @:mario390 nog aanwezig?
Of met die modderstroom in Oostenrijk afgevoerd?
Hier op de keukenapparatuur WIFI (zat er ook standaard op) Monteur alles geïnstalleerd.. vervolgens veel problemen met de WIFI in huis... Bugje, alle WIFI weer uitgezet op de apparaten niet dat ik er ook maar iets aan had.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:29 schreef spapaars het volgende:
Goedenavond.
Naast meubels hebben we in de nieuwe woning ook een nieuwe koel-vriescombinatie en wasmachine aangeschaft.
Eigenlijk afscheid genomen van alles, voor een nieuw avontuur.
Maar raad eens, die krengen van koelkast en wasmachine (de oude na 14 jaar trouwe dienst geschonken aan het grof vuil ophaaldienst) hebben wifi, ik weet niet eens wat ik ermee moet/kan doen, en/of het nut daarvan inzie.
Goed voor ze gezorgd al die tijdquote:Op dinsdag 11 juni 2024 02:11 schreef KinKiJan het volgende:
Kitten update; morgen gaan ze weg.
Vroeger dan normaal gesproken bij huiskatten zou mogen/moeten, maar omdat ze in het wild geboren zijn, zelfstandig kunnen eten van mijn voer en hun 'stoelgang' goed werkt kunnen ze ondergebracht worden is dat wel het beste nu.
Ze zijn mij inmiddels gewend, ik kan ze oppakken en ze komen ook gewoon naar mij toe (ze weten dat tikken op een schoteltje eten oplevert haha!). De postbode vindt ze ook leuk, maar naar hem blazen ze. Maar ze beginnen steeds verder weg te lopen en de boel te verkennen. Ik kan ze niet 24/7 in de gaten houden en er is een straat vlakbij, ik moet ze soms al zoeken en een platgereden kitten (hoe lomp het ook klinkt) wil ik niet aantreffen.
Op de plek waar ik altijd voer neerzet komt een vangkooi voor moeders om haar te laten helpen, hoewel nog steeds schuw komt ze wel steeds dichterbij, denk ook omdat ze ziet dat ik die kittens gewoon zelf naar me toe laat komen en verder eigenlijk met rust laat, maar ik ben geen kat, dus dat is een aanname. Heb er wel vertrouwen in dat het deze keer wel gaat lukken.
Toch wel een last van m'n schouders, en helemaal met zo'n kloteweer, die zitten maar buiten en 's morgens het eerste wat ik doe is kittens tellen en op zoek gaan als ik er een mis
Het is very rustig hier.quote:
Ja ik was hier ook al een paar dagen niet meer komen kijken.quote:
Kan je lekker even tot rust komen 🤣quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja ik was hier ook al een paar dagen niet meer komen kijken.
Komt wellicht wel weer. En anders is dit een hele rustige sc
Ben er ook blij mee, zulk klein spul kun je niet los laten lopen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 09:50 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen hiero
[..]
Hier op de keukenapparatuur WIFI (zat er ook standaard op) Monteur alles geïnstalleerd.. vervolgens veel problemen met de WIFI in huis... Bugje, alle WIFI weer uitgezet op de apparaten niet dat ik er ook maar iets aan had.
[..]
Goed voor ze gezorgd al die tijd![]()
Mooi dat ze goed terecht gaan komen en dat ze gaan proberen moeders te laten helpen ook.
Kl*te dat je wat aan je schouders hebt en daar gister veel last van had.
Hey JK 😘quote:
Zie nog steeds het nut ervan niet in.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 09:50 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen hiero
[..]
Hier op de keukenapparatuur WIFI (zat er ook standaard op) Monteur alles geïnstalleerd.. vervolgens veel problemen met de WIFI in huis... Bugje, alle WIFI weer uitgezet op de apparaten niet dat ik er ook maar iets aan had.
Handig voor mensen die vergeten dat ze de wasmachine aan hebben gezet 😉quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie nog steeds het nut ervan niet in.
Zie zo wel wanneer de was is gedraaid, daar hoef ik geen bericht over te krijgen, en voor de koelkast is het net zo overbodig, dat ding stel je eenmalig in op -18 en +4 en klaar.
Zodra wifi de was voor je ophangt en het voedsel uit de koelkast kan bereiden schakel ik het wel in.
Dat soort mensen zijn gegarandeerd ook vergeten wat WIFI betekent.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Handig voor mensen die vergeten dat ze de wasmachine aan hebben gezet 😉
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn gegarandeerd ook vergeten wat WIFI betekent.
whaaa was vanmorgen nog niet goed wakkerquote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben er ook blij mee, zulk klein spul kun je niet los laten lopen.
Maare.. schouders? Bedoelde dat de last van m'n schouders weg is zodra ik geen kittens meer hoef te tellen 's morgens
Ik zag allen het nut in van wifi op de inductieplaat.. om hem op kinderslot te zetten als ik het vergeet en niet thuis ben.. Kat heeft er een handje aan om op die plaat te gaan liggen.. zet hem dus ook wel eens per ongeluk aanquote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie nog steeds het nut ervan niet in.
Zie zo wel wanneer de was is gedraaid, daar hoef ik geen bericht over te krijgen, en voor de koelkast is het net zo overbodig, dat ding stel je eenmalig in op -18 en +4 en klaar.
Zodra wifi de was voor je ophangt en het voedsel uit de koelkast kan bereiden schakel ik het wel in.
Wij hebben het op de lampen,dat vind ik wel handig.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik zag allen het nut in van wifi op de inductieplaat.. om hem op kinderslot te zetten als ik het vergeet en niet thuis ben.. Kat heeft er een handje aan om op die plaat te gaan liggen.. zet hem dus ook wel eens per ongeluk aan![]()
Op de vaatwasser heb ik ook wifikan me niet voorstellen dat iemand zoiets gebruikt?
of wat jij zegt op de koelkast
Wel handig als je kids hebt. Kan je ook zien als ze er wat uitpikken 🤣quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:35 schreef KinKiJan het volgende:
Je hebt van die koelkasten met een camera erin, kun je in de winkel kijken of je nog wat nodig hebt. Maar dat doe ik meestal sowieso wel voor ik naar de winkel ga, en bij twijfel kan een extra pak melk of zo geen kwaad. Vind het allemaal wat overbodige luxe.
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel handig als je kids hebt. Kan je ook zien als ze er wat uitpikken 🤣
Ik zei tegen mijn kinderen toen er ijsjes gepikt waren dat ik een camera in de vriezer had en altijd kon zien wie er gepikt had. Dus kregen ze een kans om te zeggen wie had gedaan had. Het heeft geholpen nooit meer ijsjes gejat 🤣quote:
Mijn broertje vertikte het het altijd om toe te geven.Dus kregen we alle 3 straf.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zei tegen mijn kinderen toen er ijsjes gepikt waren dat ik een camera in de vriezer had en altijd kon zien wie er gepikt had. Dus kregen ze een kans om te zeggen wie had gedaan had. Het heeft geholpen nooit meer ijsjes gejat 🤣
Ze zijn behoorlijk duur, dus ik weet nog niet of ik die dure wifi-lampen ga kopen of die ik met een gewone knop aan de muur kan dimmen of feller maken.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hebben het op de lampen,dat vind ik wel handig.
Herkenbaar! Mijn broer en ik verraadde elkaar nooit als we iets geflikt hadden ondanks straf voor 3. M'n zus daarentegen noemde al een naam voordat ma de vraag 'wie heeft..' kon afmakenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje vertikte het het altijd om toe te geven.Dus kregen we alle 3 straf.
Dat herken ik wel. Was bij ons net zo. Mijn zus was sneakyquote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje vertikte het het altijd om toe te geven.Dus kregen we alle 3 straf.
Zijn kinderen niet altijd de grootste verraders?quote:Op woensdag 12 juni 2024 02:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Herkenbaar! Mijn broer en ik verraadde elkaar nooit als we iets geflikt hadden ondanks straf voor 3. M'n zus daarentegen noemde al een naam voordat ma de vraag 'wie heeft..' kon afmaken
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zei tegen mijn kinderen toen er ijsjes gepikt waren dat ik een camera in de vriezer had en altijd kon zien wie er gepikt had. Dus kregen ze een kans om te zeggen wie had gedaan had. Het heeft geholpen nooit meer ijsjes gejat 🤣
Gecondoleerd Ice.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 06:05 schreef Iceage het volgende:
Hallo,
Ik ben er nog. Er zitten een aantal dingen flink tegen. Had ineens ook bericht plotseling onverwacht overlijden van een collega waarmee ik heel veel heb samen gewerkt. Daardoor heb ik momenteel niet zoveel zin of behoefte om te posten.
Met de poes hier is alles in orde. Medicatie (thiamacare) slaat goed aan. Te goed zelfs dosering na bloedonderzoek de helft minder nu.
Ze is een lastige eetster maar dit gaat er heel goed in en vind ze heerlijk. Bestel meestal bij bol of zooplus maar het ligt ook gewoon oa bij de Jumbo.
https://www.vitakraft.nl/producten/snacks/liquid-snack-multipack/
Take Care!
Oh bestaat dat ook nog. Beterschap Dot.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gecondoleerd Ice.
Ben er zelf ook niet veel. corona heeft mij goed te pakken.
Ja helaas wel had er zelf niet eens aan gedacht tot iemand zei heb je wel een test gedaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 08:14 schreef engine het volgende:
[..]
Oh bestaat dat ook nog. Beterschap Dot.
Beterschap dotquote:Op vrijdag 14 juni 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja helaas wel had er zelf niet eens aan gedacht tot iemand zei heb je wel een test gedaan.
Had het echt goed te pakken. En door de hoge koorts kreeg ik boezemfibrileren.
Thnx
Dank je.quote:
Heel veel beterschap gewenst en een snel herstel.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gecondoleerd Ice.
Ben er zelf ook niet veel. corona heeft mij goed te pakken.
Wees blij. Ik had het ook nog niet gehad. Zeg net elders had even de was op gevouwen drijfnat van het zweten tshirt kon ik uitwringen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heel veel beterschap gewenst en een snel herstel.
Het is er dus nog steeds, mijn zus heeft het al 3x gehad.
Ik gelukkig niet, maar ja, ik heb ook nog nooit in mijn leven een griep gehad.
Gecondoleerd Ice, zulke berichten zijn altijd naar.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 06:05 schreef Iceage het volgende:
Hallo,
Ik ben er nog. Er zitten een aantal dingen flink tegen. Had ineens ook bericht plotseling onverwacht overlijden van een collega waarmee ik heel veel heb samen gewerkt. Daardoor heb ik momenteel niet zoveel zin of behoefte om te posten.
Met de poes hier is alles in orde. Medicatie (thiamacare) slaat goed aan. Te goed zelfs dosering na bloedonderzoek de helft minder nu.
Ze is een lastige eetster maar dit gaat er heel goed in en vind ze heerlijk. Bestel meestal bij bol of zooplus maar het ligt ook gewoon oa bij de Jumbo.
Take Care!
Beterschap!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wees blij. Ik had het ook nog niet gehad. Zeg net elders had even de was op gevouwen drijfnat van het zweten tshirt kon ik uitwringen.
3x is veel he kleinzoon ook al 3 keer.
Thnxquote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Beterschap!
Kreeg het begin dit jaar voor het eerst. Ben op af en toe een verkoudheidje na eigenlijk ook nooit ziek, maar deed haast 3 weken de dagelijkse dingen op automatische piloot en lag voor de rest vooral plat
Hoop het ook voor je!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx
O 3 weken hopelijk gaat het hier wat sneller. Ik lig ook het grootste deel van de dag en dat is niets voor mij.
Swiebertje, ja dat was een heel leuk programma.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 03:16 schreef spapaars het volgende:
Dit maken ze niet meer, was te jong om dit bewust mee te maken, maar wat leuk
Gisteren wederom aan aanval van boezemfibrileren de 4 de deze week.quote:
Wat vervelend meidquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren wederom aan aanval van boezemfibrileren de 4 de deze week.
Dat is ook wat corona doet.
Thnxquote:
Hoi Dott!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren wederom aan aanval van boezemfibrileren de 4 de deze week.
Dat is ook wat corona doet.
Hoi ice,quote:Op vrijdag 14 juni 2024 06:05 schreef Iceage het volgende:
Hallo,
Take Care!
Dank je ☺️quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Dott!![]()
Argh balen dat je corona hebt en je zoveel last van boezemfibrilleren hierdoor hebt!Dikke pech dit.
Kunnen ze je medicatie niet tijdelijk wat aanpassen om te kijken of dat iets helpt?
Vermoeiend steeds die aanvallen zeker nu je alle energie nodig hebt om beter te worden van corona.
Heel veel beterschap gewenst
Helloquote:
quote:
Morguhquote:Op maandag 17 juni 2024 06:55 schreef spapaars het volgende:
GM
BB fandag
https://lovereality.nl/ge(...)je-voor-deze-kanjer/
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga denk ik uit gebrek aan betere televisie weer De Bondgenoten volgen
De laatste tijd ben ik hier weer actiefquote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Yes!
Heb je helemaal niks meer gezien (sinds begin BB geloof ik?)?
Benieuwd hoe lang je het vol houdt, persoonlijk vond ik het Casper gedoe toen beter dan het stelletjesgedoe nu.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De laatste tijd ben ik hier weer actief
Was gestopt met de bondgenoten omdat ik moe werd van alle Casperdrama. Die is eruit. Dus een nieuwe kans
Je schrikt me wel af zoquote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang je het vol houdt, persoonlijk vond ik het Casper gedoe toen beter dan het stelletjesgedoe nu.
Haha, nee joh, eerder behoeden voor teleurstellingquote:
Oooh Beau en Sam weet ik nog wel jaquote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha, nee joh, eerder behoeden voor teleurstelling
Alleen Beau van toen zit er nog in, Sam ken je ook nog wel denk ik. De rest is allemaal nieuw, dus gewoon kijken (en ouderwets klagen over de reclame)
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb er een wekker voor gezet, dan vergeet ik het niet
Haha ja, dat 'probleem' heb ik zonder koorts ook vaak jaquote:Op woensdag 19 juni 2024 09:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stond aan
Sliep voordat het begon
(Ziek. Koorts. In bed televisie kijken = in slaap vallen)
Haha in de slaapkamer heb ik normaal gesproken geen schermen. Dus ik weet niet of ik niet-ziek ook dan in slaap valquote:Op woensdag 19 juni 2024 09:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha ja, dat 'probleem' heb ik zonder koorts ook vaak ja
Beterschap in elk geval!
Hey KinKiJanquote:Op woensdag 19 juni 2024 10:02 schreef KinKiJan het volgende:
RLS Ziekenboeg; het is ook wel echt weer om op z'n minst verkouden te worden.
@:Dotteke al wat opgeknapt?
quote:Op woensdag 19 juni 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey KinKiJan
Vandaag voor het eerst weer even de laptop aangezet, maar wil het liefste weer gaan liggen. Toch maar even proberen een paar uurtjes op te blijven.
Begin een beetje op te knappen maar ben nog wel heel moe.
quote:
Alle beetjes helpen! Beterschap nog!quote:Op woensdag 19 juni 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey KinKiJan
Vandaag voor het eerst weer even de laptop aangezet, maar wil het liefste weer gaan liggen. Toch maar even proberen een paar uurtjes op te blijven.
Begin een beetje op te knappen maar ben nog wel heel moe.
Ja heel rustig. Was er al wel bang voor dat deze sc niet ging lopen. Komt pas weer als er live streams zijnquote:
Dan ben je om een uur of 6 begonnen, lekker op tijdquote:Op vrijdag 28 juni 2024 06:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nieuwe dag met nieuwe kansen
Zit al een uurtje lekker te haken
Correct!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan ben je om een uur of 6 begonnen, lekker op tijd
Niet slecht. Zelf was ik ook wel redelijk op tijd mijn nest uit: om half zevenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zes uur in de ochtend is niet slecht voor een uitkeringstrekker he
Ook keurig!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet slecht. Zelf was ik ook wel redelijk op tijd mijn nest uit: om half zeven
Ja! Aan de ene kant mee eens. Anderzijds zitten ze volgens mij compleet te niksen. Echt noemenswaardige conflicten lijken ze ook niet te hebben...quote:Op zondag 30 juni 2024 02:27 schreef KinKiJan het volgende:
Oi!
Hier nog Bestemming X kijkers? Daar had ik eigenlijk ook wel streams van willen hebben. Leuk programma, ze zitten constant in die bus (zoals jaja... De Bus) en had het wel leuk gevonden meer van hun dagelijkse dingen te kunnen zien.
Doe maar die oude bus, met livestreams.quote:Op zondag 30 juni 2024 02:27 schreef KinKiJan het volgende:
Oi!
Hier nog Bestemming X kijkers? Daar had ik eigenlijk ook wel streams van willen hebben. Leuk programma, ze zitten constant in die bus (zoals jaja... De Bus) en had het wel leuk gevonden meer van hun dagelijkse dingen te kunnen zien.
Het is echt puur het spel en geen realityquote:Op zondag 30 juni 2024 12:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Doe maar die oude bus, met livestreams.
Met bestemming X was ik na 1 aflevering al klaar, niet mijn ding.
Heb een paar afleveringen gezien. Vind het wel leuk.quote:Op zondag 30 juni 2024 02:27 schreef KinKiJan het volgende:
Oi!
Gezelligquote:Op maandag 1 juli 2024 12:18 schreef lojanda het volgende:
Goedemiddag![]()
Lang geleden en dacht eens even een bakkie te doen en wat bij lezen
Hi Child.. hoe gaat het?quote:
Wat leuk.. wat ben je aan het bouwen?quote:Op maandag 1 juli 2024 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben al de hele dag bezig met miniatuurbouw. Nu even pauze. Zo verdiept dat ik geen eens mijn telefoon of zo in handen heb gehad. Strakjes weer verder
Uhm... nog steeds in leven, maar niet de gemakkelijkste fasequote:
Een miniatuur keukentjequote:
Druk geweest maar nu weer lekker rustig. We zijn ook nog op vakantie geweest dus ik kan er wel weer even tegenaanquote:Op maandag 1 juli 2024 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... nog steeds in leven, maar niet de gemakkelijkste fase
En jij?
[..]
Een miniatuur keukentje
Vakantie is altijd goedquote:Op maandag 1 juli 2024 15:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Druk geweest maar nu weer lekker rustig. We zijn ook nog op vakantie geweest dus ik kan er wel weer even tegenaan![]()
Je bent lekker aan het freubelen dus..
Vervelend dat het toch niet helemaal lekker gaat. Je ging zo goed met alles.. maar kan me voorstellen dat het ook allemaal impact heeft. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt
Dat is zo leuk om te doen, heb hier drie oude poppenhuizen staan en twee ingericht met zelfgebouwde miniatuurtjes, het is een hele leuke hobby. Mijn kleinkinderen vinden het ook schitterend, helaas veel gesneuveld door hun spelen met, maar ik had daar weer lol om. Heb nooit miniaturen gemaakt om alleen maar naar te kijken.quote:Op maandag 1 juli 2024 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... nog steeds in leven, maar niet de gemakkelijkste fase
En jij?
[..]
Een miniatuur keukentje
Valt ook niet mee natuurlijk met zo’n grote verandering en wat je zegt om het dan ook vol te blijven houden. Ik vind je echt een toppertje.. je bent sterker dan je denkt en dat heb je al wel laten blijkenquote:Op maandag 1 juli 2024 16:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vakantie is altijd goedFijn dat het rustiger is
Altijd freubelen hier
Het is niet dat het slecht gaat, het is alleen even doorbikkelen. Het volhouden van alles wat ik nu aan het aanleren ben
Aws! Dank je welquote:Op maandag 1 juli 2024 19:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Valt ook niet mee natuurlijk met zo’n grote verandering en wat je zegt om het dan ook vol te blijven houden. Ik vind je echt een toppertje.. je bent sterker dan je denkt en dat heb je al wel laten blijken
Oh snap ik! Al zou ik er echt niet tegen kunnen als ermee gespeeld wordtquote:Op maandag 1 juli 2024 19:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat is zo leuk om te doen, heb hier drie oude poppenhuizen staan en twee ingericht met zelfgebouwde miniatuurtjes, het is een hele leuke hobby. Mijn kleinkinderen vinden het ook schitterend, helaas veel gesneuveld door hun spelen met, maar ik had daar weer lol om. Heb nooit miniaturen gemaakt om alleen maar naar te kijken.
Had ik als kind ook, alleen maar mogen kijken en niet mee spelen, dat nooit weer.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh snap ik! Al zou ik er echt niet tegen kunnen als ermee gespeeld wordt
Ik mocht dat als kind ookquote:Op maandag 1 juli 2024 19:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Had ik als kind ook, alleen maar mogen kijken en niet mee spelen, dat nooit weer.
quote:
Wel weer opgeknapt. Maar blij moe. Zal ook wel weer voorbij gaan. En met jou?quote:
Je hebt een flinke knauw gemaaktquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel weer opgeknapt. Maar blij moe. Zal ook wel weer voorbij gaan. En met jou?
Ja je hoort het meer. Gewoon doorgaan wordt vanzelf wel weer beterquote:Op donderdag 4 juli 2024 14:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt een flinke knauw gemaakt
Geduld hebben vrees ik
Hier wel prima
Rustig weer een beetje conditie krijgen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je hoort het meer. Gewoon doorgaan wordt vanzelf wel weer beter
Fijn dat het bij jou oké gaat 😘
Even helemaal niets moeten. Dat is ook wel fijnquote:Op donderdag 4 juli 2024 14:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Rustig weer een beetje conditie krijgen.
Ja vanaf zaterdag even vrij van alles dat is wel ontspannen
Ja lekker knutselen en lezen en series kijkenquote:Op donderdag 4 juli 2024 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even helemaal niets moeten. Dat is ook wel fijn
quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even helemaal niets moeten. Dat is ook wel fijn
Hey GGquote:
Wel goed hoor. Met jou dan?quote:
Ja corona is gelukkig weg, alleen nog wel heel moe.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oi!
Corona er goed onder kunnen krijgen?
Ah fijn, hopen dat dat ook snel weer 'slijt'. Had bij mij toen ook even nodig voor ik niet meer stond uit te hijgen bovenaan de trapquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja corona is gelukkig weg, alleen nog wel heel moe.
Maar dat schijnt tijd nodig te hebben.
Lief dat je vraagt thnx
Wanneer heb jij het gehad?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah fijn, hopen dat dat ook snel weer 'slijt'. Had bij mij toen ook even nodig voor ik niet meer stond uit te hijgen bovenaan de trap
Boh dan moet die corona er bovenop al helemaal geen pretje geweest zijn nee.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanneer heb jij het gehad?
Ik heb dat sowieso al, heb eenlongkwab weg en heb copd
Dus mijn saturatie was tijdens corona niet zo best net op de grens. Op 91 zat ik regelmatig
Ja die klachten had ik ook en benauwd geen zin in nietsquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Boh dan moet die corona er bovenop al helemaal geen pretje geweest zijn nee.
Ik had het begin dit jaar, had vooral last van koppijn en griepverschijnselen die heviger waren dan normaal. Heb er een week of 2/3 goed last van gehad, daarna bleven alleen die vermoeidheid en gebrek aan conditie wat hangen en m'n oren bleven nog lang dichtzitten.
Hoop dat dat dan ook snel weg is, weet eigenlijk niet meer hoe lang dat duurde, ongemerkt werd het steeds beter gelukkig.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die klachten had ik ook en benauwd geen zin in niets
Vond het erger dan een griep anders
ook alle andere klachten die ik al heb werden erger tijdens corona
Maar gelukkig zijn we er goed van afgekomen. Nu alleen die vermoeidheid nog
Ga gewoon overdag soms een uurtje op de bank liggen
Ja ik merk dat het hier ook al wel wat beter gaat met de moeheid.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoop dat dat dan ook snel weg is, weet eigenlijk niet meer hoe lang dat duurde, ongemerkt werd het steeds beter gelukkig.
Ik zag dat je Corona hebt gehadquote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik merk dat het hier ook al wel wat beter gaat met de moeheid.
Het hoort er gewoon bij.
Heyquote:
Hey Lojanda, lang niet gezien. Alles goed?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:15 schreef lojanda het volgende:
Goedemiddag.. of moet ik al avond zeggen![]()
Het is weer lekker weekend
Weekend GG lekker niets doen, wat werk betreftquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is al bijna avond ja. Wow, de dag is rap voorbij gegeaan.
Hi Dotteke.. je hoor gaat goed. Ben wat druk geweest en we zijn op een laatst moment nog op reis geweest. Lekker bij getankt en genoten en nu kunnen we er weer even tegenaanquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey
[..]
Hey Lojanda, lang niet gezien. Alles goed?
De dagen vliegen voorbijquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is al bijna avond ja. Wow, de dag is rap voorbij gegeaan.
O lekker, waar ben je naar toe geweest?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hi Dotteke.. je hoor gaat goed. Ben wat druk geweest en we zijn op een laatst moment nog op reis geweest. Lekker bij getankt en genoten en nu kunnen we er weer even tegenaan
Vrienden van ons hadden een mooie cruise gezien en hadden zoiets van waarom gaan jullie niet mee. Een hoop geregel maar het was toch gelukt en we hebben een heerlijke reis gehad langs de middellandse zeequote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, waar ben je naar toe geweest?
O wat een verwennerij een cruise Dat is iets wat ik ook nog graag zou willen doen en dan in Noorwegen door de Fjorden Maar ppfff die prijzenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vrienden van ons hadden een mooie cruise gezien en hadden zoiets van waarom gaan jullie niet mee. Een hoop geregel maar het was toch gelukt en we hebben een heerlijke reis gehad langs de middellandse zeeZo genoten van alles..
Qua werk niet nee. Maar er ligt genoeg aan dingen te doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weekend GG lekker niets doen, wat werk betreft
Die Cruise hebben wij een aantal jaren geleden ook gedaan. Echt prachtig was dat ookquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat een verwennerij een cruise Dat is iets wat ik ook nog graag zou willen doen en dan in Noorwegen door de Fjorden Maar ppfff die prijzen
Ja thuis heb je natuurlijk ook dingen te doen, maar wat daar niet klaar is is jammerquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Qua werk niet nee. Maar er ligt genoeg aan dingen te doen.
Gelukkig morgenavond even ontspannen voetbal.
Ja lijkt mij ook prachtig, maar het zal er wel niet van komen gezien die prijzenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die Cruise hebben wij een aantal jaren geleden ook gedaan. Echt prachtig was dat ookAlleen viel onze boot toen wat tegen. Maar het is er echt prachtig en zeker op het moment dat je er tussendoor vaart
Het is best prijzig maar je hebt heel vaak heel goede aanbiedingen en je hoeft verder nog maar heel weinig geld uit te geven want alles heb je op de boot. Ik ben er zelf niet zo goed in maar mijn vriendin weet heel goed reizen uit te zoeken met kortingen en zonder allerlei toeslagen. Het is echt zo heerlijk en je wordt zo verwend op de boot door de bediening.. heerlijkquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook prachtig, maar het zal er wel niet van komen gezien die prijzen
Ja alles is binnen handbereikquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is best prijzig maar je hebt heel vaak heel goede aanbiedingen en je hoeft verder nog maar heel weinig geld uit te geven want alles heb je op de boot. Ik ben er zelf niet zo goed in maar mijn vriendin weet heel goed reizen uit te zoeken met kortingen en zonder allerlei toeslagen. Het is echt zo heerlijk en je wordt zo verwend op de boot door de bediening.. heerlijk
Ik denk dat jij het beste vanuit Nederland op een boot kunt vertrekken. Dan heb je ook geen vluchten die er extra bijkomen en het is ivm je gezondheid ook niet vermoeiend. Je stapt in Rotterdam op de boot en de reis is begonnen en je hoeft niet over te stappen en vliegtuig in en uit. Ik zou met Holland America Line gaan. Dan weet je dat het gewoon heel goed is en tot in de puntjes verzorgd. Het zal altijd wat duurder zijn als dat je naar een hotelletje gaat maar je krijgt er ook heel veel voor. Waarschijnlijk zul je voor een acht tot tien dagen een 1200 euro kwijt zijn met alles erop en eraan. Er komen zoveel aanbiedingen continu en die moet je in de gaten houden. Kan ook zomaar zijn dat je goedkoper uit bent als er een aanbieding komt.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja alles is binnen handbereik
Ik ben er ook geen held in hoor
@:Fogel heeft mij wel een keer vertelsd welke boot je het beste kan nemen, maar dat ben ik al weer kwijt.
Het zit er er denk ik ook niet in hoor dat ik het ooit ga doen.
Maar er over dromen kost niets zeg ik altijd
Welke boot het beste is ligt helemaal aan je doel van de tripquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja alles is binnen handbereik
Ik ben er ook geen held in hoor
@:Fogel heeft mij wel een keer vertelsd welke boot je het beste kan nemen, maar dat ben ik al weer kwijt.
Het zit er er denk ik ook niet in hoor dat ik het ooit ga doen.
Maar er over dromen kost niets zeg ik altijd
Mijn wens is ooit nog een cruise te maken in de Fjorden in Noorwegenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Welke boot het beste is ligt helemaal aan je doel van de trip
Lekker genieten van niet doen Childquote:Op zaterdag 6 juli 2024 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gesloopt van gisteren. Nu lekker serietjes kijken en bijkomen
Ik heb vakantie
Ja, ik geniet enorm van deze dag. Kom langzaam bij van gisteren en morgen zijn we weer creatief. Nu even nietquote:
Niets hoeft alles mag altijd fijn zo dag tochquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik geniet enorm van deze dag. Kom langzaam bij van gisteren en morgen zijn we weer creatief. Nu even niet
Ik ben gisteren zolang onderweg geweest en thee gedronken met een vriendin met een kind. Ben gewoon nog een beejte geslooptquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets hoeft alles mag altijd fijn zo dag toch
Hey Frummiequote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:34 schreef Frummelie het volgende:
Goedemiddag.... hoest in de hut van ome Henne
Long time no see...
Dan gewoon lekker rustig aan doenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben gisteren zolang onderweg geweest en thee gedronken met een vriendin met een kind. Ben gewoon nog een beejte gesloopt
We zijn al weken in oranjequote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:35 schreef Frummelie het volgende:
Oohooo we zijn oranje dat is vast een voorbode voor vanavond...![]()
Een voorbode van wat?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:35 schreef Frummelie het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:35 schreef Frummelie het volgende:
Ik denk dat ik een van de weinige ben die blij is met dit weerquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep! Wachten op het beloofde noodweer
Heyquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yeah! En anders gewoon een tijdje geen shoarma eten
Maakt mij normaal gesproken allemaal niet zo uit. Alleen nu zou ik harde regen en wind heerlijk vinden. Lekkere dramatique.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een van de weinige ben die blij is met dit weer
Lekker hoor niet koud maar ook niet bloedheet
Van mij mag de zomer zo blijven
Nee valt best mee, maar zo op z'n tijd heb ik er wel eens zin in. Bak het dan meestal wel zelf en als ik het ga halen/laat bezorgen eet ik toch liever döner eigenlijkquote:
Hejj Dotje.... ja lekker z'n gangie... hiquote:
Oh dat doet me zo denken aan mijn studententijd. Zuipen en dan eindigen met een vette shoarma-bek... Denk dat ik het nuchter niet zou lustenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee valt best mee, maar zo op z'n tijd heb ik er wel eens zin in. Bak het dan meestal wel zelf en als ik het ga halen/laat bezorgen eet ik toch liever döner eigenlijk
Hahaha.... gekkie...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yeah! En anders gewoon een tijdje geen shoarma eten
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maakt mij normaal gesproken allemaal niet zo uit. Alleen nu zou ik harde regen en wind heerlijk vinden. Lekkere dramatique.
Ja ik was 2 weken goed ziek gelukkig weer beter alleen nog wel moe. Maar dat schijnt er bij te horenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Dotje.... ja lekker z'n gangie... hi
Ik was even een beetje aant terug lezen maar ze hebben jou goed te pakken gehad... hoop dat het nu iets beter gaat...🤗
quote:
Zeker gezelligquote:
Ik ben altijd vrij positief, dat geeft de burger moed..quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh oke! Ik ben er sceptisch over
Hahahaa ik ben ook positiefquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrij positief, dat geeft de burger moed..![]()
We gaan het zien en beleven vanavond....
Nou gelukkig... goed te horen... ja die moeheid kan nog wel even aanhouden...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik was 2 weken goed ziek gelukkig weer beter alleen nog wel moe. Maar dat schijnt er bij te horen
Nou de eerste druppels vallen hier maar van een windje is nog geen sprake...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaa ik ben ook positiefalleen tja... ach... ik gun iedereen zijn lolletje. Hoor wel aan het schreeuwen hoe we het doen
Zelf maken smaakt toch heel anders dan bij de shoarma boerquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee valt best mee, maar zo op z'n tijd heb ik er wel eens zin in. Bak het dan meestal wel zelf en als ik het ga halen/laat bezorgen eet ik toch liever döner eigenlijk
Ons weer moet samenkomen! En dan hard onweer, en flitsen en knallen en donkerte!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou de eerste druppels vallen hier maar van een windje is nog geen sprake...
Ik wil ut, ik wil ut...
Maar gelukkig ook niet meer zo moe als ik wasquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou gelukkig... goed te horen... ja die moeheid kan nog wel even aanhouden...
Ik reageerde op de verkeerde post hiquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaa ik ben ook positiefalleen tja... ach... ik gun iedereen zijn lolletje. Hoor wel aan het schreeuwen hoe we het doen
Oh dat is irritant balen. Dat heb ik soms van mijn meds. Echt frustrerendquote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar gelukkig ook niet meer zo moe als ik was
Ik was al moe zodra ik mijn ogen opendeed man wat een ellende was dat
Hahahaha, ja... ik neem elke keer voor om te kijken en dan is het tijd en dan denk ik "neeeee wil nie"quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik reageerde op de verkeerde post hi
Ja joh kan ons het schelen lekker blèren in het oranje...
Jajajajaja... ze hebben het ons beloofd...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ons weer moet samenkomen! En dan hard onweer, en flitsen en knallen en donkerte!
Yup!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelf maken smaakt toch heel anders dan bij de shoarma boer
Ik maak het meestal ook zelf hoor lang geleden dat ik besteld heb
Doner zijn toch die dunne plakjes vlees?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ja snap ikquote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is irritant balen. Dat heb ik soms van mijn meds. Echt frustrerend
We hebben rechten!!! hurrrrquote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jajajajaja... ze hebben het ons beloofd...
Ik ga echt geen voetbal kijken, zal blij zijn als het weer voorbij isquote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik reageerde op de verkeerde post hi
Ja joh kan ons het schelen lekker blèren in het oranje...
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup!
Zoals Child zegt, flashback naar studententijd. Had opeens zat van steeds weer shoarma, toen eens zo'n durum döner geprobeerd en sindsdien was dat m'n zuipvoerHahahaha ja dat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |