SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet Dot
Hey Vino, hier is het een beetje doods helaasquote:
Had je nog geen HD op je tv dan of keek je nog analoog?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:44 schreef spapaars het volgende:
Net verhuisd en meteen maar snellere internet genomen, en je krijgt tot mijn verrassing meerdere TV kanalen in HD.
En dat is confronterend, keek naar de bondgenoten, en zie nu elke rimpeltje, en dat zijn er best veel
Weet ik veel, die zenders verschenen spontaan nadat ik de snelheid verhoogde wat kon nu ik glasvezel hebt.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:46 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Had je nog geen HD op je tv dan of keek je nog analoog?
Ah okquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet ik veel, die zenders verschenen spontaan nadat ik de snelheid verhoogde wat kon nu ik glasvezel hebt.
Ze worden er niet knapper op danquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:44 schreef spapaars het volgende:
Net verhuisd en meteen maar snellere internet genomen, en je krijgt tot mijn verrassing meerdere TV kanalen in HD.
En dat is confronterend, keek naar de bondgenoten, en zie nu elke rimpeltje, en dat zijn er best veel
Dat komt goed. Rustig beginnenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Vino, hier is het een beetje doods helaas
Dat is niet verkeerd. Op dit moment heb ik nog met een watertje buiten maar zo meteen eens een lekkere Mojito maken.. nou ja laten makenquote:
Ja jammer he.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:54 schreef lojanda het volgende:
Goedenavond..
Het is hier idd erg stilletjes de laatste weken
🤣quote:
Oeps. Slaap je dan vannacht wel?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ging een dutje doen.
Wekker vergeten
Meer dan vijf uur geslapen![]()
O dat is balenquote:
Het is weekend. Niks aan te doen...quote:
Ja terug draaien wil niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is weekend. Niks aan te doen...
Dacht echt hem aangezet te hebben, maar ja... was zo moe, dus blijkbaar ging het mis
Mojitoquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd. Op dit moment heb ik nog met een watertje buiten maar zo meteen eens een lekkere Mojito maken.. nou ja laten maken
Het ging zo goed de eerste weken maar nu komen er steeds minder posten..quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ging een dutje doen.
Wekker vergeten
Meer dan vijf uur geslapen![]()
Ja zie frummel en ice ook niet meer.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het ging zo goed de eerste weken maar nu komen er steeds minder posten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |