SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet Dot
Hey Vino, hier is het een beetje doods helaasquote:
Had je nog geen HD op je tv dan of keek je nog analoog?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:44 schreef spapaars het volgende:
Net verhuisd en meteen maar snellere internet genomen, en je krijgt tot mijn verrassing meerdere TV kanalen in HD.
En dat is confronterend, keek naar de bondgenoten, en zie nu elke rimpeltje, en dat zijn er best veel
Weet ik veel, die zenders verschenen spontaan nadat ik de snelheid verhoogde wat kon nu ik glasvezel hebt.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:46 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Had je nog geen HD op je tv dan of keek je nog analoog?
Ah okquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet ik veel, die zenders verschenen spontaan nadat ik de snelheid verhoogde wat kon nu ik glasvezel hebt.
Ze worden er niet knapper op danquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:44 schreef spapaars het volgende:
Net verhuisd en meteen maar snellere internet genomen, en je krijgt tot mijn verrassing meerdere TV kanalen in HD.
En dat is confronterend, keek naar de bondgenoten, en zie nu elke rimpeltje, en dat zijn er best veel
Dat komt goed. Rustig beginnenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Vino, hier is het een beetje doods helaas
Dat is niet verkeerd. Op dit moment heb ik nog met een watertje buiten maar zo meteen eens een lekkere Mojito maken.. nou ja laten makenquote:
Ja jammer he.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:54 schreef lojanda het volgende:
Goedenavond..
Het is hier idd erg stilletjes de laatste weken
🤣quote:
Oeps. Slaap je dan vannacht wel?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ging een dutje doen.
Wekker vergeten
Meer dan vijf uur geslapen![]()
O dat is balenquote:
Het is weekend. Niks aan te doen...quote:
Ja terug draaien wil niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is weekend. Niks aan te doen...
Dacht echt hem aangezet te hebben, maar ja... was zo moe, dus blijkbaar ging het mis
Mojitoquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd. Op dit moment heb ik nog met een watertje buiten maar zo meteen eens een lekkere Mojito maken.. nou ja laten maken
Het ging zo goed de eerste weken maar nu komen er steeds minder posten..quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ging een dutje doen.
Wekker vergeten
Meer dan vijf uur geslapen![]()
Ja zie frummel en ice ook niet meer.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het ging zo goed de eerste weken maar nu komen er steeds minder posten..
Na die gin tonic en een wijntje heb je niet veel nodig om tranen te krijgen bij een jankfilmquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mojito
Ik ben naar de bank verhuisd. Met een witte wijn en een jankfilm
Nee idd die hebben we niet meer gezien..quote:
Hoor ik Mojito!? Mojito is zo lekkerquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mojito
Ik ben naar de bank verhuisd. Met een witte wijn en een jankfilm
Jep... naja... we zullen zienquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:55 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Dan zal je het toch nodig hebben gehad maar of je dan vannacht nog slaapt..
Ja was het ook. Merk ook wel dat ik zelf nu ook minder vaak hier kijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee idd die hebben we niet meer gezien..
Echt jammer want vond het wel altijd leuk.
Klopt idd, doe ik ook en als ik kijk zie ik weinig nieuwe berichten.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was het ook. Merk ook wel dat ik zelf nu ook minder vaak hier kijk.
Ken het ook niet dat drankje hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:01 schreef lojanda het volgende:
Manlief zegt dat hij zo een drankje gaat maken voor me en vraagt of ik iets speciaals wil.. ik zeg doe maar net als Tom Cruise dan smaakt het nog lekkerderHij ligt in een deuk van het lachen en denkt dat ik een grapje maak
Monitor niet? Is echt heel lekker en heel fris. Vooral heerlijk als het warm isquote:
Nooit van gehoord in de zin van een versnaperingquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:01 schreef lojanda het volgende:
Manlief zegt dat hij zo een drankje gaat maken voor me en vraagt of ik iets speciaals wil.. ik zeg doe maar net als Tom Cruise dan smaakt het nog lekkerderHij ligt in een deuk van het lachen en denkt dat ik een grapje maak
Nee nooit gehad. Maar ik las je bericht verkeerd ik dacht dat je tom cruise drankje bedoeldequote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Monitor niet? Is echt heel lekker en heel fris. Vooral heerlijk als het warm is
Dat dacht ik ook!quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee nooit gehad. Maar ik las je bericht verkeerd ik dacht dat je tom cruise drankje bedoelde
🤣🤣quote:
Die had ik wel door 😉quote:
Nee ik bedoel een drankje maken zoals Tom Cruise dat doet in de film Cocktailquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee nooit gehad. Maar ik las je bericht verkeerd ik dacht dat je tom cruise drankje bedoelde
Verhelderendquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee ik bedoel een drankje maken zoals Tom Cruise dat doet in de film Cocktail
Ja toen ik het nog een keer las had ik het door 🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee ik bedoel een drankje maken zoals Tom Cruise dat doet in de film Cocktail
Ja op advies van collegaquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Na die gin tonic en een wijntje heb je niet veel nodig om tranen te krijgen bij een jankfilm
Mojito strawberryquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoor ik Mojito!? Mojito is zo lekker
Geniet van je tranendal!
[..]
Jep... naja... we zullen zien
Hij trapt er alleen niet inquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toen ik het nog een keer las had ik het door 🤣🤣🤣
Ik ben er aan begonnenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:09 schreef lojanda het volgende:
We gaan zo de serie 1899 kijken op Netflix maar het is nog zo licht en dan vind ik er niets aan. Dus nog maar even wachten tot het wat gaat schemeren. Dat haat ik zo aan de zomer.. lang licht en die hitte. Zal blij zijn als het weer 21 juni is geweest en het elke week weer een kwartier eerder donker wordt
Heerlijk ik geniet er juist van. Heb een hekel aan vroeg donker. Hitte is een ander verhaal dat hoef ik ook niet. Ik ben helemaal blij tot nu toe met deze lente. En toevallig zei ik van de week tegen de buuf ikbaal dat het alweer bijna21 juni is en het weer steeds sneller donker gaat worden .quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:09 schreef lojanda het volgende:
We gaan zo de serie 1899 kijken op Netflix maar het is nog zo licht en dan vind ik er niets aan. Dus nog maar even wachten tot het wat gaat schemeren. Dat haat ik zo aan de zomer.. lang licht en die hitte. Zal blij zijn als het weer 21 juni is geweest en het elke week weer een kwartier eerder donker wordt
Das ook flauwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |