Dat doen chihuahua's ook.quote:
Precies, meteen Timmermans premier maken!!!quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Het volk is het ZAT. Geert oprotten!
Volt 2? Dat lijkt me dan weer reden tot het opbergen van de bubbels.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:33 schreef Momo het volgende:
CU, SP, FvD nog kans op 1 zetel. Volt nog kans op 2 zetels
Ergens ook wel logisch. EP heeft verdomd weinig invloed, kan & doet bijzonder weinig. Denk dat als we voor de EC hadden kunnen stemmen (die hufters met de echte macht) de opkomst een stuk hoger zou zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja het is ergens wel treurig. Je hebt uiteindelijk veel minder invloed om Europa natuurlijk, maar het is absoluut een belangrijk politiek orgaan.
Maar dan hebben er 4 partijen ook nog kans op nul zetels, lijkt mij.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:33 schreef Momo het volgende:
CU, SP, FvD nog kans op 1 zetel. Volt nog kans op 2 zetels
We gaan het zien 😀quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Het volk is het ZAT. Geert oprotten!
Krijg je 1000'en biljetten waaarop dan ''WEG MET BRUSSEL EN STRAATSBURG'' staat.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vroegâh was stemmen nog verplicht
De opkomst is inderdaad treurig maar de trend is wel redelijk positief gelukkig.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja het is ergens wel treurig. Je hebt uiteindelijk veel minder invloed om Europa natuurlijk, maar het is absoluut een belangrijk politiek orgaan.
Ik vrees eerlijk gezegd dat de gemiddelde kiezer het onderscheid tussen EP en EC niet kent.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:33 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ergens ook wel logisch. EP heeft verdomd weinig invloed, kan & doet bijzonder weinig. Denk dat als we voor de EC hadden kunnen stemmen (die hufters met de echte macht) de opkomst een stuk hoger zou zijn.
Ik ook niet echt neequote:Op donderdag 6 juni 2024 21:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ken IRL serieus niemand die PVV stemt
Ook dat is, helaas, een factor idd.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vrees eerlijk gezegd dat de gemiddelde kiezer het onderscheid tussen EP en EC niet kent.
Ja of er gaat er 1 weg bij PVV of PvdA-GLquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar dan hebben er 4 partijen ook nog kans op nul zetels, lijkt mij.
Klopt, zeker aan de onderkant is het best spannend.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar dan hebben er 4 partijen ook nog kans op nul zetels, lijkt mij.
Oh, zijn ze al op TV?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wel grappig dat op rechts de druiven nu zo zuur zijn. Bij de landelijke verkiezingen allemaal boos dat men op links niet blij was met rechtse winst. Nu massaal zuur doen over linkse winst.
Misschien moeten ze op rechts meer een eigen verhaal verzinnen. Ipv elke keer maar negatief doen over PvdA/Gl overduidelijk is het een matige strategie om meer te ouwehoeren over hoe kut de ander is.
Daarom zie ik a priori wel brood in een opkomstplicht. Nu heb je eigenlijk geen volledige afspiegeling van de bevolking bij deze verkiezingen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:34 schreef Evangelion het volgende:
Mensen die voor Europa zijn stemmen eerder bij Europese verkiezingen. Verrassend.
40% groeien is niets, volgens jou?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:36 schreef Jedi_Pimp het volgende:
De Maurice de Hond narratief van "hoe hoger de opkomst, des te slechter voor pro-Europese partijen" komt dus ook totaal niet uit. Radicaal-rechts is niet geslaagd om haar achterban (die de afgelopen 10 jaar überhaupt niet de deur uit ging voor deze verkiezingen) op te trommelen om "niet op Timmermans" te stemmen. Erg mooi.
Ondanks dat Kerolain zich mokervervelend gedroeg bij Op1 gisteravond.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:35 schreef Hexagon het volgende:
Treurig trouwens dat de SP het niet gered heeft. En nog treuriger dat die Bayer/Monsanto aandeelhouders twee zetels hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |