Nee joh, het volk eist links!!!! Weg met die domrechtse kliek. Vol gas PvdA/GL beleid uitvoeren!!!quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Europa meer leeft in die hoek; met een opkomst van 44% lijkt me dat schappelijker.
Sarcasme, het bestaat.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:28 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
De PVV heeft de meeste stemmen? GL/PvdA zitten in verschillende fracties, dus met deze stand hebben ze beiden 4 zetels gescoord. Waarom de PVV standpunten zou moeten overnemen van 2 partijtjes die bijna de helft zo klein zijn is mij een raadsel.
De gemiddelde PVV-stemmer zal het wellicht een reet roesten, “dat Europa”. Ik denk dat daar veel niet-stemmers zijn tijdens de Europese verkiezingen. En dat die trend nu een beetje keert gelet op de hogere opkomst.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:25 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Vanmiddag zeiden op R1 nog dat een "hoge" opkomst goed voor de pvv zou zijn, dat blijkt ook. Overigens schijnt de laagste opkomst in '99 geweest te zijn, 30%
Het volk is het ZAT. Geert oprotten!quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:24 schreef Hexagon het volgende:
Misschien moeten we nu ook eens met allerlei analyse komen hoe het ineens kan dat PvdA/GL de meeste stemmen heeft. Allemaal ongehoorde zich zorgen makende burgers. Daar zou de PVV eens naar moeten luisteren. Ze moeten meteen alle plannen van PvdA/GL overnemen en uitvoeren. Dat is namelijk wat het volk wil nu!!!
Niet op letten, lekker negeren, hadden mensen maar moeten stemmenquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee joh, het volk eist links!!!! Weg met die domrechtse kliek. Vol gas PvdA/GL beleid uitvoeren!!!
Het boeit me vrij weinig; de FvD is pleite en dat is reden voor feestquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Misschien gaat jouw SP-stem wel naar de PVV... of naar D66![]()
Daar heb je wel een punt. Niemand gaat in de buurt komen van die +6 zetels.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wie ook de grootste wordt, niemand kan ontkennen dat de pvv de grootste winnaar is.
Ben er bang voorquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Misschien gaat jouw SP-stem wel naar de PVV... of naar D66![]()
Niet echt; genoeg linkse en rechtse mensen in mijn omgeving die op geen van beide stemden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:30 schreef -XOR- het volgende:
Ben je links, dan stem je PvdA, ben je rechts dan stem je PVV.
D66 en VVD lijken op hun respectievelijke grote broer maar zijn toch niet de real deal.
“Het volk” is deze keer ook wat meer gaan stemmen. Waardoor PVV toch flink wat zetels gaat behalen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee joh, het volk eist links!!!! Weg met die domrechtse kliek. Vol gas PvdA/GL beleid uitvoeren!!!
Zinnige en weldoordachte mensen dus. Chapeauquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet echt; genoeg linkse en rechtse mensen in mijn omgeving die op geen van beide stemden.
Ja het is ergens wel treurig. Je hebt uiteindelijk veel minder invloed om Europa natuurlijk, maar het is absoluut een belangrijk politiek orgaan.quote:
Fake news bij de NOSquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:32 schreef VoMy het volgende:
De SP deed 5 jaar geleden niet mee.
Dat lijkt me onjuist.
Qua zetels helaasch correctquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:32 schreef VoMy het volgende:
De SP deed 5 jaar geleden niet mee.
Dat lijkt me onjuist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |