Dat heet nou manipuleren van de beeldvorming. Het feit-blijft-dat-argument kun je te allen tijde gebruiken om de discussie dood te slaan. Heb je niet mee gewonnen, maar aangezien de discussie dood is, kun je ‘m ook niet meer verliezen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je van 1 naar 7 gaat ben je een grotere winnaar dan wanneer de grootste partij van 9 naar 8 gaat, of zelfs die 9 zou weten te behouden.
GL en PvdA zijn hier natuurlijk 2 partijen in twee verschillende Europese fracties zelfs.quote:
Grote kans dat de PVV fractie de komende jaren ook verdeeld zal worden over meerdere Europese fracties.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 00:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
GL en PvdA zijn hier natuurlijk 2 partijen in twee verschillende Europese fracties zelfs.
Je weet bij die rechtsen sowieso nooit hoeveel er ook daadwerkelijk komen opdagen en hoeveel er alleen maar cashen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 00:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Grote kans dat de PVV fractie de komende jaren ook verdeeld zal worden over meerdere Europese fracties.
Ik dacht dat ik Wilders hoorde zeggen dat de PVV "een dikke" 7 zetels had.quote:
Inderdaad. En elke politicus of duider die verregaande conclusies trekt aan nota bene een exitpoll die er ook wel eens vele zetels naast heeft gezeten, die is meer bezig met aandachttrekken en interessantdoenerij dan met echte politiek. Wat dat betreft eigenlijk een schande dat de NPO gister een soort uitslagenavond had. Voor de uitslag moeten we gewoon even tot zondag 23u wachten.quote:
Alleen voor de totale uitslag. Ieder land kan gewoon zijn eigen uitslagen bijhouden.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 08:19 schreef Hanca het volgende:
[..]
Inderdaad. En elke politicus of duider die verregaande conclusies trekt aan nota bene een exitpoll die er ook wel eens vele zetels naast heeft gezeten, die is meer bezig met aandachttrekken en interessantdoenerij dan met echte politiek. Wat dat betreft eigenlijk een schande dat de NPO gister een soort uitslagenavond had. Voor de uitslag moeten we gewoon even tot zondag 23u wachten.
Ellendepartij, ja.quote:
Nee, ook voor de Nederlandse uitslag moeten we tot zondag 23u, als de laatste stembureaus sluiten in Italië, wachten. De totale uitslag komt nog veel later, want Italië begint dan pas met tellen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 08:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Alleen voor de totale uitslag. Ieder land kan gewoon zijn eigen uitslagen bijhouden.
Een zetel meer dan PVV en een minder dan vorige verkiezingen.quote:
Dat is helemaal niet bijzonder als je al langere tijd op nu.nl komt... bovendien zag ik op m'n stembiljet GL en PVDA apart staan dus wel raar dat ze het nu bij elkaar optellen en die dikke vetzak gaat lopen lachen dat ze gewonnen hebben.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 08:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Een zetel meer dan PVV en een minder dan vorige verkiezingen.
Ik vind het wel heel bijzonder dat dit op bijv een nu.nl uitgelegd wordt als een winst voor links…
Nou kijk maar eens hier : POL / Europese verkiezingen 6 juni #4quote:Op vrijdag 7 juni 2024 08:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel bijzonder dat dit op bijv een nu.nl uitgelegd wordt als een winst voor links…
Het is een winst voor pro-EU. Want de enige Nexit partij krijgt 0 zetels.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 08:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
dit vindt ik een goede samenvatting.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is een winst voor pro-EU. Want de enige Nexit partij krijgt 0 zetels.
Links/rechts maakt mij dan net wat minder uit.
Nederland heeft overwegend Pro-EU gestemd met graag een stuk minder migratie/asiel.
Ja. Zo zie ik het ook. Als de hele wereld in vlam staat, kunnen wij hier niet de hele wereld opvangen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:09 schreef Korenfok het volgende:
[..]
dit vindt ik een goede samenvatting.
Misschien gaat het uitgangspunt van: wij bieden iedereen opvang aan wie het nodig is en laten we kijken hoe dit iets kunnen indammen.
Naar een uitgangspunt: Wij kunnen max. zoveel mensen opvangen wie het nodig hebben, als de nood te hoog wordt laten we kijken wat we kunnen doen, maar het is goed om te weten dat we zit al over onze max heen zijn, dus onze mogelijkheden zullen beperkt.
Precies. Gelukkig is zelfs bij de PVV het licht aan gegaan dat je zonder EU echt een vis op het droge bent.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Zo zie ik het ook. Als de hele wereld in vlam staat, kunnen wij hier niet de hele wereld opvangen.
En Europa moet dat regelen.
Dat is de uitkomst van deze verkiezingen. Een groot mandaat voor de EU, maar ga als de donder aan de slag met het beperken van de instroom.
Ik zou het heel bijzonder vinden als ze bij jou los op het biljet stonden en bij mij niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 09:10 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet bijzonder als je al langere tijd op nu.nl komt... bovendien zag ik op m'n stembiljet GL en PVDA apart staan dus wel raar dat ze het nu bij elkaar optellen en die dikke vetzak gaat lopen lachen dat ze gewonnen hebben.
Ze staan nog steeds op nul vziw.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat zijn een boel wappies, als je nu nog op FvD stemt weet je heel goed waar zij voor staan namelijk
De Nexit partij staat op 0 zetels.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:39 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ben gisteren gaan slapen met de gedachte dat fvd 0 zetels als prognose had. Is dat nog steeds zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |