Weet ik, maar het is niet normaal om anderen dwingen het leven te geven. Dat vergt een bepaalde vorm van grote kwaadaardigheid, w.m.b.quote:Op donderdag 6 juni 2024 07:35 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal waar landen zich toe gedwongen zien wanneer ze binnengevallen worden door een vijandig (buur)land, daar is echt niets vreemds aan. Dat zou in Nederland echt niet anders zijn.
Vecht jij al in Oekraïne? Of ben jij ook zo een zielepoot die makkelijk over andermans leven lult, maar zelf geen enkele skin in the game heeft.quote:Op donderdag 6 juni 2024 07:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is nu de aids van de tegenwoordige tijd. Geen wij maar ikke ikke ikke. En vervolgens ook vinden dat iedereen zo moet denken. Rol maar op het Westen als iedereen die mentaliteit krijgt.
Als jij wilt vechten, mag jij weten, nobel dit dat, tegen het kwaad.quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:56 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Vervang Oekraïne voor Nederland en Rusland voor Spanje en trek je conclusies.
ER is maar 1 iemand die oekraine hiertoe dwingt en dat is Rusland, waar jij gezien je posts het mee eens bent. De enige hypocriete zielepoot hier ben jij.quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als jij wilt vechten, mag jij weten, nobel dit dat, tegen het kwaad.
Maar anderen dwingen het leven te offeren voor waanzinnige gekte als oorlog... Mij niet gezien.
Rusland dwingt een land om eigen ingezetenen te dwingen de dood tegemoet te lopen?quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ER is maar 1 iemand die oekraine hiertoe dwingt en dat is Rusland, waar jij gezien je posts het mee eens bent. De enige hypocriete zielepoot hier ben jij.
Je maakt des te meer duidelijker dat jij degene bent die een voorstander is van het dood en verderf die wordt gezaaid en alle levens die worden verloren daar.quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Rusland dwingt een land om eigen ingezetenen te dwingen de dood tegemoet te lopen?
Neehoor. Dat is echt de eigen staat die dat regelt.
En het blijft makkelijk lullen, andermans leven, ook jij zit veilig thuis, triest dat gemakkelijke gelul.
En die zeggen allemaal ook stuk voor stuk, het zooitje in Oekraïne is ook vals en corrupt. Succes met het onethische zooitje...quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:42 schreef Discombobulate het volgende:
Daarom geef ik al die mannen die gevlucht zijn ook groot gelijk.
Lijkt mij ook niksquote:Op donderdag 6 juni 2024 17:12 schreef Joppiez het volgende:
[..]
ja goed, ik bedoelde iemand die voor de Koninklijke marine werkt en (af en toe) op een boot zit. Lijkt mij gewoon geen fijn idee, zo midden op het water met al die kutdrones (als je in risico/vijandig gebied bent althans).
Het oranje benzine lampje ging daarstraks wel branden ja 😱quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zijn de reserves al in beweging gekomen?
Als Oekraïne dat wil hebben wij daar niks over te zeggen. Zolang Oekraïne dat niet wil, vind ik dat wij de morele verplichting hebben om Oekraïne te steunen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:35 schreef Discombobulate het volgende:
Vraag me wel af als de twee eenmaal rond de onderhandelingstafel zitten of wij dat dan gaan accepteren. Als Oekraine zegt "Jongens, we kunnen niet meer, dit gebied is van jullie" of wij dan gaan doen van "JA MAAR DAT KAN NIET!" terwijl het uiteindelijk wel gewoon moet eindigen met een handtekening van Poetin en Zelensky, en niemand anders.
Nee hoor. Rusland was en is het meest corrupt.quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
En die zeggen allemaal ook stuk voor stuk, het zooitje in Oekraïne is ook vals en corrupt. Succes met het onethische zooitje...
En wij portretteren het als het walhalla voor helden. Paar jaar terug was het nog het meest corrupte land van Europa.
En de waarschuwingen voor oorlog bestonden al, dat zijn wel interessante observaties, in ieder geval.
Nee, die Russen willen oh zo graag naar het front, vrijwillig enzo. Niet alsof Oekraïne in deze positie gedwongen is door......Rusland.quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Rusland dwingt een land om eigen ingezetenen te dwingen de dood tegemoet te lopen?
Neehoor. Dat is echt de eigen staat die dat regelt.
En het blijft makkelijk lullen, andermans leven, ook jij zit veilig thuis, triest dat gemakkelijke gelul.
Kumbaya, tu tu tu, kumbaye.quote:Op donderdag 6 juni 2024 06:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Echt een hele bijzondere comment dit.
Die zelfbeschikking is finaal de moeder geneukt. De Oekraïners is verplicht zijn eigen leven te offeren door de eigen staat.
Wil je dat vrijwillig hoor je mij niet.
Willen wij daarvoor ons eigen beroepsleger inzetten hoor je mij ook niet of nauwelijks. (zorg dan in ieder geval voor back up).
Beide niet, dat is Azerbaijan.quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor. Rusland was en is het meest corrupt.
quote:Kyiv is once again adjusting to life without electricity as the capital faces what could be its worst energy crisis since the start of Russia's full-scale invasion.
"We are catastrophically short of electricity for our needs," Serhii Kovalenko, Chief Executive Officer at the private energy company YASNO, said in a post on Facebook on June 5.
Rolling blackouts across the city mean that for large portions of the day, residents must negotiate tower blocks without lifts, road crossings without traffic lights, and the constant noise and fumes of countless diesel generators used to sustain shops and cafes.
Oekrainers kunnen ook geen andere koers kiezen dan de oorlogszuchtige Zelensky.quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:12 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Als Oekraïne dat wil hebben wij daar niks over te zeggen. Zolang Oekraïne dat niet wil, vind ik dat wij de morele verplichting hebben om Oekraïne te steunen.
Ukraine kan ook gewoon met de pootjes omhoog gaan liggen en zich door Moeder Rusland laten verkrachten.quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oekrainers kunnen ook geen andere koers kiezen dan de oorlogszuchtige Zelensky.
Dus dat wordt inderdaad het busje in van de staatspolitie en de loopgraven in.
Poetin valt een land aan, maar de leider van het land dat aangevallen wordt is oorlogszuchtig?quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oja, ongetwijfeld. Het is vreselijk corrupt. Sinds de Maidan revolutie en de Krim zien wij het opeens als Westerse liberale democratische heilstaat. Ik snap dat echt niet. Het is gewoon het (minder) corrupte broertje van Rusland met hetzelfde slag mensen. En natuurlijk is er een jonge generatie die luidkeels te horen is, maar kijk gewoon naar de statistieken.quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
En die zeggen allemaal ook stuk voor stuk, het zooitje in Oekraïne is ook vals en corrupt. Succes met het onethische zooitje...
En wij portretteren het als het walhalla voor helden. Paar jaar terug was het nog het meest corrupte land van Europa.
En de waarschuwingen voor oorlog bestonden al, dat zijn wel interessante observaties, in ieder geval.
Goede trolpoging. 7/10quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dus dat wordt inderdaad het busje in van de staatspolitie en de loopgraven in.
Ja jij hebt makkelijk lullen. Maar als er al van alles de puin in is geschoten om je heen, en er zijn familieleden en vrienden gesneuveld, dan ben je niet zo strijdbaar meer.quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ukraine kan ook gewoon met de pootjes omhoog gaan liggen en zich door Moeder Rusland laten verkrachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |