abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213824342
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 16:17 schreef Ulx het volgende:

[..]
Hoeft niet. Het lijkt me vooral een kwestie van assemblage. Regel dat en je bent er. Als het op gang is kunnen er wel een aantal per week van de band rollen.

Wat wel een probleem kan zijn is dat we na decennia rechtse regeringen geen vet meer op de botten hebben (want inefficiënt en verspilling etc.) en elke tegenslag dus tot vertraging kan leiden. De mindset van alles moet just-in-time en lean en hyperefficient en zo is er de afgelopen decennia bij meerdere generaties ingerost. Dat is in de huidige situatie wel een nadeel. Maar daar kozen we zelf voor.
Ja assembleren misschien. Maar er is meer dan dat.
  Moderator vrijdag 7 juni 2024 @ 16:30:50 #252
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213824347
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 15:50 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Gaat toch wel minimaal 5 jaar duren voordat ze allemaal geleverd zijn?

Verder wel goed nieuws. Wie en waar gaat ze maken in Nederland?
Rheinmetall defence Ede?

Te druk denk ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213824387
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 16:29 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Ja assembleren misschien. Maar er is meer dan dat.
Het gaat toch vooral om de assemblage? Als ze over elk onderdeeltje moeten gaan discussiëren welke fabriek in welk land het mag leveren gaat het wel duren. Dat is zeker.
pi_213824467
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 16:35 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het gaat toch vooral om de assemblage? Als ze over elk onderdeeltje moeten gaan discussiëren welke fabriek in welk land het mag leveren gaat het wel duren. Dat is zeker.
Maar die 180 stuks die geassembleerd moeten worden moeten toch ergens vandaan komen. Als ze er daar 1 per week kunnen afleveren dan kunnen wij wel als een malle assembleren maar doe je er alsnog maar 1 per week.
pi_213824572
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 16:44 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Maar die 180 stuks die geassembleerd moeten worden moeten toch ergens vandaan komen. Als ze er daar 1 per week kunnen afleveren dan kunnen wij wel als een malle assembleren maar doe je er alsnog maar 1 per week.
Dat klopt. Dat is een nadeel van JIT en lean en zo. Het is relatief eenvoudig te verstoren. Dat zag je een paar jaar terug met covid.
  vrijdag 7 juni 2024 @ 17:00:14 #256
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_213824675
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 15:43 schreef Ulx het volgende:

[..]
Vraag me af waar de assemblage plaats gaat vinden. Nedcar schijnt capaciteit te gaan hebben, maar of die in te richten is voor zoiets is de vraag.
Hoop dat voor Nederland zelf de verdubbelaar erop kan. Kan de lichte brigade weer gewoon pantserinfanterie worden :Y
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 7 juni 2024 @ 17:50:37 #257
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_213825330
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 16:44 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Ach, dit gaat om vrij simpele gepanzerde voertuigen, dat moet vrij gemakkelijk geregeld kunnen worden.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_213825368
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 17:50 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Ach, dit gaat om vrij simpele gepanzerde voertuigen, dat moet vrij gemakkelijk geregeld kunnen worden.
Ik zou de CV90 nou niet bepaald simpel noemen.
pi_213825698
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 14:16 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]

Rob de Wijk is weer paniek aan het zaaien.
Zijn laatste zin: 'Als deze escalatie doorgaat, dan kom je in de situatie dat je tot verbijstering tot de conclusie komt dat het wel gebeurt.'

Dus... Moeten jullie ook niet huilen als het wel zou gebeuren. Ik ben wel benieuwd naar hoe dit topic gaat reageren als het echt zo ver komt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_213825726
twitter
  Forum Admin vrijdag 7 juni 2024 @ 18:31:12 #261
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_213825733
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 18:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Zijn laatste zin: 'Als deze escalatie doorgaat, dan kom je in de situatie dat je tot verbijstering tot de conclusie komt dat het wel gebeurt.'

Dus... Moeten jullie ook niet huilen als het wel zou gebeuren. Ik ben wel benieuwd naar hoe dit topic gaat reageren als het echt zo ver komt.
Ja dat zijn wel de vragen die je jezelf moet stellen
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_213825741
quote:

[..]

Poetin is zelf een stuk genuanceerder dan Rob de Wijk.

twitter
pi_213825830
Basisrente blijft 16%
quote:

[..]

Hier, linkje voor je.

Dat is 10% van het totaal.
  FOK!fotograaf vrijdag 7 juni 2024 @ 18:41:41 #264
364681 over_hedge
pi_213825853
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 18:31 schreef Cilantro het volgende:

[..]
Poetin is zelf een stuk genuanceerder dan Rob de Wijk.

[ x ]
Maar alles wat putin zegt is meestal het omgekeerde :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 7 juni 2024 @ 18:42:35 #265
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_213825862
quote:

[..]

Ik ga ervanuit dat de oorlog escaleert tot buiten Ukraine. Is al zo eigenlijk, in hybride vorm.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_213825863
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 17:50 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Toch 'gewoon' een Zweedse Bradley? Volgens mij niet vrij simpel...
pi_213825864
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 18:41 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Maar alles wat putin zegt is meestal het omgekeerde :')
Dat is ook wel weer zo.
pi_213825873
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 18:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ik ga ervanuit dat de oorlog escaleert tot buiten Ukraine.
Ik heb geen idee, maar, bijvoorbeeld, een demonstratief gebruik van een kernwapen lijkt me zeker een mogelijk scenario. Benieuwd naar jullie gezichtjes. Ik weet het niet hoor, we zien het vanzelf. Of niet, natuurlijk.
  vrijdag 7 juni 2024 @ 18:46:20 #269
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_213825901
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 18:44 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik heb geen idee, maar, bijvoorbeeld, een demonstratief gebruik van een kernwapen lijkt me zeker een mogelijk scenario. Benieuwd naar jullie gezichtjes. Ik weet het niet hoor, we zien het vanzelf. Of niet, natuurlijk.
Mijn gezicht is altijd stoïcijns als het over wereldpolitiek gaat.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 7 juni 2024 @ 18:56:03 #270
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_213826011
quote:

[..]
Putin gaat dat echt niet doen.
De Amerikanen (zowel Biden als Blinken) hebben in het begin van de oorlog diverse malen zeer duidelijk gemaakt dat het gebruik van een nuke, op wat voor manier dan ook, zal leiden tot een Amerikaans ingrijpen, waarbij zij met conventionele wapens alle Ruzzische strijdkrachten ín Oekraïne zullen vernietigen.

Daarnaast heeft Putin altijd gezegd (ondanks het wekelijkse dreigement van Medvedev en zo) dat zij nukes alleen zullen inzetten als Ruzland zelf existentieel bedreigd wordt.
Al is Putin's woord weinig waard natuurlijk.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 7 juni 2024 @ 18:56:42 #271
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_213826018
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 18:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Budanov's gezicht ook
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_213826021
quote:

[..]
Laat maar komen dan. Er is genoeg gedreigd
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_213826213
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 15:43 schreef Ulx het volgende:

[..]
Vraag me af waar de assemblage plaats gaat vinden. Nedcar schijnt capaciteit te gaan hebben, maar of die in te richten is voor zoiets is de vraag.
Van Halteren is bezig met de upgrades van de cv90. Die kan het wel eens zijn. De VDL groep (neem aan dus Nedcar) wordt genoemd voor de drones in de brief. Thales voor opschaling van de radar productie. Defenture kan ook nog, maar die produceren geen rupsvoertuigen tot dusverre.
pi_213826220
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 18:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ik ook, behalve tijdens het begin van de oorlog.
pi_213826228
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 18:56 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Putin gaat dat echt niet doen.
De Amerikanen (zowel Biden als Blinken) hebben in het begin van de oorlog diverse malen zeer duidelijk gemaakt dat het gebruik van een nuke, op wat voor manier dan ook, zal leiden tot een Amerikaans ingrijpen, waarbij zij met conventionele wapens alle Ruzzische strijdkrachten ín Oekraïne zullen vernietigen.

Daarnaast heeft Putin altijd gezegd (ondanks het wekelijkse dreigement van Medvedev en zo) dat zij nukes alleen zullen inzetten als Ruzland zelf existentieel bedreigd wordt.
Al is Putin's woord weinig waard natuurlijk.
Mijn laatste zin was geen discussiepunt. Zoals ik zei: we zien het wel, of niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')