Dat is niet zo aangezien Oekraïne als Rusland hebben de stad gewoon verlaten bij eerdere terreinwisselingen. Ik dacht eigenlijk dat dat deze keer ook zou gaan gebeuren en Oekraïne eerder bij Pechenihi een verdedigingslinie zou aanhouden, Vovchansk is niet bepaald een goed verdedigbare positie.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:15 schreef skysherrif het volgende:
Voor mensen met telegram...
https://t.me/VARVARGROUP/239
Russische shelling van Vovchansk... voor mensen die het niet hebben. Deze stad was voor het kharkiv offensief gek genoeg totaal intact. Ziet er nu uit als Bakhmut niets is meer heel. 20.000 inwoners voor de oorlog. Tyfus Russen.
Waarom zou Poetin kernwapens inzetten?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:16 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]
Rob de Wijk is weer paniek aan het zaaien.
De stad is toch best goed verdedigbaar met een best groot aatnal hoge gebouwen en een brug?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:30 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is niet zo aangezien Oekraïne als Rusland hebben de stad gewoon verlaten bij eerdere terreinwisselingen. Ik dacht eigenlijk dat dat deze keer ook zou gaan gebeuren en Oekraïne eerder bij Pechenihi een verdedigingslinie zou aanhouden, Vovchansk is niet bepaald een goed verdedigbare positie.
Wel pech voor de bewoners van de stad.
Wordt die man nooit moe van zichzelf?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:16 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]
Akhmat...quote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:15 schreef skysherrif het volgende:
Voor mensen met telegram...
https://t.me/VARVARGROUP/239
Russische shelling van Vovchansk... voor mensen die het niet hebben. Deze stad was voor het kharkiv offensief gek genoeg totaal intact. Ziet er nu uit als Bakhmut niets is meer heel. 20.000 inwoners voor de oorlog. Tyfus Russen.
Oekraine doet vrijwel alles met drones. Ik denk dat het aantal infanteristen extreem laag is in Vovchansk.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De stad is toch best goed verdedigbaar met een best groot aatnal hoge gebouwen en een brug?
De stad zelf natuurlijk wel, er liggen een aantal gevaren op de loer.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De stad is toch best goed verdedigbaar met een best groot aatnal hoge gebouwen en een brug?
Een beetje een open deur. Dat is nu eenmaal het risico. Maar ja, doen we niets dan blijft hij doorgaan met nucleaire chantage. Want waarom zou hij er dan mee stoppen?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:16 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]
Helemaal mee eens. Ik weet ook niet hoe we Rob de Wijk kunnen stoppen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Een beetje een open deur. Dat is nu eenmaal het risico. Maar ja, doen we niets dan blijft hij doorgaan met nucleaire chantage. Want waarom zou hij er dan mee stoppen?
Ollongren is goed bezig. Ik vraag me af of ze ook dit anti-drone systeem krijgen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
180 nieuwe cv90s die we gaan bouwen voor oekraine?
Prima toch? Ik vraag me wel af of er dan een 40mm Bofors zoals in de eerder gedoneerde oude Zweedse voertuigen in komt of een 35mm Bushmaster zoals die in de Nederlandse variant zit.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
180 nieuwe cv90s die we gaan bouwen voor oekraine?
Ja zou enorm groot nieuws moeten zijn, al gaat het natuurlijk even duren voor ze klaar zijn, maar 180 moderne en uistekende ifvs naar Oekraine extra is geweldigquote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
Prima toch? Ik vraag me wel af of er dan een 40mm Bofors zoals in de eerder gedoneerde oude Zweedse voertuigen in komt of een 35mm Bushmaster zoals die in de Nederlandse variant zit.
Waarom niet? Mooie aanvulling op de reguliere luchtverdediging.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:25 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Ollongren is goed bezig. Ik vraag me af of ze ook dit anti-drone systeem krijgen.
Vraag me af waar de assemblage plaats gaat vinden. Nedcar schijnt capaciteit te gaan hebben, maar of die in te richten is voor zoiets is de vraag.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja zou enorm groot nieuws moeten zijn, al gaat het natuurlijk even duren voor ze klaar zijn, maar 180 moderne en uistekende ifvs naar Oekraine extra is geweldig
Gaat toch wel minimaal 5 jaar duren voordat ze allemaal geleverd zijn?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja zou enorm groot nieuws moeten zijn, al gaat het natuurlijk even duren voor ze klaar zijn, maar 180 moderne en uistekende ifvs naar Oekraine extra is geweldig
Dit is toch geen nieuws, die zat in het Europese parlmente voor de Latvian Russian Union.quote:
Oh jij vroeg je hetzelfde af :pquote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Vraag me af waar de assemblage plaats gaat vinden. Nedcar schijnt capaciteit te gaan hebben, maar of die in te richten is voor zoiets is de vraag.
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Vraag me af waar de assemblage plaats gaat vinden. Nedcar schijnt capaciteit te gaan hebben, maar of die in te richten is voor zoiets is de vraag.
Hoeft niet. Het lijkt me vooral een kwestie van assemblage. Regel dat en je bent er. Als het op gang is kunnen er wel een aantal per week van de band rollen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:50 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Gaat toch wel minimaal 5 jaar duren voordat ze allemaal geleverd zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |