SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Dotteke op 07-06-2024 13:08:13 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Niets van gehoord, ik vind het wel een beetje raar.. Denise logisch, Gerrit ook, Edo twijfelachtig maar de rest..quote:
Hoezo raar, Edu wel duidelijk na ruim 7 maanden, en Kaine en Lo zaten er ook lang genoeg , Niek die had het wel gehad al een tijdje. Beau gaat volgende maand, dan weet je dat alvast😁quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niets van gehoord, ik vind het wel een beetje raar.. Denise logisch, Gerrit ook, Edo twijfelachtig maar de rest..
Oh herstelquote:Op woensdag 5 juni 2024 21:30 schreef wolffie het volgende:
[..]
Hoezo raar, Edu wel duidelijk na ruim 7 maanden, en Kaine en Lo zaten er ook lang genoeg , Niek die had het wel gehad al een tijdje. Beau gaat volgende maand, dan weet je dat alvast😁
Jammer weinig vrouwen. Mijn bron op Insta had het trouwens fout. Jammer voor Edo van de 7 maanden.. wel leuk voor Gerrit.quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
De 6 nieuwe deelnemers nog maar eens
Robert heeft zijn eigen glazen ingegooid. Naar gedrag van die vent.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:01 schreef spapaars het volgende:
De eeuwige student professionele werkloze die werkelijk niets weet of kan wint.
Laat ik het zo zeggen: Gerrit krijgt alsnog een beloning voor het maandenlang rondhangen op een zandvlakte met een kunstmatige vijver ergens bij Eemnes.
Ik begrijp nog steeds niet waarom de medebewoners hem de finale lieten spelen terwijl Robert er al veel langer rondhangt.
nu je het schrijftquote:Op woensdag 5 juni 2024 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Robert heeft zijn eigen glazen ingegooid. Naar gedrag van die vent.
Hij doet me denken aan "de vieze man" qua uiterlijk en spraak btw
Dat zelfde gevoel had ik ook met dat lamlulletje Erik, deed amper mee altijd op de achtergrond en hup ¤100.000quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:01 schreef spapaars het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Gerrit krijgt alsnog een beloning voor het maandenlang rondhangen op een zandvlakte met een kunstmatige vijver ergens bij Eemnes.
Ik begrijp nog steeds niet waarom de medebewoners hem de finale lieten spelen terwijl Robert er al veel langer rondhangt.
Dat is het spel, en het gaat er niet om hoelang je daar zit, het gaat om het gunnen. Robert werd niet echt gewaardeerd en terecht. Beau werd ook niks gegund. Die zit er nog langer in.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:01 schreef spapaars het volgende:
kaartenbak is mogelijk niet zo groot als ze zouden willen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:15 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Wel echt jammer dat ze zoveel gecaste types erin gooien. En maar blijven roepen dat het programma echte verhalen van echte mensen brengt.. denk dat 'normale' mensen helemaal niet zo graag op tv willen in een kansspel met winkans van 1 op 16. Vraag me af of dit zo nog wel een paar maanden, laat staan een jaar, leuk blijft. Komt te onoprecht over.
Denk de eerste groepen wel onbekende waren, maar dat er nu te weinig mensen zich aanmelden, dan toch maar weer de mensen benaderen zoals een Chelsea Niek Gerrit en nu die Diederik.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:15 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Wel echt jammer dat ze zoveel gecaste types erin gooien. En maar blijven roepen dat het programma echte verhalen van echte mensen brengt.. denk dat 'normale' mensen helemaal niet zo graag op tv willen in een kansspel met winkans van 1 op 16. Vraag me af of dit zo nog wel een paar maanden, laat staan een jaar, leuk blijft. Komt te onoprecht over.
quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
De 6 nieuwe deelnemers nog maar eens
Met z’n stoute papegaaien ogenquote:Op woensdag 5 juni 2024 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Robert heeft zijn eigen glazen ingegooid. Naar gedrag van die vent.
Hij doet me denken aan "de vieze man" qua uiterlijk en spraak btw
Denk die man in het geelquote:Op donderdag 6 juni 2024 10:24 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben benieuwd welke van de nieuwe mooiboys gelijk op Chelsea gaat, en Boo te kakken gaat zetten
Die mag wel achter Wendie aan, voordat ze weglooptquote:Op donderdag 6 juni 2024 10:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk die man in het geel![]()
Maar je hebt wel een punt, Bo gaat het moeilijk krijgen deze maand
Als het geen man van 'haar niveau' is rent zo sowieso welquote:Op donderdag 6 juni 2024 10:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die mag wel achter Wendie aan, voordat ze wegloopt
Gerrit is door het eigen bondje gekozen, hoor, niet door de rest van de medebewoners.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:01 schreef spapaars het volgende:
Juist omdat het om 4 bewoners gaat zou je verwachten dat de finale een spel zou zijn met Robert en Eduardo.quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Gerrit is door het eigen bondje gekozen, hoor, niet door de rest van de medebewoners.
Nee, heb ik geen moment gedacht. Ze kregen het niet voor elkaar om Erik en Gerrit te manipuleren. En Robert en Eduardo gunde het elkaar ook niet echt, anders hadden zij elkaar sws 5 punten gegeven. Dus dit zat er wel aan te komen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Juist omdat het om 4 bewoners gaat zou je verwachten dat de finale een spel zou zijn met Robert en Eduardo.
Breng ze niet op ideeën. Ben wel benieuwd hoeveel ze per dag krijgen als vergoeding want die LLDL kandidaat is gewoon benaderd of wil zelf gewoon zo graag op tv net als Chelsea. Kwam vreselijk arrogant over tijdens de uitzendingen dus ze weten wel dat die jongen een soort nieuwe Nick gaat worden, ook zo onsympathiek. Laat deze types lekker een belangrijke baan in de samenleving nemen in plaats van kiezen voor snelle fame. We hebben al ruim 5000 nep-BNers tegenwoordig. Zo vermoeiend allemaal. De casting wordt er niet geloofwaardiger op.quote:Op donderdag 6 juni 2024 00:54 schreef Pindakaastostie het volgende:
Zolang Andrea (Utopia), Oktay (GTFOOMH), Billy (Utopia), Tessa (waar heeft dat mens niet aan meegaan) en dat soort lui maar niet terugkomen. Ik denk ook dat de gemiddelde 'normale' mens niet voor de Bondgenoten in aanmerking komt. Het moet natuurlijk wel zo goed mogelijk overkomen op tv en na 50 verschillende shows raken de mensen een beetje op
De ex-deelnemers beweren op facebook bij hoog en bij laag dat ze geen dagvergoeding krijgen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:31 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Breng ze niet op ideeën. Ben wel benieuwd hoeveel ze per dag krijgen als vergoeding want die LLDL kandidaat is gewoon benaderd of wil zelf gewoon zo graag op tv net als Chelsea. Kwam vreselijk arrogant over tijdens de uitzendingen dus ze weten wel dat die jongen een soort nieuwe Nick gaat worden, ook zo onsympathiek. Laat deze types lekker een belangrijke baan in de samenleving nemen in plaats van kiezen voor snelle fame. We hebben al ruim 5000 nep-BNers tegenwoordig. Zo vermoeiend allemaal. De casting wordt er niet geloofwaardiger op.
Wat ik heb begrepen is dat al hun vaste lasten worden betaald.quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:37 schreef Gia het volgende:
[..]
De ex-deelnemers beweren op facebook bij hoog en bij laag dat ze geen dagvergoeding krijgen.
Waarschijnlijk omdat ze het Robert niet gunde wat ik ook wel kan begrijpen. Hij gunde zelf ook een ander niets. Eduardo en Robert hebben er ook wel echt voor gezorgd dat Beau toen ook niet het finale spel mocht spelen door Bo te bespelen en die koos uiteindelijk daarom voor Erik.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:01 schreef spapaars het volgende:
Jan weet de juiste code, dus de winnende zal hij niet meteen geven.quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:56 schreef 5thencounter het volgende:
Het viel me we op dat Jan keurig de codes overhandigde ipv dat de deelnemers zelf de code kozen. geeft te denken of Jan weet had van de winnende code
Een verwend kind met een overdosis zelfvertrouwen, zou niet weten wat hem als man zijnde zo aantrekkelijk maakt voor vrouwen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:02 schreef lojanda het volgende:
Bij de nieuwe bewoners zitten wel een aantal types bij die behoorlijk wat jaloezie p kunnen wekken bij Boik verwacht dat er wel wat gezeik zal komen tussen Bo en zijn bezit Chelsea
Gerrits 3e code was raak, hij had er niet meer.. dat moet de regie wel kut hebben gevondenquote:Op donderdag 6 juni 2024 12:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jan weet de juiste code, dus de winnende zal hij niet meteen geven.
En zo werkt het binnen de realiteitswereld.quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gerrits 3e code was raak, hij had er niet meer.. dat moet de regie wel kut hebben gevonden
Ik vind het ook een naar ventje en wat je zegt.. mannen herkennen dat idd sneller.. helaas welquote:Op donderdag 6 juni 2024 12:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een verwend kind met een overdosis zelfvertrouwen, zou niet weten wat hem als man zijnde zo aantrekkelijk maakt voor vrouwen.
Hoe dan ook, mannen herkennen foute mannen veel sneller dan vrouwen.
Ik had ergens gelezen over een dagvergoeding van 100 euro, wat zou neerkomen op zo'n 3000 euro. Dat is heel wat meer dan de vaste lasten, over het algemeen. En iemand die nog bij de ouders woont, heeft alleen een ziektekostenverzekering en mogelijk wegenbelasting e.d. als vaste lasten. Ook wel beetje krom dan.quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat al hun vaste lasten worden betaald.
Ik denk dat als de eerste de juiste was, dat hij van achteren uit begonnen was. Is namelijk ook al een keer eerder gebeurd.quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:04 schreef lojanda het volgende:
Ik geloof niet dat Jan de winnende code weet en wat betreft de codes aangeven.. doet hij dat toch ook gewoon op volgorde en kiest niet zelf een nummer.
Volgens mij was het Gerrits 2de code, hoor. Eerst Gerrit, toen 2x Eduardo en toen weer Gerrit en dat was het.quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gerrits 3e code was raak, hij had er niet meer.. dat moet de regie wel kut hebben gevonden
Verdomt de 2e code al , nog erger zo snel zou de regie helemaal niet leuk vindenquote:Op donderdag 6 juni 2024 12:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij was het Gerrits 2de code, hoor. Eerst Gerrit, toen 2x Eduardo en toen weer Gerrit en dat was het.
John de Mol vertelde in een RTL-talkshow dat al hun vaste lasten worden betaald, dus dat is variabel aan hun situatie.quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen over een dagvergoeding van 100 euro, wat zou neerkomen op zo'n 3000 euro. Dat is heel wat meer dan de vaste lasten, over het algemeen. En iemand die nog bij de ouders woont, heeft alleen een ziektekostenverzekering en mogelijk wegenbelasting e.d. als vaste lasten. Ook wel beetje krom dan.
En wat doen ze met iemand die een eigen woning heeft en samenwoont? De hypotheek betalen, en GWL? Dan woont die partner ook maanden gratis.
Leuk dat ze op het grote scherm dat meteen spontaan konden brengen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verdomt de 2e code al , nog erger zo snel zou de regie helemaal niet leuk vinden![]()
[ afbeelding ]
Ik geloof vast dat over een maand die codes keurig in tweeën verdeeld zijn en de laatste de kluis openmaaktquote:Op donderdag 6 juni 2024 12:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Leuk dat ze op het grote scherm dat meteen spontaan konden brengen.
Nou, dat zou inderdaad wel even moeten duren om een scherm met de naam van een van de 2 mogelijke winnaars klaar te zetten, klopt vast niks van.quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Leuk dat ze op het grote scherm dat meteen spontaan konden brengen.
Ik verwacht het niet, het is weer van dat snel scoren volk, die taaien snel af als ze er na een poos achter komen dat er totaal geen interactie is met de buitenwereld, hun onmisbare reflectiemediaquote:Op donderdag 6 juni 2024 13:49 schreef TowtjeMar het volgende:
Toch blij dat Gerrit ook weg is. Ik vond z’n hoofd met 360 graden, zeer vervelend. Sorry.
Jorrits reacties op IG vond ik best grappig.
Ik verwacht verder dat Chelsea de nieuwe kerels erg middelmatig gaat vinden en gewoon op Bo blijft focussen…
De hele groep mag van mij volgende maand weg. Enkel Serena en Erik mogen blijven, de rest gaf op. Sommige nieuwelingen gaan wellicht toch nog verbazen.
Ja, daar hebben we inmiddels meer dan genoeg voorbeelden vanquote:Op donderdag 6 juni 2024 14:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik verwacht het niet, het is weer van dat snel scoren volk, die taaien snel af als ze er na een poos achter komen dat er totaal geen interactie is met de buitenwereld, hun onmisbare reflectiemedia
Zeker, die jongelui hebben geen geduld om maanden in een roddel&achterklap hok te blijven zitten met een minieme kans op geldquote:Op donderdag 6 juni 2024 15:23 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we inmiddels meer dan genoeg voorbeelden van
Fatima.. natuurlijk, nenene de cast is All Incusive .. jammer dat er dit keer weer geen Vegan bij zit, altijd leuk ivm eten kopen voor de groepquote:Op donderdag 6 juni 2024 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
En we hebben namen bij de nieuwe: Rob, Bruce, Max, Bradley, Diederik & Fatima
Wie weet, Max lijkt me wel iemand met een exotisch allergie, misschien huilogen van macaroni ofzo, maar dan weer niet bij spaghetti ...quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Fatima.. natuurlijk, nenene de cast is All Incusive .. jammer dat er dit keer weer geen Vegan bij zit, altijd leuk ivm eten kopen voor de groep
De mogelijkheden zijn eindeloos.. lactose intollerant of garnalen , pinda's.. zoveel te doen nogquote:Op donderdag 6 juni 2024 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wie weet, Max lijkt me wel iemand met een exotisch allergie, misschien huilogen van macaroni ofzo, maar dan weer niet bij spaghetti ...
quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
Aha.. Bradly heeft al een eetprobleem..
Dat niet alleen. Het wordt in ieder geval een zware laatste maand voor Beau. Denise weg en vier mooiboys als concurrentie voor z'n nieuwe 'knuffel' maatje (wie dat ook mag worden).quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:24 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben benieuwd welke van de nieuwe mooiboys gelijk op Chelsea gaat, en Boo te kakken gaat zetten
Yup, Million Dollar Island (S1) en een of ander 'dit of dat met m'n ex'-show zat ie ook in.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:45 schreef Danzig het volgende:
Bradley heeft volgens mij ook mee gedaan aan de Slechtste chauffeur van Nederland.
Klink wel leuk als Side-Game om uit te zoeken, helaas kijk ik persoonlijk nauwelijks naar al die andere gameshit om de dwangmatige her-intreders in de TV- wereld te herkennen .. maar dan moet een Mod wel een sub topic aanmaken,,,quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, Million Dollar Island (S1) en een of ander 'dit of dat met m'n ex'-show zat ie ook in.
Kunnen we niet een een voorspeltopic regelen, waarin we gokken waar ex-bewoners van De Bondgenoten hierna zullen zien? De Alleskunner lijkt me voor het grootste deelnemers wel logisch
denk het wel, 3/4 weken meestalquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
En dat was het.. rest weer 3 weken jengelen, konkelen en janken en een paar lullige spelletjes .. tenzij er een paar jankmuiltjes voortijdig willen oprotten...![]()
Nog 3 weken tot de knock-out rondes toch?
Nu krijgt ie ze lasten betaaldquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:39 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Diederik die voor zijn studieschuld gaat spelen.. had niet meegedaan dan was je studieschuld alweer een maand minder. Komt een beetje over als Duncan Laurence, ook zo'n narcist.
Al had ik wel op meer vrouwen gehoopt maar Fatima had een prima pakje aan!quote:Op vrijdag 7 juni 2024 01:57 schreef DutchBlend het volgende:
Fijn dat er weer goede billen binnen zijn gekomen. Al had ik wel op meer vrouwen gehoopt maar Fatima had een prima pakje aan!
Valt me op dat het de laatste maanden helemaal niet meer over roken gaat. Het lijkt wel weggefilterd van tv om roken geen aandacht meer te geven (woke). Kan me niet voorstellen dat er al maanden geen roker meer bij zit. Robert lijkt me een kettingroker en die irritante dame (naam ff kwijt) ook.
In de eerste maanden was het kopen van tabak het gesprek van de dag aan het begin van de cyclus. Kon maar 1x per maand geloof ik.
Ja, beetje jammer dat deze ergernis eruit gehaald is. Vond dat wel vermakelijk, die rookverslaafden die geen peuken hadden.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 01:57 schreef DutchBlend het volgende:
Valt me op dat het de laatste maanden helemaal niet meer over roken gaat. Het lijkt wel weggefilterd van tv om roken geen aandacht meer te geven (woke). Kan me niet voorstellen dat er al maanden geen roker meer bij zit. Robert lijkt me een kettingroker en die irritante dame (naam ff kwijt) ook.
In de eerste maanden was het kopen van tabak het gesprek van de dag aan het begin van de cyclus. Kon maar 1x per maand geloof ik.
Er wordt gerookt waar dat bij EJVJL ook gedaan werd, bij de buitendeur van de keuken. Kan me herinneren dat Lodewijk daar met een peuk zat op de achtergrond. Er wordt heel soms gesproken over 'de rookhoek'. Sam kwam niet heel lang geleden ook met een pot tabak onder de arm langslopen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer dat deze ergernis eruit gehaald is. Vond dat wel vermakelijk, die rookverslaafden die geen peuken hadden.
Ik denk dat Serena in elk geval een rookster is. Maar je ziet niemand meer roken en ook geen ophef over peuken bestellen. Daaruit concludeer ik dat hier vanuit de productie in voorzien wordt en dat roken achter de schermen dient te gebeuren.
Maar het is geen issue meer wb de uitgaven, dus ik denk dat het roken gesponsord wordt door de feboquote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Er wordt gerookt waar dat bij EJVJL ook gedaan werd, bij de buitendeur van de keuken. Kan me herinneren dat Lodewijk daar met een peuk zat op de achtergrond. Er wordt heel soms gesproken over 'de rookhoek'. Sam kwam niet heel lang geleden ook met een pot tabak onder de arm langslopen.
Maar het gaat dan vooral om 'achtergrond taferelen'. Het hele roken als onderwerp is totaal naar de achtergrond geduwd inderdaad.
Maar het wordt inderdaad wel zo veel mogelijk uit beeld gehouden.
Zou zomaar kunnen inderdaad, op die manier kunnen ze het ook zoveel mogelijk uit beeld houden.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar het is geen issue meer wb de uitgaven, dus ik denk dat het roken gesponsord wordt door de febo
Omdat Gerrit als eerste een nummer mocht kiezen omdat hij vanuit zijn bondje was gekozen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:14 schreef wolffie het volgende:
Nr 7 was de winnende code, Edu fluisterde tegen Gerrit innig omhelzen, die had ik ook gekozen, je was me voor, waarom nam hij die dan niet gelijk Edu????
Robert, ik wilde altijd nog een keer met Chelsea in een bondjequote:Op donderdag 6 juni 2024 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
Bo en Chelsea, Robert en Rick... Apart bondje
Had zo gehoopt dat Robert naar huis zou gaan deze rondequote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Robert, ik wilde altijd nog een keer met Chelsea in een bondje
Iedereen roept altijd maar dat ze gecast zijn maar volgens mij melden ze zich zelf aan omdat ze zo graag op tv willen en enorm geil worden van camera’s. Ze denken er ook nog een carričre aan over te houdenquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, Million Dollar Island (S1) en een of ander 'dit of dat met m'n ex'-show zat ie ook in.
Kunnen we niet een een voorspeltopic regelen, waarin we gokken waar ex-bewoners van De Bondgenoten hierna zullen zien? De Alleskunner lijkt me voor het grootste deel vd deelnemers wel logisch
Ik ook hoor. Het is echt een vreselijke zure man die een ander het licht niet in de ogen gunt. Het duurde trouwens ook niet lang voordat hij zijn eerste zure opmerking weer maakten.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had zo gehoopt dat Robert naar huis zou gaan deze ronde
Ze zal wel heel graag laten zien wat ze te bieden heeft en wie weet kan ze er haar voordeel mee doenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:18 schreef Soury het volgende:
Ik snap dat de heren het pakje van Fatima wel lekker vinden. Persoonlijk vind ik het op zijn minst apart om zoiets aan te trekken. Er was een shot in de slaapkamer van achter en toen dacht ik even dat ze in haar blote reet stond.
Ben benieuwd wat voor type het is incl. lelijke nep wimpers.
Echt zo'n zeikerd die niks lust. Moet je vooral in die loods gaan zittenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:20 schreef lojanda het volgende:
Ik verwacht ook wel dat het niet lang zal duren voordat Bradley voor veel ergernis gaat zorgen in de loods.. mij irriteert hij nu al![]()
Waarschijnlijk wordt Bradley het nieuwe maatje van Sam. Nick typje en zo te zien ook net zo intelligent als Nick dus van het niveau van Sam.. dat moet haast wel gaan klikken
Tja dan zal ze verder niet veel anders te bieden hebbenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze zal wel heel graag laten zien wat ze te bieden heeft en wie weet kan ze er haar voordeel mee doen
Idd.. vraag me af hoe hij daar moet overleven. Hij kan met Sam wel wat jatten in de nacht.. zij is daar inmiddels wel heel goed in geworden en ze is niet bang voor gele kaarten.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt zo'n zeikerd die niks lust. Moet je vooral in die loods gaan zitten
Ik heb er iig wel zin in met deze groep.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd.. vraag me af hoe hij daar moet overleven. Hij kan met Sam wel wat jatten in de nacht.. zij is daar inmiddels wel heel goed in geworden en ze is niet bang voor gele kaarten.
Hopen dat ze er dan nu heel snel twee krijgt
Wordt weer veel beweging en ergernisquote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er iig wel zin in met deze groep.
De Exitchanteurs krijgen altijd hun zin, hetzij via contact in het Achterkamertje, hetzij via "onverwachte cadeautjes" in de vorm van lullige spelletjes waarbij dat groepje er ineens erg goed voor staat.. Febo weet wel raad met potentiele weglopers die nog te goed zijn voor kijkcijfersquote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:03 schreef TowtjeMar het volgende:
Hoeveel leukere deelnemers zijn ons bespaard, omdat ze te veel schelden of te impulsief overkwamen?
De productie heeft toch tijd genoeg voor ze?
Lijkt me inmiddels duidelijk dat het er gewoon om gaat wie de productie het gunt.
Daar wordt vast op aangestuurd en voorkomen dat teveel deelnemers zich laten wegjagen
Het overzicht voelt zeer veilig nu.. gewoon komkommertijd dus
Ik bedacht me al gelijk dat dit de vervanger van Nick was, gaat ook veel gedoe geven.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:20 schreef lojanda het volgende:
Ik verwacht ook wel dat het niet lang zal duren voordat Bradley voor veel ergernis gaat zorgen in de loods.. mij irriteert hij nu al![]()
Waarschijnlijk wordt Bradley het nieuwe maatje van Sam. Nick typje en zo te zien ook net zo intelligent als Nick dus van het niveau van Sam.. dat moet haast wel gaan klikken
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:20 schreef 5thencounter het volgende:
Gratis eten straks natuurlijk.. wat een feest weer, en "morgen" gratis ontbijt er zal dus geen moer van interesse plaatsvinden
Hadden ze die niet gewoon in de rekwisieten kast staan en dachten ... tijd om weer eens in te zettenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
"apneu apparraat"![]()
Ik geloof mijn oren niet.. die hebben we al een tijd niet gehad
Ik krijg een Jessie-DejaVuutjequote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Hadden ze die niet gewoon in de rekwisieten kast staan en dachten ... tijd om weer eens in te zetten
Yupquote:
Ik mis echt de Potjes.. alle ballen maar steeds op die "Lieve Jongentjes"quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup![]()
Middelbare school kantine is er niks bij. Kunt mij niet vertellen dat er niks interessanter te lullen is geweest in die paar dagen.
Ook zoiets wat niet klopt.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:46 schreef Soury het volgende:
Wat een kut vraag over dat zoenen. Ik dacht dat kopkluiven wat anders was![]()
Waarom gingen die punten door de helft?
Ahh gedeelde 2e plaats.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ook zoiets wat niet klopt.
Heb je daarvoor de tweede plaats gehaald?
Ja, de prijs wordt gedeeldquote:
Het lijkt wel alsof we, speciaal voor de vrouwenliefhebbers onder ons, elke maand, subtiel, een shot van (nieuwe) vrouwenbillen krijgen te zien (mij hoor je niet klagen).quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:18 schreef Soury het volgende:
Ik snap dat de heren het pakje van Fatima wel lekker vinden. Persoonlijk vind ik het op zijn minst apart om zoiets aan te trekken. Er was een shot in de slaapkamer van achter en toen dacht ik even dat ze in haar blote reet stond.
Ben benieuwd wat voor type het is incl. lelijke nep wimpers.
Dat zeg je niet helemaal goed hoor..quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, de prijs wordt gedeeld![]()
normaal 2e plek 150 en als er nog iemand als tweede eindigt krijg je 75 punten, degenen die dit regelen zijn niet helemaal zuiver
Doe je je best voor.
Ik verwacht niet dat daar op aangestuurd wordt maar de vrouwen die dat soort kleding dragen zich heel graag zo presenteren. Waarschijnlijk verwachten ze zo verder te komen. Dat ze dat soort standjes aannemen is voor de mensen achter de camera’s alleen maar een inkoppertjequote:Op zaterdag 8 juni 2024 04:21 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof we, speciaal voor de vrouwenliefhebbers onder ons, elke maand, subtiel, een shot van (nieuwe) vrouwenbillen krijgen te zien (mij hoor je niet klagen).
Vorige maand kregen we bijv een totaal onnodig shot van een gesprek in de slaapkamer op de achterkant van Rowena. Waarbij je haar op zag staan van het bed en die volle ronde billen met zwarte string in een strakke broek zag proppen. Heerlijk.
Jaja..de "belangstelling" is overal aanwezig...quote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat daar op aangestuurd wordt maar de vrouwen die dat soort kleding dragen zich heel graag zo presenteren. Waarschijnlijk verwachten ze zo verder te komen. Dat ze dat soort standjes aannemen is voor de mensen achter de camera’s alleen maar een inkoppertje
Dat denk ik wel jaquote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja..de "belangstelling" is overal aanwezig...![]()
[ afbeelding ]
Je mist The Point.. er is weinig boeiend aan die hele Bondgenoten Show.. behalve dat de regie hun uiterste best doet om de meest geile deelnemers ook hun geilste werk te laten doen binnen de Show..quote:Op zaterdag 8 juni 2024 17:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik kijk niet naar DB om naar billen e/o liplesbroeken (cameltoo) te kijken.
Ik weet niet wat vrouwen er mooi aan vinden, de mannen zo te lezen vinden het prachtig.
Ah, hij kwam me al bekend voor. Ik ken hem kennelijk van Million Dollar Island.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:45 schreef KinKiJan het volgende:
Ja, die laatste (op de foto's) lijkt Bradley te zijn, 2x Slechtste chauffeur (S10&11), Million Dollar Island (S1), en Eating With My ex: Going Dutch (S2)
Heeft kennelijk ook nog meegedaan aan 'Sex Tape' waarin stellen zich laten filmen voor een nabeschouwing met Bobbi Eden.quote:Op zondag 9 juni 2024 07:22 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ah, hij kwam me al bekend voor. Ik ken hem kennelijk van Million Dollar Island.
En dat vond de casting dus geen enkel probleem.. zegt mij genoeg.quote:Op zondag 9 juni 2024 11:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heeft kennelijk ook nog meegedaan aan 'Sex Tape' waarin stellen zich laten filmen voor een nabeschouwing met Bobbi Eden.
De hunkering naar aandacht is wel extreem bij dat ventje..
Maar die nummer 7 was niet het eerste nummer dat Gerrit koos. Dat was 10, waarna Edu nummer 9 koos. Daarna won Edu een paar spellen en had hij nog alle kansen gehad om die nummer 7 te pakken.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Omdat Gerrit als eerste een nummer mocht kiezen omdat hij vanuit zijn bondje was gekozen.
Klopt idd.. hij had volgens mij bij alle nummers die hij koos een reden en bedoelde waarschijnlijk toen hij Gerrit zei hem net voor te zijn dat nummer zeven zijn toen zijn keuze zou zijn geweest. Helaas mocht toen Gerrit als eerste kiezen.quote:Op zondag 9 juni 2024 11:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar die nummer 7 was niet het eerste nummer dat Gerrit koos. Dat was 10, waarna Edu nummer 9 koos. Daarna won Edu een paar spellen en had hij nog alle kansen gehad om die nummer 7 te pakken.
Dat zoenen vond ik best moeilijk. De rest allemaal prima te doen al tuinde ik zelf ook bijna in de canelloni-valkuil.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:04 schreef Chanel5 het volgende:
welke sport wordt met een bal gespeeld of in welke vlag zit een ster vind ik twee vragen die kwa moeilijkheid ver bij elkaar uit de buurt liggen bah
ik vind het niet kloppen
Oh, zijn die scčnes ook voor de kijkers thuis te zien?quote:Op zondag 9 juni 2024 11:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heeft kennelijk ook nog meegedaan aan 'Sex Tape' waarin stellen zich laten filmen voor een nabeschouwing met Bobbi Eden.
De hunkering naar aandacht is wel extreem bij dat ventje..
Ik heb geen idee, doen ook 'bekende' Nederlanders aan mee, dus lijkt me sterk.quote:Op zondag 9 juni 2024 13:22 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Oh, zijn die scčnes ook voor de kijkers thuis te zien?
hahaha, dat schier hoorde ik niet, tja lekker wijs doen hč.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
Topo toppers wel
Wendy die Bradley verbetert en dan over 'de 5 schiereilanden' begint
En als dat niks wordt, moeten Bruce en Fatima, en anders Bruce en Serena de slippers maar voor de deur smijten als we de preview moeten geloven.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
Ro & Max moeten duidelijk effe snel "wat worden"
Het kan niet snel genoeg gaan in de LoopseLoodsquote:Op maandag 10 juni 2024 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En als dat niks wordt, moeten Bruce en Fatima, en anders Bruce en Serena de slippers maar voor de deur smijten als we de preview moeten geloven.
Voordat ze een aanklacht aan de broek krijgen dat ze worden uitgehongerd daar. De meeste komen wel een stuk slanker terug.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe zwaar weegt iedereen..effe op een rijtje zetten
[ afbeelding ]
Jaja, je werknemers wegen zou bijna een privecy schending kunnen zijn...over een maand nog maar een keer op de weegschaal of ze nog vet genoeg zijnquote:Op maandag 10 juni 2024 21:12 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Voordat ze een aanklacht aan de broek krijgen dat ze worden uitgehongerd daar. De meeste komen wel een stuk slanker terug.
Hoe kom je aan deze foto van Chelsea en Bos?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, je werknemers wegen zou bijna een privecy schending kunnen zijn...over een maand nog maar een keer op de weegschaal of ze nog vet genoeg zijn![]()
[ afbeelding ]
Wendy vindt zichzelf heel eloquent, maar er komen regelmatig heel vreemde dingen uit haar mond. Zgn. moeilijke woorden die ze verwart met een ander woord of totaal verkeerd gebruikt.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
Topo toppers wel
UIt Luilekkerland, waar alle sprookjes waar worden..quote:Op maandag 10 juni 2024 22:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze foto van Chelsea en Bos?
Ja en voor zover we hebben gezien lijkt het erop dat er een paar daar dat ook door hebben. Ze laat ook duidelijk blijken zich verheven te voelen boven anderen daar met haar 'gelijkgestemden'.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Wendy vindt zichzelf heel eloquent, maar er komen regelmatig heel vreemde dingen uit haar mond. Zgn. moeilijke woorden die ze verwart met een ander woord of totaal verkeerd gebruikt.
Wat is daar zondig aan?quote:Op maandag 10 juni 2024 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom moet Grote Bo nou zondig met Ro in de hottub om over recht op bezoek te praten,..
[ afbeelding ]
Niets, behalve enigzins overdreven voor bespreking van 5 min waarvoor Ro zich snel moest omkleden..quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 08:42 schreef Irri-tante het volgende:
Ik heb dit programma nog nooit gezien, en val nu pas binnen. Dus zal wel spuit 11 zijn.
Ik zag net wel een video van Bradley voorbij komen. Die is ook wel wanhopig op zoek naar roem. Niet gelukt bij de Slechtste Chauffeur, dus dan maar hier.
Wat is die jongen simpel
Zijn ze allemaal zo simpel in dit programma?
Wendy is ook echt wel een irritant en betweterig mens..quote:Op maandag 10 juni 2024 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
Topo toppers wel
Oh, je bedoelde 'zonodig'!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 08:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niets, behalve enigzins overdreven voor bespreking van 5 min waarvoor Ro zich snel moest omkleden..
Ik zag het.. nix zondigs aan Ro, die pakt alles zolang het maar voordeel oplevert.. en dat gaat haar vast wel lukkenquote:
Gelukkig druipt er totaal niet af dat hij wanhopig bekend wil worden. Zal zelfs zijn afgescheurde teennagel nog verkopen voor fame. Benieuwd waar hij over een jaar is.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
wat is chemie?(dom voor zich uit kijkend met zijn bekkie open)....echt hč....ze zoeken ze wel uit
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:16 schreef TowtjeMar het volgende:
Midden op het bed. Een schetend geluid. Neee!!!
Ik spoelde terug en zag gelukkig dat ze de bedden gewoon uit elkaar schoof…
Ja, zwaar irritant. Man, man, man wat een armoe. Ze hebben gewoon een heel stuk verkeerde tv in de bondgenoten aflevering gezet. Urk en Oranjezomer krijg je te zienquote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn vriendin wil de aflevering van vandaag terug kijken, in plaats van bondgenoten krijgt ze urk te zienmeer mensen met dit probleem?
Dus moeten we wachten tot het opgelost is, normaal gesproken gaat het meestal wel goed.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja, zwaar irritant. Man, man, man wat een armoe. Ze hebben gewoon een heel stuk verkeerde tv in de bondgenoten aflevering gezet. Urk en Oranjezomer krijg je te zienIk kijk altijd terug, dus hopelijk wordt dit geen gewoonte.
Ik wilde het ook zojuist terugkijken. Helaas. Heb het topic maar bijgelezen voor een samenvatting.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn vriendin wil de aflevering van vandaag terug kijken, in plaats van bondgenoten krijgt ze urk te zienmeer mensen met dit probleem?
Sorry maar ik kan echt niet met zulke types.. te dom om zelf te poepen en er komt alleen maar commentaar en poep uit zijn mondquote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]licht aan, niemand thuis
Je krijgt ook elke avond na Shownieuws een herhaling die je kan kijken en de volgende dag in de middag ook nog een herhaling. Voor nu te laat natuurlijk maar voor als het nog eens gebeurdquote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Trek die kaartenbak met maar openquote:Op woensdag 12 juni 2024 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
Lijkt erop dat De Bondgenoten nog wel even doorgaat. Talpa laat het programma voor onbepaalde tijd lopen.
[ afbeelding ]
Bron
Je kunt het ook opnemen, is SBS6, dus.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je krijgt ook elke avond na Shownieuws een herhaling die je kan kijken en de volgende dag in de middag ook nog een herhaling. Voor nu te laat natuurlijk maar voor als het nog eens gebeurd
Helaas wel. Al verwacht ik dat 'gewone' Nederlanders minder leuk op beeld zijn. Maar sla alsjeblieft de personen over die al in 4 andere series hebben gezeten zoals Chelsea, Diederik, Bradley etc. Dan maak je het programma ongeloofwaardig. Maar bij gebrek aan wat leuks op dat tijdstip is het nog een leuke snack. En ik neem zelf inderdaad op dus kan gewoon later op de avond kijken als dat beter uitkomt.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Trek die kaartenbak met maar open
Ja, normaal staat de uitzending om 21:00 online, nu pas half 11. Eindelijk !!! bleek het Urk te zijn. Ben maar gaan slapenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ze gaan duidelijk richting Borsten&Billen&GoodLooks zoals dat in alle shows prima werkt.. en daar zit voldoende volk in die hun ziel en zaligheid willen verkopen voor Screentimequote:Op woensdag 12 juni 2024 12:58 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Helaas wel. Al verwacht ik dat 'gewone' Nederlanders minder leuk op beeld zijn. Maar sla alsjeblieft de personen over die al in 4 andere series hebben gezeten zoals Chelsea, Diederik, Bradley etc. Dan maak je het programma ongeloofwaardig. Maar bij gebrek aan wat leuks op dat tijdstip is het nog een leuke snack. En ik neem zelf inderdaad op dus kan gewoon later op de avond kijken als dat beter uitkomt.
Klopt maar niet iedereen heeft die mogelijkheidquote:
Hadden ze hem ook aangemoedigd,quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
Ahhgossie.. de Mama van Rick is weer ziek.. of Rik naar huis komt![]()
Maar Rik gaat gewoon door
Jup.. snel door... fakefittis met Kok Rob en Fatimaquote:Op woensdag 12 juni 2024 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
En weer over tot de orde van de dag, ooooh sapperdiosia...
Nah lullig dit. Er stond in de brief dat het goed behandelbaar was en dat ze wilden dat hij het avontuur voort zou zetten.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
Ahhgossie.. de Mama van Rick is weer ziek.. of Rik naar huis komt![]()
Maar Rik gaat gewoon door
De sturing is wel duidelijk en dat maakt deze Show iets wat ongemakkelijk.. als jochies zoals Max gelijk al binnen 24uur op Rowena duikt en die vindt alles maar prima.. en dat jochie Bretlie binnen 1 dag al ligt te aaipoesje doen met Rick die ook alles prima vindt en de rest zoekt nog naar advies wat te doen en wacht op Feboquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb wel alle afleveringen gekeken met de nieuwe deelnemers, ze vallen met toch niet tegen. Die Rob wordt echt een pain in the ass met zijn 'ik ben horeca man, pur sang'. Ik denk dat hij een beetje de Mary rol krijgt toebedeeld. Die Max is wel een grappig branie gozertje uit Amsterdam en die Diederik is ook wel een mannetje met zijn mediator rol tussen Rowena en Beau. Belachelijk trouwens dat ze hem zijn zin geven. Hij gaat weg immers over minder dan 3 weken. Wat een verwend eikeltje blijft dat toch.
Maakt het een stuk minder leuk imo. Doe maar wat meer spelletjes om punten ofzo.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De sturing is wel duidelijk en dat maakt deze Show iets wat ongemakkelijk.. als jochies zoals Max gelijk al binnen 24uur op Rowena duikt en die vindt alles maar prima.. en dat jochie Bretlie binnen 1 dag al ligt te aaipoesje doen met Rick die ook alles prima vindt en de rest zoekt nog naar advies wat te doen en wacht op Febo
Ik hoopte ook op meer controverse , maar dat is ijdele hoop ben ik bang, het zal tot St. Juttemis het feelgood showtje blijven met elke 4 weken de blije winnaarquote:Op donderdag 13 juni 2024 13:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt het een stuk minder leuk imo. Doe maar wat meer spelletjes om punten ofzo.
Ik denk dat homo's niet eens één uur nodig hebben om elkaar op te zoeken.. een zeer dankbaar volkje in zowat alle Showsquote:Op donderdag 13 juni 2024 13:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt het een stuk minder leuk imo. Doe maar wat meer spelletjes om punten ofzo.
Ik erger me ook aan het feit dat als er 2 homo's zijn dat die gelijk elkaar opzoeken, alsof je geen voorkeur hebt als homo zijnde man![]()
Jah natuurlijk wel.. je denkt toch niet echt dat Bruce op die 3 kilo per stuk tieten valt van Serena?quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:51 schreef KinKiJan het volgende:
Vanavond in LLDL; zou Bruce in gaan op de avances van Fatima? .....
Vind het doorspoelen inmiddels een groter gemis bij dat stelletjes gezever dan bij de reclamequote:Op donderdag 13 juni 2024 20:07 schreef Cirilico het volgende:
Ik kijk nu weer een keertje live en ik mis meteen het vooruitspoelen.
Hij was jaloers, omdat bretlie het volleyballertje lekker vond.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:47 schreef 5thencounter het volgende:
En dat Rikkert nog even de stoerdert uithangt.. maar dat gaat niet lang duren voordat 'ie om is..![]()
[ afbeelding ]
Ohw.. vandaar, ik dacht dat Serena op dat vollyballertje geildequote:Op donderdag 13 juni 2024 21:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij was jaloers, omdat bretlie het volleyballertje lekker vond.
Koriander is ook wel het laatste kruid wat je door je eten moet doen, veel mensen vinden het naar zeep smaken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
Aii.. de kliphangert,, de kruiden van KokRob vallen niet in de smaak .. het oudjes afzeiken kan beginnen![]()
[ afbeelding ]
Ze kwam wel behoorlijk dicht bij z'n pener met die hand trouwens.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
Nog maar even benadrukken dat Rowena niets heeft met Maxiboy..![]()
[ afbeelding ]
Had ie koriander gekocht dan?quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Koriander is ook wel het laatste kruid wat je door je eten moet doen, veel mensen vinden het naar zeep smaken.
Het wordt tijd dat ze dat zeikwijf eens wat laten koken of überhaupt wat doen. Denk dat hij dan wel anders gaat piepen..quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
Aii.. de kliphangert,, de kruiden van KokRob vallen niet in de smaak .. het oudjes afzeiken kan beginnen![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht dattie ook klaagde dat hij niet mocht kopen wat 'ie nodig had vanwege duur en niet nodigquote:Op donderdag 13 juni 2024 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Koriander is ook wel het laatste kruid wat je door je eten moet doen, veel mensen vinden het naar zeep smaken.
Maar ze hebben in iedergeval weer een Waldorf&Statler in de Loodsquote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ze dat zeikwijf eens wat laten koken of überhaupt wat doen. Denk dat hij dan wel anders gaat piepen..
Klopt, ik vond dat ook bizar. Van alle kruiden, waarom koriander. Heb het wel in huis maar gebruik het niet veel.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Eén relkut ( Sam) is wel genoeg, die aso Zowie is echt teveel.. tenzij Febo van alles twee wil hebben natuurlijk .. twee Oudjes, twee Homo's twee iets met Kleur, twee Laag IQ'tjes, twee MooiPopjes ..quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:45 schreef freaky40 het volgende:
Oh nee he: https://lovereality.nl/ga(...)n-in-de-bondgenoten/
Ik denk dat het zo'n vaart niet gaat lopen met oud deelnemers van andere RLS's, Gerrit kon nog wel want dat was 2018/2019 dat hij mee deed met Utopia. Ik denk dat EJVJL deelnemers niet zo snel mee mogen doen van de Febo omdat dit nog te vers is. Al zou het natuurlijk geweldig zijn om Erik of Jeff daar te zien.
Wat is dat voor taal?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eén relkut ( Sam) is wel genoeg, die aso Zowie is echt teveel.. tenzij Febo van alles twee wil hebben natuurlijk .. twee Oudjes, twee Homo's twee iets met Kleur, twee Laag IQ'tjes, twee MooiPopjes ..![]()
Lukt tot nu toe aardig
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:04 schreef chufi het volgende:
Waarom zit Beau bij dat feestje met een dildo in zn hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |