abonnement Unibet Coolblue
pi_213803013
De nieuwe bondgenoten



Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Thnx KinKiJan


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 18% gewijzigd door Dotteke op 07-06-2024 13:08:13 ]
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
pi_213803021


De 6 nieuwe deelnemers nog maar eens :)
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
  woensdag 5 juni 2024 @ 21:06:53 #3
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_213803032
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 20:59 schreef wolffie het volgende:

[..]
Hebben ze wel gezegt
Niets van gehoord, ik vind het wel een beetje raar.. Denise logisch, Gerrit ook, Edo twijfelachtig maar de rest.. :N
pi_213803359
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 21:06 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Niets van gehoord, ik vind het wel een beetje raar.. Denise logisch, Gerrit ook, Edo twijfelachtig maar de rest.. :N
Hoezo raar, Edu wel duidelijk na ruim 7 maanden, en Kaine en Lo zaten er ook lang genoeg , Niek die had het wel gehad al een tijdje. Beau gaat volgende maand, dan weet je dat alvast😁
pi_213803412
Haha leuk dat Gerrit heeft gewonnen. _O_ Wat zag Jan er belachelijk uit met die rare schoenen :')
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_213803444
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 21:30 schreef wolffie het volgende:

[..]
Hoezo raar, Edu wel duidelijk na ruim 7 maanden, en Kaine en Lo zaten er ook lang genoeg , Niek die had het wel gehad al een tijdje. Beau gaat volgende maand, dan weet je dat alvast😁
Oh herstel
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 5 juni 2024 @ 22:01:09 #7
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_213803854
De eeuwige student professionele werkloze die werkelijk niets weet of kan wint.
Laat ik het zo zeggen: Gerrit krijgt alsnog een beloning voor het maandenlang rondhangen op een zandvlakte met een kunstmatige vijver ergens bij Eemnes.
Ik begrijp nog steeds niet waarom de medebewoners hem de finale lieten spelen terwijl Robert er al veel langer rondhangt.
pi_213803934
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]

De 6 nieuwe deelnemers nog maar eens :)
Jammer weinig vrouwen. Mijn bron op Insta had het trouwens fout. Jammer voor Edo van de 7 maanden.. wel leuk voor Gerrit.
pi_213803954
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 22:01 schreef spapaars het volgende:
De eeuwige student professionele werkloze die werkelijk niets weet of kan wint.
Laat ik het zo zeggen: Gerrit krijgt alsnog een beloning voor het maandenlang rondhangen op een zandvlakte met een kunstmatige vijver ergens bij Eemnes.
Ik begrijp nog steeds niet waarom de medebewoners hem de finale lieten spelen terwijl Robert er al veel langer rondhangt.
Robert heeft zijn eigen glazen ingegooid. Naar gedrag van die vent.
Hij doet me denken aan "de vieze man" qua uiterlijk en spraak btw
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 5 juni 2024 @ 22:10:50 #10
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_213803986
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 22:07 schreef Soury het volgende:

[..]
Robert heeft zijn eigen glazen ingegooid. Naar gedrag van die vent.
Hij doet me denken aan "de vieze man" qua uiterlijk en spraak btw
nu je het schrijft _O_
Een feest van herkenning.
pi_213804035
Wel echt jammer dat ze zoveel gecaste types erin gooien. En maar blijven roepen dat het programma echte verhalen van echte mensen brengt.. denk dat 'normale' mensen helemaal niet zo graag op tv willen in een kansspel met winkans van 1 op 16. Vraag me af of dit zo nog wel een paar maanden, laat staan een jaar, leuk blijft. Komt te onoprecht over.
  woensdag 5 juni 2024 @ 22:19:34 #12
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_213804080
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 22:01 schreef spapaars het volgende:
De eeuwige student professionele werkloze die werkelijk niets weet of kan wint.
Laat ik het zo zeggen: Gerrit krijgt alsnog een beloning voor het maandenlang rondhangen op een zandvlakte met een kunstmatige vijver ergens bij Eemnes.
Ik begrijp nog steeds niet waarom de medebewoners hem de finale lieten spelen terwijl Robert er al veel langer rondhangt.
Dat zelfde gevoel had ik ook met dat lamlulletje Erik, deed amper mee altijd op de achtergrond en hup ¤100.000 :{

pi_213804166
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 22:01 schreef spapaars het volgende:
De eeuwige student professionele werkloze die werkelijk niets weet of kan wint.
Laat ik het zo zeggen: Gerrit krijgt alsnog een beloning voor het maandenlang rondhangen op een zandvlakte met een kunstmatige vijver ergens bij Eemnes.
Ik begrijp nog steeds niet waarom de medebewoners hem de finale lieten spelen terwijl Robert er al veel langer rondhangt.
Dat is het spel, en het gaat er niet om hoelang je daar zit, het gaat om het gunnen. Robert werd niet echt gewaardeerd en terecht. Beau werd ook niks gegund. Die zit er nog langer in.
  woensdag 5 juni 2024 @ 22:27:37 #14
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_213804169
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 22:15 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Wel echt jammer dat ze zoveel gecaste types erin gooien. En maar blijven roepen dat het programma echte verhalen van echte mensen brengt.. denk dat 'normale' mensen helemaal niet zo graag op tv willen in een kansspel met winkans van 1 op 16. Vraag me af of dit zo nog wel een paar maanden, laat staan een jaar, leuk blijft. Komt te onoprecht over.
kaartenbak is mogelijk niet zo groot als ze zouden willen.
Ze vragen nog steeds om je aan te melden om deel te nemen.
En alle RLS's zijn veel minder spontaan dan ze je willen doen geloven.
Het wordt sterk gecontroleerd en gemanipuleerd.
En niet iedereen wil daaraan meewerken.
pi_213804241
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 22:15 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Wel echt jammer dat ze zoveel gecaste types erin gooien. En maar blijven roepen dat het programma echte verhalen van echte mensen brengt.. denk dat 'normale' mensen helemaal niet zo graag op tv willen in een kansspel met winkans van 1 op 16. Vraag me af of dit zo nog wel een paar maanden, laat staan een jaar, leuk blijft. Komt te onoprecht over.
Denk de eerste groepen wel onbekende waren, maar dat er nu te weinig mensen zich aanmelden, dan toch maar weer de mensen benaderen zoals een Chelsea Niek Gerrit en nu die Diederik.
pi_213804840
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]

De 6 nieuwe deelnemers nog maar eens :)
-O- Die gastjes lijken allemaal dezelfde typetjes of de sbs6 stylist is blind en dacht 4x dezelfde voor zich te hebben.
Mag van mij wel wat meer verschil in zitten qua personen.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
  donderdag 6 juni 2024 @ 00:54:08 #17
402520 Pindakaastostie
Met een glaasje fris
pi_213805224
Zolang Andrea (Utopia), Oktay (GTFOOMH), Billy (Utopia), Tessa (waar heeft dat mens niet aan meegaan) en dat soort lui maar niet terugkomen. Ik denk ook dat de gemiddelde 'normale' mens niet voor de Bondgenoten in aanmerking komt. Het moet natuurlijk wel zo goed mogelijk overkomen op tv en na 50 verschillende shows raken de mensen een beetje op
pi_213805266
Toen Edu ‘sorry’ zei, dachten mijn wenkbrauwen zeker te weten dat hij zich verontschuldigde voor het nóg langer in de loods willen blijven.
Misschien heb ik het goed en voorkwam zijn partner direct om twijfel af te wenden..
Ik zag diepe teleurstelling en het siert de productie dat zijn tranen niet getoond zijn.

Eerlijk, zou het me niet verbazen als hij werkelijk een veel te vriendelijke vent is, die 7,5 maand een vergissing heeft willen ontlopen en nu binnen een paar weken gaat verklaren dat hij weer vrijgezel is omdat de loods hem veranderd heeft.

Zijn dochter had ik de auto graag gegund..
Meid, als je leest, doe mee; ik denk dat je gewoon serieuze kans maakt.
pi_213805281
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 22:07 schreef Soury het volgende:

[..]
Robert heeft zijn eigen glazen ingegooid. Naar gedrag van die vent.
Hij doet me denken aan "de vieze man" qua uiterlijk en spraak btw
Met z’n stoute papegaaien ogen :')
Dat moment ook in die deuropening, slijmend met een volle mond.. t heeft niet gewerkt.
  donderdag 6 juni 2024 @ 10:24:04 #20
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_213807739
Ik ben benieuwd welke van de nieuwe mooiboys gelijk op Chelsea gaat, en Boo te kakken gaat zetten :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 06-06-2024 12:35:47 ]
pi_213807778
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 10:24 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben benieuwd welke van de nieuwe mooiboys gelijk op Chelsea gaat, en Boo te kakken gaat zetten :P
Denk die man in het geel :Y

Maar je hebt wel een punt, Bo gaat het moeilijk krijgen deze maand :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 06-06-2024 12:36:12 ]
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
  donderdag 6 juni 2024 @ 10:34:32 #22
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_213807879
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 10:27 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Denk die man in het geel :Y

Maar je hebt wel een punt, Bo gaat het moeilijk krijgen deze maand :D
Die mag wel achter Wendie aan, voordat ze wegloopt ;)
pi_213808105
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 10:34 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Die mag wel achter Wendie aan, voordat ze wegloopt ;)
Als het geen man van 'haar niveau' is rent zo sowieso wel :P
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
  donderdag 6 juni 2024 @ 11:17:45 #24
3542 Gia
User under construction
pi_213808406
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 22:01 schreef spapaars het volgende:
De eeuwige student professionele werkloze die werkelijk niets weet of kan wint.
Laat ik het zo zeggen: Gerrit krijgt alsnog een beloning voor het maandenlang rondhangen op een zandvlakte met een kunstmatige vijver ergens bij Eemnes.
Ik begrijp nog steeds niet waarom de medebewoners hem de finale lieten spelen terwijl Robert er al veel langer rondhangt.
Gerrit is door het eigen bondje gekozen, hoor, niet door de rest van de medebewoners.
  donderdag 6 juni 2024 @ 11:25:29 #25
3542 Gia
User under construction
pi_213808509
Ben echt benieuwd welke bondjes er vanavond gevormd gaan worden. Goeie kans dat er spontaan slechts 2 bondjes gevormd gaan worden, want niemand wil met Robert en wrs liever ook niet met Bo en Chelsea, want dan mag je niet stemmen wat je zelf wilt. Dan zijn de laatste 2 bondjes gedwongen bondjes.

Als ik bij de nieuwelingen zat, zou ik een bondje proberen te vormen met nieuwelingen. Heb je niet te maken met 'degene die er het langst in zit, heeft meer recht om de finale te spelen' -onzin.
  donderdag 6 juni 2024 @ 11:26:08 #26
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_213808524
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 11:17 schreef Gia het volgende:

[..]
Gerrit is door het eigen bondje gekozen, hoor, niet door de rest van de medebewoners.
Juist omdat het om 4 bewoners gaat zou je verwachten dat de finale een spel zou zijn met Robert en Eduardo.
  donderdag 6 juni 2024 @ 11:30:01 #27
3542 Gia
User under construction
pi_213808568
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 11:26 schreef spapaars het volgende:

[..]
Juist omdat het om 4 bewoners gaat zou je verwachten dat de finale een spel zou zijn met Robert en Eduardo.
Nee, heb ik geen moment gedacht. Ze kregen het niet voor elkaar om Erik en Gerrit te manipuleren. En Robert en Eduardo gunde het elkaar ook niet echt, anders hadden zij elkaar sws 5 punten gegeven. Dus dit zat er wel aan te komen.

En Eduardo, door de rest van de loods gekozen, was ook op het nippertje. Met nog 1 stem te gaan, die van Lo, stond het 4 - 4 voor Eduardo en Erik. Helaas koos Lo voor Eduardo. Was wel lachen geweest als dat Erik was geweest.

Zelfs al zou het bondje gewoon slechts 1 naam op hebben moeten schrijven, i.p.v. 10 punten verdelen met een max van 5 op 1 persoon, dan hadden Erik en Gerrit op elkaar gestemd en Robert en Eduardo op Erik of Gerrit (waarschijnlijk Gerrit) omdat ze het elkaar niet gunden.
pi_213808595
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 00:54 schreef Pindakaastostie het volgende:
Zolang Andrea (Utopia), Oktay (GTFOOMH), Billy (Utopia), Tessa (waar heeft dat mens niet aan meegaan) en dat soort lui maar niet terugkomen. Ik denk ook dat de gemiddelde 'normale' mens niet voor de Bondgenoten in aanmerking komt. Het moet natuurlijk wel zo goed mogelijk overkomen op tv en na 50 verschillende shows raken de mensen een beetje op
Breng ze niet op ideeën. Ben wel benieuwd hoeveel ze per dag krijgen als vergoeding want die LLDL kandidaat is gewoon benaderd of wil zelf gewoon zo graag op tv net als Chelsea. Kwam vreselijk arrogant over tijdens de uitzendingen dus ze weten wel dat die jongen een soort nieuwe Nick gaat worden, ook zo onsympathiek. Laat deze types lekker een belangrijke baan in de samenleving nemen in plaats van kiezen voor snelle fame. We hebben al ruim 5000 nep-BNers tegenwoordig. Zo vermoeiend allemaal. De casting wordt er niet geloofwaardiger op.
  donderdag 6 juni 2024 @ 11:37:06 #29
3542 Gia
User under construction
pi_213808652
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 11:31 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Breng ze niet op ideeën. Ben wel benieuwd hoeveel ze per dag krijgen als vergoeding want die LLDL kandidaat is gewoon benaderd of wil zelf gewoon zo graag op tv net als Chelsea. Kwam vreselijk arrogant over tijdens de uitzendingen dus ze weten wel dat die jongen een soort nieuwe Nick gaat worden, ook zo onsympathiek. Laat deze types lekker een belangrijke baan in de samenleving nemen in plaats van kiezen voor snelle fame. We hebben al ruim 5000 nep-BNers tegenwoordig. Zo vermoeiend allemaal. De casting wordt er niet geloofwaardiger op.
De ex-deelnemers beweren op facebook bij hoog en bij laag dat ze geen dagvergoeding krijgen.
  donderdag 6 juni 2024 @ 11:41:49 #30
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_213808708
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 11:37 schreef Gia het volgende:

[..]
De ex-deelnemers beweren op facebook bij hoog en bij laag dat ze geen dagvergoeding krijgen.
Wat ik heb begrepen is dat al hun vaste lasten worden betaald.
pi_213808776
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 22:01 schreef spapaars het volgende:
De eeuwige student professionele werkloze die werkelijk niets weet of kan wint.
Laat ik het zo zeggen: Gerrit krijgt alsnog een beloning voor het maandenlang rondhangen op een zandvlakte met een kunstmatige vijver ergens bij Eemnes.
Ik begrijp nog steeds niet waarom de medebewoners hem de finale lieten spelen terwijl Robert er al veel langer rondhangt.
Waarschijnlijk omdat ze het Robert niet gunde wat ik ook wel kan begrijpen. Hij gunde zelf ook een ander niets. Eduardo en Robert hebben er ook wel echt voor gezorgd dat Beau toen ook niet het finale spel mocht spelen door Bo te bespelen en die koos uiteindelijk daarom voor Erik.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_213808824
Ik vond het echt een top finale *O*
Huilie Robert mocht het finale spel niet spelen en Eduardo heeft het finale spel verloren.. en dag hoor :W

Mooi dat Gerrit de ton heeft gewonnen.. jammer dat hij daardoor wel naar huis moest.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
  donderdag 6 juni 2024 @ 11:56:35 #33
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_213808921
Het viel me we op dat Jan keurig de codes overhandigde ipv dat de deelnemers zelf de code kozen. geeft te denken of Jan weet had van de winnende code ;)
  donderdag 6 juni 2024 @ 12:01:39 #34
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_213808976
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 11:56 schreef 5thencounter het volgende:
Het viel me we op dat Jan keurig de codes overhandigde ipv dat de deelnemers zelf de code kozen. geeft te denken of Jan weet had van de winnende code ;)
Jan weet de juiste code, dus de winnende zal hij niet meteen geven.
pi_213808985
Bij de nieuwe bewoners zitten wel een aantal types bij die behoorlijk wat jaloezie p kunnen wekken bij Bo :D ik verwacht dat er wel wat gezeik zal komen tussen Bo en zijn bezit Chelsea ;)
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_213809000
Ik geloof niet dat Jan de winnende code weet en wat betreft de codes aangeven.. doet hij dat toch ook gewoon op volgorde en kiest niet zelf een nummer.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_213809008
Ik vind het hele programma een slecht gestript zooitje op heel veel punten maar het enige wat echt is denk ik de kluis.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
  donderdag 6 juni 2024 @ 12:12:03 #38
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_213809056
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 12:02 schreef lojanda het volgende:
Bij de nieuwe bewoners zitten wel een aantal types bij die behoorlijk wat jaloezie p kunnen wekken bij Bo :D ik verwacht dat er wel wat gezeik zal komen tussen Bo en zijn bezit Chelsea ;)
Een verwend kind met een overdosis zelfvertrouwen, zou niet weten wat hem als man zijnde zo aantrekkelijk maakt voor vrouwen.
Hoe dan ook, mannen herkennen foute mannen veel sneller dan vrouwen.
  donderdag 6 juni 2024 @ 12:12:27 #39
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_213809059
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 12:01 schreef spapaars het volgende:

[..]
Jan weet de juiste code, dus de winnende zal hij niet meteen geven.
Gerrits 3e code was raak, hij had er niet meer.. dat moet de regie wel kut hebben gevonden ;)
  donderdag 6 juni 2024 @ 12:15:18 #40
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_213809088
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 12:12 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Gerrits 3e code was raak, hij had er niet meer.. dat moet de regie wel kut hebben gevonden ;)
En zo werkt het binnen de realiteitswereld.
pi_213809144
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 12:12 schreef spapaars het volgende:

[..]
Een verwend kind met een overdosis zelfvertrouwen, zou niet weten wat hem als man zijnde zo aantrekkelijk maakt voor vrouwen.
Hoe dan ook, mannen herkennen foute mannen veel sneller dan vrouwen.
Ik vind het ook een naar ventje en wat je zegt.. mannen herkennen dat idd sneller.. helaas wel ;)
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
  donderdag 6 juni 2024 @ 12:21:28 #42
3542 Gia
User under construction
pi_213809149
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 11:41 schreef spapaars het volgende:

[..]
Wat ik heb begrepen is dat al hun vaste lasten worden betaald.
Ik had ergens gelezen over een dagvergoeding van 100 euro, wat zou neerkomen op zo'n 3000 euro. Dat is heel wat meer dan de vaste lasten, over het algemeen. En iemand die nog bij de ouders woont, heeft alleen een ziektekostenverzekering en mogelijk wegenbelasting e.d. als vaste lasten. Ook wel beetje krom dan.
En wat doen ze met iemand die een eigen woning heeft en samenwoont? De hypotheek betalen, en GWL? Dan woont die partner ook maanden gratis.
  donderdag 6 juni 2024 @ 12:27:26 #43
3542 Gia
User under construction
pi_213809226
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 12:04 schreef lojanda het volgende:
Ik geloof niet dat Jan de winnende code weet en wat betreft de codes aangeven.. doet hij dat toch ook gewoon op volgorde en kiest niet zelf een nummer.
Ik denk dat als de eerste de juiste was, dat hij van achteren uit begonnen was. Is namelijk ook al een keer eerder gebeurd.
  donderdag 6 juni 2024 @ 12:29:26 #44
3542 Gia
User under construction
pi_213809259
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 12:12 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Gerrits 3e code was raak, hij had er niet meer.. dat moet de regie wel kut hebben gevonden ;)
Volgens mij was het Gerrits 2de code, hoor. Eerst Gerrit, toen 2x Eduardo en toen weer Gerrit en dat was het.
  donderdag 6 juni 2024 @ 12:34:39 #45
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_213809324
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 12:29 schreef Gia het volgende:

[..]
Volgens mij was het Gerrits 2de code, hoor. Eerst Gerrit, toen 2x Eduardo en toen weer Gerrit en dat was het.
Verdomt de 2e code al , nog erger zo snel zou de regie helemaal niet leuk vinden ;)

  donderdag 6 juni 2024 @ 12:34:54 #46
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_213809330
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 12:21 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik had ergens gelezen over een dagvergoeding van 100 euro, wat zou neerkomen op zo'n 3000 euro. Dat is heel wat meer dan de vaste lasten, over het algemeen. En iemand die nog bij de ouders woont, heeft alleen een ziektekostenverzekering en mogelijk wegenbelasting e.d. als vaste lasten. Ook wel beetje krom dan.
En wat doen ze met iemand die een eigen woning heeft en samenwoont? De hypotheek betalen, en GWL? Dan woont die partner ook maanden gratis.
John de Mol vertelde in een RTL-talkshow dat al hun vaste lasten worden betaald, dus dat is variabel aan hun situatie.
Dus denk dat ook uitgaven van vrouw en kind is inbegrepen.
  donderdag 6 juni 2024 @ 12:40:38 #47
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_213809391
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 12:34 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Verdomt de 2e code al , nog erger zo snel zou de regie helemaal niet leuk vinden ;)

[ afbeelding ]
Leuk dat ze op het grote scherm dat meteen spontaan konden brengen. :!
  donderdag 6 juni 2024 @ 12:48:42 #48
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_213809504
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 12:40 schreef spapaars het volgende:

[..]
Leuk dat ze op het grote scherm dat meteen spontaan konden brengen. :!
Ik geloof vast dat over een maand die codes keurig in tweeën verdeeld zijn en de laatste de kluis openmaakt ;)
  donderdag 6 juni 2024 @ 13:10:36 #49
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_213809718
Heerlijk gisteren!!

Al had ik Gerrit liever nog wat langer in het programma gezien, maar super dat hij de ton heeft gewonnen en Edu nada niente noppes (die had al 3 cyclussen terug moeten vertrekken)

En Robert... haha... ouwe zuurpruim

Op naar de nieuwe cyclus met nieuwe deelnemers die de boel daar eens lekker gaan opschudden!!!

Hep er weer sin an!
... en huiver mee
pi_213810058
Toch blij dat Gerrit ook weg is. Ik vond z’n hoofd met 360 graden, zeer vervelend. Sorry.

Jorrits reacties op IG vond ik best grappig.

Ik verwacht verder dat Chelsea de nieuwe kerels erg middelmatig gaat vinden en gewoon op Bo blijft focussen…
De hele groep mag van mij volgende maand weg. Enkel Serena en Erik mogen blijven, de rest gaf op. Sommige nieuwelingen gaan wellicht toch nog verbazen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')