SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Dotteke op 07-06-2024 13:08:13 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Niets van gehoord, ik vind het wel een beetje raar.. Denise logisch, Gerrit ook, Edo twijfelachtig maar de rest..quote:
Hoezo raar, Edu wel duidelijk na ruim 7 maanden, en Kaine en Lo zaten er ook lang genoeg , Niek die had het wel gehad al een tijdje. Beau gaat volgende maand, dan weet je dat alvast😁quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niets van gehoord, ik vind het wel een beetje raar.. Denise logisch, Gerrit ook, Edo twijfelachtig maar de rest..
Oh herstelquote:Op woensdag 5 juni 2024 21:30 schreef wolffie het volgende:
[..]
Hoezo raar, Edu wel duidelijk na ruim 7 maanden, en Kaine en Lo zaten er ook lang genoeg , Niek die had het wel gehad al een tijdje. Beau gaat volgende maand, dan weet je dat alvast😁
Jammer weinig vrouwen. Mijn bron op Insta had het trouwens fout. Jammer voor Edo van de 7 maanden.. wel leuk voor Gerrit.quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
De 6 nieuwe deelnemers nog maar eens
Robert heeft zijn eigen glazen ingegooid. Naar gedrag van die vent.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:01 schreef spapaars het volgende:
De eeuwige student professionele werkloze die werkelijk niets weet of kan wint.
Laat ik het zo zeggen: Gerrit krijgt alsnog een beloning voor het maandenlang rondhangen op een zandvlakte met een kunstmatige vijver ergens bij Eemnes.
Ik begrijp nog steeds niet waarom de medebewoners hem de finale lieten spelen terwijl Robert er al veel langer rondhangt.
nu je het schrijftquote:Op woensdag 5 juni 2024 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Robert heeft zijn eigen glazen ingegooid. Naar gedrag van die vent.
Hij doet me denken aan "de vieze man" qua uiterlijk en spraak btw
Dat zelfde gevoel had ik ook met dat lamlulletje Erik, deed amper mee altijd op de achtergrond en hup ¤100.000quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:01 schreef spapaars het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Gerrit krijgt alsnog een beloning voor het maandenlang rondhangen op een zandvlakte met een kunstmatige vijver ergens bij Eemnes.
Ik begrijp nog steeds niet waarom de medebewoners hem de finale lieten spelen terwijl Robert er al veel langer rondhangt.
Dat is het spel, en het gaat er niet om hoelang je daar zit, het gaat om het gunnen. Robert werd niet echt gewaardeerd en terecht. Beau werd ook niks gegund. Die zit er nog langer in.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:01 schreef spapaars het volgende:
kaartenbak is mogelijk niet zo groot als ze zouden willen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:15 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Wel echt jammer dat ze zoveel gecaste types erin gooien. En maar blijven roepen dat het programma echte verhalen van echte mensen brengt.. denk dat 'normale' mensen helemaal niet zo graag op tv willen in een kansspel met winkans van 1 op 16. Vraag me af of dit zo nog wel een paar maanden, laat staan een jaar, leuk blijft. Komt te onoprecht over.
Denk de eerste groepen wel onbekende waren, maar dat er nu te weinig mensen zich aanmelden, dan toch maar weer de mensen benaderen zoals een Chelsea Niek Gerrit en nu die Diederik.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:15 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Wel echt jammer dat ze zoveel gecaste types erin gooien. En maar blijven roepen dat het programma echte verhalen van echte mensen brengt.. denk dat 'normale' mensen helemaal niet zo graag op tv willen in een kansspel met winkans van 1 op 16. Vraag me af of dit zo nog wel een paar maanden, laat staan een jaar, leuk blijft. Komt te onoprecht over.
quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
De 6 nieuwe deelnemers nog maar eens
Met z’n stoute papegaaien ogenquote:Op woensdag 5 juni 2024 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Robert heeft zijn eigen glazen ingegooid. Naar gedrag van die vent.
Hij doet me denken aan "de vieze man" qua uiterlijk en spraak btw
Denk die man in het geelquote:Op donderdag 6 juni 2024 10:24 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben benieuwd welke van de nieuwe mooiboys gelijk op Chelsea gaat, en Boo te kakken gaat zetten
Die mag wel achter Wendie aan, voordat ze weglooptquote:Op donderdag 6 juni 2024 10:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk die man in het geel![]()
Maar je hebt wel een punt, Bo gaat het moeilijk krijgen deze maand
Als het geen man van 'haar niveau' is rent zo sowieso welquote:Op donderdag 6 juni 2024 10:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die mag wel achter Wendie aan, voordat ze wegloopt
Gerrit is door het eigen bondje gekozen, hoor, niet door de rest van de medebewoners.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:01 schreef spapaars het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |