quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:16 schreef TowtjeMar het volgende:
Midden op het bed. Een schetend geluid. Neee!!!
Ik spoelde terug en zag gelukkig dat ze de bedden gewoon uit elkaar schoof…
Ja, zwaar irritant. Man, man, man wat een armoe. Ze hebben gewoon een heel stuk verkeerde tv in de bondgenoten aflevering gezet. Urk en Oranjezomer krijg je te zienquote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn vriendin wil de aflevering van vandaag terug kijken, in plaats van bondgenoten krijgt ze urk te zienmeer mensen met dit probleem?
Dus moeten we wachten tot het opgelost is, normaal gesproken gaat het meestal wel goed.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja, zwaar irritant. Man, man, man wat een armoe. Ze hebben gewoon een heel stuk verkeerde tv in de bondgenoten aflevering gezet. Urk en Oranjezomer krijg je te zienIk kijk altijd terug, dus hopelijk wordt dit geen gewoonte.
Ik wilde het ook zojuist terugkijken. Helaas. Heb het topic maar bijgelezen voor een samenvatting.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn vriendin wil de aflevering van vandaag terug kijken, in plaats van bondgenoten krijgt ze urk te zienmeer mensen met dit probleem?
Sorry maar ik kan echt niet met zulke types.. te dom om zelf te poepen en er komt alleen maar commentaar en poep uit zijn mondquote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]licht aan, niemand thuis
Je krijgt ook elke avond na Shownieuws een herhaling die je kan kijken en de volgende dag in de middag ook nog een herhaling. Voor nu te laat natuurlijk maar voor als het nog eens gebeurdquote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Trek die kaartenbak met maar openquote:Op woensdag 12 juni 2024 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
Lijkt erop dat De Bondgenoten nog wel even doorgaat. Talpa laat het programma voor onbepaalde tijd lopen.
[ afbeelding ]
Bron
Je kunt het ook opnemen, is SBS6, dus.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je krijgt ook elke avond na Shownieuws een herhaling die je kan kijken en de volgende dag in de middag ook nog een herhaling. Voor nu te laat natuurlijk maar voor als het nog eens gebeurd
Helaas wel. Al verwacht ik dat 'gewone' Nederlanders minder leuk op beeld zijn. Maar sla alsjeblieft de personen over die al in 4 andere series hebben gezeten zoals Chelsea, Diederik, Bradley etc. Dan maak je het programma ongeloofwaardig. Maar bij gebrek aan wat leuks op dat tijdstip is het nog een leuke snack. En ik neem zelf inderdaad op dus kan gewoon later op de avond kijken als dat beter uitkomt.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Trek die kaartenbak met maar open
Ja, normaal staat de uitzending om 21:00 online, nu pas half 11. Eindelijk !!! bleek het Urk te zijn. Ben maar gaan slapenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ze gaan duidelijk richting Borsten&Billen&GoodLooks zoals dat in alle shows prima werkt.. en daar zit voldoende volk in die hun ziel en zaligheid willen verkopen voor Screentimequote:Op woensdag 12 juni 2024 12:58 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Helaas wel. Al verwacht ik dat 'gewone' Nederlanders minder leuk op beeld zijn. Maar sla alsjeblieft de personen over die al in 4 andere series hebben gezeten zoals Chelsea, Diederik, Bradley etc. Dan maak je het programma ongeloofwaardig. Maar bij gebrek aan wat leuks op dat tijdstip is het nog een leuke snack. En ik neem zelf inderdaad op dus kan gewoon later op de avond kijken als dat beter uitkomt.
Klopt maar niet iedereen heeft die mogelijkheidquote:
Hadden ze hem ook aangemoedigd,quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
Ahhgossie.. de Mama van Rick is weer ziek.. of Rik naar huis komt![]()
Maar Rik gaat gewoon door
Jup.. snel door... fakefittis met Kok Rob en Fatimaquote:Op woensdag 12 juni 2024 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
En weer over tot de orde van de dag, ooooh sapperdiosia...
Nah lullig dit. Er stond in de brief dat het goed behandelbaar was en dat ze wilden dat hij het avontuur voort zou zetten.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
Ahhgossie.. de Mama van Rick is weer ziek.. of Rik naar huis komt![]()
Maar Rik gaat gewoon door
De sturing is wel duidelijk en dat maakt deze Show iets wat ongemakkelijk.. als jochies zoals Max gelijk al binnen 24uur op Rowena duikt en die vindt alles maar prima.. en dat jochie Bretlie binnen 1 dag al ligt te aaipoesje doen met Rick die ook alles prima vindt en de rest zoekt nog naar advies wat te doen en wacht op Feboquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb wel alle afleveringen gekeken met de nieuwe deelnemers, ze vallen met toch niet tegen. Die Rob wordt echt een pain in the ass met zijn 'ik ben horeca man, pur sang'. Ik denk dat hij een beetje de Mary rol krijgt toebedeeld. Die Max is wel een grappig branie gozertje uit Amsterdam en die Diederik is ook wel een mannetje met zijn mediator rol tussen Rowena en Beau. Belachelijk trouwens dat ze hem zijn zin geven. Hij gaat weg immers over minder dan 3 weken. Wat een verwend eikeltje blijft dat toch.
Maakt het een stuk minder leuk imo. Doe maar wat meer spelletjes om punten ofzo.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De sturing is wel duidelijk en dat maakt deze Show iets wat ongemakkelijk.. als jochies zoals Max gelijk al binnen 24uur op Rowena duikt en die vindt alles maar prima.. en dat jochie Bretlie binnen 1 dag al ligt te aaipoesje doen met Rick die ook alles prima vindt en de rest zoekt nog naar advies wat te doen en wacht op Febo
Ik hoopte ook op meer controverse , maar dat is ijdele hoop ben ik bang, het zal tot St. Juttemis het feelgood showtje blijven met elke 4 weken de blije winnaarquote:Op donderdag 13 juni 2024 13:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt het een stuk minder leuk imo. Doe maar wat meer spelletjes om punten ofzo.
Ik denk dat homo's niet eens één uur nodig hebben om elkaar op te zoeken.. een zeer dankbaar volkje in zowat alle Showsquote:Op donderdag 13 juni 2024 13:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt het een stuk minder leuk imo. Doe maar wat meer spelletjes om punten ofzo.
Ik erger me ook aan het feit dat als er 2 homo's zijn dat die gelijk elkaar opzoeken, alsof je geen voorkeur hebt als homo zijnde man![]()
Jah natuurlijk wel.. je denkt toch niet echt dat Bruce op die 3 kilo per stuk tieten valt van Serena?quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:51 schreef KinKiJan het volgende:
Vanavond in LLDL; zou Bruce in gaan op de avances van Fatima? .....
Vind het doorspoelen inmiddels een groter gemis bij dat stelletjes gezever dan bij de reclamequote:Op donderdag 13 juni 2024 20:07 schreef Cirilico het volgende:
Ik kijk nu weer een keertje live en ik mis meteen het vooruitspoelen.
Hij was jaloers, omdat bretlie het volleyballertje lekker vond.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:47 schreef 5thencounter het volgende:
En dat Rikkert nog even de stoerdert uithangt.. maar dat gaat niet lang duren voordat 'ie om is..![]()
[ afbeelding ]
Ohw.. vandaar, ik dacht dat Serena op dat vollyballertje geildequote:Op donderdag 13 juni 2024 21:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij was jaloers, omdat bretlie het volleyballertje lekker vond.
Koriander is ook wel het laatste kruid wat je door je eten moet doen, veel mensen vinden het naar zeep smaken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
Aii.. de kliphangert,, de kruiden van KokRob vallen niet in de smaak .. het oudjes afzeiken kan beginnen![]()
[ afbeelding ]
Ze kwam wel behoorlijk dicht bij z'n pener met die hand trouwens.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
Nog maar even benadrukken dat Rowena niets heeft met Maxiboy..![]()
[ afbeelding ]
Had ie koriander gekocht dan?quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Koriander is ook wel het laatste kruid wat je door je eten moet doen, veel mensen vinden het naar zeep smaken.
Het wordt tijd dat ze dat zeikwijf eens wat laten koken of überhaupt wat doen. Denk dat hij dan wel anders gaat piepen..quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
Aii.. de kliphangert,, de kruiden van KokRob vallen niet in de smaak .. het oudjes afzeiken kan beginnen![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht dattie ook klaagde dat hij niet mocht kopen wat 'ie nodig had vanwege duur en niet nodigquote:Op donderdag 13 juni 2024 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Koriander is ook wel het laatste kruid wat je door je eten moet doen, veel mensen vinden het naar zeep smaken.
Maar ze hebben in iedergeval weer een Waldorf&Statler in de Loodsquote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ze dat zeikwijf eens wat laten koken of überhaupt wat doen. Denk dat hij dan wel anders gaat piepen..
Klopt, ik vond dat ook bizar. Van alle kruiden, waarom koriander. Heb het wel in huis maar gebruik het niet veel.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Eén relkut ( Sam) is wel genoeg, die aso Zowie is echt teveel.. tenzij Febo van alles twee wil hebben natuurlijk .. twee Oudjes, twee Homo's twee iets met Kleur, twee Laag IQ'tjes, twee MooiPopjes ..quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:45 schreef freaky40 het volgende:
Oh nee he: https://lovereality.nl/ga(...)n-in-de-bondgenoten/
Ik denk dat het zo'n vaart niet gaat lopen met oud deelnemers van andere RLS's, Gerrit kon nog wel want dat was 2018/2019 dat hij mee deed met Utopia. Ik denk dat EJVJL deelnemers niet zo snel mee mogen doen van de Febo omdat dit nog te vers is. Al zou het natuurlijk geweldig zijn om Erik of Jeff daar te zien.
Wat is dat voor taal?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eén relkut ( Sam) is wel genoeg, die aso Zowie is echt teveel.. tenzij Febo van alles twee wil hebben natuurlijk .. twee Oudjes, twee Homo's twee iets met Kleur, twee Laag IQ'tjes, twee MooiPopjes ..![]()
Lukt tot nu toe aardig
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:04 schreef chufi het volgende:
Waarom zit Beau bij dat feestje met een dildo in zn hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |