abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 juni 2024 @ 22:03:48 #121
163650 Greys
pi_213816847
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2024 21:57 schreef Momo het volgende:

[..]
Toch niet zo raar? Het is een overzicht wat bekeken is in mei. Anders zouden Alexander Rybak en Little Big boven aan staan.
Ik dacht van ESF2024!
En dan de totalen t/m mei. Had niet heel raar geweest toch. :@

Maar ze beginnen dus vanaf 1 mei te tellen. Dat wist ik niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213816861
Goed dat hij ertussen staat en dan nog zo hoog terwijl hij maar één liveoptreden heeft kunnen doen! :D Ook wel zuur hoor. Omdat ze er in dit geval niet omheen kunnen staat hij erbij, maar als het even kon hadden ze 'm ook hier totaal genegeerd natuurlijk.
pi_213816873
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 22:01 schreef Aadrianus het volgende:
Maar hé, hij staat dus gewoon twee keer in de top tien!
Doet iemand hem dat na?
Waar staan de andere clips (niet de hele ding bekeken)?
pi_213816894
Meanwhile in Spanje..

https://x.com/antwoordist(...)Zdh2IAQXPPqs5Al11t3g

[ Bericht 31% gewijzigd door Sandrie op 06-06-2024 22:06:32 (.) ]
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 juni 2024 @ 22:09:28 #125
163650 Greys
pi_213816999
Wel grappig (en pijnlijk) hoe dat ESF socials team zich nu dus in allerlei bochten aan het wringen is. Vanmorgen deden ze nog alsof hij niet bestaat in het overzicht met welke 2024-deeknemers allemaal een tour gaan doen. En nu vanavond konden ze niet anders dan hem laten zien omdat ze zelf de views en inkomsten nog harken van z'n video's op hun kanaal die gewoon blijven staan. Zo lekker consequent allemaal!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 6 juni 2024 @ 22:10:14 #126
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_213817027
quote:
Je maakt een link van het twitterbericht maar voor twitter is een apart invoerveld (het vogeltje)
Met instagram en facebook werken die dan weer niet.

twitter
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_213817049
quote:
@Strani wat ben je allemaal aan het doen joh?
pi_213817444
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2024 21:55 schreef Greys het volgende:

[..]
AH! Best beetje gek dan. Dus iemand daar heeft alle beginstanden genoteerd van alle clips op 1 mei. _O-
Je kan binnen YT bekijken hoeveel views je in een bepaalde periode hebt behaald en wat de best presterende content is in die periode
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_213817697
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 22:10 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Je maakt een link van het twitterbericht maar voor twitter is een apart invoerveld (het vogeltje)
Met instagram en facebook werken die dan weer niet.

[ x ]
Van al die knoppen werken bij mij enkel de B en I. Bij de rest gebeurt helemaal niks als ik erop klik 🤷♀
pi_213817949
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Sandrie op 06-06-2024 23:36:12 (.) ]
pi_213817995
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 22:46 schreef Sandrie het volgende:

[..]
Van al die knoppen werken bij mij enkel de B en I. Bij de rest gebeurt helemaal niks als ik erop klik 🤷♀
Voor Tweets kun je dan de tweet tussen dit zetten: [x ]link naar tweet[/x ]

Maar dan die ] vast aan de x!
pi_213818050
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juni 2024 19:54 schreef Em31 het volgende:
946.886 streams voor Luchtballon in één dag. Niet slecht! _O_ (291.239 uit NL)
Dat zijn eigenlijk niet eens zo heel veel Nederlandse streams. Vannacht komt de nieuwe single van Roxy Dekker met de Bankzitters uit, die zullen vermoedelijk wel naar de nummer 1 gaan :')
pi_213818064
Aran BADE @ renze op 4 over joost
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_213818077
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 23:16 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dat zijn eigenlijk niet eens zo heel veel Nederlandse streams. Vannacht komt de nieuwe single van Roxy Dekker met de Bankzitters uit, die zullen vermoedelijk wel naar de nummer 1 gaan :')
Oh god, de ultieme combinatie.
pi_213818080
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 23:17 schreef RipCity het volgende:
Aran BADE @ renze op 4 over joost
Laat ons weten of hij nog nieuws heeft
pi_213818121
quote:
6s.gif Op donderdag 6 juni 2024 23:19 schreef Em31 het volgende:

[..]
Laat ons weten of hij nog nieuws heeft
Kijk het niet - sorry. Zal vast niet.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 6 juni 2024 @ 23:32:25 #137
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213818181
quote:
9s.gif Op donderdag 6 juni 2024 23:19 schreef Em31 het volgende:
Roxy Dekker
Nog nooit van dat wicht gehoord ... en nee het is niets ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_213818193
quote:
99s.gif Op donderdag 6 juni 2024 23:32 schreef chufi het volgende:

[..] dat wicht
Nou nou nou
  donderdag 6 juni 2024 @ 23:33:57 #139
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213818200
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2024 23:33 schreef Em31 het volgende:

[..]
Nou nou nou
gewoon een uitdrukking voor meisje
Musica Español
Come On
pi_213818308
quote:
9s.gif Op donderdag 6 juni 2024 23:19 schreef Em31 het volgende:

[..]
Oh god, de ultieme combinatie.
Het fenomeen Bankzitters begrijp ik echt niet. Ze zijn uitstralingsloos, niet grappig, talentloos, ik snap gewoon niet wat jongeren met hen hebben. Van Joost Klein en zelfs Roxy Dekker begrijp ik de appeal wel, maar die gasten? Schiet mij maar lek.
pi_213818329
Bankzitters :r Gen Z rotzooi.
  donderdag 6 juni 2024 @ 23:51:27 #142
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213818344
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 23:46 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het fenomeen Bankzitters begrijp ik echt niet. Ze zijn uitstralingsloos, niet grappig, talentloos, ik snap gewoon niet wat jongeren met hen hebben. Van Joost Klein en zelfs Roxy Dekker begrijp ik de appeal wel, maar die gasten? Schiet mij maar lek.
Same, zag laatst een comment ergens van iemand dat de Bankzitters voor kinderen is. Reageerde iemand erop dat zijn broer van 20 jaar ook naar de Bankzitters luistert hoor! :D

Dit voelt als een enorme generatie kloof. Dat je die YouTube filmpjes grappig vind ok, maar dit is toch flutmuziek?
  vrijdag 7 juni 2024 @ 00:02:38 #143
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213818399
wie zijn de bankzitters dan maar ... training jekkie aan en Oranje vlaggetje in de hand ...
Musica Español
Come On
pi_213819182
quote:

[..]
_O- Blijft af en toe ook een mysterie waarom ze bepaalde Youtubers zo fantastisch vinden. Bij dit groepje wel extreem ja.
  vrijdag 7 juni 2024 @ 07:18:33 #145
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_213819231
quote:

[..]
Ze zien ze als mensen die hun buurjongens hadden kunnen zijn, of zo. Veel anderen vinden ze wèl grappig.

Muzikaal leest de combinatie van hen en Roxy Dekker wel als iets uit de hel. Maar als ik nu 14 was geweest, had ik het vast anders gezien.
pi_213819590
Ik krijg een nare bijsmaak van dit gesprek, je ziet dat ze toch langzaam Joost bij het grofvuil aan het zetten zijn. Aran: "Hij was ook heel populair, hij heeft ook echt hoog gestaan in de polls. We hebben echt wel het gevoel gehad dat we een goede artiest hadden. Maar hij heeft het echt laten lopen, vind ik, in de manier waarop hij uiteindelijk met de pers omgaat, en hoe hij het heeft afgerond". Je voelt alweer dat de nieuwe Duncan is geboren die we lekker massaal de grond in kunnen boren.

Het is niet verrassend natuurlijk, maar ik vind het wel triest hoor.

pi_213819703
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 08:24 schreef blackswangreen het volgende:
Ik krijg een nare bijsmaak van dit gesprek, je ziet dat ze toch langzaam Joost bij het grofvuil aan het zetten zijn. Aran: "Hij was ook heel populair, hij heeft ook echt hoog gestaan in de polls. We hebben echt wel het gevoel gehad dat we een goede artiest hadden. Maar hij heeft het echt laten lopen, vind ik, in de manier waarop hij uiteindelijk met de pers omgaat, en hoe hij het heeft afgerond". Je voelt alweer dat de nieuwe Duncan is geboren die we lekker massaal de grond in kunnen boren.

Het is niet verrassend natuurlijk, maar ik vind het wel triest hoor.

Joost, populairder dan ooit, met gisteren bijna een miljoen streams in één dag voor zijn nieuwe single, heeft het laten lopen. _O- Alleen maar omdat hij de Nederlandse media niet naar de pijpen danst. Ach ach.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 juni 2024 @ 08:43:52 #148
163650 Greys
pi_213819763
Zoals gezegd: de Nederlandse media eisen alle aandacht van de deelnemer, ter plaatse maar óók na afloop als je al thuis bent, en anders hakken ze je kop.

Ik heb NIEMAND van de buitenlandse pers over hem horen klagen daar namelijk. Integendeel.

Leer hiervan, AvroTros.
Laat ze niet meer overal vooraan staan met interviews. Ze krijgen er een godcomplex van.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213819780
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 08:35 schreef Em31 het volgende:

[..]
Joost, populairder dan ooit, met gisteren bijna een miljoen streams in één dag voor zijn nieuwe single, heeft het laten lopen. _O- Alleen maar omdat hij de Nederlandse media niet naar de pijpen danst. Ach ach.
Aran en Joost leven natuurlijk in een totaal andere wereld. Joost is eigenlijk een underground-artiest die nu de mainstream in is geslingerd. Die moet gewoon niks van de Arans van deze wereld hebben, omdat hij weet dat ze je een mes in de rug steken zodra dat goed uitkomt. En Aran bewijst keer op keer zijn gelijk.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 juni 2024 @ 09:06:29 #150
163650 Greys
pi_213820004
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 juni 2024 @ 09:08:28 #151
163650 Greys
pi_213820042
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 08:45 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Aran en Joost leven natuurlijk in een totaal andere wereld. Joost is eigenlijk een underground-artiest die nu de mainstream in is geslingerd. Die moet gewoon niks van de Arans van deze wereld hebben, omdat hij weet dat ze je een mes in de rug steken zodra dat goed uitkomt. En Aran bewijst keer op keer zijn gelijk.
Ja, ze zien kennelijk niet (of het boeit ze niet) dat zij zelf de reden zijn waaróm artiesten niet meer hun tijd en aandacht aan ze willen geven en letterlijk voor ze wegrennen. En daarna erover pruilen en klagen op tv.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 7 juni 2024 @ 09:12:07 #152
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_213820086
Ach die Aran is een grap. Waait met alle winden mee joh. Niks van aantrekken, werkelijk nul toegevoegde waarde.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 7 juni 2024 @ 09:15:32 #153
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_213820114
Aran :')
Boulevard :')
pi_213820153
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 08:35 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik heb het interview niet gezien en lees nu alleen dit, dus wellicht zit ik verkeerd, maar wbt het 'laten lopen', kan ik het ergens een beetje voorstellen. Joost kan nog veel groter worden op dit moment (maar hij doet het op zijn eigen manier). Ja, dat begrijp ik wel, als je dus simpel en / of commercieel denkt, zoals Aran doet.
Hij vergeet, denk ik, te zeggen dat Joost daar niet voor kiest, dat ontbreekt er.

(Disclaimer: heb het dus niet gezien, dus wellicht zit ik helemaal mis.)

Verder doet Joost het natuurlijk prima. :J

Aran was bij Boulevard, van een klein stukje wat ik heb gezien, wel prima over onze deelname, de EBU en Joost. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_213820228
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 09:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik heb het interview niet gezien en lees nu alleen dit, dus wellicht zit ik verkeerd, maar wbt het 'laten lopen', kan ik het ergens een beetje voorstellen. Joost kan nog veel groter worden op dit moment (maar hij doet het op zijn eigen manier). Ja, dat begrijp ik wel, als je dus simpel en / of commercieel denkt, zoals Aran doet.
Hij vergeet, denk ik, te zeggen dat Joost daar niet voor kiest, dat ontbreekt er.

(Disclaimer: heb het dus niet gezien, dus wellicht zit ik helemaal mis.)

Verder doet Joost het natuurlijk prima. :J

Aran was bij Boulevard, van een klein stukje wat ik heb gezien, wel prima over onze deelname, de EBU en Joost. :)
Ik denk dat Joost zelf beter weet hoe hij zich moet marketen dan Aran Bade. Wat bedoel je precies, hij zou veel groter kunnen worden op dit moment? Wat moet hij anders doen dan? Een interview met RTL Boulevard voegt voor hem niks toe hoor.
pi_213820374
Heb het idee dat Renze ook niet helemaal op de hand van Joost is. Hoeft ook niet per se natuurlijk, is z'n persoonlijke mening, maar daardoor leek het gesprek al een negatieve en lacherige insteek te hebben. Die ene Stefan Raatgever mocht daar ook al eens helemaal leeglopen en ook gisteren zei Renze iets als "nergens staat iets over excuses aan de cameravrouw", iets in die woorden. Terwijl die vrouw nooit excuses heeft willen accepteren en we ook niet weten wat er privé is gezegd.
pi_213820417
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 09:29 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik denk dat Joost zelf beter weet hoe hij zich moet marketen dan Aran Bade. Wat bedoel je precies, hij zou veel groter kunnen worden op dit moment? Wat moet hij anders doen dan? Een interview met RTL Boulevard voegt voor hem niks toe hoor.
Nee, ik dacht dat het ging over meer dingen aanpakken, meer in beeld komen (nee geen onzin dingen zoals Boulevard). Dat hij zich meer zou kunnen laten zien.
Maar wbt marketing heb je wellicht gelijk hoor. :)

Ik vind zelf niet dat het anders moet, ik probeer te bedenken wat Aran bedoelt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_213820455
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 09:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Nee, ik dacht dat het ging over meer dingen aanpakken, meer in beeld komen (nee geen onzin dingen zoals Boulevard). Dat hij zich meer zou kunnen laten zien.
Maar wbt marketing heb je wellicht gelijk hoor. :)

Ik vind zelf niet dat het anders moet, ik probeer te bedenken wat Aran bedoelt.
Ik dacht dat hij bedoelde dat toen na het zien van de eerste repetitiefoto's en beelden Joost zakte bij de bookmakers en toen de pers daarop inhaakte, Joost hen hierop aansprak en aangaf het gevoel te hebben dat ze niet achter hem stonden. Dat hij dat toen openlijk zei en de Arans van deze wereld confronteerde, werd blijkbaar niet in dank afgenomen. Misschien dat Aran dat bedoelde als 'laten lopen', omdat hij de pers steeds minder te woord stond en zo.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 juni 2024 @ 09:55:06 #159
163650 Greys
pi_213820495
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 09:20 schreef Pisces29 het volgende:
Zolang Aran voor zijn gevoel genoeg tijd en aandacht krijgt van AvroTros en de deelnemer én we hoog in de polls staan wel ja. :Y

Als op een gegeven moment wordt besloten dat er even géén interviews worden gegeven (bv als er iets aan de hand is met de EBU en men daar begrijpelijkerwijs niet over kan en wil praten of als de artiest net 2 seconden terug in NL is geland en nou eens even géén zin heeft in meteen weer opzitten en pootjes geven aan Boulevard) dan heeft hij 'het laten lopen door de omgang met de pers'.

Ja doei. :D Hij heeft 40+ interviews gegeven bij Eurovision in Concert, een complete persdag georganiseerd in Malmö, níemand van de buitenlandse pers klaagde over Joost, iedereen vond het hem superleuk doen, hij ging over die loper en sprak met mensen van de pers. Hij heeft het op dat vlak nergens laten lopen. Echt niet. Behalve dan misschien dat Aran z'n vijfde en zesde interview niet kreeg op momenten dat het hen even NIET uitkwam.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213820498
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 09:41 schreef d_elise het volgende:
Heb het idee dat Renze ook niet helemaal op de hand van Joost is. Hoeft ook niet per se natuurlijk, is z'n persoonlijke mening, maar daardoor leek het gesprek al een negatieve en lacherige insteek te hebben. Die ene Stefan Raatgever mocht daar ook al eens helemaal leeglopen en ook gisteren zei Renze iets als "nergens staat iets over excuses aan de cameravrouw", iets in die woorden. Terwijl die vrouw nooit excuses heeft willen accepteren en we ook niet weten wat er privé is gezegd.
Ja dat is blijkbaar weer een nieuw iets wat ze verzonnen hebben, 'nergens excuus'. Nee dat wilde ze niet, dat is het hele probleem. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')