Het voelt alsof er toch dingen niet kloppen en ze hem niet op 1 wilden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:53 schreef NailQueen het volgende:
Geen idee hoe ze dat allemaal optellen. Ik was allang blij dat Joost er gewoon bij zat
Maar dit gaat alleen over de maand mei hequote:Op donderdag 6 juni 2024 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Joost z'n clip heeft 38 miljoen. En die zat kennelijk ook in dit overzicht op 6. Ik ga even af op wat NailQueen riep hierboven, heb het nog niet gekeken.
Ergens in het begin stond dat de views van de live performances bij elkaar werden geteld blijkbaar.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hoe werkt dat dan? Want de clip heeft 38 miljoen views op YouTube en Baby Lasagna stond (Grand Final) bij en die video heeft 18 miljoen views. Tellen ze dan dus alleen de views die in mei vielen?
AH! Best beetje gek dan. Dus iemand daar heeft alle beginstanden genoteerd van alle clips op 1 mei.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is alleen mei, die views van de clip waren ook in een maart/april.
Ja dat is wel een manier om je winnaar sowieso op 1 te krijgen dan als je die alledrie meetelt.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:54 schreef Sandrie het volgende:
[..]
Ergens in het begin stond dat de views van de live performances bij elkaar werden geteld blijkbaar.
Dus Europapa als 1x live performance had alleen minder views dan 2x live Baby Lasagna en 3x live Nemo (incl winnaars optreden).
Toch niet zo raar? Het is een overzicht wat bekeken is in mei. Anders zouden Alexander Rybak en Little Big boven aan staan.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
AH! Best beetje gek dan. Dus iemand daar heeft alle beginstanden genoteerd van alle clips op 1 mei.
Komt Little Big van het ESF?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Toch niet zo raar? Het is een overzicht wat bekeken is in mei. Anders zouden Alexander Rybak en Little Big boven aan staan.
Ik dacht van ESF2024!quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Toch niet zo raar? Het is een overzicht wat bekeken is in mei. Anders zouden Alexander Rybak en Little Big boven aan staan.
Waar staan de andere clips (niet de hele ding bekeken)?quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:01 schreef Aadrianus het volgende:
Maar hé, hij staat dus gewoon twee keer in de top tien!
Doet iemand hem dat na?
Je maakt een link van het twitterbericht maar voor twitter is een apart invoerveld (het vogeltje)quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:05 schreef Sandrie het volgende:
Meanwhile in Spanje..
https://x.com/antwoordist(...)Zdh2IAQXPPqs5Al11t3g
@Strani wat ben je allemaal aan het doen joh?quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:05 schreef Sandrie het volgende:
Meanwhile in Spanje..
https://x.com/antwoordist(...)Zdh2IAQXPPqs5Al11t3g
Je kan binnen YT bekijken hoeveel views je in een bepaalde periode hebt behaald en wat de best presterende content is in die periodequote:Op donderdag 6 juni 2024 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
AH! Best beetje gek dan. Dus iemand daar heeft alle beginstanden genoteerd van alle clips op 1 mei.
Van al die knoppen werken bij mij enkel de B en I. Bij de rest gebeurt helemaal niks als ik erop klik 🤷♀quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je maakt een link van het twitterbericht maar voor twitter is een apart invoerveld (het vogeltje)
Met instagram en facebook werken die dan weer niet.
[ x ]
Voor Tweets kun je dan de tweet tussen dit zetten: [x ]link naar tweet[/x ]quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:46 schreef Sandrie het volgende:
[..]
Van al die knoppen werken bij mij enkel de B en I. Bij de rest gebeurt helemaal niks als ik erop klik 🤷♀
Dat zijn eigenlijk niet eens zo heel veel Nederlandse streams. Vannacht komt de nieuwe single van Roxy Dekker met de Bankzitters uit, die zullen vermoedelijk wel naar de nummer 1 gaanquote:Op donderdag 6 juni 2024 19:54 schreef Em31 het volgende:
946.886 streams voor Luchtballon in één dag. Niet slecht!(291.239 uit NL)
Oh god, de ultieme combinatie.quote:Op donderdag 6 juni 2024 23:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk niet eens zo heel veel Nederlandse streams. Vannacht komt de nieuwe single van Roxy Dekker met de Bankzitters uit, die zullen vermoedelijk wel naar de nummer 1 gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |