Je maakt een link van het twitterbericht maar voor twitter is een apart invoerveld (het vogeltje)quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:05 schreef Sandrie het volgende:
Meanwhile in Spanje..
https://x.com/antwoordist(...)Zdh2IAQXPPqs5Al11t3g
@Strani wat ben je allemaal aan het doen joh?quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:05 schreef Sandrie het volgende:
Meanwhile in Spanje..
https://x.com/antwoordist(...)Zdh2IAQXPPqs5Al11t3g
Je kan binnen YT bekijken hoeveel views je in een bepaalde periode hebt behaald en wat de best presterende content is in die periodequote:Op donderdag 6 juni 2024 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
AH! Best beetje gek dan. Dus iemand daar heeft alle beginstanden genoteerd van alle clips op 1 mei.
Van al die knoppen werken bij mij enkel de B en I. Bij de rest gebeurt helemaal niks als ik erop klik 🤷♀quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je maakt een link van het twitterbericht maar voor twitter is een apart invoerveld (het vogeltje)
Met instagram en facebook werken die dan weer niet.
[ x ]
Voor Tweets kun je dan de tweet tussen dit zetten: [x ]link naar tweet[/x ]quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:46 schreef Sandrie het volgende:
[..]
Van al die knoppen werken bij mij enkel de B en I. Bij de rest gebeurt helemaal niks als ik erop klik 🤷♀
Dat zijn eigenlijk niet eens zo heel veel Nederlandse streams. Vannacht komt de nieuwe single van Roxy Dekker met de Bankzitters uit, die zullen vermoedelijk wel naar de nummer 1 gaanquote:Op donderdag 6 juni 2024 19:54 schreef Em31 het volgende:
946.886 streams voor Luchtballon in één dag. Niet slecht!(291.239 uit NL)
Oh god, de ultieme combinatie.quote:Op donderdag 6 juni 2024 23:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk niet eens zo heel veel Nederlandse streams. Vannacht komt de nieuwe single van Roxy Dekker met de Bankzitters uit, die zullen vermoedelijk wel naar de nummer 1 gaan
Het fenomeen Bankzitters begrijp ik echt niet. Ze zijn uitstralingsloos, niet grappig, talentloos, ik snap gewoon niet wat jongeren met hen hebben. Van Joost Klein en zelfs Roxy Dekker begrijp ik de appeal wel, maar die gasten? Schiet mij maar lek.quote:
Same, zag laatst een comment ergens van iemand dat de Bankzitters voor kinderen is. Reageerde iemand erop dat zijn broer van 20 jaar ook naar de Bankzitters luistert hoor!quote:Op donderdag 6 juni 2024 23:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het fenomeen Bankzitters begrijp ik echt niet. Ze zijn uitstralingsloos, niet grappig, talentloos, ik snap gewoon niet wat jongeren met hen hebben. Van Joost Klein en zelfs Roxy Dekker begrijp ik de appeal wel, maar die gasten? Schiet mij maar lek.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 23:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het fenomeen Bankzitters begrijp ik echt niet. Ze zijn uitstralingsloos, niet grappig, talentloos, ik snap gewoon niet wat jongeren met hen hebben. Van Joost Klein en zelfs Roxy Dekker begrijp ik de appeal wel, maar die gasten? Schiet mij maar lek.
Ze zien ze als mensen die hun buurjongens hadden kunnen zijn, of zo. Veel anderen vinden ze wèl grappig.quote:Op donderdag 6 juni 2024 23:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Joost, populairder dan ooit, met gisteren bijna een miljoen streams in één dag voor zijn nieuwe single, heeft het laten lopen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 08:24 schreef blackswangreen het volgende:
Ik krijg een nare bijsmaak van dit gesprek, je ziet dat ze toch langzaam Joost bij het grofvuil aan het zetten zijn. Aran: "Hij was ook heel populair, hij heeft ook echt hoog gestaan in de polls. We hebben echt wel het gevoel gehad dat we een goede artiest hadden. Maar hij heeft het echt laten lopen, vind ik, in de manier waarop hij uiteindelijk met de pers omgaat, en hoe hij het heeft afgerond". Je voelt alweer dat de nieuwe Duncan is geboren die we lekker massaal de grond in kunnen boren.
Het is niet verrassend natuurlijk, maar ik vind het wel triest hoor.
Aran en Joost leven natuurlijk in een totaal andere wereld. Joost is eigenlijk een underground-artiest die nu de mainstream in is geslingerd. Die moet gewoon niks van de Arans van deze wereld hebben, omdat hij weet dat ze je een mes in de rug steken zodra dat goed uitkomt. En Aran bewijst keer op keer zijn gelijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 08:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Joost, populairder dan ooit, met gisteren bijna een miljoen streams in één dag voor zijn nieuwe single, heeft het laten lopen.Alleen maar omdat hij de Nederlandse media niet naar de pijpen danst. Ach ach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |