Mijn bootje (met wat wijntjes goed op dronk in de koeling) ligt al klaar voor het Prinsengrachtconcert ouwe pik. Ik moet bij wijze van alleen nog bepalen of ik mijn rode broek of mijn gele aantrek.quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit jaar weer gezellig naar het muziekfeest op het plein?
Dat is een groot aandeel uit het buitenland danquote:Op donderdag 6 juni 2024 19:54 schreef Em31 het volgende:
946.886 streams voor Luchtballon in één dag. Niet slecht!(291.239 uit NL)
Nog als live ook, gedurfdquote:
Ze tellen de optredens dus bij elkaar.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:47 schreef NailQueen het volgende:
Kroatië op 2 en Zwitserland op 1. Daar kunnen we meeleven
Maar hoe werkt dat dan? Want de clip heeft 38 miljoen views op YouTube en Baby Lasagna stond (Grand Final) bij en die video heeft 18 miljoen views. Tellen ze dan dus alleen de views die in mei vielen?quote:
Maar Joost z'n clip heeft 38 miljoen. En die zat kennelijk ook in dit overzicht op 6. Ik ga even af op wat NailQueen riep hierboven, heb het nog niet gekeken.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ze tellen de optredens dus bij elkaar.
Joost 22 miljoen
Kroatie 12 (halve) en 18 (finale) miljoen
Dit is alleen mei, die views van de clip waren ook in een maart/april.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Joost z'n clip heeft 38 miljoen. En die zat kennelijk ook in dit overzicht op 6. Ik ga even af op wat NailQueen riep hierboven, heb het nog niet gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |