Ja, de mogelijkheid dat we doorgaan alsof er niets gebeurd is, en glansrijk 14e worden met Numidia komend jaar, is wel een stuk onwaarschijnlijker geworden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:09 schreef d_elise het volgende:
[..]
Wat ook die uitspraak gaat zijn, de relatie tussen AvroTros en de huidige EBU is nu zo vertroebeld dat ik eigenlijk geen mogelijkheid zie waarop we volgend jaar wel 'gewoon' meedoen. Zeker omdat het team van de AvroTros wel gewoon uit dezelfde mensen zal bestaan, als de EBU dan onveranderd blijft, lijkt me dat een heel ongemakkelijke situatie. Enige optie is verandering bij de EBU. Ik hoop dat de AvroTros daarbij blijft.
Hoe langer dat gedoe met Joost duurt, hoe groter de kans is dat de omroepen een NSF en het ESF in hun programmering hebben opgenomen inderdaad.quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:09 schreef Eurochacha het volgende:
Denk dat veel omroepen ook de uitspraak afwachten voor ze met een statement komen of ze wel of niet meedoen in 2025
Het is bijna onmogelijk ook na dit statement als er echt niets gebeurt, ze spreken nogal wat mensen aan nu. Mensen van meerdere omroepen ook door die Reference Group te benoemen. Je kunt inderdaad daar moeilijk weer zo binnenlopen lijkt me.quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar dat kan toch niet, je betaalt tonnen, bereidt je act maandenlang voor, en je wordt er zo uitgeflikkerd. Zo'n Twan vd Nieuwenhuizen loopt daar dan toch niet vrolijk volgend jaar weer binnen. Ik ben ook wel cynisch over de Avrotros en z'n principes, maar alleen al uit financiële overwegingen moet je op z'n minst wat meer zekerheden hebben.
Voor beide partijen niet. Voor Avrotros is het overigens een prima investering, want het is relatief goedkope en goed bekeken TV. Cornalds avonturen op Terschelling bij Oerol, waar hij al enthousiast over Twitterde, zijn een stuk minder rendabele investering bijvoorbeeld. Al hangt dat uiteraard wel samen met de aanwezigheid in de finale, en hoe kansrijk de inzending daarin is.quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:41 schreef Greys het volgende:
Oh dat van die tonnen had blackswangreen inmiddels dus ook al getypt. Sorry. Dubbel.
Maar dat is geen wisselgeld voor ze hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Dit jaar weer gezellig naar het muziekfeest op het plein?quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:51 schreef Fred_B het volgende:
Nooit verwacht dit te te zeggen, maar ik ben een trots Avrotros-lid
Mijn bootje (met wat wijntjes goed op dronk in de koeling) ligt al klaar voor het Prinsengrachtconcert ouwe pik. Ik moet bij wijze van alleen nog bepalen of ik mijn rode broek of mijn gele aantrek.quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit jaar weer gezellig naar het muziekfeest op het plein?
Dat is een groot aandeel uit het buitenland danquote:Op donderdag 6 juni 2024 19:54 schreef Em31 het volgende:
946.886 streams voor Luchtballon in één dag. Niet slecht!(291.239 uit NL)
Nog als live ook, gedurfdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |