Wat walgelijk kinderachtig, die hele SM-redactie of in ieder geval de leiding mag ook meteen bij het oud vuilquote:Op donderdag 6 juni 2024 13:46 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Ik gok dat ze dat hele most watched niet gaat delen, want je kan ‘m hier ook weer weglaten, maar als je wel zijn views/likes binnen blijft harken komt dat wel heel triest over als je hem daarin óók weglaat.
Nooit gedacht dat ik zo’n hekel aan het Songfestival zou krijgen, elke keer als ik weer zoiets langs zie komen raak ik weer geïrriteerd.
Die teller loopt al wel achter de schermen, ik denk dat men al weet dat er een paar landen af gaan haken. Al zal dat waarschijnlijk dan weer om andere redenen zijn dan AVROTROSquote:Op donderdag 6 juni 2024 15:04 schreef TLC het volgende:
Het komt pas aan bij de EBU als meerdere landen besluiten om niet in Zwitserland aanwezig te zijn
Nederland is financieel een grote speler hoor. Als de kosten (en het compenseren voor gemiste inkomsten) van het afhaken van Nederland door de andere landen moeten worden gedekt, is dat best een aardig bedrag.quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:04 schreef TLC het volgende:
Het komt pas aan bij de EBU als meerdere landen besluiten om niet in Zwitserland aanwezig te zijn
Of de grootste geldschieters. Van de big 5 heeft alleen Spanje zich uitgesproken.quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:04 schreef TLC het volgende:
Joost z'n excuses werden in mei toch niet geaccepteerd?quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:38 schreef blackswangreen het volgende:
Reetveger heeft ook weer een opmerkelijke lezing: "opnieuw geen enkel excuus aan de cameravrouw". Wat een songfestivaljournalisten hebben we toch in Nederland.
[ x ]
Zie hier de reden dat AvroTros óók eens moet nadenken in de toekomst aan wie ze nog interviews willen gunnen. Wat een idioten joh.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Deze reactie eronder is nog erger (weliswaar van een Story-"journalist"). Cornald heeft het helemaal verkeerd ingeschat, ook met Duncan. Dat die won vergeten we even
[ x ]
Dit!quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie hier de reden dat AvroTros óók eens moet nadenken in de toekomst aan wie ze nog interviews willen gunnen. Wat een idioten joh.
Raatgever met z'n 'geen excuses', dat weet hij niet eens aangezien dat inhoudelijk met de zaak te maken heeft en AvroTros niet alles daarover openbaar kan en wil maken. Daarbij wilde die vrouw geen excuses.
En hij heeft zich niet misdragen bij de Buma Awards idd. Walgelijke types, dit.
Dat Joost net zo snel van z'n sokkel zou vallen als hij erop was gehesen, daar kon je op wachten. Dat is Nederland. Maar dit is van zo'n abominabel spruitjesniveau, echt, hoe kom je erbij om zoiets op te schrijven.quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie hier de reden dat AvroTros óók eens moet nadenken in de toekomst aan wie ze nog interviews willen gunnen. Wat een idioten joh.
Raatgever met z'n 'geen excuses', dat weet hij niet eens aangezien dat inhoudelijk met de zaak te maken heeft en AvroTros niet alles daarover openbaar kan en wil maken. Daarbij wilde die vrouw geen excuses.
En hij heeft zich niet misdragen bij de Buma Awards idd. Walgelijke types, dit.
Ik kan me niet voorstellen dat landen zich daadwerkelijk terug gaan trekken volgend jaar. Ik hoop het wel maar acht de kans erg kleinquote:Op donderdag 6 juni 2024 15:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die teller loopt al wel achter de schermen, ik denk dat men al weet dat er een paar landen af gaan haken. Al zal dat waarschijnlijk dan weer om andere redenen zijn dan AVROTROS
Dan ben je een jaar verder, zullen nauwelijks landen afhaken joh. Dit gebeuren en de emoties zijn dan allang vergetenquote:Op donderdag 6 juni 2024 16:08 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat landen zich daadwerkelijk terug gaan trekken volgend jaar. Ik hoop het wel maar acht de kans erg klein
Dat is waar de EBU wel op gokt inderdaad. Waarschijnlijk hebben ze ook geen ongelijk, maar als Avrotros/Nederland mag je dit natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan. Dan maar zonder ons.quote:Op donderdag 6 juni 2024 16:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan ben je een jaar verder, zullen nauwelijks landen afhaken joh. Dit gebeuren en de emoties zijn dan allang vergeten
Ja ja, dat doet ie goed hey?quote:Op donderdag 6 juni 2024 16:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Joost heeft in elk geval wel voor een hilarisch ESF en nasleep gezorgd.
Heb niet zo in een deuk gelegen sinds Sieneke.
Ga zo door
Precies, want wie zegt dat je er volgend jaar niet uitgekickt wordt omdat je de deur niet hebt open gehouden voor een vrouwelijke productiedame, die daardoor een bloedneus heeft opgelopenquote:Op donderdag 6 juni 2024 16:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is waar de EBU wel op gokt inderdaad. Waarschijnlijk hebben ze ook geen ongelijk, maar als Avrotros/Nederland mag je dit natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan. Dan maar zonder ons.
Nah, ik lees het ook als; we roepen nu hard maar uiteindelijk trekken we de keutel toch weer in. In de politiek weet je dat zon reactie praktisch 'we doen gewoon weer mee' betekent.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:44 schreef Cee het volgende:
PRIMA statement van AvroTros. Duidelijke taal, niet te kort door de bocht maar met bitchy ondertoon. “Breng je shit op orde en laat zien dat je het meent of we vertrekken.” Mooi.
Wat ook die uitspraak gaat zijn, de relatie tussen AvroTros en de huidige EBU is nu zo vertroebeld dat ik eigenlijk geen mogelijkheid zie waarop we volgend jaar wel 'gewoon' meedoen. Zeker omdat het team van de AvroTros wel gewoon uit dezelfde mensen zal bestaan, als de EBU dan onveranderd blijft, lijkt me dat een heel ongemakkelijke situatie. Enige optie is verandering bij de EBU. Ik hoop dat de AvroTros daarbij blijft.quote:Op donderdag 6 juni 2024 16:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is waar de EBU wel op gokt inderdaad. Waarschijnlijk hebben ze ook geen ongelijk, maar als Avrotros/Nederland mag je dit natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan. Dan maar zonder ons.
Ik gok dat ze daarom ook die Reference Group benoemen in dit statement, die hebben Joost er zo uit kunnen gooien en de AVROTROS is gewoon echt nog steeds van mening dat dit buitenproportioneel is.quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, want wie zegt dat je er volgend jaar niet uitgekickt wordt omdat je de deur niet hebt open gehouden voor een vrouwelijke productiedame, die daardoor een bloedneus heeft opgelopen
Als je er gewoonte van maakt om alle officiële statements als wassen neus te beschouwen, lijkt me dat een ingewikkeld leven.quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:03 schreef Japepk het volgende:
[..]
Nah, ik lees het ook als; we roepen nu hard maar uiteindelijk trekken we de keutel toch weer in. In de politiek weet je dat zon reactie praktisch 'we doen gewoon weer mee' betekent.
Ik was ook bang dat het allemaal weer tegen ging vallen, maar dit is mooi om te zien.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:47 schreef Rebel- het volgende:
Ruggegraat van de AVROTROS. Wie had dat ooit kunnen denken. Hulde.
Gaat nog wel gebeuren hoor.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:42 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ik ben oprecht positief verrast hierdoor! Ik had misschien verwacht dat na de initiële boosheid de AvroTros toch weer een beetje politiek correct zou zijn en 'gewoon' weer in de pas zou gaan lopen, omdat het nu eenmaal een brave omroep is en bovendien naast WIDM hun stokpaardje. Heel goed dat ze zo stellig blijven en eisen stellen. Ook fijn voor Joost lijkt me, om te weten dat de delegatie en omroep nog volledig achter hem staan
Maar dat kan toch niet, je betaalt tonnen, bereidt je act maandenlang voor, en je wordt er zo uitgeflikkerd. Zo'n Twan vd Nieuwenhuizen loopt daar dan toch niet vrolijk volgend jaar weer binnen. Ik ben ook wel cynisch over de Avrotros en z'n principes, maar alleen al uit financiële overwegingen moet je op z'n minst wat meer zekerheden hebben.quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gaat nog wel gebeuren hoor.
Noem me cynisch/pessimistisch, maar ik denk dat we er gewoon staan volgend jaar in Zwitserland. Ik hoop dat ik ongelijk heb.
Ik hoop juist dat ze er wél weer staan volgend jaar en dar dat dan is omdat er dingen flink gaan veranderen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gaat nog wel gebeuren hoor.
Noem me cynisch/pessimistisch, maar ik denk dat we er gewoon staan volgend jaar in Zwitserland. Ik hoop dat ik ongelijk heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |