abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213810793
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2024 13:46 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Ik gok dat ze dat hele most watched niet gaat delen, want je kan ‘m hier ook weer weglaten, maar als je wel zijn views/likes binnen blijft harken komt dat wel heel triest over als je hem daarin óók weglaat.

Nooit gedacht dat ik zo’n hekel aan het Songfestival zou krijgen, elke keer als ik weer zoiets langs zie komen raak ik weer geïrriteerd. :')
Wat walgelijk kinderachtig, die hele SM-redactie of in ieder geval de leiding mag ook meteen bij het oud vuil

Al snap ik ergens wel dat ze gezien het "we vinden het terecht dat hij gediskwalificeerd is" het ook vreemd zou zijn als ze hem heel erg zouden promoten :P

[ Bericht 10% gewijzigd door TheVulture op 06-06-2024 15:02:36 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213810893
Het komt pas aan bij de EBU als meerdere landen besluiten om niet in Zwitserland aanwezig te zijn
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_213810911
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 15:04 schreef TLC het volgende:
Het komt pas aan bij de EBU als meerdere landen besluiten om niet in Zwitserland aanwezig te zijn
Die teller loopt al wel achter de schermen, ik denk dat men al weet dat er een paar landen af gaan haken. Al zal dat waarschijnlijk dan weer om andere redenen zijn dan AVROTROS
pi_213811009
quote:
Nederland is financieel een grote speler hoor. Als de kosten (en het compenseren voor gemiste inkomsten) van het afhaken van Nederland door de andere landen moeten worden gedekt, is dat best een aardig bedrag.

Zeker als je ziet dat de Moldavische omroep al moeilijk doet over 20-30.000 euro.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_213811044
quote:
Of de grootste geldschieters. Van de big 5 heeft alleen Spanje zich uitgesproken.
pi_213811128
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 14:38 schreef blackswangreen het volgende:
Reetveger heeft ook weer een opmerkelijke lezing: "opnieuw geen enkel excuus aan de cameravrouw". Wat een songfestivaljournalisten hebben we toch in Nederland.

[ x ]
Joost z'n excuses werden in mei toch niet geaccepteerd?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 juni 2024 @ 15:37:11 #57
163650 Greys
pi_213811187
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 14:52 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Deze reactie eronder is nog erger (weliswaar van een Story-"journalist"). Cornald heeft het helemaal verkeerd ingeschat, ook met Duncan. Dat die won vergeten we even :)

[ x ]
Zie hier de reden dat AvroTros óók eens moet nadenken in de toekomst aan wie ze nog interviews willen gunnen. Wat een idioten joh.

Raatgever met z'n 'geen excuses', dat weet hij niet eens aangezien dat inhoudelijk met de zaak te maken heeft en AvroTros niet alles daarover openbaar kan en wil maken. Daarbij wilde die vrouw geen excuses.

En hij heeft zich niet misdragen bij de Buma Awards idd. Walgelijke types, dit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213811201
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2024 15:37 schreef Greys het volgende:

[..]
Zie hier de reden dat AvroTros óók eens moet nadenken in de toekomst aan wie ze nog interviews willen gunnen. Wat een idioten joh.

Raatgever met z'n 'geen excuses', dat weet hij niet eens aangezien dat inhoudelijk met de zaak te maken heeft en AvroTros niet alles daarover openbaar kan en wil maken. Daarbij wilde die vrouw geen excuses.

Dit!
pi_213811260
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2024 15:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat Joost net zo snel van z'n sokkel zou vallen als hij erop was gehesen, daar kon je op wachten. Dat is Nederland. Maar dit is van zo'n abominabel spruitjesniveau, echt, hoe kom je erbij om zoiets op te schrijven.
pi_213811512
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 15:06 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Die teller loopt al wel achter de schermen, ik denk dat men al weet dat er een paar landen af gaan haken. Al zal dat waarschijnlijk dan weer om andere redenen zijn dan AVROTROS
Ik kan me niet voorstellen dat landen zich daadwerkelijk terug gaan trekken volgend jaar. Ik hoop het wel maar acht de kans erg klein
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  donderdag 6 juni 2024 @ 16:21:26 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213811606
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2024 16:08 schreef Nexum het volgende:

[..]
Ik kan me niet voorstellen dat landen zich daadwerkelijk terug gaan trekken volgend jaar. Ik hoop het wel maar acht de kans erg klein
Dan ben je een jaar verder, zullen nauwelijks landen afhaken joh. Dit gebeuren en de emoties zijn dan allang vergeten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_213811747
Joost heeft in elk geval wel voor een hilarisch ESF en nasleep gezorgd.

Heb niet zo in een deuk gelegen sinds Sieneke.

Ga zo door :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213811804
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2024 16:21 schreef Molo het volgende:

[..]
Dan ben je een jaar verder, zullen nauwelijks landen afhaken joh. Dit gebeuren en de emoties zijn dan allang vergeten
Dat is waar de EBU wel op gokt inderdaad. Waarschijnlijk hebben ze ook geen ongelijk, maar als Avrotros/Nederland mag je dit natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan. Dan maar zonder ons.
pi_213811847
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 16:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Joost heeft in elk geval wel voor een hilarisch ESF en nasleep gezorgd.

Heb niet zo in een deuk gelegen sinds Sieneke.

Ga zo door :7
Ja ja, dat doet ie goed hey? :J
Zei zij cynisch.
pi_213811874
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 16:51 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dat is waar de EBU wel op gokt inderdaad. Waarschijnlijk hebben ze ook geen ongelijk, maar als Avrotros/Nederland mag je dit natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan. Dan maar zonder ons.
Precies, want wie zegt dat je er volgend jaar niet uitgekickt wordt omdat je de deur niet hebt open gehouden voor een vrouwelijke productiedame, die daardoor een bloedneus heeft opgelopen :+
pi_213811888
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2024 14:44 schreef Cee het volgende:
PRIMA statement van AvroTros. Duidelijke taal, niet te kort door de bocht maar met bitchy ondertoon. “Breng je shit op orde en laat zien dat je het meent of we vertrekken.” Mooi.
Nah, ik lees het ook als; we roepen nu hard maar uiteindelijk trekken we de keutel toch weer in. In de politiek weet je dat zon reactie praktisch 'we doen gewoon weer mee' betekent.
't Echte en 't ware!
pi_213811916
Mooi dat AvroTros zo standvastig is. Dat had ik gehoopt. Fijn dat ze zo achter Joost staan. Voor mij bevestigt dit ook dat de beslissing van Joost om die getuigenverklaringen boven tafel te krijgen in samenspraak met AvroTros genomen is.

Wat betreft (andere) landen die wel of niet afhaken:

Noorwegen heeft ook aangegeven dat ze niet zondermeer ja zeggen tegen ESF 2025, die willen ook dat EBU orde op zaken stelt. Noorwegen heeft de Palestijnse Gebieden als onafhankelijk land erkent, is zeer Israël kritisch. Dus dat EBU de rol van Israël dit jaar eens goed onder de loep gaat leggen is zeker een punt.

Ierland heeft ook behoorlijk geklaagd dit jaar, is ook Israël kritisch, ik verwacht dat die ook niet zomaar oké zeggen tegen ESF 2025. Daar zal binnenkort ook wel een officiële verklaring vandaan komen.

Dat zijn met Nederland samen al drie landen met een lange ESF geschiedenis. EBU verliest veel gezicht als ze die kwijtraken.
pi_213811927
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 16:51 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Wat ook die uitspraak gaat zijn, de relatie tussen AvroTros en de huidige EBU is nu zo vertroebeld dat ik eigenlijk geen mogelijkheid zie waarop we volgend jaar wel 'gewoon' meedoen. Zeker omdat het team van de AvroTros wel gewoon uit dezelfde mensen zal bestaan, als de EBU dan onveranderd blijft, lijkt me dat een heel ongemakkelijke situatie. Enige optie is verandering bij de EBU. Ik hoop dat de AvroTros daarbij blijft.
pi_213811934
Denk dat veel omroepen ook de uitspraak afwachten voor ze met een statement komen of ze wel of niet meedoen in 2025
pi_213811950
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 17:02 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Precies, want wie zegt dat je er volgend jaar niet uitgekickt wordt omdat je de deur niet hebt open gehouden voor een vrouwelijke productiedame, die daardoor een bloedneus heeft opgelopen :+
Ik gok dat ze daarom ook die Reference Group benoemen in dit statement, die hebben Joost er zo uit kunnen gooien en de AVROTROS is gewoon echt nog steeds van mening dat dit buitenproportioneel is.
pi_213811970
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 17:03 schreef Japepk het volgende:

[..]
Nah, ik lees het ook als; we roepen nu hard maar uiteindelijk trekken we de keutel toch weer in. In de politiek weet je dat zon reactie praktisch 'we doen gewoon weer mee' betekent.
Als je er gewoonte van maakt om alle officiële statements als wassen neus te beschouwen, lijkt me dat een ingewikkeld leven.

We leven hier niet in Poetins Rusland toch?
pi_213812009
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2024 14:47 schreef Rebel- het volgende:
Ruggegraat van de AVROTROS. Wie had dat ooit kunnen denken. Hulde.
Ik was ook bang dat het allemaal weer tegen ging vallen, maar dit is mooi om te zien. _O_ En ook hoe ze vol achter Joost blijven staan, daardoor blijft het ook moeilijk te geloven dat het echt zo erg was, anders zouden zij dit toch nooit doen.
pi_213812159
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 14:42 schreef d_elise het volgende:

[..]
Ik ben oprecht positief verrast hierdoor! Ik had misschien verwacht dat na de initiële boosheid de AvroTros toch weer een beetje politiek correct zou zijn en 'gewoon' weer in de pas zou gaan lopen, omdat het nu eenmaal een brave omroep is en bovendien naast WIDM hun stokpaardje. Heel goed dat ze zo stellig blijven en eisen stellen. Ook fijn voor Joost lijkt me, om te weten dat de delegatie en omroep nog volledig achter hem staan :D
Gaat nog wel gebeuren hoor.

Noem me cynisch/pessimistisch, maar ik denk dat we er gewoon staan volgend jaar in Zwitserland. Ik hoop dat ik ongelijk heb.
Koel en donker bewaren
pi_213812213
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 17:34 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Noem me cynisch/pessimistisch, maar ik denk dat we er gewoon staan volgend jaar in Zwitserland. Ik hoop dat ik ongelijk heb.
Maar dat kan toch niet, je betaalt tonnen, bereidt je act maandenlang voor, en je wordt er zo uitgeflikkerd. Zo'n Twan vd Nieuwenhuizen loopt daar dan toch niet vrolijk volgend jaar weer binnen. Ik ben ook wel cynisch over de Avrotros en z'n principes, maar alleen al uit financiële overwegingen moet je op z'n minst wat meer zekerheden hebben.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 juni 2024 @ 17:41:01 #75
163650 Greys
pi_213812228
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 17:34 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik hoop juist dat ze er wél weer staan volgend jaar en dar dat dan is omdat er dingen flink gaan veranderen.

Als er amper iets veranderd en ze doen toch mee is het slappe hap, maar alles tot nu toe wijst erop dat ze dat nou eens NIET zijn. Vergis je ook niet in hoeveel geld ze dit gekost heeft voor niks, dit jaar. Tonnen.

Nah nee, ik denk niet dat ze zomaar weer braaf in de pas gaan lopen. Daar gaan ze heel veel Nederlandse esf fans mee verliezen ook.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')