Nicequote:Op vrijdag 28 juni 2024 23:08 schreef OMG het volgende:
[ afbeelding ]
Julie Christmas - Ridiculous and Full of Blood
Coilquote:Op donderdag 15 augustus 2024 07:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Ook nog twee lptjes gekregen voor mn verjaardag (of die van mn vriendin, ze gaan onze kast in iig)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi hoe ze zich al die jaren ontwikkelen. Scatology en Horse Rotovator............quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja een heel tof cadeau van @:gehenna"Are you shivering?"
Helaas zijn ze beiden niet meerquote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi hoe ze zich al die jaren ontwikkelen. Scatology en Horse Rotovator............
Ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Helaas zijn ze beiden niet meer
Wat is MB ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Naar een nieuwe platenwinkel geweest. Wat ik toch erg jammer vind is dat ik nauwelijka rnb platen tegenkom (ook in andere zaken is het aanbod karig te noemen). Overvloed aan andere genre's is er wel. Ook deze zaak had geen rnb platen maar 2 vakjes met hiphoplaten. Daar toch 1 plaat kunnen vinden maar heb al zoveel hiphop platen dat maar 10 procent of minder zijn rnb platen en daar ben ik juist naar op zoek.
Gekocht:
Tyler The Creator - Call Me If You Get Lost.
Ja hier precies hetzelfde verhaal.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:25 schreef Gehenna het volgende:
Therion, vet. Zo 10 jaar niet geluisterd en onlangs er weer achter gekomen dat het veel toffer was dan ik me herinnerde
Goed ingeschat, want klinkt prima. Zit niet in mijn top 10, maar wel nice om in mijn collectie te hebben en af en toe te luisteren.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:05 schreef Sapstengel het volgende:
Clairo kreeg ik aangeraden door verschillende mensen op Reddit en ook door een vriendin, die allemaal zeiden dat het binnen mijn smaak zou passen. Zonder luisteren gekocht, dus ga hem zo even er op leggen, ben benieuwd.
Kali Uchis!! Ja geweldig.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goed ingeschat, want klinkt prima. Zit niet in mijn top 10, maar wel nice om in mijn collectie te hebben en af en toe te luisteren.
Nu de volgende aanrader van reddit en weer diezelfde vriendin aan het luisteren die ik vandaag binnen kreeg. Wel erg nice deze, ga ik sowieso veel vaker opzetten en ook wel meer albums van halen:
[ afbeelding ]
Die vriendin is er echt helemaal weg van. Staat veruit op 1 in haar Spotify wrapped elk jaar. Snap nu ook waarom.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Kali Uchis!! Ja geweldig.
Wat leuk zeg, weet zeker dat gaat ze geweldig vinden. Echt cool.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die vriendin is er echt helemaal weg van. Staat veruit op 1 in haar Spotify wrapped elk jaar. Snap nu ook waarom.
Kwam ook met een gesigneerde art card, dus heb direct een cadeautje voor haar.
Ben ook direct fan. Luister zelf erg veel Rosalía, dus snap ook wel dat ik het aangeraden kreeg. Verder ook fan van vrouwelijke popzangeressen en latin (achtige) muziek. Dus Kali Uchis past er echt precies tussen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat leuk zeg, weet zeker dat gaat ze geweldig vinden. Echt cool.
Ook 1 van mijn favo's sinds ik haar paar jaar geleden ontdekt heeft. Fijne sound ja ben zelf ook echt lyrisch enthousiast#fangirl ja dat zwz
Geen grote marketing machine achter zich maar meer een independent pad heeft ze afgelegd. Haar sound is altijd authentiek Kali Uchis geweest vind ik zelf. In meerdere albums hoor je echt altijd dat is precies haar.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben ook direct fan. Luister zelf erg veel Rosalía, dus snap ook wel dat ik het aangeraden kreeg. Verder ook fan van vrouwelijke popzangeressen en latin (achtige) muziek. Dus Kali Uchis past er echt precies tussen.
Vind het eigenlijk gek dat ik haar nooit eerder heb ontdekt. Maarja beter laat dan nooit.
Hier moet ik meer van wetenquote:Op zondag 8 september 2024 18:04 schreef BufordTJustice het volgende:
gezellige outdoor platenbeurs(je) in het stadscentrum van Leeuwarden
Vast wel, de (gratis) platenbeurzen georganiseerd door Variaworld waren vaak op vrijdag van mei tot in oktober ongeveer en soms op een zondag. Ik heb wel het idee dat het dit jaar niet meer iedere maand was. Morgen is er geloof ik een platenbeurs door Variaworld in het centrum van Zwolle, die is groter dan in Leeuwarden.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:21 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Hier moet ik meer van wetenKomt ie volgend jaar weer?
Hmm stom dan ben ik er net nietquote:Op vrijdag 13 september 2024 11:33 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Vast wel, de (gratis) platenbeurzen georganiseerd door Variaworld waren vaak op vrijdag van mei tot in oktober ongeveer en soms op een zondag. Ik heb wel het idee dat het dit jaar niet meer iedere maand was. Morgen is er geloof ik een platenbeurs door Variaworld in het centrum van Zwolle, die is groter dan in Leeuwarden.
Op http://platenbeurs.nl/ komen er ook veel voorbij, die van variaworld ook regelmatig.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:21 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Hier moet ik meer van wetenKomt ie volgend jaar weer?
Die site check ik ook, completer dan platenbeurzen.com heb ik het idee. De afgelopen jaren deed ik ook 6 a 7 beurzen per jaar maar op een gegeven ogenblik was de lol er een beetje af (en ik kocht ook teveel), dit jaar staat de teller op 2 beurzen tot nu toe.quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Op http://platenbeurs.nl/ komen er ook veel voorbij, die van variaworld ook regelmatig.
Zelf ga ik alleen de beurzen in de buurt af meestal (ook beter voor mijn bankrekening) maar dan kan ik alsnog 6-7x per jaar wel gaan. 12 oktober ga ik wel kijken in Arnhem. Zitten ook in het centrum paar platenzaken waar ik dan direct langs kan. Zelfde in afgelopen maand gedaan in Deventer, toen was er ook een marktje ergens in augustus en paar fysieke winkels in de binnenstad.
Wat een miskoop. D'r ontbreekt 'r een.quote:
Nou... Alle jewel cases zijn aanwezig, maar in de 40e case ontbreekt inderdaad een CDquote:Op vrijdag 27 september 2024 06:14 schreef bazbo het volgende:
[..]
Wat een miskoop. D'r ontbreekt 'r een.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
En wat voor vondsten!quote:Op donderdag 28 november 2024 11:16 schreef Gehenna het volgende:
Kringloop vondsten op vinyl:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
White noisequote:Op donderdag 28 november 2024 11:16 schreef Gehenna het volgende:
Kringloop vondsten op vinyl:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja sinds ik 'm voor jou had gevonden, nooit weer gezienquote:
Yep met originele lineup Zorn laswell harrisquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Yep met originele lineup Zorn laswell harris
In de kringlopen waar ik kom vind ik alleen James Last en verzamelaars als "alle dertien slecht".quote:
dat is voor 99% ook zo, maar ik werk er dus heb 1e keusquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:30 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
In de kringlopen waar ik kom vind ik alleen James Last en verzamelaars als "alle dertien slecht".
quote:Op zondag 9 februari 2025 13:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is voor 99% ook zo, maar ik werk er dus heb 1e keus
ik neem niet alles mee, alleen wat ik zelf ook echt leuk vindquote:Op zondag 9 februari 2025 14:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dus jij zorgt er voor dat er nooit iets leuks ligt
Ik heb al langer het idee dat de pareltjes bij kringloopwinkels niet meer in de winkel terecht komen, maar achter blijven bij het aannamepunt.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is voor 99% ook zo, maar ik werk er dus heb 1e keus
Vooral hiphop uit die tijd is vaak niet te doenquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:52 schreef Karzai het volgende:
Kom mij niet inhouden wel een dure grap, 129 betaald voor 5 lp,s
[ afbeelding ]
Wellicht kun je een soort morph maken van Gary Numan naar Klaus Nomiquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:09 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
Kan naast Gary Numan en John Foxx in de kast, in de sectie: gasten met stropdas naast lichtgevende objecten
Ik zie ook wel eens LP's in de Lidl staan, maar weet iemand of dat een beetje normale kwaliteit is? Of is het een wazige live opname met slecht geluid.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:34 schreef Shogo het volgende:
Ik zag in de LIDL folder Vinyls staan en toen zag mijn oog in het klein een vinyl genaamd Red Hot Chili Peppers - Around The World. Na wat Googlen kom ik het tegen op: https://www.bol.com/nl/nl(...)ld/9300000165703120/
Het lijkt niet echt officieel of zo, maar een liveshow uit 1999 van een bootleg getrokken en op Vinyl gepleurd. Iemand hier info over? Niet dat ik het moet of wil hebben, maar meer uit nieuwsgierigheid is mijn vraag.
Hier verder graagquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:42 schreef Näsenbar het volgende:
Ik las in een ander topic net deze vraag:
[..]
Ik zie ook wel eens LP's in de Lidl staan, maar weet iemand of dat een beetje normale kwaliteit is? Of is het een wazige live opname met slecht geluid.
~$9 per minuutquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:40 schreef OMG het volgende:
[ afbeelding ]
The Sawtooth Grin - Jabberwocky
Na een jaar wachten eindelijk binnen. Vinyl voor de nerds. #456, en 1 van de 100 van deze variant. Oh, nog lachwekkender is de prijs van $90 voor deze single-sided 12" met 4 tracks.. Het is dat ik muziek luisteren en verzamelen als hobby heb...
Ben niet bekend met the Austerity Program, maar als ik die plaat in de rock/metal bak zag staan had ik hem direct meegenomen voor de hoes alleen al.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:51 schreef OMG het volgende:
Gisteren ontvangen;
[ afbeelding ]
The Austerity Program - Black Madonna
Genital Shame / Lust Hag - split 10"
Oeh gemaakt met het enige echt Valnuth pedaalquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:51 schreef OMG het volgende:
Gisteren ontvangen;
[ afbeelding ]
The Austerity Program - Black Madonna
quote:Op zondag 25 mei 2025 15:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Stereolab, toch wel redelijk hooked na het concert waar @:gehenna me mee naar toe nam
Kateyquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ook een beetje op de CD tour gegaan. Veel albums vind ik op LP toch (net iets) te duur en zijn me dat niet waard voor iets wat ik wel leuk vind om af en toe te luisteren. Nog één gesigneerde kunnen scoren voor retailprijs, kreeg ineens mail dat er weer 4 waren.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |