Vooral hiphop uit die tijd is vaak niet te doenquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:52 schreef Karzai het volgende:
Kom mij niet inhouden wel een dure grap, 129 betaald voor 5 lp,s
[ afbeelding ]
Wellicht kun je een soort morph maken van Gary Numan naar Klaus Nomiquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:09 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
Kan naast Gary Numan en John Foxx in de kast, in de sectie: gasten met stropdas naast lichtgevende objecten
Ik zie ook wel eens LP's in de Lidl staan, maar weet iemand of dat een beetje normale kwaliteit is? Of is het een wazige live opname met slecht geluid.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:34 schreef Shogo het volgende:
Ik zag in de LIDL folder Vinyls staan en toen zag mijn oog in het klein een vinyl genaamd Red Hot Chili Peppers - Around The World. Na wat Googlen kom ik het tegen op: https://www.bol.com/nl/nl(...)ld/9300000165703120/
Het lijkt niet echt officieel of zo, maar een liveshow uit 1999 van een bootleg getrokken en op Vinyl gepleurd. Iemand hier info over? Niet dat ik het moet of wil hebben, maar meer uit nieuwsgierigheid is mijn vraag.
Hier verder graagquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:42 schreef Näsenbar het volgende:
Ik las in een ander topic net deze vraag:
[..]
Ik zie ook wel eens LP's in de Lidl staan, maar weet iemand of dat een beetje normale kwaliteit is? Of is het een wazige live opname met slecht geluid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |