Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Lp gekocht bij het concert van gisteren gloednieuwe stuurbaard bakkebaard
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani) My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Ik ging voor Hades van Melanie Martinez en zag die Falco picture disc en dacht die neem ik ook mee Zet hem soms op met een vriendin, omdat het van die typische foute jaren 80 nummers zijn, maar toch gewoon serieus erg leuk. Ben benieuwd naar haar reactie als ik deze uit de kast haal.
Ook dit jaar weer gaan kijken bij de plaatselijke platenwinkel. Ik was vijf minuten voor openingstijd bij de winkel en had geen zin om in de vijftig meter lange rij voor de winkel te gaan staan. Uurtje later was het rustiger. Er stond niets echt interessants in de bakken. Even met een dubbelelpee van Beefheart (die ik al op cd heb) in mijn handen gestaan, maar toen bedacht ik: Ik koop dit, draai het waarschijnlijk één keer, zet het dan in de kast, haal het er nooit meer uit en betaal daar vijftig euro voor. Net als vorig jaar niets gekocht, dus. Ik hoop dat iedereen een mooie dag heeft gehad.
'Slechte gedichten bestaan niet; er bestaan alleen slechte mensen' (Willem Bierman) Meer informatie op www.bazbo.net
Ik heb RSD ook laten lopen, er waren wel een paar aardige releases maar niets wat ik voor (te) veel geld moest hebben. Ik richt me op een platenbeurs in Leeuwarden en Bandcamp Friday, beide op 1 mei.
On topic: zojuist deze internetbestelling binnen gekregen, op gekleurd vinyl:
Ik richt me ook meer op de beurzen inderdaad. 25 mei is er een grote in Apeldoorn waar ik mijn geld prima kwijt kan raken. En de kleinere tussendoor ook wel.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani) My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Weer stapje dichterbij de volledige discography van FKA Twigs op vinyl. En intrede gedaan in de Swiftie cult. Maar vind dit wel een nice, rustig album.