Nou ja, bij NSC hoefde je de doorrekening niet te snappen want die was er helemaal niet. Bij iemand die altijd zelf alles tot 3 cijfers achter de komma wil weten, dat was voor mij het moment dat hij helemaal af was.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:04 schreef Hanca het volgende:
[..]
Op iemand stemmen die je vertrouwt is natuurlijk perfect democratisch. Niet iedereen overziet hele partijprogramma's, snapt niet altijd welke gevolgen keuzes hebben. En doorrekeningen snapt zeker niet iedereen. En dan is iemand kiezen waarvan je denkt dat die dat overziet en de goede keuzes maakt omdat je die vertrouwt wat mij betreft helemaal niet zo onverstandig, slimmer dan achter wat oneliners aanlopen.
Ik snap vooral die lui niet die achter elke nieuwe messias aanhuppelen. Althans, voor mijn idee zijn dat vaak dezelfde mensen, maar misschien vergis ik me. Was voor me geen doorrekening voor nodig.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou ja, bij NSC hoefde je de doorrekening niet te snappen want die was er helemaal niet. Bij iemand die altijd zelf alles tot 3 cijfers achter de komma wil weten, dat was voor mij het moment dat hij helemaal af was.
Maar ik zei al, dat is democratie nu eenmaal.
Ja, ik vond hem betrouwbaar overkomen met een goed verhaal, ik kende het programma ook, was het niet met alles eens maar in de hoofdlijnen kon ik me vinden, nu gaat hij deelnemen in een Wilders kabinet en dat valt me heel erg tegenquote:Op woensdag 5 juni 2024 20:04 schreef Hanca het volgende:
[..]
Op iemand stemmen die je vertrouwt is natuurlijk perfect democratisch. Niet iedereen overziet hele partijprogramma's, snapt niet altijd welke gevolgen keuzes hebben. En doorrekeningen snapt zeker niet iedereen. En dan is iemand kiezen waarvan je denkt dat die dat overziet en de goede keuzes maakt omdat je die vertrouwt wat mij betreft helemaal niet zo onverstandig, slimmer dan achter wat oneliners aanlopen.
Rijkste partij per zetel, dus genoeg te besteden.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:54 schreef phpmystyle het volgende:
Valt mij op dat de SGP ook overal oppopt, TV, op de weg, podcasts, werkelijk overal. Ze willen volgens mij een groter publiek aanspreken.
niemand gaat happen hoorquote:Op woensdag 5 juni 2024 20:09 schreef phpmystyle het volgende:
Ik had serieus niet durven dromen dat wij in Nederland zo snel de weg vooruit zouden vinden, van een radicaal links-progressief kabinet, naar een centrum kabinet met een licht conservatief karakter. Daar waar de PVV werd verweten extreemrechts te zijn, worden ze ingehaald door FvD. En internationaal zijn er nog veel gekkere partijen. ON, de vele conservatieve podcasts, en de democratisering van deze beweging begint echt tractie te krijgen. Had dit ruim een half jaar geleden niet durven dromen. En Nederland neemt hier ook nog eens het voortouw in.
Volgens mij heeft Italie al jaren een rechtsere regering terwijl Nederland die nog steeds niet heeft dus zelf op dat punt sla je de plank helemaal mis.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:09 schreef phpmystyle het volgende:
Ik had serieus niet durven dromen dat wij in Nederland zo snel de weg vooruit zouden vinden, van een radicaal links-progressief kabinet, naar een centrum kabinet met een licht conservatief karakter. Daar waar de PVV werd verweten extreemrechts te zijn, worden ze ingehaald door FvD. En internationaal zijn er nog veel gekkere partijen. ON, de vele conservatieve podcasts, en de democratisering van deze beweging begint echt tractie te krijgen. Had dit ruim een half jaar geleden niet durven dromen. En Nederland neemt hier ook nog eens het voortouw in.
Melonie heeft een gematigdere trackreccord als een Baudet of Wilders hoor. Melonie is redelijk salonfahig, gaat zelfs praten met Von der leyen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Italie al jaren een rechtsere regering terwijl Nederland die nog steeds niet heeft dus zelf op dat punt sla je de plank helemaal mis.
Die vijver bevat wel meer smaken, want woke is ook gewoon een probleem. Zeker in academia.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Zitten in de zelfde anti woke vijver als de PVV (en voorheen FvD). Tom de Nooijer-achtigen. Serieuze SGP jongere die nu Ongehoord NL presenteert.
Die vijver.
Ja hoe heette dat liedje nou van ene Marco B over dromenquote:Op woensdag 5 juni 2024 20:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Italie al jaren een rechtsere regering terwijl Nederland die nog steeds niet heeft dus zelf op dat punt sla je de plank helemaal mis.
Ja. Klopt. De wappies zitten ook in die hoek.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die vijver bevat wel meer smaken, want woke is ook gewoon een probleem. Zeker in academia.
Meloni. En Van der Plas gaat in Brussel met de vuist op tafel slaan samen met Omtzigt en Wilders. Ze moeten alleen nog even een leeg kantoortje daarvoor vinden.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Melonie heeft een gematigdere trackreccord als een Baudet of Wilders hoor. Melonie is redelijk salonfahig, gaat zelfs praten met Von der leyen.
Dat gaan we meemaken. Jij had dit een half jaar geleden ook niet voorspeld.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Meloni. En Van der Plas gaat in Brussel met de vuist op tafel slaan samen met Omtzigt en Wilders. Ze moeten alleen nog even een leeg kantoortje daarvoor vinden.
Nee, vooral ook echte academici.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Klopt. De wappies zitten ook in die hoek.
Met zijn drieen in een leeg kantoor op tafel slaan? Vermoedelijk wel ja.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat gaan we meemaken. Jij had dit een half jaar geleden ook niet voorspeld.
Echt, wat doe je hier als je geen enkele politieke term kent. Kun je niet gewoon een PVV forum vervuilen met je 'licht conservatief centrum' of 'radicaal links-progressief' (is dat een kabinet met 76 zetels van de PvdD?). Hou gewoon op, gebruik gewoon de termen die letterlijk iedere politiek duider gebruikt.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:09 schreef phpmystyle het volgende:
Een half jaar geleden was er al gestemdquote:Op woensdag 5 juni 2024 20:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat gaan we meemaken. Jij had dit een half jaar geleden ook niet voorspeld.
Ik zal het je nog sterker zeggen, en hopelijk schrik je niet. Maar Baudet zei dacht ik vorige week bij forum inside dat hij in de basis niet eens rechts is. Ja vergeleken met de politieke constellatie wel, maar internationaal vindt ie zichzelf meer een liberaal.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:17 schreef Hanca het volgende:
[..]
Echt, wat doe je hier als je geen enkele politieke term kent. Kun je niet gewoon een PVV forum vervuilen met je 'licht conservatief centrum' of 'radicaal links-progressief' (is dat een kabinet met 76 zetels van de PvdD?). Hou gewoon op, gebruik gewoon de termen die letterlijk iedere politiek duider gebruikt.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 5 juni 2024 20:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Een half jaar geleden was er al gestemd
Als het maatschappelijk belang daarbij gediend is komt daar gewoon een kerncentrale hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:18 schreef Hanca het volgende:
Maar over de echte politiek: Groningen is vast duidelijk, hier geen kerncentrale: https://dvhn.nl/groningen(...)ie-uit-29074929.html
En toen voorspelden we al letterlijk dat er gedoe zou komen over de invulling van de poppetjes. En waar zijn we nu? Bij gedoe over de invulling van de poppetjes. Extreem voorspelbaar dus.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Een half jaar geleden was er al gestemd
En ook dat gedoe lijkt opgelost.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:19 schreef Hanca het volgende:
[..]
En toen voorspelden we al letterlijk dat er gedoe zou komen over de invulling van de poppetjes. En waar zijn we nu? Bij gedoe over de invulling van de poppetjes. Extreem voorspelbaar dus.
Dan zal het wel ergens anders in de generaliteitslanden terecht komen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:18 schreef Hanca het volgende:
Maar over de echte politiek: Groningen is vast duidelijk, hier geen kerncentrale: https://dvhn.nl/groningen(...)ie-uit-29074929.html
Wat ik wel een beetje heb met dit aanstaande kabinet is dat het anders is dan een partij die de volle mep aan winst pakt en maar raak kan gaan plannen zoals met de AKP van Erdogan in Turkije.quote:Op woensdag 5 juni 2024 17:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik had van Omtzigt nooit verwacht dat hij met de PVV zou gaan
Zo zie je maar dat dit soort gasten in de politiek op het moment dat ze een machtpositie kunnen krijgen hun hele uitgebrachte visie naar de kiezers helemaal in de prullenbak gooien.
Omtzigt heeft geen rechte rug, Ik heb de indruk dat hij de druk niet meer aankon om het niet te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |