Volgens mij heeft Timmermans hier vaak genoeg voor gewaarschuwd voor de verkiezingen, maar mensen dachten dat het maar een retorisch trucje was of zo.quote:Op woensdag 5 juni 2024 17:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik had van Omtzigt nooit verwacht dat hij met de PVV zou gaan
Voor veel landen die geen uitgewerkte democratie hebben kan een dictatuur beter zijn, een democratie werkt alleen als de bevolking democratische principes geinternaliseerd heeft. Aan een dictatoriale backslide van gevestigde democratieen heeft daarentegen helemaal niemand wat.quote:Op woensdag 5 juni 2024 17:33 schreef nostra het volgende:
[..]
Er valt als je het zo zwart-wit stelt een case te maken voor Franco.
Oh, dat had hem ook beter gepast (alhoewel ik denk dat ook Jetten hem inmiddels onder tafel (of huilend uit de kamer) lult).quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:12 schreef phpmystyle het volgende:
Mwoah, hij had ook best met Timmermans Jetten en Y een centrumlinks kabinet kunnen vinden. Blijft wel een CDA'er.
Vind juist dat ie redelijk goed alle kritiek en aanvallen doorstaat. Gisteravond bij OP1 kreeg ie Timmermans redelijk stil.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:20 schreef nostra het volgende:
[..]
Oh, dat had hem ook beter gepast (alhoewel ik denk dat ook Jetten hem inmiddels onder tafel (of huilend uit de kamer) lult).
Als er geen druk op zit, gaat het wel ja. Enige vervelende van het vak dat hij gekozen heeft is dat dat zelden het geval is.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vind juist dat ie redelijk goed alle kritiek en aanvallen doorstaat. Gisteravond bij OP1 kreeg ie Timmermans redelijk stil.
Niet alleen daar vandaan. Ook mensen die normaal gesproken GLPvdA of D66 stemmen zijn volle bak voor het poppetje Omtzigt gevallen. Dat ie eigenlijk al te rechtsconservatief was voor het toch al vrij rechtsconservatieve CDA is men allemaal collectief vergeten. En nu zitten we met de gebakken peren.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:19 schreef phpmystyle het volgende:
Er wordt nogal eens vergeten dat NSC groot is geworden door kiezers die in principe VVD, BBB, of PVV zouden stemmen.
Ja, in de 2e Kamer zal het, wanneer andere partijen hem ter verantwoording gaan roepen, wel anders gaan. Want zodra hij op dat podium staat kan hij heel slecht met kritiek overweg.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:25 schreef nostra het volgende:
[..]
Als er geen druk op zit, gaat het wel ja. Enige vervelende van het vak dat hij gekozen heeft is dat dat zelden het geval is.
Ik snap wat je zegt, maar dat zal 20/30 % zijn geweest.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet alleen daar vandaan. Ook mensen die normaal gesproken GLPvdA of D66 stemmen zijn volle bak voor het poppetje Omtzigt gevallen. Dat ie eigenlijk al te rechtsconservatief was voor het toch al vrij rechtsconservatieve CDA is men allemaal collectief vergeten. En nu zitten we met de gebakken peren.
Toch houdt ie het al meer dan 20 jaar vol. Waarvan het grootste deel van die tijd bij CDA.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:25 schreef nostra het volgende:
[..]
Als er geen druk op zit, gaat het wel ja. Enige vervelende van het vak dat hij gekozen heeft is dat dat zelden het geval is.
Nee, wel bij de PS, nu zijn het Malik en Dilan.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:37 schreef phpmystyle het volgende:
Komt Rutte nog in beeld in de campagne om de kiezer te wijzen op het rode gevaar onder leiding van Timmermans?
Dat is toch de job van de Telegraaf?quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:37 schreef phpmystyle het volgende:
Komt Rutte nog in beeld in de campagne om de kiezer te wijzen op het rode gevaar onder leiding van Timmermans?
Die breken niet echt potten heb ik het idee.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:39 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee, wel bij de PS, nu zijn het Malik en Dilan.
Valt mee. Telegraaf stelt zich dikwijls neutraal op.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is toch de job van de Telegraaf?
Tja, heeft de Telegraaf toch nog wat geleerd van hun collaboratie in WO2quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Valt mee. Telegraaf stelt zich dikwijls neutraal op.
Zijn soms wel heel kritisch op rechts vind ik. Wierd Duk zei laatst dat ie toestemming nodig heeft om Baudet te interviewen.
Verwijder je deze post en geef je jezelf een note?quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, heeft de Telegraaf toch nog wat geleerd van hun collaboratie in WO2
Nee, dat doe ik nooit. Maar je mag gerust een van de collega's aanschieten of een TR zetten, hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Verwijder je deze post en geef je jezelf een note?
Bespaar me de moeite. Die doen niks, die zijn allang blij dat iemand hier pro deo de boel wat in de gaten houdtquote:Op woensdag 5 juni 2024 19:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik nooit. Maar je mag gerust een van de collega's aanschieten of een TR zetten, hoor.
We werken allemaal pro deo en momenteel zijn beiden op het forum aanwezig. Nu is dit klaar in dit topic, als je verdere vragen of andere opmerkingen hebt kan je daarvoor in het FB topic terecht.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bespaar me de moeite. Die doen niks, die zijn allang blij dat iemand hier pro deo de boel wat in de gaten houdt
Dilan was matig in de debatten die ik heb gezien, met als voordeel dat de rest nog slechter was - met uitzondering van die GL-kerel. Malik doet het nog wel aardig, o.a. in Buitenhof, maar buitencategorie is het zeker niet. Sowieso is hij natuurlijk aangeschoten wild nu.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die breken niet echt potten heb ik het idee.
De enige NSC stemmers die ik ken waarvan ik weet dat ze dat hebben gestemd, stemden eerst altijd Leijten (SP).quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:19 schreef phpmystyle het volgende:
Er wordt nogal eens vergeten dat NSC groot is geworden door kiezers die in principe VVD, BBB, of PVV zouden stemmen.
Dilan was op Baudet na de zwakste in debattenquote:Op woensdag 5 juni 2024 19:46 schreef nostra het volgende:
[..]
Dilan was matig in de debatten die ik heb gezien, met als voordeel dat de rest nog slechter was - met uitzondering van die GL-kerel. Malik doet het nog wel aardig, o.a. in Buitenhof, maar buitencategorie is het zeker niet. Sowieso is hij natuurlijk aangeschoten wild nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |