abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213800956
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 17:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik had van Omtzigt nooit verwacht dat hij met de PVV zou gaan

Volgens mij heeft Timmermans hier vaak genoeg voor gewaarschuwd voor de verkiezingen, maar mensen dachten dat het maar een retorisch trucje was of zo.
  woensdag 5 juni 2024 @ 19:18:09 #102
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_213800957
Hihihih
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  woensdag 5 juni 2024 @ 19:19:14 #103
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213800980
Eens met nostra. Hele speech van Omtzigt direct na de uitslagen was gewoon een enorme toespeling naar PVV toe. Dat was gewoon onbeschaamd zelfs.
  woensdag 5 juni 2024 @ 19:19:26 #104
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_213800984
Er wordt nogal eens vergeten dat NSC groot is geworden door kiezers die in principe VVD, BBB, of PVV zouden stemmen.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
  woensdag 5 juni 2024 @ 19:20:13 #105
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213801003
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2024 17:33 schreef nostra het volgende:

[..]
Er valt als je het zo zwart-wit stelt een case te maken voor Franco.
Voor veel landen die geen uitgewerkte democratie hebben kan een dictatuur beter zijn, een democratie werkt alleen als de bevolking democratische principes geinternaliseerd heeft. Aan een dictatoriale backslide van gevestigde democratieen heeft daarentegen helemaal niemand wat.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_213801007
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:12 schreef phpmystyle het volgende:
Mwoah, hij had ook best met Timmermans Jetten en Y een centrumlinks kabinet kunnen vinden. Blijft wel een CDA'er.
Oh, dat had hem ook beter gepast (alhoewel ik denk dat ook Jetten hem inmiddels onder tafel (of huilend uit de kamer) lult).
Wait for the ricochet.
Ein Besonderes unter den Besten.
  woensdag 5 juni 2024 @ 19:23:41 #107
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_213801073
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:20 schreef nostra het volgende:

[..]
Oh, dat had hem ook beter gepast (alhoewel ik denk dat ook Jetten hem inmiddels onder tafel (of huilend uit de kamer) lult).
Vind juist dat ie redelijk goed alle kritiek en aanvallen doorstaat. Gisteravond bij OP1 kreeg ie Timmermans redelijk stil.
pi_213801101
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:23 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Vind juist dat ie redelijk goed alle kritiek en aanvallen doorstaat. Gisteravond bij OP1 kreeg ie Timmermans redelijk stil.
Als er geen druk op zit, gaat het wel ja. Enige vervelende van het vak dat hij gekozen heeft is dat dat zelden het geval is.
Wait for the ricochet.
pi_213801121
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:19 schreef phpmystyle het volgende:
Er wordt nogal eens vergeten dat NSC groot is geworden door kiezers die in principe VVD, BBB, of PVV zouden stemmen.
Niet alleen daar vandaan. Ook mensen die normaal gesproken GLPvdA of D66 stemmen zijn volle bak voor het poppetje Omtzigt gevallen. Dat ie eigenlijk al te rechtsconservatief was voor het toch al vrij rechtsconservatieve CDA is men allemaal collectief vergeten. En nu zitten we met de gebakken peren.

Er is zeker ruimte voor een nieuwe middenpartij nu de VVD kleur bekend heeft en het CDA einde verhaal is. Maar NSC is niet die partij. NSC blijkt helaas ook gewoon populistisch. Geen oplossingen voor problemen, niks niet.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_213801141
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:25 schreef nostra het volgende:

[..]
Als er geen druk op zit, gaat het wel ja. Enige vervelende van het vak dat hij gekozen heeft is dat dat zelden het geval is.
Ja, in de 2e Kamer zal het, wanneer andere partijen hem ter verantwoording gaan roepen, wel anders gaan. Want zodra hij op dat podium staat kan hij heel slecht met kritiek overweg.
  woensdag 5 juni 2024 @ 19:30:47 #111
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_213801156
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:27 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Niet alleen daar vandaan. Ook mensen die normaal gesproken GLPvdA of D66 stemmen zijn volle bak voor het poppetje Omtzigt gevallen. Dat ie eigenlijk al te rechtsconservatief was voor het toch al vrij rechtsconservatieve CDA is men allemaal collectief vergeten. En nu zitten we met de gebakken peren.
Ik snap wat je zegt, maar dat zal 20/30 % zijn geweest.
Nu heeft ie beide groepen beetje teleurgesteld. Hij blijkt niet stevig rechts te zijn, maar gaat wel met GW in zee. Lastige positie.
  woensdag 5 juni 2024 @ 19:35:12 #112
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_213801224
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:25 schreef nostra het volgende:

[..]
Toch houdt ie het al meer dan 20 jaar vol. Waarvan het grootste deel van die tijd bij CDA.
  woensdag 5 juni 2024 @ 19:37:50 #113
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_213801273
Komt Rutte nog in beeld in de campagne om de kiezer te wijzen op het rode gevaar onder leiding van Timmermans?
pi_213801288
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:37 schreef phpmystyle het volgende:
Komt Rutte nog in beeld in de campagne om de kiezer te wijzen op het rode gevaar onder leiding van Timmermans?
Nee, wel bij de PS, nu zijn het Malik en Dilan.
Wait for the ricochet.
pi_213801295
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:37 schreef phpmystyle het volgende:
Dat is toch de job van de Telegraaf?
pi_213801312
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:39 schreef nostra het volgende:

[..]
Nee, wel bij de PS, nu zijn het Malik en Dilan.
Die breken niet echt potten heb ik het idee.
  woensdag 5 juni 2024 @ 19:40:54 #117
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_213801326
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat is toch de job van de Telegraaf?
Valt mee. Telegraaf stelt zich dikwijls neutraal op.
Zijn soms wel heel kritisch op rechts vind ik. Wierd Duk zei laatst dat ie toestemming nodig heeft om Baudet te interviewen.
pi_213801344
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:40 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Valt mee. Telegraaf stelt zich dikwijls neutraal op.
Zijn soms wel heel kritisch op rechts vind ik. Wierd Duk zei laatst dat ie toestemming nodig heeft om Baudet te interviewen.
Tja, heeft de Telegraaf toch nog wat geleerd van hun collaboratie in WO2 :P
  woensdag 5 juni 2024 @ 19:42:37 #119
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_213801361
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Tja, heeft de Telegraaf toch nog wat geleerd van hun collaboratie in WO2 :P
Verwijder je deze post en geef je jezelf een note?
pi_213801376
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:42 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Verwijder je deze post en geef je jezelf een note?
Nee, dat doe ik nooit. Maar je mag gerust een van de collega's aanschieten of een TR zetten, hoor.
  woensdag 5 juni 2024 @ 19:44:17 #121
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_213801387
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nee, dat doe ik nooit. Maar je mag gerust een van de collega's aanschieten of een TR zetten, hoor.
Bespaar me de moeite. Die doen niks, die zijn allang blij dat iemand hier pro deo de boel wat in de gaten houdt :P
pi_213801414
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:44 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Bespaar me de moeite. Die doen niks, die zijn allang blij dat iemand hier pro deo de boel wat in de gaten houdt :P
We werken allemaal pro deo en momenteel zijn beiden op het forum aanwezig. Nu is dit klaar in dit topic, als je verdere vragen of andere opmerkingen hebt kan je daarvoor in het FB topic terecht.
pi_213801447
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Die breken niet echt potten heb ik het idee.
Dilan was matig in de debatten die ik heb gezien, met als voordeel dat de rest nog slechter was - met uitzondering van die GL-kerel. Malik doet het nog wel aardig, o.a. in Buitenhof, maar buitencategorie is het zeker niet. Sowieso is hij natuurlijk aangeschoten wild nu.
Wait for the ricochet.
pi_213801492
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:19 schreef phpmystyle het volgende:
De enige NSC stemmers die ik ken waarvan ik weet dat ze dat hebben gestemd, stemden eerst altijd Leijten (SP).
pi_213801499
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:46 schreef nostra het volgende:

[..]
Dilan was matig in de debatten die ik heb gezien, met als voordeel dat de rest nog slechter was - met uitzondering van die GL-kerel. Malik doet het nog wel aardig, o.a. in Buitenhof, maar buitencategorie is het zeker niet. Sowieso is hij natuurlijk aangeschoten wild nu.
Dilan was op Baudet na de zwakste in debatten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')