En zo blijkt maar weer hoe ze de hele boel bij elkaar liegenquote:
Ja, helaas doen ze wel alsof dit nog niet bekend wasquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En zo blijkt maar weer hoe ze de hele boel bij elkaar liegen
Gelukkig zijn er mensen die onderzoek blijven doen
Is het oud nieuws dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, helaas doen ze wel alsof dit nog niet bekend was
O is dat het.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:32 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Sommige mensen stoppen het liever in de doofpot.
Het gaat er om dat Fauci het nu toe geeft.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, of dacht jij dat het dragen van een mondmasker op wetenschappelijke basis was?
Tja, zolang je dat maar blijft gelovenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:41 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
O is dat het.
Gelukkig gaan steeds meer mensen in de gaten krijgen hoe we in de maling worden genomen en voorgelogen worden.
Gaat vanzelf goed komen
Non argument.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:43 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het gaat er om dat Fauci het nu toe geeft.
Bewijs dat ze ons in de maling nemen en voorliegen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Non argument.
Wat heb je eraan?
Niets.
Vanaf het begin is aangegeven dat maatregelen werden genomen op basis van te weinig informatie.
Datzelfde geldt voor mondkapjes, er is nooit beweerd dat wetenschappelijk is aangetoond dat ze werken.
Er wordt dus iets toegegeven dat nooit is beweerd .
Verder kan ik me niet herinneren dat we in Nederland een mondkapjes plicht voor kinderen hebben gehad.
Waarom dan juichen voor iets dat 5000 km verderop aan de hand is.
Voorliegen waarover?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:48 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Bewijs dat ze ons in de maling nemen en voorliegen.
Joh ik ga die discussie helemaal niet aan.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Voorliegen waarover?
En waarover ben jij in de maling genomen door Fauci?
maar je weet niet te benoemen wat dan de leugen is.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:06 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Joh ik ga die discussie helemaal niet aan.
Jij mag het een non argument vinden maar ik ben blij dat er weer een "expert" betrapt is.
Beetje bij beetje komen alle leugens boven water.
Kan even duren maar we blijven door gaan
Wat wil je nou?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
maar je weet niet te benoemen wat dan de leugen is.
En dat is veelzeggend.
Je bent in de maling genomen?
Hoe dan precies?
quote:
Hoe blijkt dat?quote:En zo blijkt maar weer hoe ze de hele boel bij elkaar liegen
Dat is hier al zo vaak besproken en bewezen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
[..]
Hoe blijkt dat?
Daar komt geen antwoord op.
En dat is wat er gaande is..
Er worden loze dingen geroepen...
Omdat die steeds opnieuw wordt gestart.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:58 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat is hier al zo vaak besproken en bewezen.
Waarom steeds dezelfde discussie opnieuw willen voeren?
Dat heb je net ook al gezegd en dat heb ik ook beantwoord.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Omdat die steeds opnieuw wordt gestart.
'opeens' is er een openbaring over Fauci, terwijl dat gegeven al jaren bekend is.
Er wordt niets nieuws aangetoond.
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:08 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat heb je net ook al gezegd en dat heb ik ook beantwoord.
Waarom blijf je daar nou over door drammen?
Daar dram jij mee.quote:ik ben blij dat er weer een "expert" betrapt is.
Ik heb het 1x gezegd.quote:
Dat is juist de grap, er komt niets boven water.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:20 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb het 1x gezegd.
Het zit je niet lekker he, dat er zo veel dingen boven water komen.
Daarom probeer je het maar te bagetaliseren.
Joh dat is gewoon feitelijk onjuist.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 22:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is juist de grap, er komt niets boven water.
En ik begrijp best dat dat frustrerend is, en daarom allerlei zaken worden verdraaid uit wanhoop.
Maar meer is het ook niet.
De tweet vertelt niets nieuws.
Laat maar zien dan, welke leugen is nu ontmaskerd?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 22:15 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Joh dat is gewoon feitelijk onjuist.
De enige die hier wanhopig bezig is ben jij.
Een "expert" die beslissingen neemt zonder daar voor studies te volgen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 22:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Laat maar zien dan, welke leugen is nu ontmaskerd?
En dat wist je niet?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 22:25 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Een "expert" die beslissingen neemt zonder daar voor studies te volgen.
Heeft niks met de maatregel op zich te maken.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 22:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dat wist je niet?
Dat is wat mij verbaast.
Iedereen wist vanaf het begin dat elke te nemen maatregel geen wetenschappelijke basis heeft.
Iedereen die ook maar iets begrijpt van wetenschap weet ook waarom.
Dat dat nogmaals wordt bevestigd betekent niet dat we zijn voorgelogen of in de maling genomen.
Dat laatste suggereert bovendien dat hier op BNW werd geloofd dat mondmaskers werken.
En dat is een leugen.
quote:Japanese Leader Apologizes to the Unvaccinated: ‘You Were Right, Vaccines Are Killing Millions of Our Loved Ones’
Kazuhiro Haraguchi, the former Japanese Minister for Internal Affairs, has become the first major politician to apologize to the unvaccinated for the tsunami of deaths occuring among the vaccinated population.
het onderzoek:quote:Covid vaccines may have helped fuel rise in excess deaths
Experts call for more research into side effects and possible links to mortality rates
Covid vaccines could be partly to blame for the rise in excess deaths since the pandemic, scientists have suggested.
Researchers from The Netherlands analysed data from 47 Western countries and discovered there had been more than three million excess deaths since 2020, with the trend continuing despite the rollout of vaccines and containment measures.
They said the “unprecedented” figures “raised serious concerns” and called on governments to fully investigate the underlying causes, including possible vaccine harms.
Writing in the BMJ Public Health, the authors from Vrije Universiteit, Amsterdam, said: “Although Covid-19 vaccines were provided to guard civilians from suffering morbidity and mortality by the Covid-19 virus, suspected adverse events have been documented as well.
“Both medical professionals and citizens have reported serious injuries and deaths following vaccination to various official databases in the Western World.”
They added: “During the pandemic, it was emphasised by politicians and the media on a daily basis that every Covid-19 death mattered and every life deserved protection through containment measures and Covid-19 vaccines. In the aftermath of the pandemic, the same moral should apply.”
People queueing outside a vaccination centre in January 2021
Tens of millions of people were vaccinated during the pandemic CREDIT: WPA POOL/GETTY
The study found that across Europe, the US and Australia there had been more than one million excess deaths in 2020, at the height of the pandemic, but also 1.2 million in 2021 and 800,000 and 2022 after measures were implemented.
Researchers said the figure included deaths from Covid-19, but also the “indirect effects of the health strategies to address the virus spread and infection”.
They warned that side effects linked to the Covid vaccine had included ischaemic stroke, acute coronary syndrome and brain haemorrhage, cardiovascular diseases, coagulation, haemorrhages, gastrointestinal events and blood clotting.
bron: https://www.telegraph.co.(...)se-in-excess-deaths/
Is ook al oud, en wie zelf de toespraak beluisterd komt er achter dat hij daarvoor geen excuses maakt.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 22:57 schreef Candymannetje het volgende:
https://thepeoplesvoice.t(...)s-of-our-loved-ones/
[..]
Ik heb nooit een opmerking gemaakt over het gebruik van mondkapjes bij kinderen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 22:42 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Heeft niks met de maatregel op zich te maken.
Maar dat ze beslissingen nemen zonder zich in de materie te verdiepen.
En jij hebt zelf ook gezegd dat mondkapjes werken.
Eerst heb je het over mondkapjes in BNW en nu trek je kinderen erbij.quote:Op woensdag 5 juni 2024 05:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb nooit een opmerking gemaakt over het gebruik van mondkapjes bij kinderen.
En dat ze beslissingen nemen zonder zich in de materie te verdiepen...
Voordat wetenschappelijk vast staat dat mondkapjes werken bij kinderen is de pandemie voorbij.
Er is aan het begin van de pandemie al duidelijk gezegd dat er maatregelen genomen zullen worden op basis van te weinig informatie.
Daar kun je van alles van vinden, maar het is raar als je achteraf gaat roepen dat je voorgelogen bent als opnieuw wordt bevestigd dat de maatregelen geen wetenschappelijke basis hadden.
Verder is het opmerkelijk dat als Fauci dat zegt, hij opeens wel wordt geloofd.
En de invloed van Fauci in NLquote:Eindelijk bewijs dat mondkapjes echt werken, stellen wetenschappers
quote:Dat Nederland na veel soebatten uiteindelijk toch overging tot een mondkapjesplicht in publieke binnenruimten was volgens Van Dissel daarom een 'politiek besluit'. Zelfs Anthony Fauci, zijn evenknie in de VS, kon hem destijds niet op andere gedachten brengen.
Ja 100% mee eens eigenlijk.quote:
Het citaat ging over mondkapjes bij kinderen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 07:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Eerst heb je het over mondkapjes in BNW en nu trek je kinderen erbij.
Nou, dan heeft Fauci mazzel gehad.quote:
Geen dus, want Dissel liet zich niet beïnvloeden.quote:En de invloed van Fauci in NL
[..]
Ja, zo voel ik me ook bij Tucker.quote:
Grap is dat tegen vogelgriep een vaccin is, maar het geven ervan door enkele landen is verboden.quote:
Had ze nou maar wat onderzoek gedaan op oa BNW.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:41 schreef epicbeardman het volgende:
Arme meid, niets meer van over na de turbo-kanker.
Altijd gezond geweest nooit gerookt, beste voedsel ter wereld tot haar beschikking en health-coaches en diëtisten.
En dan poef na de vaccinaties is er niets meer van over, krijgen we haar ooit nog te zien? Dat ze alles zo verbergen laat in mijn optiek genoeg weten.
Interessante toevoeging;
Onderzoek op BNW?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:29 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Had ze nou maar wat onderzoek gedaan op oa BNW.
Gezien het aantal likes zijn er genoeg die hopen dat dit door het vaccin komt.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:41 schreef epicbeardman het volgende:
Altijd gezond geweest nooit gerookt, beste voedsel ter wereld tot haar beschikking en health-coaches en diëtisten.
En dan poef na de vaccinaties is er niets meer van over, krijgen we haar ooit nog te zien? Dat ze alles zo verbergen laat in mijn optiek genoeg weten.
Interessante toevoeging;
Jullie leven echt voor likes of niet? likes op een forum voor een e-reputation. Wij hopen niets, kijk anders even die comments op youtube van 2 maanden geleden. Het is in en in triest dat Kate dit overkomen is. Zo'n prachtige vrouw, intelligent en altijd gezond geweest, geen hoge BMI of iets! Rookt geen crack zoals Hunter. Maar wel kanker.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Gezien het aantal likes zijn er genoeg die hopen dat dit door het vaccin komt.
Dat is best opmerkelijk.
Jij koppelt dit aan het vaccin.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:25 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jullie leven echt voor likes of niet? likes op een forum voor een e-reputation. Wij hopen niets, kijk anders even die comments op youtube van 2 maanden geleden. Het is in en in triest dat Kate dit overkomen is. Zo'n prachtige vrouw, intelligent en altijd gezond geweest, geen hoge BMI of iets! Rookt geen crack zoals Hunter. Maar wel kanker.
Wij gunnen ook de vaccinatie nemers geen ziektes/hartaanvallen dan wel kanker. Wij houden alleen onze mond niet dicht omdat dit "hoort" of je dan "cool" bent en bij het "goede" clubje hoort. Wij hebben wel een eigen mening en ja die uiten wij ook.
Ja en jij en ik kunnen niet bewijzen dat het wel of niet zo is. Dus? dan mogen we niet speculeren? mRNA is blijkbaar toch sketchy shit.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij koppelt dit aan het vaccin.
Daar gaat het om.
Is dit soms geen onderzoek?quote:
Al in 2021 meldde ik in BNW op basis van een studie van Pfizer zelf dat vaccins een oorzaak van oversterfte zouden kunnen zijn:quote:Op woensdag 5 juni 2024 00:59 schreef Bananenbennie het volgende:
Vandaag op de voorpagina The Daily Telegraph.
[ afbeelding ]
[..]
het onderzoek:
https://bmjpublichealth.b(...)2/1/e000282.full.pdf
Het is nogal respectloos om het leed van een ander te koppelen aan waar je het liefst over speculeert, en dat quasi als feit neerzet.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:28 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja en jij en ik kunnen niet bewijzen dat het wel of niet zo is. Dus? dan mogen we niet speculeren? mRNA is blijkbaar toch sketchy shit.
En waaruit blijkt dat zij Pfizer heeft gehad?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:56 schreef -jos- het volgende:
[..]
Is dit soms geen onderzoek?
[..]
Al in 2021 meldde ik in BNW op basis van een studie van Pfizer zelf dat vaccins een oorzaak van oversterfte zouden kunnen zijn:
-jos- in BNW / COVID1984- #177 The show must go on folks!
Gezien mijn eigen onderzoek die ik al meerdere malen geplaatst heb zou het mij niks verbazen:
-jos- in VER / Vaccinatieschadetopic #6 | Zonder leugens
In UK waren er 3 beschikbaar, Pfizer, Moderna en AstraZeneca. Dus iig 2 mRNA. Lijkt mij ook logisch dat het Pfizer is geworden. (Pfizer was de eerste goedgekeurde, kort daarna vond de vaccinatie plaatst, The first COVID-19 vaccine for the UK, developed by Pfizer/BioNTech, has today been given approval for use)quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is nogal respectloos om het leed van een ander te koppelen aan waar je het liefst over speculeert, en dat quasi als feit neerzet.
Dat mRNA 'blijkbaar' sketchy is ..
Tja, dan zit je aardig diep in de rabbit hole en is het geen speculatie meer.
En verder is het de vraag of zij een mRNA vaccin heeft gehad.
Behalve als het gaat om (mogelijk) leed van het niet nemen van een vaccin toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is nogal respectloos om het leed van een ander te koppelen aan waar je het liefst over speculeert
Au.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:25 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Behalve als het gaat om (mogelijk) leed van het niet nemen van een vaccin toch?
Laat maar zien waar Turbo kanker wordt gekoppeld aan niet vaccineren.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:25 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Behalve als het gaat om (mogelijk) leed van het niet nemen van een vaccin toch?
Wantie doet weer net of hij het verkeerd begrijpt.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Laat maar zien waar Turbo kanker wordt gekoppeld aan niet vaccineren.
En jij reageert zonder uitleg.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Wantie doet weer net of hij het verkeerd begrijpt.
Meer info in de link, wilde de post niet te groot maken.quote:Een kraterdiep-shokkende getuigenis van de 83-jarige Dr. Anthony Fauci, die in een senaatsverhoor, ‘leuk’ eventjes onthult dat hij de ‘six foot social distancing rule’ en andere maatregelen om Amerikanen te ‘beschermen’ tegen COVID gewoon heeft verzonnen. Niet zo vreemd dat al 4 jaar lang, medisch-wetenschappelijke onderzoekers GEEN SPOOR VAN BEWIJS kunnen vinden voor deze door Fauci bedachte maatregelen..!! Het zijn de Republikeinen die nu het volledige transcript publiceerden, van hun verhoor van Tony Fauci in januari. Slechts enkele dagen voor zijn langverwachte publieke getuigenis op maandag 3 juni.
Tony Fauci is verworden van de ‘meest gerespecteerde medicus in de VS’ tot één van de meest frauduleuze, onbetrouwbare medische overheidssjoemelaars..! Republikeinse senatoren zijn van plan om deze Tony Fauci verder aan de tand te voelen over zijn beslissingen en handelwijze tijdens de COVID-periode, zoals de COVID-restricties die op zijn commando werden ingesteld. Maatregelen waarvan hij eerder al toegaf, dat ze niet veel deden om ‘de verspreiding van het virus af te remmen’… Zoals de gruwelijk marteling (en dat wás het) van kinderen, door hen verplicht een mondkapje te laten dragen, behoeft geen verdere uitleg.
Noch de leerachterstand en de sociale tegenslagen van kinderen, die heel goed zijn gedocumenteerd. Een onderzoek van het overheidsorgaan, waar ironisch genoeg Dr. Fauci zélf de scepter zwaaide, het National Institute of Health (NIH), noemde de invloed van het gebruik van mondkapjes op de geletterdheid en het leren van leerlingen ‘zeer negatief’. Daarbij -zo bleek uit een andere NIH-onderzoek- waren de gevolgen van de sociale distantie: ‘depressie, gegeneraliseerde angst, acute stress en opdringerige gedachten’..!
Dr. Pinocchio Fauci…
In zijn toespraak voor raadslieden namens de House Select Subcommittee on the Coronavirus Pandemic eerder dit jaar, vertelde Fauci aan Republikeinen dat de 1,5 meter-maatregel voor sociale afstand ‘zomaar was verschene’ en dat hij zich niet kon herinneren hoe die tot stand was gekomen.
“Weet je, ik kan het me niet herinneren. Het kwam als het ware ineens tevooschijn..” (‘It sort of just appeared’), zei hij volgens de transcripties van de commissie, toen hij werd ondervraagd over hoe de regel tot stand was gekomen.
Daar voegde hij aan toe dat hij ‘niet op de hoogte was van onderzoeken’ die de sociale afstand ondersteunden en gaf toe dat dergelijke onderzoeken ‘erg moeilijk’ zouden zijn om uit te voeren. Fauci herinnerde zich niet alleen het volledig ontbreken van enig bewijs ter ondersteuning van sociale distantiëring, maar vertelde de raadsman van de commissie ook, dat hij zich niet kon herinneren iets gelezen te hebben ter ondersteuning van de stelling dat het maskeren van kinderen COVID zou voorkomen.
Herinnert u zich dat u onderzoeken of gegevens hebt gelezen die het maskeren van kinderen ondersteunen?” werd hem gevraagd. Waarop Fauci antwoordde: “Misschien wel, maar ik kan me niet herinneren dat ik dat specifiek heb gedaan.”
Pandemie-patriarch Fauci getuigde ook dat hij achteraf geen studies had gevolgd over de gruwelijke gevolgen van het gedwongen dragen van maskers voor kinderen, waarvan er veel zijn. En zijn antwoord was een -naar zijn gevoel- ironische COVID-achtige woordspeling, op de vraag of het maskeren van kinderen een goede manier is om overdracht te voorkomen.“Ik denk nog steeds dat dat niet zeker is..”
Indicaties voor WUHAN-lablek..!
Verder vertelde de voormalige directeur van het National Institute of Allergy and Infectious Diseases (NIAID) aan de raad dat hij gelooft dat de Wuhan-laboratoriumlek-theorie, dus de idee dat COVID begon bij het Wuhan Instituut voor Virologie (WIV), een reële ‘mogelijkheid’ is.
Wat waren dan die gruwelijke gevolgen van het dragen van een mondmasker?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:10 schreef Candymannetje het volgende:
https://www.wanttoknow.nl(...)ergens-op-gebaseerd/
[..]
Meer info in de link, wilde de post niet te groot maken.
Nog even en je bent een wijs manquote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb in het reageren naar jou van Rolfieo geleerd.
Lachen met jouquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:06 schreef Wantie het volgende:
https://www.instagram.com(...)MXdsMDY2Ynd5eDlkNA==
De foto blijkt fake, Kate Middleton is niet gevaccineerd.
We zijn wederom in de maling genomen...
Wie is we? Ik ben er niet ingetuind hoorquote:Op zaterdag 8 juni 2024 00:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kijk zelf maar, zelfs het dopje en de verzegeling zitten er nog op.
We zijn er mooi ingetuind.
Misschien niet op deze foto maar ze zal vast een of meerdere prikjes gehad hebben. Alvast RIP.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:06 schreef Wantie het volgende:
https://www.instagram.com(...)MXdsMDY2Ynd5eDlkNA==
De foto blijkt fake, Kate Middleton is niet gevaccineerd.
We zijn wederom in de maling genomen...
Ja het is wel duidelijk wat er gaande is. Steeds meer kranten beginnen er ook over te schrijven.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:56 schreef -jos- het volgende:
[..]
[..]
Al in 2021 meldde ik in BNW op basis van een studie van Pfizer zelf dat vaccins een oorzaak van oversterfte zouden kunnen zijn:
Gezien mijn eigen onderzoek die ik al meerdere malen geplaatst heb zou het mij niks verbazen:
Ze is elite, waarom zou die gevaccineerd zijn tegen een griepje?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 00:14 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Misschien niet op deze foto maar ze zal vast een of meerdere prikjes gehad hebben. Alvast RIP.
quote:Kolossale schuldbekentenis Britse overheid opent deur voor Covid-tribunalen
In een zeer indringende toespraak zonder precedent is de Britse premier Rishi Sunak op niet mis te verstane wijze door het stof gekropen vanwege de verwoestende uitkomst van een jarenlang onderzoek naar het bloedtransfusie-schandaal uit de jaren tachtig van de vorige eeuw. Hij omschreef het als een schande voor de Britse staat en een calamiteit die de gehele natie op zijn grondvesten zou moeten doen schudden. Het in de openbaarheid komen van het feitelijke gegeven dat de medische wereld groteske misdaden heeft gepleegd die door de Britse overheid decennialang in de doofpot gehouden zijn, zal voor de mensen met een rotsvast vertrouwen in de overheid een enorme schok zijn. Wanneer de bevolking eenmaal van deze schok – dat de overheid al zeer lang niet te vertrouwen is – bekomen is, kan het besef door gaan dringen dat de realiteit eigenlijk nog veel akeliger is. Uit het onderzoek is onweerlegbaar duidelijk geworden dat een decennialang consistent en systemisch falen van de staat een gewetenloos onrecht heeft aangericht, waarbij het een hele rits schokkende gelijkenissen vertoont met het door overheden en medische wereld uitgevoerde Covid-beleid.
Wat achtergrondinformatiequote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:30 schreef Candymannetje het volgende:
https://gezondverstand.eu(...)or-covid-tribunalen/
[..]
Ze weet te veel ze moet dood. Gr Klaus Swab.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 07:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ze is elite, waarom zou die gevaccineerd zijn tegen een griepje?
Niet echt effectieve manier.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:39 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Ze weet te veel ze moet dood. Gr Klaus Swab.
quote:Waarschijnlijk is Debora overleden aan een hartstilstand. Politie en ambulance waren snel ter plaatse, maar konden niets meer voor haar betekenen. Ze is 51 jaar geworden
Onzinquote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:16 schreef Wantie het volgende:
Romana is overleden...
Het zoveelste slachtoffer.
https://www.omropfryslan.(...)t-drachten-overleden
[..]
Ik kan uiteraard niet voor iedereen spreken.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:40 schreef Jippie het volgende:
Ik snap niet dat men zich druk kan blijven maken om een vaccin wat ze
1.Niet hebben genomen
2.Niet hoeven te nemen
3.Niets mee van doen willen hebben
En de corona pandemie is voor IEDEREEN een zware tijd geweest, ik hoop dat we ook nooit meer zo'n tijd meer mee hoeven te maken.
En ondertussen ook al veer volledig ontkracht natuurlijk, zoals verwacht.quote:Op woensdag 5 juni 2024 00:59 schreef Bananenbennie het volgende:
Vandaag op de voorpagina The Daily Telegraph.
[ afbeelding ]
[..]
het onderzoek:
https://bmjpublichealth.b(...)2/1/e000282.full.pdf
Is er dan nu eigenlijk eens een wetenschappelijke studie, die laat zien wat "turbo-kanker" is?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:41 schreef epicbeardman het volgende:
Wat heeft vaccins er nu weer mee te maken?quote:Altijd gezond geweest nooit gerookt, beste voedsel ter wereld tot haar beschikking en health-coaches en diëtisten.
Vage video claims....quote:
Omdat er geen enkel studie hiervoor is, die aantoont dat de vaccins dit kunnen veroorzaken?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:28 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja en jij en ik kunnen niet bewijzen dat het wel of niet zo is. Dus? dan mogen we niet speculeren? mRNA is blijkbaar toch sketchy shit.
Alleen dit blijkt momenteel uit geen enkele studie het geval zijn. Ook niet uit wereldwijde beschikbare data.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:56 schreef -jos- het volgende:
[..]
[..]
Het zou natuurlijk ook enorm helpen, als je het geen "injectieschade" of prikschade noemt, maar gewoon zeer zeldzame ernstige bijwerkingen na een medische behandelingenquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:36 schreef Candymannetje het volgende:
https://gezondverstand.eu(...)-met-injectieschade/
[..]
Already BMJ company issued a statement that this study didn't even investigate the cause of excess mortality regarding misquotation of this study by the press.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 00:14 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ja het is wel duidelijk wat er gaande is. Steeds meer kranten beginnen er ook over te schrijven.
[ x ]
Wij geven om de mensheid, ondanks dat velen de vaccinaties hebben genomen onder dwang. Omdat ze toch graag dat concert wilde bezoeken of wat voor absurde restricties er waren opgelegd.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:40 schreef Jippie het volgende:
Ik snap niet dat men zich druk kan blijven maken om een vaccin wat ze
1.Niet hebben genomen
2.Niet hoeven te nemen
3.Niets mee van doen willen hebben
En de corona pandemie is voor IEDEREEN een zware tijd geweest, ik hoop dat we ook nooit meer zo'n tijd meer mee hoeven te maken.
quote:Bijwerkingencentrum Lareb ontving 291 meldingen van aangezichtsverlamming van Bell na een coronavaccinatie tot 24 maart 2022. Dit is een bekende zeldzame bijwerking van de coronavaccins van Pfizer/BioNTech, Moderna en AstraZeneca.
En jij, die heilig gelooft in de goedheid van de farmaceutische industrie.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:06 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Omdat er geen enkel studie hiervoor is, die aantoont dat de vaccins dit kunnen veroorzaken?
Ook geen enkel verdenking hiervoor. Er is zelf nog nooit een vaccin geweest, dat dit veroorzaakt heeft.
Wel virussen trouwens, die kunnen wel kanker veroorzaken.
BNW conclusie: Covid is de oorzaak van de explosieve toename van turbo-kanker.
Maar ze hebben het zo goed met ons voor, de farmaceutische industrie. Oh ik zou mijn leven geven voor deze winstgeile industrie. /squote:https://archive.ph/xszDa
Pfizer has agreed to pay up to $250mn to settle more than 10,000 US lawsuits over cancer risks associated with its now-discontinued heartburn drug Zantac, according to people familiar with the deal.
Bronquote:US-based pharmaceutical giant Pfizer has made the first compensation payment to Nigerian families affected by a controversial drug trial 15 years ago.
It paid $175,000 (£108,000) each to four families in the first of a series of payments it is expected to make.
The payouts are part of an out-of-court settlement reached in 2009.
In 1996, 11 children died and dozens were left disabled after Pfizer gave them the experimental anti-meningitis drug, Trovan.
The payouts were made to the parents of four of the children who died.
Here take our money and cancer!quote:Pfizer to pay $330M in Prempro settlement
Bloomberg is reporting that Pfizer has agreed to settle lawsuits over its menopause drug for $330 million. The drugmaker inherited 2,200 lawsuits claiming that Prempro caused breast cancer when it acquired Wyeth in 2009. Each case will settle for an average of $150,000.
Waarom zou dat helpen?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:13 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook enorm helpen, als je het geen "injectieschade" of prikschade noemt, maar gewoon zeer zeldzame ernstige bijwerkingen na een medische behandelingen
Daar naast zijn het vaccins en geen injecties.
Vaccins zijn ook niet gevaarlijk, maar gewoon veilig. Maar iedere medische behandeling heeft een risico. Een paracetamol kan ook gevaarlijk zijn.
Daarom vind ik het lachen dat sommigen zweren bij ivermectine.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:56 schreef epicbeardman het volgende:
Zie bijvoorbeeld dat Pfizer onlangs nog voor minstens kwart miljard gesettled heeft voor het kanker veroorzakende medicijn Zantac
[..]
Maar ze hebben het zo goed met ons voor, de farmaceutische industrie. Oh ik zou mijn leven geven voor deze winstgeile industrie. /s
Een industrie die in mijn ogen liever mensen aan dure chemo's houdt en medicijnen dan dat ze daadwerkelijk met een oplossing voor kanker komen.
List of largest pharmaceutical settlements
De mensheid begint veel te goedgelovig en te vertrouwen te hebben in de machthebbers en dit soort industriële profitmakers.
[..]
Bron
Zo kan ik vast nog uren doorgaan. Pfizer is zo rijk en heeft zo veel macht, die maken mensen monddood met miljoenen. Zoals hierboven je ook kan lezen, zelfs buiten de rechtszaal om maken ze deals met de families.
[..]
Here take our money and cancer!
Wat een dooddoener deze reactie, hoezo haal je ivermectine er bij? dat is geen vaccine. Redt miljoenen afrikanen elk jaar.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daarom vind ik het lachen dat sommigen zweren bij ivermectine.
Als je kijkt wat Merck op zijn kerfstok heeft...
Anyway, niets van dit alles bewijst dat het vaccin schadelijk is.
Vliegen is ook veilig. Net zoals paracetamol.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:48 schreef epicbeardman het volgende:
Waar vaccinaties "veilig" zijn volgens Rijksoverheid denken diegene die daadwerkelijk verlamd zijn daar heel anders over. Zijn meerdere verlammingen van Bell tot aan andere gekke kwalen zoals tinnitus,
Bijzonder dat in 2020 mijn huisarts, longarts, cardioloog, fysiotherapeut, arbo arts in die tijd er allemaal anders over denken.quote:"Long covid" is ook een vaccinatie schade dingetje in mijn optiek.
In 2020 hadden we nog geen vaccins, maar we veel long covid patienten. Toch was iedereen toen, ongevaccineerd.quote:Want geen enkele ongevaccineerde heeft "long covid" maar diegene die helemaal plat zijn geprikt zitten nu thuis zonder energie en zijn wajongers geworden.
Ongeacht het falende overheidsbeleid qua persoonlijke beschermingsmiddelen voor medisch en zorgpersoneel, hadden we natuurlijk te maken met een toen nog onbekend virus. Dus kun je aannames verwachten en kun je niet helemaal voorkomen dat er met een kanonskogel op een mug wordt geschoten. Beter dat dan andersom.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:03 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik kan uiteraard niet voor iedereen spreken.
Het was inderdaad voor iedereen een zware tijd.
Maar we zijn op grote schaal voorgelogen, bedonderd en onder druk gezet.
Ik vind het wel fijn dat er onderzoek wordt gedaan naar de misstanden en ik hoop dat de onderste steen boven komt.
Absoluut niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:53 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En jij, die heilig gelooft in de goedheid van de farmaceutische industrie.
Bijzonde dat er alleen zoveel onderzoeken zijn, die allemaal niet laten zien, dat er ook maar iets mis is met de vaccins.quote:Denkt niet dat ze dit soort onderzoeken blokkeren? dan wel in een doofpot stoppen? als die uberhaupt uitgevoerd mogen worden?
Dus? Wat heeft dit precies met een goed werkend covid vaccin te maken?quote:Heb jij enig idee van welke schandalen Pfizer e.d allemaal al op zich geweten hebben? Welke settlements er door de afgelopen decennia zijn geweest?
De testen op mensen in Afrika b.v.
Misschien zijn het dan geen fouten maar een bewust beleidquote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ongeacht het falende overheidsbeleid qua persoonlijke beschermingsmiddelen voor medisch en zorgpersoneel, hadden we natuurlijk te maken met een toen nog onbekend virus. Dus kun je aannames verwachten en kun je niet helemaal voorkomen dat er met een kanonskogel op een mug wordt geschoten. Beter dat dan andersom.
Overheid is op sommige punten te streng geweest en op sommige punten te laks, en het ergste is dat ik denk dat bij een volgende pandemie blijkt dat er niets is geleerd van gemaakte fouten.
Wat is dan de magische oplossing voor kanker?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:56 schreef epicbeardman het volgende:
Zie bijvoorbeeld dat Pfizer onlangs nog voor minstens kwart miljard gesettled heeft voor het kanker veroorzakende medicijn Zantac
[..]
Maar ze hebben het zo goed met ons voor, de farmaceutische industrie. Oh ik zou mijn leven geven voor deze winstgeile industrie. /s
Een industrie die in mijn ogen liever mensen aan dure chemo's houdt en medicijnen dan dat ze daadwerkelijk met een oplossing voor kanker komen.
List of largest pharmaceutical settlements
De mensheid begint veel te goedgelovig en te vertrouwen te hebben in de machthebbers en dit soort industriële profitmakers.
[..]
Bron
Zo kan ik vast nog uren doorgaan. Pfizer is zo rijk en heeft zo veel macht, die maken mensen monddood met miljoenen. Zoals hierboven je ook kan lezen, zelfs buiten de rechtszaal om maken ze deals met de families.
[..]
Here take our money and cancer!
Dat bleek al uit de pandemie wet die nu aangenomen was. Vele effectieve maatregelen die in de toekomst wel eens heel goed kunnen werken, mochten er allemaal niet in.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:40 schreef Jippie het volgende:
Overheid is op sommige punten te streng geweest en op sommige punten te laks, en het ergste is dat ik denk dat bij een volgende pandemie blijkt dat er niets is geleerd van gemaakte fouten.
Iquote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wij geven om de mensheid, ondanks dat velen de vaccinaties hebben genomen onder dwang. Omdat ze toch graag dat concert wilde bezoeken of wat voor absurde restricties er waren opgelegd.
Waar vaccinaties "veilig" zijn volgens Rijksoverheid denken diegene die daadwerkelijk verlamd zijn daar heel anders over. Zijn meerdere verlammingen van Bell tot aan andere gekke kwalen zoals tinnitus,
"Long covid" is ook een vaccinatie schade dingetje in mijn optiek.
Want geen enkele ongevaccineerde heeft "long covid" maar diegene die helemaal plat zijn geprikt zitten nu thuis zonder energie en zijn wajongers geworden.
[..]
Stop eens met deze persoonlijke aanvallen. Puur zwaktebod om op de persoon te gaan als je geen argumenten meer kan aanvoeren in een discussie.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat een dooddoener deze reactie, hoezo haal je ivermectine er bij? dat is geen vaccine. Redt miljoenen afrikanen elk jaar.
Ben jij trouwens de "defender" of de farmaceutische industrie? krijg je betaald? hoe moet ik dat zien? wat is je motivatie om te strijden in je vrije tijd voor de farmaceutische industrie. Of doe je dit uit een plicht om geliked te worden als non-wappie.
Oprecht geïnteresseerd waarom. Is het een stockholm syndroom dingetje? omdat je toegegeven hebt aan de farmaceutische lords met paar prikkies, dat je ook maar gelijk alles van ze moet goedkeuren en verdedigen?
Stop eens met deze persoonlijke aanvallen. Puur zwaktebod om op de persoon te gaan als je geen argumenten meer kan aanvoeren in een discussie.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat een dooddoener deze reactie, hoezo haal je ivermectine er bij? dat is geen vaccine. Redt miljoenen afrikanen elk jaar.
Ben jij trouwens de "defender" of de farmaceutische industrie? krijg je betaald? hoe moet ik dat zien? wat is je motivatie om te strijden in je vrije tijd voor de farmaceutische industrie. Of doe je dit uit een plicht om geliked te worden als non-wappie.
Oprecht geïnteresseerd waarom. Is het een stockholm syndroom dingetje? omdat je toegegeven hebt aan de farmaceutische lords met paar prikkies, dat je ook maar gelijk alles van ze moet goedkeuren en verdedigen?
Ze waren eerder naïef te noemen, Sars 1 bleef in China, Sars 2 bleek zich sneller te verspreiden.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:43 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Misschien zijn het dan geen fouten maar een bewust beleid
Het zou mooi zijn, al je eens een study zou kunnen aanleveren die laat zien, dat vaccins "turbo-kanker" veroorzaken, of wat nu eigenlijk "turbo-kanker" is?quote:
Tja jij mag het naïef vinden maar als je zelf al zegt dat ze de volgende keer weer fouten maken dan zijn ze of incompetent of het is bewust beleid.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
Stop eens met deze persoonlijke aanvallen. Puur zwaktebod om op de persoon te gaan als je geen argumenten meer kan aanvoeren in een discussie.
[..]
Ze waren eerder naïef te noemen, Sars 1 bleef in China, Sars 2 bleek zich sneller te verspreiden.
Klopt, deze keer was het alleen een genuanceerde aanval. Ik mag toch wel oprecht geïnteresseerd zijn wat de beweegredenen zijn, echter snap ik dat het dom is om aan een gevaccineerde te vragen waarom ze toch achter de farmaceutische industrie staan.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
Stop eens met deze persoonlijke aanvallen. Puur zwaktebod om op de persoon te gaan als je geen argumenten meer kan aanvoeren in een discussie.
[..]
Ze waren eerder naïef te noemen, Sars 1 bleef in China, Sars 2 bleek zich sneller te verspreiden.
We zitten hier in Nederland, waarom the USA erbij halen?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Klopt, deze keer was het alleen een genuanceerde aanval. Ik mag toch wel oprecht geïnteresseerd zijn wat de beweegredenen zijn, echter snap ik dat het dom is om aan een gevaccineerde te vragen waarom ze toch achter de farmaceutische industrie staan.
Als ze dat niet hadden gestaan hadden ze zichzelf ook niet laten vaccineren.
Dus 1+1=2 had ik kunnen bedenken. Mijn excuus.
Maar om Ivermectine in eens hierbij te halen slaat ook nergens op. Daar hadden wij het helemaal niet over in dit topic. Het gaat om vaccins.
Mensen vergeten ook dat de definitie van vaccinatie door USA is veranderd, net zoals de definitie van recessie hebben veranderd. Tot aan corona stond er hele andere informatie online over wat een vaccinatie daadwerkelijk doet/betekend.
One was labeled “pre-2015” and described vaccination as: “Injection of a killed or weakened infectious organism in order to prevent disease.”
Another was dated 2015-2021 and said: “The act of introducing a vaccine into the body to produce immunity to a specific disease.”
The third was from September 2021, calling vaccination: “The act of introducing a vaccine into the body to produce protection from a specific disease.”
Ik hou het op incompetentie, hun eigen maatregelen niet snappen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:08 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Tja jij mag het naïef vinden maar als je zelf al zegt dat ze de volgende keer weer fouten maken dan zijn ze of incompetent of het is bewust beleid.
Gezien het feit dat ze zich zelf niet aan de maatregelen hielden, dat ze leugen aan het verspreiden waren en cijfers aan het manipuleren waren ga ik uit van bewust beleid.
Omdat wij alles kopieren wat Amerika doet. Wij zitten als EU totaal onder de plak van Amerika. Alle grote social media bijvoorbeeld komt uit USA. Alle censuur komt vanuit USA.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
We zitten hier in Nederland, waarom the USA erbij halen?
Onzin, is de definitie van vaccin ook in de EU veranderd?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Omdat wij alles kopieren wat Amerika doet. Wij zitten als EU totaal onder de plak van Amerika.
Als je alleen al kijkt hoe druk ze op de wiki pagina bezig zijn geweest. Kan je daarop best JA zeggen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Onzin, is de definitie van vaccin ook in de EU veranderd?
Maar mensen die gevaccineerd waren kregen nog steeds corona.. Dus het was nooit een vaccinatie. Zoals de tweet hierboven ook aangeeft.quote:Het door het vaccin getrainde immuunsysteem, meer speciaal het verworven of specifieke immuunsysteem, dat wordt gevormd door speciale witte bloedcellen (B-geheugencellen en T-geheugencellen), zal de binnengedrongen pathogeen herkennen en uitschakelen.
Je weet dat iedereen de gegevens op Wikipedia kan aanpassen?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als je alleen al kijkt hoe druk ze op de wiki pagina bezig zijn geweest. Kan je daarop best JA zeggen.
https://nl.wikipedia.org/(...)ry&offset=&limit=500
Bij de changes voor RNA vaccin zijn ook hele aparte verwijderingen en changes geweest.
[..]
Maar mensen die gevaccineerd waren kregen nog steeds corona.. Dus het was nooit een vaccinatie. Zoals de tweet hierboven ook aangeeft.
Vroegah, toen werkte de "vaccinaties" anders. Nu zal jij al roepen dat vaccinaties bedoeld zijn om klachten te verminderen, het is een glijdende schaal.
Wat is een vaccinatie volgend jaar? alleen een prikje om ergens aan mee te mogen doen? Waarom wordt er zo gespeeld met de definitie van vaccinatie.
Het RIVM heeft dit jaar weer edits lopen uitvoeren op https://www.rivm.nl/coron(...)d-en-werking-vaccins
Dat doen ze met alles, is een tactiek.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als je alleen al kijkt hoe druk ze op de wiki pagina bezig zijn geweest. Kan je daarop best JA zeggen.
Bij de changes voor RNA vaccin zijn ook hele aparte verwijderingen en changes geweest.
[..]
Wat is een vaccinatie volgend jaar? alleen een prikje om ergens aan mee te mogen doen? Waarom wordt er zo gespeeld met de definitie van vaccinatie.
Ja dat weet ik hoor. Maar ik weet ook dat betweters deze wiki pagina's beheren alsof hen leven er vanaf hangt.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je weet dat iedereen de gegevens op Wikipedia kan aanpassen?
Een vaccinatie is een vaccinatie. Door verschillende virusmutanten was niet elk vaccin even effectief voor iedereen.
Moet je eens kijken wat voor informatie er nu allemaal staat, allemaal afhankelijk van zoals ditjes en datjes. Terwijl dat vroeger niet zo was.quote:Een vaccin is een middel dat bij een persoon (of dier) een immuunrespons opwekt zonder hem ziek te maken.
Lol, daarnaast werden er genoeg mensen goed ziek van de vaccinaties. Hier hele topics vol zelfs langs zien komen.quote:Een vaccin of entstof is geen geneesmiddel, maar een preventief middel tegen ziekte. Na toediening van een vaccin of inenting, zijn mens of dier min of meer langdurig beschermd tegen een infectieziekte door een specifiek schadelijk micro-organisme of pathogeen. Het gaat daarbij hoofdzakelijk om virussen en sommige bacteriën. Een vaccin kan bestaan uit een biologisch (natuurlijk) of genetisch gemanipuleerd antigeen (eiwit), of uit genetische fragmenten (DNA of mRNA), met eventueel daaraan toegevoegd virale vectoren uit de gedode of verzwakte pathogeen.[1] Een toegediend vaccin wekt bij mensen (of dieren) een immuunrespons op zonder hen ziek te maken. De gevaccineerde is door de vaccinatie bestand tegen de gevolgen van een eventuele latere infectie door de betreffende pathogeen. Het door het vaccin getrainde immuunsysteem, meer speciaal het verworven of specifieke immuunsysteem, dat wordt gevormd door speciale witte bloedcellen (B-geheugencellen en T-geheugencellen), zal de binnengedrongen pathogeen herkennen en uitschakelen. Zo wordt een verdere verspreiding van de pathogeen door de lichaamsweefsels (een infectieziekte) van het organisme voorkomen.
Vaak dient een vaccin ter preventie van meerdere infectieziektes tegelijk, en worden combinaties van entstoffen toegepast. Zo kent men voor de mens het DKTP-vaccin dat tegelijkertijd beschermt tegen difterie, kinkhoest, tetanus en poliomyelitis. Dit noemt met een combinatievaccin
Een nieuwe, onbekende pathogeen kan leiden tot een landelijke epidemie, of zelfs een pandemie, omdat er nog geen vaccin beschikbaar is: de populatie is niet ingeënt en heeft geen immuniteit kunnen opbouwen. Een voorbeeld hiervan is de coronapandemie die in 2020 uitbrak. Het ontwikkelen en produceren van vaccins is essentieel voor de volksgezondheid en wordt in veel landen gefinancierd en uitgevoerd via een vaccinatieprogramma door de overheid.
En wat vind je dan van pfizergate als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik hou het op incompetentie, hun eigen maatregelen niet snappen.
Ivermectine helpt volgens antivaxers tegen Covid.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat een dooddoener deze reactie, hoezo haal je ivermectine er bij?
Dat is wat je wordt verteld.quote:dat is geen vaccine. Redt miljoenen afrikanen elk jaar.
Door te wijzen dat Merck geen haar beter is dan Pfizer?quote:Ben jij trouwens de "defender" of de farmaceutische industrie?
Je verzint zelf iets, en dan moet ik zeggen waarom?quote:krijg je betaald? hoe moet ik dat zien? wat is je motivatie om te strijden in je vrije tijd voor de farmaceutische industrie. Of doe je dit uit een plicht om geliked te worden als non-wappie.
Nee, dat ben je niet.quote:Oprecht geïnteresseerd waarom.
Ja, zo werkt jouw brein.quote:Is het een stockholm syndroom dingetje? omdat je toegegeven hebt aan de farmaceutische lords met paar prikkies, dat je ook maar gelijk alles van ze moet goedkeuren en verdedigen?
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja dat weet ik hoor. Maar ik weet ook dat betweters deze wiki pagina's beheren alsof hen leven er vanaf hangt.
Ben je bekend met waybackmachine?
In 2018 stond er nog dit als eerste alinea.
[..]
Moet je eens kijken wat voor informatie er nu allemaal staat, allemaal afhankelijk van zoals ditjes en datjes. Terwijl dat vroeger niet zo was.
Nu is het dit.
[..]
Lol, daarnaast werden er genoeg mensen goed ziek van de vaccinaties. Hier hele topics vol zelfs langs zien komen.
Dat is geen correcte omschrijving van een vaccin.quote:Een vaccin is een middel dat bij een persoon (of dier) een immuunrespons opwekt zonder hem ziek te maken.
Die bedrijven mogen (binnen de grenzen van de wet) bepalen wat op hun sites gebeurt.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Omdat wij alles kopieren wat Amerika doet. Wij zitten als EU totaal onder de plak van Amerika. Alle grote social media bijvoorbeeld komt uit USA. Alle censuur komt vanuit USA.
Alphabet/Meta/Twitter e.d.
Ben jij dan de invloed van de overheid op social media vergeten?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die bedrijven mogen (binnen de grenzen van de wet) bepalen wat op hun sites gebeurt.
Mensen lijken dat te vergeten.
Welke invloed van de overheid, op het gebied van censuur, merk je op dit forum?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 17:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ben jij dan de invloed van de overheid op social media vergeten?
Met social media bedoel ik meta en Twitter e.dquote:Op zaterdag 8 juni 2024 17:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Welke invloed van de overheid, op het gebied van censuur, merk je op dit forum?
Even los van dat het ging om de Amerikaanse censuur die via de grote 3 naar ons sijpelt.
Social media is meer dan dat.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 17:15 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Met social media bedoel ik meta en Twitter e.d
Ja logisch maar ik had het over de invloed van de overheid op social media.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Social media is meer dan dat.
En voor zowel Fok als Twitter geldt dat je niet zomaar alles kunt plaatsen.
quote:Onafhankelijk Tweede Kamerlid Pieter Omtzigt zegt dat de Tweede Kamer jarenlang "om de tuin is geleid" door de regering. Want, zegt hij, de overheid heeft veel meer gedaan om 'desinformatie' te bestrijden op social media dan men bereid was om toe te geven.
Op Twitter linkt Omtzigt naar het verhaal in het NRC Handelsblad dat gisteren veel stof heeft doen opwaaien. Daarin wordt uitgelegd dat er een 'denktank' bestond van ambtenaren en experts die contacten hadden met vertegenwoordigers van sociale media en er samen voor zorgden dat wat zij als 'misinformatie' labelden werd verwijderd, onderdrukt... en dat gebruikers zelfs werden geband.
Maar, zegt Omtzigt, toen hij hierover vragen stelde de afgelopen jaren werd hij steeds met een kluitje het riet ingestuurd. "We zijn aardig om de tuin geleid," aldus Omtzigt.
Hij heb 500 euro voor zn injectie gekregen !quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Danny ook in dat complot zit.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:59 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja logisch maar ik had het over de invloed van de overheid op social media.
https://www.dagelijksesta(...)suur-op-social-media
[..]
Maar dat was geen mRNA hè, dus dat telt niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:31 schreef DeMolay het volgende:
[..]
Hij heb 500 euro voor zn injectie gekregen !
O ga je weer op die tour.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Danny ook in dat complot zit.
Jij wilt niet inzien dat social media verder gaat dan Twitter.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:46 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
O ga je weer op die tour.
Inhoudelijk geen antwoord meer dus dan maar dom lullen.
Valt wel op hoor.
Wat is dat nou weer voor onzin?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij wilt niet inzien dat social media verder gaat dan Twitter
Jij verplaatst de doelpalen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:56 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin?
Probeer je nou weer doelpalen te verplaatsen?
Ik heb het over controle van de overheid op social media.
Ik heb niet gezegd alle social media.
Dat is geen doelpalen verplaatsen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij verplaatst de doelpalen.
Het ging er om dat de Amerikaanse censuur via onder andere Twitter naar ons doorsijpelt.
En dan kom jij met een voorbeeld van de Nederlandse overheid die invloed op Twitter uitoefent.
Vaccins bieden nooit de garantie dat je niet besmet kan worden.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:57 schreef epicbeardman het volgende:
Maar mensen die gevaccineerd waren kregen nog steeds corona.. Dus het was nooit een vaccinatie. Zoals de tweet hierboven ook aangeeft.
Vroegah, toen werkte de "vaccinaties" anders. Nu zal jij al roepen dat vaccinaties bedoeld zijn om klachten te verminderen, het is een glijdende schaal.
Nee, dat verzin jij erbij.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:26 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat is geen doelpalen verplaatsen.
Jij impliceert dat er geen censuur van de overheid is en dat bedrijven zelf mogen bepalen wat ze wel en niet toelaten binnen de wet.
Waarop ik jou wijs op de invloed van de overheid op social media.
Dat ze dus wel degelijk beïnvloed worden wat ze toe laten ook al is het binnen de wettelijke kaders.
In de USA is het nog erger dan hier.
Omdat ik niet ernstig ziek wil worden, en dan een medicatie te krijgen, die veel zwaarder en pittiger zijn.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Klopt, deze keer was het alleen een genuanceerde aanval. Ik mag toch wel oprecht geïnteresseerd zijn wat de beweegredenen zijn, echter snap ik dat het dom is om aan een gevaccineerde te vragen waarom ze toch achter de farmaceutische industrie staan.
Deze klopt al een tijd niet meer, als dit de definitie was.quote:Mensen vergeten ook dat de definitie van vaccinatie door USA is veranderd, net zoals de definitie van recessie hebben veranderd. Tot aan corona stond er hele andere informatie online over wat een vaccinatie daadwerkelijk doet/betekend.
One was labeled “pre-2015” and described vaccination as: “Injection of a killed or weakened infectious organism in order to prevent disease.”
Was eigenlijk niet echt een goede definitie.quote:Another was dated 2015-2021 and said: “The act of introducing a vaccine into the body to produce immunity to a specific disease.”
Ik denk een goede definitie.quote:The third was from September 2021, calling vaccination: “The act of introducing a vaccine into the body to produce protection from a specific disease.”
Nou.. als Alex Jones 1.5 miljard moet betalen voor misinformatie, wat moet Biden dan wel niet betalen? inb4 "ja maar"quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:58 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Omdat ik niet ernstig ziek wil worden, en dan een medicatie te krijgen, die veel zwaarder en pittiger zijn.
[..]
Deze klopt al een tijd niet meer, als dit de definitie was.
[..]
Was eigenlijk niet echt een goede definitie.
immunity is een lastige namelijk misschien tijdelijk? En een vaccin geeft eigenlijk geen immunity. Maar zorg er voor dat je niet ernstig ziek wordt.
Ook bij oudere vaccins was dit al het geval
[..]
Ik denk een goede definitie.
Volgens mij gaat dat meer over de eigengereidheid van Ursula Van der Leyen dan dat het over de Pfizer-vaccinaties zelf gaat?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En wat vind je dan van pfizergate als ik vragen mag?
Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat een persoon die was ingeënt tegen bijvoorbeeld kinkhoest alsnog kinkhoest kreeg.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:58 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Omdat ik niet ernstig ziek wil worden, en dan een medicatie te krijgen, die veel zwaarder en pittiger zijn.
[..]
Het is altijd al zo geweest dat men wat bijwerkingen kan ervaren na een vaccinatie, omdat de immuunrespons wordt opgewekt.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja dat weet ik hoor. Maar ik weet ook dat betweters deze wiki pagina's beheren alsof hen leven er vanaf hangt.
Ben je bekend met waybackmachine?
In 2018 stond er nog dit als eerste alinea.
[..]
Moet je eens kijken wat voor informatie er nu allemaal staat, allemaal afhankelijk van zoals ditjes en datjes. Terwijl dat vroeger niet zo was.
Nu is het dit.
[..]
Lol, daarnaast werden er genoeg mensen goed ziek van de vaccinaties. Hier hele topics vol zelfs langs zien komen.
Jawel dat kan wel, mijn nichtje heeft dat gehad toen ze een jaar of vier was. Gewoon haar vaccinaties gehad.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:08 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat een persoon die was ingeënt tegen bijvoorbeeld kinkhoest alsnog kinkhoest kreeg.
Enkel bij corona en de griep.
Klopt ja, corruptie in de overheid.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat meer over de eigengereidheid van Ursula Van der Leyen dan dat het over de Pfizer-vaccinaties zelf gaat?
Ik weet het niet hoor, waarom zou men dat subtiel willen doen. Er is steeds meer openbaar te vinden op internet, ook studiemateriaal. Met de komst van AI zullen pagina's op Wiki in de toekomst nog verder uitgebreid gaan wordenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:08 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat doen ze met alles, is een tactiek.
Ze doen het heel subtiel zodat de massa rustig blijft.
Er zullen genoeg hun zakken hebben gevuld tijdens corona, maar ik ben er van overtuigd dat er ook politici/artsen/ etc waren die zichzelf uit de naad hebben gewerkt tijdens de coronapandemie uit zorg voor de bevolking en zonder er zelf beter van te worden. Maar hoe scheid je die twee uit elkaar, het staat niet op hun voorhoofd.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:13 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Klopt ja, corruptie in de overheid.
En het is geen geïsoleerd geval.
Maar zulke mensen hebben wel invloed op het corona beleid.
Snap je nu een beetje waarom ik ze niet vertrouw?
Wat betreft de vaccinatie van pfizer zelf, daar kan ik weinig over zeggen.
Daar heb ik geen verstand van.
Als je het verschil daartussen niet ziet?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nou.. als Alex Jones 1.5 miljard moet betalen voor misinformatie, wat moet Biden dan wel niet betalen? inb4 "ja maar"
Dat is vrij simpel.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Er zullen genoeg hun zakken hebben gevuld tijdens corona, maar ik ben er van overtuigd dat er ook politici/artsen/ etc waren die zichzelf uit de naad hebben gewerkt tijdens de coronapandemie uit zorg voor de bevolking en zonder er zelf beter van te worden. Maar hoe scheid je die twee uit elkaar, het staat niet op hun voorhoofd.
Sandy Hook stinkt, heb hier destijds wat tijd aan gespendeerd. Ik liep zelfs voor op Alex Jones qua informatie inwinnen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als je het verschil daartussen niet ziet?
Misinformatie gebaseerd op aannames wetenschappers tijdens pandemie van onbekend virus.
Misinformatie gebaseerd om je zakken te willen vullen, over de hoofden van een twintigtal dode kinderen.
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij verplaatst de doelpalen.
Het ging er om dat de Amerikaanse censuur via onder andere Twitter naar ons doorsijpelt.
En dan kom jij met een voorbeeld van de Nederlandse overheid die invloed op Twitter uitoefent.
Hou het een beetje vriendelijk van toon jongens, misinterpretatie staat altijd om de hoek.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:26 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat is geen doelpalen verplaatsen.
Jij impliceert dat er geen censuur van de overheid is en dat bedrijven zelf mogen bepalen wat ze wel en niet toelaten binnen de wet.
Waarop ik jou wijs op de invloed van de overheid op social media.
Dat ze dus wel degelijk beïnvloed worden wat ze toe laten ook al is het binnen de wettelijke kaders.
In de USA is het nog erger dan hier.
Onzin, het enige wat er aan stinkt is dat de dader de mogelijkheid heeft gehad zoveel slachtoffers te maken.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:25 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Sandy Hook stinkt, heb hier destijds wat tijd aan gespendeerd. Ik liep zelfs voor op Alex Jones qua informatie inwinnen.
epicbeardman in BNW / Sandy Hook #16 - Adam Lanza: Schutter of slachtoffer van een hoax?
Lopen weg voor hun verantwoordelijkheden.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:24 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat is vrij simpel.
Als ze SMSjes verwijderen, WOB verzoeken zwart lakken en nergens een duidelijk antwoord op geven maar overal omheen draaien dan hebben ze wat te verbergen.
Dan zijn ze hoogstwaarschijnlijk met verkeerde dingen bezig geweest.
WOB verzoeken worden niet zwart gelakt door degenen waarover de documenten gaan.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:24 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat is vrij simpel.
Als ze SMSjes verwijderen, WOB verzoeken zwart lakken en nergens een duidelijk antwoord op geven maar overal omheen draaien dan hebben ze wat te verbergen.
Dan zijn ze hoogstwaarschijnlijk met verkeerde dingen bezig geweest.
Collega van mij zit al 2 weken thuis te blaffen, ondanks vaccinatie tegen kinkhoest.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jawel dat kan wel, mijn nichtje heeft dat gehad toen ze een jaar of vier was. Gewoon haar vaccinaties gehad.
Heb je de film gezien?quote:Op zondag 9 juni 2024 01:36 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ][ x ]
Jeetje Muskje toch! Fauci "the one who tests on puppy's" moet het ontgelden vanavond.
Kinkhoest vaccin is volgens vele momenteel minder effectief dan voorheen. Maar kinkhoest is voornamelijk voor babies gevaarlijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:08 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat een persoon die was ingeënt tegen bijvoorbeeld kinkhoest alsnog kinkhoest kreeg.
Enkel bij corona en de griep.
kan je in de uitspraak aangeven, waar dit precies verteld wordt?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:36 schreef epicbeardman het volgende:
De "vaccinaties" die er werden gegeven waren niet eens vaccinaties. Maar symptoombestrijding.
Ik snap niet helemaal wat een Alex Jones hier mee te maken heeft?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nou.. als Alex Jones 1.5 miljard moet betalen voor misinformatie, wat moet Biden dan wel niet betalen? inb4 "ja maar"
Eigenlijk niets bijzonders. Storm in een glas water blijkt het iedere keer weer te zijn.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En wat vind je dan van pfizergate als ik vragen mag?
Wat moet Trump dan wel niet betalen voor het versnellen van de uitrol van het vaccin, ipv daar terughoudend in te zijn ivm de mogelijke gevaren van het vaccin.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jones heeft de Sandy Hook gedoe opgepakt om de boele te verzeiken.imo.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:25 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Sandy Hook stinkt, heb hier destijds wat tijd aan gespendeerd. Ik liep zelfs voor op Alex Jones qua informatie inwinnen.
epicbeardman in BNW / Sandy Hook #16 - Adam Lanza: Schutter of slachtoffer van een hoax?
Dat ze Jones zo aanpakken zegt genoeg. Maar laten we het hier bij vaccinaties houden.
Toen was FOK echt mooi (Y) mocht alles besproken worden.
Pfizergate heeft niks met de werking van de vaccins te maken.quote:Op zondag 9 juni 2024 11:25 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Eigenlijk niets bijzonders. Storm in een glas water blijkt het iedere keer weer te zijn.
Vaccins zijn veilig en effectief, zoals in iedere goede study blijkt.
Tingo <3 LIEVERDquote:Op zondag 9 juni 2024 13:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Jones heeft de Sandy Hook gedoe opgepakt om de boele te verzeiken.imo.
Was het een echte rechtzaak? Daar heb ik ook twijfels over.
Alex Jones shouty man character actor.....niet te vertrouwen dus.
Nee niet gezien, don't shoot the messenger. Vraag het aan Elon Musk die het post, of hij de film heeft gezien.quote:Op zondag 9 juni 2024 08:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Heb je de film gezien?
Het is de tijd van Reagan, waarin, gechargeerd gezien, Aids een Homo ziekte was in de VS, met de Republikeinen onder leiding van Reagan voorop.
En dat heeft grote gevolgen gehad voor de Aids slachtoffers in de VS
Het is heel gemakkelijk om daar 1 persoon als kop van Jut voor te gebruiken.
Uhm.. nouja roep maar hoeveel hij moet betalen. Trump heeft afgelopen week alleen al 400 miljoen gekregen aan donaties.quote:Op zondag 9 juni 2024 11:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat moet Trump dan wel niet betalen voor het versnellen van de uitrol van het vaccin, ipv daar terughoudend in te zijn ivm de mogelijke gevaren van het vaccin.
Kijk naar al die Turbo kanker gevallen die daar het gevolg van zijn.
Kijk naar Kate Middleton, die het beste voedsel en de beste levensomstandigheden ter wereld tot haar beschikking heeft, en dan door het vaccin compleet gesloopt is.
quote:Een rijke Franse zakenman sloot een levensverzekering af, nam het coronavaccin en stierf. De levensverzekeraar keerde niet uit omdat het vaccin een medisch experiment is en sterfte als gevolg van een medisch experiment niet wordt gedekt.
Dat is nog niet alles. Zelfs de rechter zei dat de bijwerkingen van de vaccins bekend zijn, dat de man in kwestie moet hebben geweten dat ze bijwerkingen hebben en er zelf voor heeft gekozen om het vaccin te halen.
Omdat hij er bewust voor heeft gekozen, werd in dit geval gesproken van zelfmoord.
Gelukkig wordt dat hier gecompenseerd door te stellen dat gevaccineerden Turbo kanker krijgenquote:Op zondag 9 juni 2024 21:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee niet gezien, don't shoot the messenger. Vraag het aan Elon Musk die het post, of hij de film heeft gezien.
Ik post alleen maar dat Elon ham gaat tegen Fauci. Ik ga niet ham tegen Fauci.
[..]
Uhm.. nouja roep maar hoeveel hij moet betalen. Trump heeft afgelopen week alleen al 400 miljoen gekregen aan donaties.
Trump kon niet weten dat de farmaceutische industrie mensen met troep injecteerden. De President heeft ook adviseurs. Wat Trump niet deed was zoals Biden roepen dat de ongevaccineerden allemaal dood zouden gaan in een hele donkere winter.
Tja, niet te volgen hoe jouw gedachten in elkaar steken.quote:[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dark Winter meme's
[ afbeelding ]
Biden heeft op deze manier miljoenen "andersdenkenden" uit de regering/defensie/banen proberen te trappen en alleen overal ja knikkers te hebben die obeyen naar de overlord Biden.
Nu heeft USA een WOKE army zonder echte patriots en alphamannen. Al die gevaccineerde cucks werden gepushed door Biden om te vaccineren anders raakte ze hen baan kwijt.
"Only 43 of the more than 8,000 US service members who were discharged from the military for refusing to be vaccinated against Covid-19 have sought to rejoin eight months after the vaccine mandate was officially repealed, according to data provided by the military branches. "
Ze hebben nu een leger vol met soyboys en non-binaire dingen. Biden's droom. Allemaal NPC's die luisteren.
Want iedereen die niet gevaccineerd wil worden is een potentiele MAGA.
<weg>quote:
Betichten: iemand op valse gronden ergens van beschuldigen....quote:Op zondag 9 juni 2024 22:29 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nou.. ik werd laatst beticht van dat ik homo ben hier op Trump. epicbeardman in NWS / Biden: 'Een veroordeelde misdadiger ambieert het ambt van president.' daar kwam de echte aap uit de mouw van "links" frustratie.
Hierboven geen haat gezet over homo's. Dat insinueer jij. Plaatjes van pridemonth posten is tegenwoordig homo-haat?
Verder klopt het exact wat ik zeg.
De vaccinatie verplichting inclusief QR zorgde er voor dat velen niet meer hen baan konden behouden, en dit was ook het doel vanuit Biden's dictatuur.
Hij wist namelijk dat iedereen die niet gevaccineerd was een MAGA eXTrEMiSt was toch? als je dat niet kan begrijpen, dan kan je wellicht niet het grotere plaatje zien.
Stel je voor dat Trump toch weer President was geworden, en omdat Trump de "pusher" was achter de vaccinatie hadden alle Trump haters geen vaccinatie genomen. Omdat ze Trump niet vertrouwen. Hij had dan een vaccinatie verplichting kunnen doen als hij echt een dictator was zoals Biden, zodoende alle Trump haters uit de functies/banen te krijgen.
Zo moeilijk is het allemaal niet Wantie.
Net zo simpel als 1+1=2.
Stel je voor als Trump de vaccinaties naar hem had vernoemd over de hele wereld. Dan had geen enkele Trump hater hem genomen.PfizerTrumpMAGAvaccinbooster kwam er dan in vele lichaampjes niet in.
Volgens mij alleen in de gezondheidszorg.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:29 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
De vaccinatie verplichting inclusief QR zorgde er voor dat velen niet meer hen baan konden behouden,
Dat is wat jij ervan maakt.quote:en dit was ook het doel vanuit Biden's dictatuur.
Je bedoelt een Trump aanhanger?quote:Hij wist namelijk dat iedereen die niet gevaccineerd was een MAGA eXTrEMiSt was toch?
Beide presidenten waren de 'pusher' van het vaccin.quote:als je dat niet kan begrijpen, dan kan je wellicht niet het grotere plaatje zien.
Stel je voor dat Trump toch weer President was geworden, en omdat Trump de "pusher" was achter de vaccinatie hadden alle Trump haters geen vaccinatie genomen.
Want al die ongevaccineerden zijn nog steeds werkloos?quote:Omdat ze Trump niet vertrouwen. Hij had dan een vaccinatie verplichting kunnen doen als hij echt een dictator was zoals Biden, zodoende alle Trump haters uit de functies/banen te krijgen.
Ja, te simplistisch.quote:Zo moeilijk is het allemaal niet Wantie.
Net zo simpel als 1+1=2.
Was iedereen aan de Moderna gegaan, of een ander merk.quote:Stel je voor als Trump de vaccinaties naar hem had vernoemd over de hele wereld. Dan had geen enkele Trump hater hem genomen.PfizerTrumpMAGAvaccinbooster kwam er dan in vele lichaampjes niet in.
Echt gewoon 1 post erboven geeft aan dat er meer dan 8000 patriots zijn ontslagen uit het Amerikaanse leger en er maar 43 van terug zijn gekomen.quote:Op maandag 10 juni 2024 08:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Volgens mij alleen in de gezondheidszorg.
Dit goldt niet voor elke baan in de VS.
Het was 1 grote push om andersdenkenden uit functies te krijgen en overal NPC's te hebben die braaf luisteren naar Biden/dems.quote:
Thousands of federal intelligence officers refusing to get vaccine at risk of dismissalquote:CIA Director William Burns disclosed publicly last week that 97% of the agency’s officers have been vaccinated. The National Reconnaissance Office, which operates U.S. spy satellites, has more than 90% of its workforce vaccinated.
Readiness? wat hij eigenlijk bedoeld is "obeyen" aan de overlord Biden. Ja knikkers, mensen die geen eigen mening hebben of gevoelig zijn voor group/peer-pressure.quote:House Intelligence Committee Democrats say they’re confident that the vaccination mandate will not cause a problem for the intelligence community. Rep. Jason Crow, a Colorado Democrat, said the agencies were doing “quite well” and that getting vaccinated was a sign of an employee’s readiness.
National security? hiermee wordt ook eigenlijk bedoeld met "maga extremists" want die horen niet in Biden's instanties zoals FBI/CIA/USArmy.quote:“Getting control over this pandemic in the United States requires getting to a much higher level of vaccine coverage,” Morrison said. “It’s a matter of national security.”
Trump jaagt er een vaccin doorheen dat Turbo kanker veroorzaakt, om te voorkomen dat Biden met de eer strijkt...quote:Op maandag 10 juni 2024 12:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Echt gewoon 1 post erboven geeft aan dat er meer dan 8000 patriots zijn ontslagen uit het Amerikaanse leger en er maar 43 van terug zijn gekomen.
Alle overheid functies hadden een vaccinatie bewijs nodig en als je niet liet vaccineren werd je ontslagen.
Alle piloten/mensen in de luchtvaart industrie hetzelfde.
Alle zorgmensen zoals jij al zegt.
Alle politieagenten.
Zelfs vrachtwagenchauffeurs konden niet zonder een vaccinatiebewijs ergens komen.
[..]
Het was 1 grote push om andersdenkenden uit functies te krijgen en overal NPC's te hebben die braaf luisteren naar Biden/dems.
Je argumenten worden steeds minder effectief helaas, kan er bijna niet meer serieus op reageren.
Telkens moet ik mijzelf herhalen. Trump deed een 4D chess move omdat hij wist dat als "hij" het vaccin niet had aangeboden dat "Biden" met de "eer" er vandoor zou gaan. Ook Trump had gewoon zijn adviseurs op verschillende posities die hem dit natuurlijk als tip meegaven.
Dan was Biden diegene geweest die Amerika had "gered" van een griepje.
Ook dit is 1+1=2.
Er zijn ook vast tal van pro-Trumpers die vaccinaties onder dwang van Biden's dictatoriale regiem hebben genomen, want ja je moest wel.
Miljoenen Moslims die geen vaccinatie wilden sloot Biden uit van de samenleving, maakte het de moslims onmogelijk om te werken. Vanuit geloof willen deze geen vaccinaties.
Zelfs topsporters werden verplicht vanuit hen clubs om het te nemen, mensen werden aangevallen en zelfs verbannen (top tennisser die niet wilde laten vaccineren)
Het punt dat je al dagen lang probeert te maken raakt kant noch wal.
Of deze arme vrouwquote:To the best of our knowledge, this is the first report of B-cell lymphoma after mRNA COVID-19 vaccination, while three cases of T-cell lymphomas after mRNA COVID-19 vaccinations have been reported (3–5). Two of these three cases were of recurrence or progression of a CD30-positive T-cell lymphoma induced by mRNA COVID-19 vaccinations (3, 4), and one was of the spontaneous regression of a CD30-positive T-cell lymphoma (5). Although the precise mechanisms for T-cell lymphomas induced by the mRNA COVID-19 vaccines are still unknown, mRNA COVID-19 vaccines may have the capability to overstimulate the immune system as well as trigger autoimmune responses.
Die foto's..quote:In October 2021, a 58-year-old female patient was referred to the Department of Oral and Maxillofacial Surgery of the "Carol Davila" Central University Emergency Military Hospital, with complaints of a painful round mass in the upper left cervical area. Clinical examination revealed a tumor mass at the angle of the left parotid gland, firm and painful on palpation, fixed on the underlying tissue, with a diameter of approximately 4 cm (Figure 1A). The patient was recently vaccinated for protection against COVID-19 infection, with a two-regimen mRNA vaccine (Pfizer-BioNTech)--the first dose on 22 May 2021 and the second dose on 12 June 2021. The patient reported that one week after the second dose inoculation, she noticed the sudden development of this painful cervical mass, which was small at the beginning and was associated with a flu-like syndrome: sore throat, odynophagia, headache, and rhinorrhea. The patient took over-the-counter anti-inflammatory drugs, with complete resolution of the flu-like symptoms within a week, except for the cervical mass, which continued to grow slowly.
Nou, wat we in de discussie vooral zien zijn onderzoeken waarbij naar een gewenste conclusie wordt toe gewerkt.quote:Op maandag 10 juni 2024 16:08 schreef epicbeardman het volgende:
Mag een onderzoeker trouwens nog wel onderzoek doen naar eventuele bijwerkingen van een het vaccin? of is hij dan gelijk een wappie. Alt-right en moet hij zijn universitaire papiertjes inleveren. Valt wel op dat er weinig onderzoeken meer worden gedaan. Waarschijnlijk om de bovengenoemde reden.
Het liefste zien de pro-vaxxers geen bewijs voor enige bijwerkingen.
Stockholm syndrome much.
quote:Op maandag 10 juni 2024 15:06 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk 1 post hierboven verteld waarom ik ze in spoiler zette. (Lees je wel?)
Je snapt niet dat JIJ juist de homohaat propageert door te insinueren dat ik deze plaatjes om een reden post? Ik postte de fotos om mijn post daarboven bij te staan dat het Amerikaanse leger nu een fully vaxxed WOKE leger is. Dit heeft niets maar dan ook niets met "haat" te maken. Jij wilt dat ik dit haat zodat jij mij "hebt". Dat jij er zo over valt en al in verschillende topics mij blijft achtervolgen zegt genoeg.
Jij bent de enige hier die over haat begint als iemand mooie foto's stuurt van het nieuwe vaxxed woke leger onder Biden. Waarom probeer je mij dit in de schoenen te schuiven? wat is je doel? likes? je vriendjes laten je de laatste tijd aardig in de steek. Misschien omdat ze doorhebben dat ik op alle fronten gelijk heb.
Dit zal wel weer worden beschouwd als een persoonlijke aanval, maar wat wil je als jij continue op de man afgaat. Je bent totaal niet inhoudelijk bezig, maar de reacties komen uit een soort van persoonlijke vete omdat je niet concreet tegen mij kan winnen.
Het turbo-kanker dingetje ben je nu al weer 5/10 dagen aan het herhalen, valt je dat zelf niet meer op? Zit dat zo hoog? slaap je er nog wel van? Maak mij oprecht een beetje zorgen om je gemoedstoestand.
Dat dus...quote:mooie foto's stuurt van het nieuwe vaxxed woke leger
Achter een spoiler omdat ik net een A4'tje had getypt, heb dit nu al 3x uitgelegd. Dit is geen "plaats foto's" topic dus daarom in spoiler. Het was een aanvulling op het A4'tje. Ik wilde niet dat mijn A4'tje in het niets viel bij deze 3 plaatjes. Je kan er over door blijven gaan maar je zoekt iets wat er niet is.quote:Op maandag 10 juni 2024 16:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
[..]
Dat dus...
En je zet dat achter een spoiler.
Tja, je koppelt zelf de gezondheidssituatie van Kate aan het mRNA vaccin, terwijl dat nergens uit blijkt, en bovendien in het VK een DNA vaccin van een andere fabrikant werd gegeven.quote:Op maandag 10 juni 2024 16:25 schreef epicbeardman het volgende:
Ik zal geen turbo-kanker meer benoemen, want dat is natuurlijk een leuke trigger en sensatie-like. En natuurlijk heeft geen enkele farmaceut er iets aan als het tal van schadeclaims zal opleveren tot zelfs eventueel faillissement. Dus er zat echt geen verkeerde gedachte achter het vaccin.
Heb ook helemaal niets tegen het vaccin en iedereen die het wil nemen mag het van mij nemen, ik vind alleen de manier op hoe het allemaal verplicht werd en de drogredenen compleet gestoord.
De push en ook de ontslaggolven die hierbij kwamen kijken was voor mij een reden dat het allang niet meer over het virus zelf ging of onze gezondheid.
Het was voor mij echt duidelijk een manier om in verschillende landen/lagen van top banen en werkers ontslagen werden omdat ze dus niet "ja baas" zeiden.
Als deze verplichtingen er nooit waren geweest, dan was niemand over de vaccinatie gevallen, maar dan ook echt niemand. De hele aversie tegen het covid vaccin was dat ze ons iets wilde opleggen, verplichten.
Het was een test, hoe ver kunnen we gaan, hoeveel mensen in de wereld luistert nog naar de elite. En natuurlijk zoals ik hierboven heb beschreven een hele goede manier om "The Purge" legaal uit te voeren.
En kom niet met van ja pandemie, wisten niet wat we moesten doen,dit dat, de mortality rate is altijd laag gebleven. Een gezond iemand gaat niet dood aan een griepvirus. Zieke mensen,obesitas/zwak immuunsysteem, die gingen allemaal dood ja.
Ze hebben van het virus een wapen gemaakt, een politiek wapen en het heeft gewerkt. Want in jullie ogen is elke "rechtsdenkende" een "wappie". Toch?
[..]
Achter een spoiler omdat ik net een A4'tje had getypt, heb dit nu al 3x uitgelegd. Dit is geen "plaats foto's" topic dus daarom in spoiler. Het was een aanvulling op het A4'tje. Ik wilde niet dat mijn A4'tje in het niets viel bij deze 3 plaatjes. Je kan er over door blijven gaan maar je zoekt iets wat er niet is.
Grote kans dat Kate Pfizer of Moderna heeft gehad, dat was de eerste vaccin die uitgerold werd daar namelijk. Beide mRNA.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, je koppelt zelf de gezondheidssituatie van Kate aan het mRNA vaccin, terwijl dat nergens uit blijkt, en bovendien in het VK een DNA vaccin van een andere fabrikant werd gegeven.
Verder praat je Trump goed toen die aandrong om BioNTech te kopen, en suggereer je dat hij dat deed omdat anders Biden daarvoor net de eer zou opstrijken.
Vervolgens suggereer je dat iedereen die geen vaccin wil rechts is en kennelijk in die reden uit het openbare leven moet verdwijnen.
Alsof het Biden iets uitmaakt of een soldaat rechts of links is
En het plaatsen van Pride fotos om je argumenten kracht bij te zetten blijf ik mijn bedenkingen bij houden.
Alsof er tijdens Trump geen aandacht werd besteed aan de Pride month.
https://www.tad.usace.arm(...)-during-pride-month/
Ze hebben het op 20 mei 2021 genomen, kijk maar eens welke approved zijn op wiki in UK. Deze 3 bovengenoemde.quote:It is not known which vaccine the duke was given, or if the Duchess of Cambridge, 39, has received her first dose yet.
Most adults under the age of 40 in the UK are being given an alternative to the Oxford-AstraZeneca vaccine due to a link with rare blood clots.
"Wat heeft Biden er aan of er linkse mensen of rechtse mensen op top posities zitten binnen FBI/CIA/Gerechtshof/SupremeCourt"quote:Op maandag 10 juni 2024 17:18 schreef Wantie het volgende:
Alsof het Biden iets uitmaakt of een soldaat rechts of links is
Wat heeft Biden er aan of er linkse mensen of rechtse mensen op top posities zitten binnen FBI/CIA/Gerechtshof/SupremeCourtquote:Op maandag 10 juni 2024 18:01 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Grote kans dat Kate Pfizer of Moderna heeft gehad, dat was de eerste vaccin die uitgerold werd daar namelijk. Beide mRNA.
[..]
Ze hebben het op 20 mei 2021 genomen, kijk maar eens welke approved zijn op wiki in UK. Deze 3 bovengenoemde.
Dus onjuist wat je zegt met DNA van een andere fabrikant.. je begint nu echt maar dingen te roepen. Wel eerst eigen onderzoek doen.
De rest zijn allemaal observaties tja, wat moet ik daar nu op zeggen. Als je zo wilt discussiëren ben je bij voorbaat af.
[..]
"Wat heeft Biden er aan of er linkse mensen of rechtse mensen op top posities zitten binnen FBI/CIA/Gerechtshof/SupremeCourt"
Als ik dat moet uitleggen dan kunnen wij hier nog jaren praten. Maar laat ik happen.
Even een heel slecht voorbeeld om het voor jou uit te leggen.
Trump was President gebleven, had geen vaccinatie maar Ivermectine passport opgestart met QR code, terwijl de democraten schreeuwden om vaccinaties.
Trump was alleen al die klagende democraten bij de CIA/FBI/USArmy/IRS/ zat. Hij kwam dan met een slim plannetje.
Ivermectine passports. Als je geen ivermectine dosis om de zo veel maanden neemt ben je werk kwijt, je huis kwijt, je gezin kwijt en je wordt buitengesloten van de samenleving.
Alle Trump haters zouden niet vertouwen in zeh horse dewormeren zeker niet innemen. En dus alles kwijtraken (als ze dat al zouden hebben,hihi)
Dan zou Trump een dictator zijn geweest in de ogen van lefties.
quote:Op maandag 10 juni 2024 14:49 schreef epicbeardman het volgende:
We zitten toch in BNW, je zou bijna kunnen stellen dat de anti-Trump elite, corona heeft ontwikkeld en released voor de elections, juist om bovenstaande redenen. Ten eerste konden ze gebruik maken van mail-in-voting. Daarnaast konden ze de rally's van Trump proberen klein te houden.
Ook konden ze een excuus geven waarom Biden maar 30 man maximaal op zijn rally's had. Want corona.
En daarna konden ze alle andersdenkenden uit de hoge posities trappen om zodoende totaalmacht te creëren met rechters e.d.
Ze hebben de CIA/FBI zo ook volledig anti-Trump kunnen maken waardoor ze alle democraten een handje boven het hoofd houden en alleen maar achter Trump aangaan.
Wooshhhhhhhh.
Verder reageer ik niet meer op je grijze plaat, je valt elke post in herhaling.
Nu ben je gewoon aan het trollen.quote:Op maandag 10 juni 2024 18:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat heeft Biden er aan of er linkse mensen of rechtse mensen op top posities zitten binnen FBI/CIA/Gerechtshof/SupremeCourt
Jij wilt beweren dat die zijn ontslagen omdat ze het vaccin hebben geweigerd?
En wat Kate betreft, je eigen citaat zegt dat onbekend is welke ze heeft gehad.
Je post wat zonder het filmpje zelf te kijken, heb je gehoord wat Trump zei? vast niet anders had je hem niet gepost.quote:
Als je de link niet kan leggen dat Pfizer of Moderna is geweest, omdat Astra bloodclots opleverde (wat er ook staat)quote:Op maandag 10 juni 2024 18:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon aan het trollen.
Als je de link niet kan leggen dat Pfizer of Moderna is geweest, omdat Astra bloodclots opleverde (wat er ook staat) moet het 1 van de 2 mRNA zijn geweest. Want meer vaccins waren op 20-05-2021 nog niet approved laat staan uitgerold in de UK.
Volgens mij weet jij echt niet dat 1+1=2 is.
Daarnaast, heb ik hierboven al meerdere malen aangegeven en met MSM nieuws dat high ranking officials banen zijn kwijt geraakt omdat ze zich inderdaad niet wilde vaccineren.
Dictator Biden tactieken, duizenden moslims maakte hij werkloos.
Wederom onjuist.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als je de link niet kan leggen dat Pfizer of Moderna is geweest, omdat Astra bloodclots opleverde (wat er ook staat)
Dat werd pas later bekend.
En zij was een van de eerste.
Hier zelfs PAUSED, dus no way dat kate die heeft gehad.quote:By mid March, 2021, vaccination against COVID-19 using the ChAdOx1 nCoV-19 (AZD1222) vaccine from Oxford-AstraZeneca1 was paused in a number of European countries due to reports of thromboembolic events in vaccinated individuals
En die is.. van 20 mei 2021quote:Most adults under the age of 40 in the UK are being given an alternative to the Oxford-AstraZeneca vaccine due to a link with rare blood clots.
Moest Ik scoren dan? Wist niet dat we een wedstrijdje hielden. Geef alleen aan dat Trump toen niet negatief tegenover vaccinatie stond.quote:Op maandag 10 juni 2024 18:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je post wat zonder het filmpje zelf te kijken, heb je gehoord wat Trump zei? vast niet anders had je hem niet gepost.
"It works incredible well, i would recommend it to people that don't want to get it, but then again we have our freedoms and we live that by that"
En daar ging dictator Biden dus wel heel ver door die knotsgekke restricties en The Purge. Je kon zelfs niet meer vliegen zonder vaccinatie. Dictoriale gekkenhuis onder Biden.
Zo makkelijk scoor je niet tegen mij hoor Jippe
Moest Ik scoren dan? Wist niet dat we een wedstrijdje hielden. Geef alleen aan dat Trump toen niet negatief tegenover vaccinatie stond.quote:Op maandag 10 juni 2024 18:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je post wat zonder het filmpje zelf te kijken, heb je gehoord wat Trump zei? vast niet anders had je hem niet gepost.
"It works incredible well, i would recommend it to people that don't want to get it, but then again we have our freedoms and we live that by that"
En daar ging dictator Biden dus wel heel ver door die knotsgekke restricties en The Purge. Je kon zelfs niet meer vliegen zonder vaccinatie. Dictoriale gekkenhuis onder Biden.
Zo makkelijk scoor je niet tegen mij hoor Jippe
Astrazeneca heeft zich inmiddels van de Europese markt laten halen, dat lijkt mij genoeg te zeggen. En nogmaals ik maak me drukker om andere zaken dan iets wat achter mij ligt en ik niets meer aan kan veranderen.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wederom onjuist.
Maart 2021:
Thromboembolism and the Oxford–AstraZeneca COVID-19 vaccine: side-effect or coincidence?
[..]
Hier zelfs PAUSED, dus no way dat kate die heeft gehad.
2 Maanden voor dat Kate en Will de mRNA shots namen. Kate nam hem 29mei 2021.
Bewijs jij eens anders dat ze geen Pfizer of Moderna hebben gehad.![]()
Het staat zelfs in het artikel waar de quote vandaan komt.
Prince William receives first Covid vaccine dose
[..]
En die is.. van 20 mei 2021![]()
![]()
god wat ben ik goddelijk bezig weer.
Daarnaast was ze helemaal niet 1 van de eerste, de eerste was 8 december 2020 in UK met Pfizer.
In de zorg was er ook een vaccinatie plicht.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Moest Ik scoren dan? Wist niet dat we een wedstrijdje hielden. Geef alleen aan dat Trump toen niet negatief tegenover vaccinatie stond.
In Nederland was er ook niets verplicht.
Omdat je schreefquote:Op maandag 10 juni 2024 19:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
In de zorg was er ook een vaccinatie plicht.
Ook in het Nederlandse leger moest je gevaccineerd worden anders kreeg je ontslag.
Daarnaast semi-verplichtingen voor b.v. sporten/vakanties/bioscoop/horeca/festivals. Die nergens op sloegen want ook gevaccineerden konden corona bij zich dragen.
Maar waarom quote je mij dan met dat filmpje? Ik zelf heb hierboven aangegeven dat ik zelf ook geen problemen heb met vaccins. Maar wel met de dictatoriale trekjes vanuit Biden/EU/WHO. Het geforceerde.
Op zich snap ik die vaccinatie plicht wel in bepaalde sectoren. Moest zelf 4 X geopereerd worden in 2022, en heb bewust drukke plaatsen gemeden, mijn niet gevaccineerde buren ontlopen en langer met een mondkapje gelopen dan verplicht omdat ik geen uitgestelde operatie wilde doordat ik corona zou hebben.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ook in het Nederlandse leger moest je gevaccineerd worden anders kreeg je ontslag.
Daarnaast semi-verplichtingen voor b.v. sporten/vakanties/bioscoop/horeca/festivals. Die nergens op sloegen want ook gevaccineerden konden corona bij zich dragen.
Maar waarom quote je mij dan met dat filmpje? Ik zelf heb hierboven aangegeven dat ik zelf ook geen problemen heb met vaccins. Maar wel met de dictatoriale trekjes vanuit Biden/EU/WHO. Het geforceerde.
Ah ok, dankje.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Omdat je schreef
We zitten toch in BNW, je zou bijna kunnen stellen dat de anti-Trump elite, corona heeft ontwikkeld en released voor de elections, juist om bovenstaande redenen. Ten eerste konden ze gebruik maken van mail-in-voting. Daarnaast konden ze de rally's van Trump proberen klein te houden.
Ook konden ze een excuus geven waarom Biden maar 30 man maximaal op zijn rally's had. Want corona.
Ja en die beweegreden snap ik ook erg goed, ik droeg zelf ook gewoon mijn mondkapje hoor om anderen te beschermen. Het is alleen dat de regeringen e.d in alles doordraafden, ook gevaccineerden konden gewoon corona krijgen en het ergste is natuurlijk, symptoomloos zonder dat ze het zelf doorhadden.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
Op zich snap ik die vaccinatie plicht wel in bepaalde sectoren. Moest zelf 4 X geopereerd worden in 2022, en heb bewust drukke plaatsen gemeden, mijn niet gevaccineerde buren ontlopen en langer met een mondkapje gelopen dan verplicht omdat ik geen uitgestelde operatie wilde doordat ik corona zou hebben.
Met andere woorden, ze was niet een van de eersten.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wederom onjuist.
Maart 2021:
Thromboembolism and the Oxford–AstraZeneca COVID-19 vaccine: side-effect or coincidence?
[..]
[..]
![]()
Daarnaast was ze helemaal niet 1 van de eerste, de eerste was 8 december 2020 in UK met Pfizer. De oudjes hadden voorrang remember.
Omdat je schreefquote:Op maandag 10 juni 2024 19:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Denk het niet want in het ziekenhuis (AvL) werd een strikt mondkapjes beleid gevolgd, zodra ik het ziekenhuis inliep moest hij op. In mijn kamer mocht hij even af maar bleef de verpleging op 2 meter afstand om vragenlijst in te vullen. Daarna moest hij weer op tot in de operatie kamer. Werd wel wakker zonder masker in de uitslaapkamer, maar moest er weer een op toen ik naar mijn kamer werd gereden. Dat was dan zo bij de eerste twee operaties. In september en december was dat minder streng. Er werd overigens voor de opnames ook gevraagd of ik ergens met vee in aanraking was geweest of in een stal was geweest.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:35 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja en die beweegreden snap ik ook erg goed, ik droeg zelf ook gewoon mijn mondkapje hoor om anderen te beschermen. Het is alleen dat de regeringen e.d in alles doordraafden, ook gevaccineerden konden gewoon corona krijgen en het ergste is natuurlijk, symptoomloos zonder dat ze het zelf doorhadden.
Iemand die gevaccineerd was voelde zich helemaal heilig en testen zich sporadisch en alleen bij klachten, terwijl ik als ongevaccineerde voor vakanties moest testen en ik met ongeteste gevaccineerden in een vliegtuig zat. (vond ik niet erg trouwens, ben niet zo bang aangelegd, goede bmi en gezond/jong)
Ook jij had gewoon door een dubbel gevaccineerde zorgmedewerker het virus kunnen oplopen.
Zelfs eerder dan van een ongevaccineerde die zich elke ochtend liet testen.
Ben jij eigenlijk gevaccineerd?quote:Op maandag 10 juni 2024 20:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Met andere woorden, ze was niet een van de eersten.
Eerder beweerde je nog dat AstraZeneca nog niet beschikbaar was toen ze gevaccineerd werd, en nu beweer ja dat AstraZeneca wèl beschikbaar was, maar op pauze stond
was paused in a number of European countriesquote:Op maandag 10 juni 2024 19:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wederom onjuist.
Maart 2021:
[..]
[..]
![]()
Daarnaast was ze helemaal niet 1 van de eerste, de eerste was 8 december 2020 in UK met Pfizer. De oudjes hadden voorrang remember.
Schatje, je draaft door. Neem een diepe adem, mediteer eventjes. Als ik al jouw foute statements moet gaan opsommen hier dan kan lang doorgaan. Je haalt alles door elkaar en weet zelf niet eens meer wat je gezegd hebt.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
was paused in a number of European countries
Ook in Engeland?
Dat neem jij aan.
Maar dat staat er niet.
Hier zat nog een stuk oude quote in waar ik al op heb gereageerd, maakt het beetje verwarrend. Heb dit eruit gehaald.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:56 schreef Jippie het volgende:
Denk het niet want in het ziekenhuis (AvL) werd een strikt mondkapjes beleid gevolgd, zodra ik het ziekenhuis inliep moest hij op. In mijn kamer mocht hij even af maar bleef de verpleging op 2 meter afstand om vragenlijst in te vullen. Daarna moest hij weer op tot in de operatie kamer. Werd wel wakker zonder masker in de uitslaapkamer, maar moest er weer een op toen ik naar mijn kamer werd gereden. Dat was dan zo bij de eerste twee operaties. In september en december was dat minder streng. Er werd overigens voor de opnames ook gevraagd of ik ergens met vee in aanraking was geweest of in een stal was geweest.
Ja, dan heb je geen antwoord.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:08 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Schatje, je draaft door. Neem een diepe adem, mediteer eventjes. Als ik al jouw foute statements moet gaan opsommen hier dan kan lang doorgaan. Je haalt alles door elkaar en weet zelf niet eens meer wat je gezegd hebt.
Als er maar 2 beschikbaar waren destijds, hoe moeilijk is het. Zoek het anders even zelf op als je het zo graag wil weten, ik ben je google niet. Ik wacht nog steeds op het bewijs dat ze niet gevaccineerd zijn met mRNA Pfizer of Moderna, tot die tijd. Toedeloe!quote:Op maandag 10 juni 2024 21:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dan heb je geen antwoord.
Eerst was het Pfizer omdat AstraZeneca nog niet uitgerold was, en nu is het Pfizer omdat AstraZeneca wèl was uitgerold, maar in bepaalde Europese landen op pauze stond.
Ook in Engeland?
Dat staat er niet.
Anyway, he probeert steeds opnieuw naar dezelfde conclusie te werken.
Jaaa, dat is leuk, jij beweert iets, en ik moet tegendeel bewijzen.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als er maar 2 beschikbaar waren destijds, hoe moeilijk is het. Zoek het anders even zelf op als je het zo graag wil weten, ik ben je google niet. Ik wacht nog steeds op het bewijs dat ze niet gevaccineerd zijn met mRNA Pfizer of Moderna, tot die tijd. Toedeloe!
Als je beetje woordenschat hebt is "Paused" toe te voegen op Beschikbaar. Ondanks dat de vaccinatie op pauze was, was hij wel al in grote getale beschikbaar. Hoe is het moeilijk om dit te begrijpen. Je loopt nu echt te mierenneuken no offense.
Dat ontken ik wel, want die sneltesten gaven geen 100% zekerheid. Veel patiënten in het AvL krijgen immuuntherapie dus daar wordt/werd goed rekening mee gehouden.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:12 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hier zat nog een stuk oude quote in waar ik al op heb gereageerd, maakt het beetje verwarrend. Heb dit eruit gehaald.
Als de medewerkers van het ziekenhuis zich allemaal aan het protocol houden qua afstand/hygiene/mondkapjes.
Dan is de ongevaccineerde verzorger/dokter die zich elke ochtend WEL test, veiliger voor jou.
Dan de gevaccineerde verzorger/dokter die zich NIET elke ochtend test? minder veilig voor jou.
Dit kan je gewoonweg niet ontkennen.
Ik ook, en doe het opnieuw zodra er weer een ronde is. Ik respecteer het als mensen zich niet willen vaccineren, maar dan vraag ik mij ook af of ze zo kritisch op alles zijn wat in hun lichaam komt.quote:
Gevaccineerde mensen/buren heb je niet ontlopen?quote:Op maandag 10 juni 2024 20:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
Op zich snap ik die vaccinatie plicht wel in bepaalde sectoren. Moest zelf 4 X geopereerd worden in 2022, en heb bewust drukke plaatsen gemeden, mijn niet gevaccineerde buren ontlopen en langer met een mondkapje gelopen dan verplicht omdat ik geen uitgestelde operatie wilde doordat ik corona zou hebben.
De 'viral load' van een ongevaccineerde zal altijd hoger zijn maar zoals ik al schreef meed ik drukke plaatsen. Mijn buurman komt altijd een praatje maken als ik achter in de tuin ben, heb hem echt ontweken omdat hij en altijd dichtbij komt staan voor een praatje en gaat meestal een uur door met kletsen (waaraan het niet meer te ontsnappen valt). Door hem al bij voorbaat te ontwijken bespaarde ik hem de afwijzing van op afstand blijven en een gesprek afkappen. Mijn andere buren, wel gevaccineerd, hielden uit zichzelf al 2 meter afstand en praatjes van hooguit 3 minuten. Familie en vrienden ook geen problemen.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:44 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Gevaccineerde mensen/buren heb je niet ontlopen?
Aangezien die het net zo goed nog konden doorgeven.
Ik ben op dit forumonderdeel door verschillende Fokkers verguisd voor het feit dat ik me heb laten vaccineren.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik ook, en doe het opnieuw zodra er weer een ronde is. Ik respecteer het als mensen zich niet willen vaccineren, maar dan vraag ik mij ook af of ze zo kritisch op alles zijn wat in hun lichaam komt.
Zie het meer als 'oh de overheid wil het graag, dus doe ik het lekker niet'. Beetje anti-overheidssentiment.
Nou, volgens mij toch niet omdat je gevaccineerd bent?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 06:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik ben op dit forumonderdeel door verschillende Fokkers verguisd voor het feit dat ik me heb laten vaccineren.
Ik zou daardoor niet meer in staat zijn een onafhankelijke eigen mening te kunnen vormen over het vaccin.
Ja, die kwam daar later nog overheen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:19 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij toch niet omdat je gevaccineerd bent?
Daar heeft iedereen zijn eigen keuze in gemaakt waar hij/zij/them het beste bij voelde.
Volgens mij werd je dan meer 'verguisd' omdat je er voor betaald kreeg? En ook dat moet je zelf weten.
Gaat meer om je gedrag hoor, of jij je laat vaccineren moet je lekker zelf weten.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 06:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik ben op dit forumonderdeel door verschillende Fokkers verguisd voor het feit dat ik me heb laten vaccineren.
Ik zou daardoor niet meer in staat zijn een onafhankelijke eigen mening te kunnen vormen over het vaccin.
Ik vind die gedachtengang buitengewoon fascinerend.
Ja, probeer je er maar uit te draaienquote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Gaat meer om je gedrag hoor, of jij je laat vaccineren moet je lekker zelf weten.
Precies, grootheidswaanzin, uit zijn nek kletsen om het slachtoffer uit te hangen. Een bepaalde groep ontplofte juist over ongevaccineerden, ze zaten bij elke demo aan het scherm gekluisterd als bloedhonden te wachten tot de ME erop los ging rammen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:19 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij toch niet omdat je gevaccineerd bent?
Daar heeft iedereen zijn eigen keuze in gemaakt waar hij/zij/them het beste bij voelde.
Volgens mij werd je dan meer 'verguisd' omdat je er voor betaald kreeg? En ook dat moet je zelf weten.
Grootheidswaanzinquote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:40 schreef controlaltendelete het volgende:
[..]
Precies, grootheidswaanzin, uit zijn nek kletsen om het slachtoffer uit te hangen. Een bepaalde groep ontplofte juist over ongevaccineerden, ze zaten bij elke demo aan het scherm gekluisterd als bloedhonden te wachten tot de ME erop los ging rammen.
Is een transcript van Cosmic Agency, een youtube kanaal waar heel veel op staat. Info is niet gechanneld, maar er is online buitenaards contact ontstaan. In hoeverre het echt is weet ik niet, moet iedereen zelf beoordelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:44 schreef koosbasterd het volgende:
Jeetje wat een bende. Heb niet alles van je link gelezen. Ik lees hier en daar op internet dat er grafeenoxide in die spuiten zaten en zitten.
Dat krijg je nooit meer uit je lichaam. Ik zie info voorbijkomen wat je wel kan doen om die zooi eruit te krijgen maar uit je hoofd krijg je het ws niet.
In combinatie met 5G (als ze er een slinger aangeven/omhoog draaien) werkt dat grafeenoxide als een soort ontvanger of antenne. Ze kunnen de geinjecteerden dan op afstand besturen,wijzigen, ziek maken, punten geven, enz.
Ze zijn dan androids geworden
Nou ja, hoop het natuurlijk niet dat het zover komt
Wat bedoel je met buitenaardse info? krijg je link niet open
Wordt deze info dan gechanneld naar iemand? En die geeft het weer door? Ik zou wel op m'n hoede zijn en niet zomaar aannemen wat ze communiceren
Ja, vind ik ook hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:51 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Is een transcript van Cosmic Agency, een youtube kanaal waar heel veel op staat. Info is niet gechanneld, maar er is online buitenaards contact ontstaan. In hoeverre het echt is weet ik niet, moet iedereen zelf beoordelen natuurlijk.
Daarom. Dat is niet aan mij. En ook begrijpelijk als mensen hier niks van willen weten.quote:
Zo is hetquote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:59 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Daarom. Dat is niet aan mij. En ook begrijpelijk als mensen hier niks van willen weten.
Yes, thx, ga straks even kijkenquote:misschien dat deze link het wel doet?
quote:
Waarom nou weer dat gesneer?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:40 schreef controlaltendelete het volgende:
[..]
Precies, grootheidswaanzin, uit zijn nek kletsen om het slachtoffer uit te hangen. Een bepaalde groep ontplofte juist over ongevaccineerden, ze zaten bij elke demo aan het scherm gekluisterd als bloedhonden te wachten tot de ME erop los ging rammen.
Professor in de rechten die de Biological Weapons and Antiterrorism Act uit 1989 schreef, levert een beëdigde verklaring dat COVID 19 mRNA-nanodeeltjesinjecties biologische wapens en massavernietigingswapens zijnquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:53 schreef Bananenbennie het volgende:
Professor in de rechten die de Biological Weapons and Antiterrorism Act uit 1989 schreef, levert een beëdigde verklaring dat COVID 19 mRNA-nanodeeltjesinjecties biologische wapens en massavernietigingswapens zijn
Dr. Francis Boyle, de aan Harvard opgeleide rechtenprofessor die de Biological Weapons and Antiterrorism Act uit 1989 opstelde, die unaniem door beide huizen van het Congres werd aangenomen, legde een beëdigde verklaring af waarin hij stelde dat injecties van Covid 19 en mRNA-nanodeeltjes de wet schenden die hij schreef. Dr. Boyle beweerde dat ‘COVID 19-injecties’, ‘COVID 19-nanodeeltjesinjecties’ en ‘mRNA-nanodeeltjesinjecties’ biologische wapens en massavernietigingswapens zijn en in strijd zijn met Biological Weapons 18 USC § 175; Wapens en vuurwapens § 790.166 Fla. Stat. (2023).
Dr. Boyle heeft deze beëdigde verklaring verstrekt in een zaak in Florida, ingediend door Dr. Joseph Sansone, die betrekking heeft op een noodpetitie voor een dagvaarding van Mandamus die gouverneur DeSantis wil dwingen de distributie van ‘COVID 19-injecties’, ‘COVID 19-nanodeeltjesinjecties’ te verbieden, en 'mRNA-nanodeeltjesinjecties', in de staat Florida. Het wil ook procureur-generaal Ashley Moody dwingen de flesjes in beslag te nemen.
De oorspronkelijke noodpetitie voor een bevelschrift van Mandamus werd op 3 maart 2024 ingediend bij het Hooggerechtshof van Florida. Vervolgens werd het op 20 maart 2024 overgedragen aan de Circuit Court in Leon County. Op 9 april 2024 verwierp de Circuit Court de zaak . De zaak ligt nu bij het hof van beroep. De Appellate Brief werd ingediend op Memorial Day, 27 mei 2024.
In de pleidooien wordt beweerd dat de distributie van ‘COVID 19-injecties’, ‘COVID 19-nanodeeltjesinjecties’ en ‘mRNA-nanodeeltjesinjecties’ in strijd is met - Biologische Wapens 18 USC § 175; Wapens en vuurwapens § 790.166 Fla. Stat. (2023); Federale misdaad van verraad 18 USC § 2381; Verraad § 876.32 Fla. Stat. (2023); Binnenlands terrorisme, 18 USC § 2331; Terrorisme § 775.30 Fla. Stat. (2023); Moord § 782.04 (1)(a) Fla. Stat. (2023); en Genocide 18 USC §1091; Florida Drugs and Cosmetic Act § 499.005 (2) Fla. Stat. (2023); Fraude § 817.034 Fla Stat. (2023); Accessoire na het feit § 777.03 Fla. Stat. (2023); en Florida Medical Consent Law § 766.103 Fla Stat. (2023).
Dr. Boyle wordt beschouwd als een van 's werelds toonaangevende juridische experts op het gebied van biologische wapens. De beëdigde verklaring van Dr. Boyle voegt een enorme hoeveelheid geloofwaardigheid toe aan de zaak, die al een enorme hoeveelheid bewijs bevat in de dagvaarding van mandamus. Beëdigde verklaringen waarin staat dat de injecties biologische en technologische wapens zijn , werden ook verstrekt door medisch juridisch adviseur en biotechanalist Karen Kingston , die onderzoek deed naar het bewijsmateriaal uit de Facts of the Case- sectie van de Mandamus, en door Ana Mihalcea, MD, PhD . Het onderzoek van Dr. Mihalcea is opgenomen in de Mandamus. Dr. Mihalcea is een van 's werelds toonaangevende onderzoekers op het gebied van de effecten van zelfreplicerende nanotechnologie in het bloed van geïnjecteerde mensen, evenals de effecten in het bloed van niet-geïnjecteerde mensen als gevolg van bloedverlies.
De verklaring van Dr. Boyle:
[ afbeelding ]
bron: https://josephsansone.sub(...)professor-that-wrote
Er is oversterfte en er zijn meer zieke mensen dan ooit. Maar dat wil jij niet zien.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Professor in de rechten die de Biological Weapons and Antiterrorism Act uit 1989 schreef, levert een beëdigde verklaring dat COVID 19 mRNA-nanodeeltjesinjecties biologische wapens en massavernietigingswapens zijn
Waarom zien we dan geen massavernietiging.
Dat komt vast door de invloed van mijn G5 telefoon op de grafeenoxide in mijn bloedbaan....quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:51 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Er is oversterfte en er zijn meer zieke mensen dan ooit. Maar dat wil jij niet zien.
De statistieken zijn alarmerend genoeg. Dat jij je ogen daarvoor (en een hoop andere zaken) wilt sluiten is jouw keuze.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat komt vast door de invloed van mijn G5 telefoon op de grafeenoxide in mijn bloedbaan....
Maar best bijzonder, een massavernietiging die niet opvalt.
Dat zie je verkeerdquote:Op maandag 10 juni 2024 21:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik ook, en doe het opnieuw zodra er weer een ronde is. Ik respecteer het als mensen zich niet willen vaccineren, maar dan vraag ik mij ook af of ze zo kritisch op alles zijn wat in hun lichaam komt.
Zie het meer als 'oh de overheid wil het graag, dus doe ik het lekker niet'. Beetje anti-overheidssentiment.
Ik moet de eerste niet rokende/blowende, geen alcohol gebruiken anti-vaccinado nog tegenkomen. Big tabacco en dank fabrikanten mogen hun gang gaan maar big pharma wordt angstvallig in de gaten gehouden. Daarnaast blijf ik bij mijn punt dat anti-overheidssentimenten degelijk een rol speelden bij veel 'koffiedrinkers'.quote:
In mijn geval, en van de ongevaccineerde mensen in mn omgeving was dat niet de reden om de vax te weigeren. Er zullen heus wel mensen tussen zitten die gewoon dwars willen liggen , maar zeker niet de meerderheid kan ik je vertellen. Nergens voor nodig om te generaliserenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik moet de eerste niet rokende/blowende, geen alcohol gebruiken anti-vaccinado nog tegenkomen. Big tabacco en dank fabrikanten mogen hun gang gaan maar big pharma wordt angstvallig in de gaten gehouden. Daarnaast blijf ik bij mijn punt dat anti-overheidssentimenten degelijk een rol speelden bij veel 'koffiedrinkers'.
https://www.amnesty.org/en/get-involved/my-body-my-rights/quote:Being able to make our own decisions about our health, body and sexual life is a basic human right.
Whoever you are, wherever you live, you have the right to make these choices without fear, violence or discrimination.
Yet all over the world, people are bullied, discriminated against and arrested, simply for making choices about their bodies and their lives.
A woman is refused contraception because she doesn’t have her husband’s permission. A teenager is denied a life-saving termination because abortion is illegal in her country. A man is harassed by police because he’s gay.
My Body My Rights is Amnesty’s global campaign to stop the control and criminalization of sexuality and reproduction.
Join us in defending sexual and reproductive rights for all.
It’s your body. Know your rights.
Dat is vreemd, aangezien Marokko een moslimland is met een hoge vaccinatiegraad.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:51 schreef epicbeardman het volgende:
Veel van mijn ongevaccineerde vrienden namen het vaccin niet omdat ze moslim zijn, deze blowen/drinken niet. Inderdaad aardig generaliserend.
Testen is een extreme restrictie?quote:Mo, Ayoub, Hicham e.d. waren allemaal vrij uitgesproken over het vaccin en de extreme restricties die opgelegd waren. Zeker omdat ze ook moesten testen voordat ze naar Marokko mochten vliegen.
Het mogen afreizen naar een land is geen mensenrecht.quote:Ook erg vreemd dat instanties zoals Amnesty International niet opkwamen voor anti-vaxxers.
[..]
Dat blijkt nergens uit.quote:https://www.amnesty.org/en/get-involved/my-body-my-rights/
[ afbeelding ]
Begin ik nu woke te worden?deze vrouwen willen wel zelf beslissen over abortion, maar wilde ook tegelijk ons een vaccin verplichten in ons lichaam.
Ik sluit geen ogen, de cijfers laten geen massavernietiging zien.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:07 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
De statistieken zijn alarmerend genoeg. Dat jij je ogen daarvoor (en een hoop andere zaken) wilt sluiten is jouw keuze.
Ik kijk naar de niet gevaccineerden uit mijn omgeving die liever op hun immuunsysteem vertrouwden, niet bekommeren om wat er in hun sigaret zit en een hekel hebben aan het opvolgen van overheidsregels. Niets generaliserend dus. Misschien geen statistisch bewezen feit maar wel mijn ervaring.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In mijn geval, en van de ongevaccineerde mensen in mn omgeving was dat niet de reden om de vax te weigeren. Er zullen heus wel mensen tussen zitten die gewoon dwars willen liggen , maar zeker niet de meerderheid kan ik je vertellen. Nergens voor nodig om te generaliseren(het gecreëerde nep narratieve vanuit de media/overheid voor waarheid aan nemen)
Voor iemand die niets tegen het coronavaccin heeft trek je toch aardig wat uit de kast wat een ander beeld schetst. Ken je ook mensen die blij waren dat ze zich konden laten vaccineren?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:51 schreef epicbeardman het volgende:
Veel van mijn ongevaccineerde vrienden namen het vaccin niet omdat ze moslim zijn, deze blowen/drinken niet. Inderdaad aardig generaliserend.
Mo, Ayoub, Hicham e.d. waren allemaal vrij uitgesproken over het vaccin en de extreme restricties die opgelegd waren. Zeker omdat ze ook moesten testen voordat ze naar Marokko mochten vliegen.
Ook erg vreemd dat instanties zoals Amnesty International niet opkwamen voor anti-vaxxers.
[..]
https://www.amnesty.org/en/get-involved/my-body-my-rights/
[ afbeelding ]
Begin ik nu woke te worden?deze vrouwen willen wel zelf beslissen over abortion, maar wilde ook tegelijk ons een vaccin verplichten in ons lichaam.
Ik denk dat er zeker wel een verband is.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik moet de eerste niet rokende/blowende, geen alcohol gebruiken anti-vaccinado nog tegenkomen. Big tabacco en dank fabrikanten mogen hun gang gaan maar big pharma wordt angstvallig in de gaten gehouden. Daarnaast blijf ik bij mijn punt dat anti-overheidssentimenten degelijk een rol speelden bij veel 'koffiedrinkers'.
Dat is iets principieels toch? Zoals eerder aangegeven zou ook maar niemand maar ook niemand problemen hebben met het vaccin als het niet geforceerd werd. Dan had ik hem wellicht zelfs nog genomen. Toen ze gingen dreigen op TV, rare uitspraken van Biden "unvaccinated will all die an painful death this winter"quote:Op woensdag 12 juni 2024 08:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Voor iemand die niets tegen het coronavaccin heeft trek je toch aardig wat uit de kast wat een ander beeld schetst. Ken je ook mensen die blij waren dat ze zich konden laten vaccineren?
It's your body, know your rights.quote:Being able to make our own decisions about our health, body and sexual life is a basic human right.
Whoever you are, wherever you live, you have the right to make these choices without fear, violence or discrimination.
Yet all over the world, people are bullied, discriminated against and arrested, simply for making choices about their bodies and their lives (By not getting vaccinated).
My Body My Rights is Amnesty’s global campaign to stop the control and criminalization of sexuality and reproduction.
It’s your body. Know your rights.
Het feit dat je quotes gigantisch uit hun verband trekt en gigantisch verdraaid om een punt te denken maken, dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat is iets principieels toch? Zoals eerder aangegeven zou ook maar niemand maar ook niemand problemen hebben met het vaccin als het niet geforceerd werd. Dan had ik hem wellicht zelfs nog genomen. Toen ze gingen dreigen op TV, rare uitspraken van Biden "unvaccinated will all die an painful death this winter"
En ja ik ken ook blije mensen met vaccins. Maar ik ken ook mensen die het vaccin verplicht hebben moeten nemen voor het gezin en dit eigenlijk toch niet wilde. Maarja.. de restricties op de hockeyclub van de kids en andere dingetjes maakte het ouders heel erg moeilijk om met hen kinderen leuke dingen te doen.
Eigenlijk vind ik de tekst van Amnesty International heel mooi passen, je hoeft hem maar iets aan te passen en dan merk je pas wat voor gestoorde tijd het was.
[..]
It's your body, know your rights.
Wij bepalen wat wij in ons lichaam stoppen. Niet de elite zoals Soros/Schwab/Biden/Rutte/Hugo.
"Huhuh je was niet verplicht reactie, incoming, nou vertel dat maar alle ontslagen mensen in USA/EU"
En iedereen die een vaccin heeft genomen zit sindsdien in een stockholm syndroom.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het feit dat je quotes gigantisch uit hun verband trekt en gigantisch verdraaid om een punt te denken maken, dat zegt genoeg.
Eerder gaf je aan dat mensen er turbo kanker van krijgen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat is iets principieels toch? Zoals eerder aangegeven zou ook maar niemand maar ook niemand problemen hebben met het vaccin als het niet geforceerd werd. Dan had ik hem wellicht zelfs nog genomen. Toen ze gingen dreigen op TV, rare uitspraken van Biden "unvaccinated will all die an painful death this winter"
En ja ik ken ook blije mensen met vaccins. Maar ik ken ook mensen die het vaccin verplicht hebben moeten nemen voor het gezin en dit eigenlijk toch niet wilde. Maarja.. de restricties op de hockeyclub van de kids en andere dingetjes maakte het ouders heel erg moeilijk om met hen kinderen leuke dingen te doen.
Eigenlijk vind ik de tekst van Amnesty International heel mooi passen, je hoeft hem maar iets aan te passen en dan merk je pas wat voor gestoorde tijd het was.
[..]
It's your body, know your rights.
Wij bepalen wat wij in ons lichaam stoppen. Niet de elite zoals Soros/Schwab/Biden/Rutte/Hugo.
"Huhuh je was niet verplicht reactie, incoming, nou vertel dat maar alle ontslagen mensen in USA/EU"
Ja, en die idioot vids uit China met die 'doden' op straat, die Event 201 vid, die ziekmakende 'How to sell a pandemic' vid uit 2019 van die Belgisch 'pandemic' verkoper Marc van Ranst, 24/7 fear propaganda met die stomme grafieken,cijfers over IC bedden, covid doden, covid geteste mensen enz.enz.overal te zien.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja, en die idioot vids uit China met die 'doden' op straat, die Event 201 vid, die ziekmakende 'How to sell a pandemic' vid uit 2019 van die Belgisch 'pandemic' verkoper Marc van Ranst, 24/7 fear propaganda met die stomme grafieken,cijfers over IC bedden, covid doden, covid geteste mensen enz.enz.overal te zien.
Zulke driegende taalgebruik als : 'We weten waar je woont', 'wijk voor wijk, deur voor deur, arm voor arm'.
Totaal en absoluut bullshit bombardement was het allemaal.
Ik heb de waardeloze vaccin niet genomen omdat het niet nodig was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pure propaganda acties om dictatoriale restricties te kunnen handhaven.Fauci deed er ook aan mee, waar het allemaal vandaan zou zijn gekomen wel 100 fake news dingen gehoord.quote:Fauci denies suppressing COVID lab leak theory before US House panel
WASHINGTON, June 3 (Reuters) - Former top U.S. infectious disease expert Dr. Anthony Fauci strongly denied suppressing the theory that COVID-19 originated from a lab leak in China, telling lawmakers he never influenced research on the origins of the virus.
Wat een clips in deze video zeg, waarom viel er niemand om in andere landen? Honk Honk
Clown wereld.
[ Bericht 5% gewijzigd door epicbeardman op 12-06-2024 14:10:01 ]Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Deze gekkigheid doel je op, zal mij niets verbazen dat dit allemaal door Xiden, dems en Obama is opgezet om zo de verkiezingen te kunnen stelen via mail-in-ballots, en te verdoezelen dat Xiden maar 30 supporters op een rally max kan krijgen.Dus Biden heeft een hoax rond Covid gecreëerd, zodat hij meer stemmen per brief zou krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pure propaganda acties om dictatoriale restricties te kunnen handhaven.
[..]
Fauci deed er ook aan mee, waar het allemaal vandaan zou zijn gekomen wel 100 fake news dingen gehoord.
Wat een clips in deze video zeg, waarom viel er niemand om in andere landen? Honk Honk
[ afbeelding ]
Clown wereld.
Ik lees elke dag iets nieuws.
Je hebt ook nog zoiets als gezond verstand, daar heb ik geen overheid voor nodig.quote:Op woensdag 12 juni 2024 08:57 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik denk dat er zeker wel een verband is.
Als je er van overtuigd bent dat de overheid het beste met je voor hebt ben je eerder geneigd hun adviezen op te volgen en dus de vaccinatie te halen.
Het lijkt er meer op dat jij in een Engel-syndroom zit.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En iedereen die een vaccin heeft genomen zit sindsdien in een stockholm syndroom.
Gijzelaar van Soros/Schwab/Biden/WHO/Rutte/Hugo.
Ze zullen nooit erkennen dat hen opperlords dictatoriale druk uitoefenden op andersdenkenden.
Dus anti overheid sentimenten spelen een rol bij anti vaxxers maar pro overheids sentimenten spelen geen rol bij vaxxers?quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je hebt ook nog zoiets als gezond verstand, daar heb ik geen overheid voor nodig.
Als ik geen heil in een vaccinatie had gezien had ik hem zeker niet genomen al had ik geld toe gehad en was Hugo met een bos bloemen langsgekomen.
Dat laatste speelde geen rol voor mij leg ik net uit.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:07 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus anti overheid sentimenten spelen een rol bij anti vaxxers maar pro overheids sentimenten spelen geen rol bij vaxxers?
Zou je het mentaal aankunnen als je erachter zou komen dat je te maken hebt met een overheid die niet het beste met je voor heeft?quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat laatste speelde geen rol voor mij leg ik net uit.
Waarom zou ik dat niet mentaal aan kunnen. De overheid doet zaken in hun belang, dat zal niet altijd het mijne zijn. Maar ik draai de vraag eens om, zou jij het mentaal aankunnen als de overheid wel het beste met jou blijkt voor te hebben?quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:19 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Zou je het mentaal aankunnen als je erachter zou komen dat je te maken hebt met een overheid die niet het beste met je voor heeft?
Tot 4 jaar terug ging ik daar vanuit. Waarom zou een mens dat niet aan kunnen? Wat een vreemde vraag.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet mentaal aan kunnen. De overheid doet zaken in hun belang, dat zal niet altijd het mijne zijn. Maar ik draai de vraag eens om, zou jij het mentaal aankunnen als de overheid wel het beste met jou blijkt voor te hebben?
En daarmee is het punt bevestigd.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:54 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Tot 4 jaar terug ging ik daar vanuit. Waarom zou een mens dat niet aan kunnen? Wat een vreemde vraag.
En jouw vraag aan mij vond je niet vreemd?quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:54 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Tot 4 jaar terug ging ik daar vanuit. Waarom zou een mens dat niet aan kunnen? Wat een vreemde vraag.
Nope. Ik zou het me namelijk goed kunnen voorstellen dat niet aan te kunnen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
En jouw vraag aan mij vond je niet vreemd?
Dat klopt maar bij anti vaxxers leg je gelijk de link met roken, drinken en anti overheid.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat laatste speelde geen rol voor mij leg ik net uit.
Kortom, jij rookt niet, je drinkt geen alcohol en je bent pro overheid?quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:58 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat klopt maar bij anti vaxxers leg je gelijk de link met roken, drinken en anti overheid.
Als ik begin over pro vaxxers kijk je alleen maar naar jezelf.
Ik omschrijf de anti-vaxxers die ik ken, voelde je je dan aangesproken?quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:58 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat klopt maar bij anti vaxxers leg je gelijk de link met roken, drinken en anti overheid.
Als ik begin over pro vaxxers kijk je alleen maar naar jezelf.
Nee hoor maar het viel me op dat je de ene groep generaliseerde en de andere niet.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik omschrijf de anti-vaxxers die ik ken, voelde je je dan aangesproken?
Volgens mij wordt in dit topic de coronavaccinatie tot in den treure gegeneraliseerd.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:03 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nee hoor maar het viel me op dat je de ene groep generaliseerde en de andere niet.
Ik ben anders niet zo blij met biologische wapens.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:14 schreef Jippie het volgende:
Maar ik kan wel aannemen dat we allemaal blij zijn nu in de aftermath te zitten al waart corona nog steeds rond.
Dus doe je maar gewoon mee door de anti vaxxers te generaliseren?quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt in dit topic de coronavaccinatie tot in den treure gegeneraliseerd.
Biologische wapens bestaan al voordat ik geboren werd en zullen tot eeuwen na mijn dood blijven bestaan. Denk niet dat we daar iets aan kunnen veranderen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:03 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ik ben anders niet zo blij met biologische wapens.
Discussieer jij of probeer je mij woorden in mijn mond te leggen?quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:16 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus doe je maar gewoon mee door de anti vaxxers te generaliseren?
Dat generaliseren doe je zelf, ik trek een conclusiequote:Op woensdag 12 juni 2024 23:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Discussieer jij of probeer je mij woorden in mijn mond te leggen?
Bioweapons bestaat niet volgens mij, chemische wapens wel.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Biologische wapens bestaan al voordat ik geboren werd en zullen tot eeuwen na mijn dood blijven bestaan. Denk niet dat we daar iets aan kunnen veranderen.
Klopt. Maar ben je er blij mee? Je voelt geen enkele emotie wanneer een professor in de rechten die de Biological Weapons and Antiterrorism Act uit 1989 schreef, een beëdigde verklaring opstelt dat de COVID 19 mRNA-injecties biologische wapens zijn?quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Biologische wapens bestaan al voordat ik geboren werd en zullen tot eeuwen na mijn dood blijven bestaan. Denk niet dat we daar iets aan kunnen veranderen.
De woord 'anti' een beetje overdreven is.imo.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:16 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus doe je maar gewoon mee door de anti vaxxers te generaliseren?
Goh das toevallig, want die trok ik ook maar dat noem je generaliseren.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:45 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat generaliseren doe je zelf, ik trek een conclusie
Ja natuurlijk, ieder z'n dingquote:Op donderdag 13 juni 2024 00:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
De woord 'anti' een beetje overdreven is.imo.
We kunnen wel weinig of helemaal geen vertrouw in vaccinaties, overheid, media, TV experts/wetenschappers hebben....en dan kritisch over zijn.
Als mensen willen wat de regering, media,TV experts,enz. blijven geloven over vaccines (en wat dan ook) dat is hun probleem.Helaas.
Een professor in de rechten zou zich tot zijn vakgebied moeten beperken. Nee, ik ben daar niet van onder de indruk. Elk virus, bacterie en schimmel kan in potentie als biowapen worden ingezet. Gelukkig zijn ze niet allemaal even gevaarlijk als bijv. miltvuur, botulisme of ebola.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:58 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Klopt. Maar ben je er blij mee? Je voelt geen enkele emotie wanneer een professor in de rechten die de Biological Weapons and Antiterrorism Act uit 1989 schreef, een beëdigde verklaring opstelt dat de COVID 19 mRNA-injecties biologische wapens zijn?
Deze professor in de rechten heeft een boek geschreven over biowapens. En jarenlang de Amerikaanse overheid hier over geadviseerd. Hoezo is dit niet zijn vakgebied? Het is juist zijn specialisatie.quote:Op donderdag 13 juni 2024 00:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Een professor in de rechten zou zich tot zijn vakgebied moeten beperken. Nee, ik ben daar niet van onder de indruk.
Goh das toevallig, want die trok ik ook maar dat noem je generaliseren.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:45 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat generaliseren doe je zelf, ik trek een conclusie
Zou denken dat zijn specialisme op juridisch gebied ligt, maar misschien is hij thuis in meerdere vakgebieden dat kan natuurlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2024 02:27 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Deze professor in de rechten heeft een boek geschreven over biowapens. En jarenlang de Amerikaanse overheid hier over geadviseerd. Hoezo is dit niet zijn vakgebied? Het is juist zijn specialisatie.
Jij kunt ook een beëdigde verklaring opstellen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:58 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Klopt. Maar ben je er blij mee? Je voelt geen enkele emotie wanneer een professor in de rechten die de Biological Weapons and Antiterrorism Act uit 1989 schreef, een beëdigde verklaring opstelt dat de COVID 19 mRNA-injecties biologische wapens zijn?
Hij is toch professor in de rechten?quote:Op donderdag 13 juni 2024 02:27 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Deze professor in de rechten heeft een boek geschreven over biowapens. En jarenlang de Amerikaanse overheid hier over geadviseerd. Hoezo is dit niet zijn vakgebied? Het is juist zijn specialisatie.
Dat klopt maar jij generaliseert alleen de anti vaxxers.quote:Op donderdag 13 juni 2024 00:18 schreef Jippie het volgende:
quote:
Op woensdag 12 juni 2024 23:45 schreef Candymannetje het volgende:
Ik lees toch iets anders, en dat heeft Jippie ook nog eens verduidelijkt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:24 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat klopt maar jij generaliseert alleen de anti vaxxers.
Ik denk dat dit een welles/ nietes verhaal wordt over iets waar we blijkbaar van mening verschillen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:24 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat klopt maar jij generaliseert alleen de anti vaxxers.
Hier:quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een welles/ nietes verhaal wordt over iets waar we blijkbaar van mening verschillen.
Nogmaals de mensen uit mijn omgeving die zich niet hebben laten vaccineren maken zich niet druk over wat ze inademen met roken/blowen, daarnaast hebben ze een soort van anti-overheid sentiment in verschillende gradaties.
Waar generaliseer ik? Het beeld wat ik zie op social media bevestigt dat er meer mensen zijn die er net zo in staan als de niet gevaccineerden uit mijn omgeving. Daarmee zeg ik niet dat iedereen die geen coronavaccinatie heeft genomen een anti-overheidssentiment heeft of zich verder niet druk maakt over tabak/cannabis.
Het feit dat ik cannabis benoem heeft overigens niets te maken met het gebruiken van een soft-drug maar het feit dat van cannabis uit een coffeeshop dat via de achterdeur binnen komt niet bekend is wat de kweker allemaal heeft gebruikt tijdens de kweek, het gewicht te verzwaren of om de wiet 'sterker' te maken. Het gebruik van verboden bestrijdingsmiddelen, gemalen glas, haarspray, chemische thc etc. in cannabis en hash zijn allemaal aangetoond. Wat Big Tabacco allemaal in zijn tabak flikkert en wat die allemaal doen om een nieuwe generatie verslaafden te kweken hoef ik denk ik niet uit te leggen. Zou wel een mooi topic zijn voor in BNW overigens.
Nogmaals waar generaliseer ik? Ik observeer en trek een conclusie.
En je ziet het volgens mij zelf ook wel want in je laatste post probeer je het wat af te zwakken.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zwak niets af, er staat precies hetzelfde ik ben ook nog geen niet rokende/blowende geen alcohol consumerende ongevaccineerde tegengekomen. Misschien ben jij de eerste die zich als zodanig online identificeert tegenover mij?quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:42 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Hier:
[..]
En je ziet het volgens mij zelf ook wel want in je laatste post probeer je het wat af te zwakken.
En dat vind jij niet generaliseren?quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zwak niets af, er staat precies hetzelfde ik ben ook nog geen niet rokende/blowende geen alcohol consumerende ongevaccineerde tegengekomen. Misschien ben jij de eerste die zich als zodanig online identificeert tegenover mij?
Nee, dat is mijn ervaring. Ik zeg nergens dat alle niet tegen corona-gevaccineerde mensen zo zijn. Volgens mij probeer je mij weer woorden in mijn mond te leggen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:55 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En dat vind jij niet generaliseren?
Dus als ik het goed begrijp:quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zwak niets af, er staat precies hetzelfde ik ben ook nog geen niet rokende/blowende geen alcohol consumerende ongevaccineerde tegengekomen. Misschien ben jij de eerste die zich als zodanig online identificeert tegenover mij?
Nergens zeg ik alcoholist, maar de mensen die mij verteld hebben geen vaccinatie te hebben genomen zijn inderdaad rokend en nemen van tijd tot tijd een alcoholische versnapering zonder zich druk te maken over de effecten hiervan op hun lichaam . Uiteraard heb ik het over volwassen mensen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:46 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp:
alle ongevaccineerde mensen die je bent tegengekomen zijn of een roker, alcoholist of beide?
Nee hoor, ik generaliseer continu.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn ervaring. Ik zeg nergens dat alle niet tegen corona-gevaccineerde mensen zo zijn. Volgens mij probeer je mij weer woorden in mijn mond te leggen.
Moeite met een andersluidende ervaring/mening?
Jippie zegt iets : 'dat is generaliseren!'
Candymannetje zegt iets : 'die conclusie trek ik'
Zoek de verschillen.
Er zijn toch behoorlijk wat bergen verzet om iedereen van zuurstof te kunnen voorzien, is mijn werk.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nergens zeg ik alcoholist, maar de mensen die mij verteld hebben geen vaccinatie te hebben genomen zijn inderdaad rokend en nemen van tijd tot tijd een alcoholische versnapering zonder zich druk te maken over de effecten hiervan op hun lichaam . Uiteraard heb ik het over volwassen mensen.
Tot nu toe heeft ook niemand zich hier geïdentificeerd als niet rokende, nooit alcohol gebruikende niet tegen corona gevaccineerde persoon.
Ik ben wel gevaccineerd, drink ongeveer 6 keer per jaar een glaasje wijn of champagne (meestal met kerst en andere feestelijke dagen) en ik rook niet. Ben kritisch op het gevoerde coronabeleid, maar wel blij dat ik in een land woon met een redelijke gezondheidszorg. Iedereen die zuurstof nodig had, kon daarin worden voorzien.
Zo was het in ieder geval niet bedoeld.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:15 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik generaliseer continu.
Het was ook geen aanval naar jou maar het kwam gewoon raar over.
Komt misschien omdat 77.2% van de volwassenen in Nederland weleens alcohol drinkt (cijfers 2023).quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft ook niemand zich hier geïdentificeerd als niet rokende, nooit alcohol gebruikende niet tegen corona gevaccineerde persoon.
Dat bedoel ik ook, ook hier zijn er kunstgrepen uitgevoerd om iedereen toch te kunnen helpen. En de zorg op de IC heeft hun benen uit hun lijf moeten lopen tijdens de coronapieken. Maar dat ging in bijvoorbeeld India er anders aan toe, daar gingen mensen dood omdat er geen zuurstof beschikbaar was. Echt vreselijk.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:18 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Er zijn toch behoorlijk wat bergen verzet om iedereen van zuurstof te kunnen voorzien, is mijn werk.
Terwijl alcohol schade aanricht in je lichaam. Ook het rode wijntje wat jaren geleden als goed voor hart en bloedvaten werd geclassificeerd blijkt toch minder gezond te zijn dan toen werd aangenomen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:35 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Komt misschien omdat 77.2% van de volwassenen in Nederland weleens alcohol drinkt (cijfers 2023).
Dat is een ruime meerderheid.
Ken zelf persoonlijk ook maar weinig mensen die echt nooit drinken.
Nogmaals, professor Francis A. Boyle wordt beschouwd als een van 's werelds toonaangevende juridische experts op het gebied van biologische wapens. Hij heeft uitgebreide publicaties op het gebied van mensenrechten en biologische wapens op zijn naam staan. Zijn boek, "Biowarfare and Terrorism," is een standaardwerk dat veel wordt geciteerd in academische en beleidskringen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij is toch professor in de rechten?
Juridisch expert.quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:37 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nogmaals, professor Francis A. Boyle wordt beschouwd als een van 's werelds toonaangevende juridische experts op het gebied van biologische wapens. Hij heeft uitgebreide publicaties op het gebied van mensenrechten en biologische wapens op zijn naam staan. Zijn boek, "Biowarfare and Terrorism," is een standaardwerk dat veel wordt geciteerd in academische en beleidskringen.
Naast Dr. Francis Boyle zijn er nog een aantal belangrijke figuren in deze zaak:
Dr. Ana Mihalcea
Dr. Ana Mihalcea is een arts en PhD-onderzoeker die significant onderzoek heeft gedaan naar de effecten van zelfreplicerende nanotechnologie in het bloed van zowel gevaccineerde als niet-gevaccineerde personen. Ze staat bekend als een van 's werelds vooraanstaande onderzoekers op het gebied van de effecten van nanotechnologie in biologische systemen.
Karen Kingston
Karen Kingston is een medisch juridisch adviseur en biotech-analist die het technische bewijs heeft geleverd voor deze zaak. Haar onderzoek richt zich op de technologische aspecten van de COVID-19 mRNA-injecties, waarbij zij stelt dat deze injecties biologische wapens zijn.
Ik begrijp dat je als laatste strohalm en waarschijnlijk uit angst de credibilty van de zender probeert onderuit te halen maar hij opereert samen in een sterk en overtuigend team van wetenschappers die elkaar goed aanvullen en dus wel degelijk serieus genomen dienen te worden.
Zijn expertise is net zo onweerlegbaar als de wet die hij zelf opstelde.quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Juridisch expert.
Wat begrijp je daar niet aan?
Alleen die aan de leiband van big farma liepen. De rest niet hoor.quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:04 schreef Wantie het volgende:
Verder doe je een zwaar appeal to authority.
En dat is opmerkelijk, aangezien tijdens corona elke expert platgeslagen werd in dit subforum.
Maar vind je dat nou een goede vergelijking?quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Terwijl alcohol schade aanricht in je lichaam. Ook het rode wijntje wat jaren geleden als goed voor hart en bloedvaten werd geclassificeerd blijkt toch minder gezond te zijn dan toen werd aangenomen.
Gevalletje WC eend dus.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:41 schreef Bananenbennie het volgende:
Wisten jullie trouwens wie één van de grootste financierders is van factcheck.org? Dat is de Robert Wood Johnson Foundation (RWJF). En Robert Wood Johnson is weer één van de oprichters van big farma multinational Johnson & Johnson.
Kortom financiering door een stichting met diepe wortels in de farmaceutische industrie. Heel interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |