Jawel dat kan wel, mijn nichtje heeft dat gehad toen ze een jaar of vier was. Gewoon haar vaccinaties gehad.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:08 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat een persoon die was ingeënt tegen bijvoorbeeld kinkhoest alsnog kinkhoest kreeg.
Enkel bij corona en de griep.
Klopt ja, corruptie in de overheid.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat meer over de eigengereidheid van Ursula Van der Leyen dan dat het over de Pfizer-vaccinaties zelf gaat?
Ik weet het niet hoor, waarom zou men dat subtiel willen doen. Er is steeds meer openbaar te vinden op internet, ook studiemateriaal. Met de komst van AI zullen pagina's op Wiki in de toekomst nog verder uitgebreid gaan wordenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:08 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat doen ze met alles, is een tactiek.
Ze doen het heel subtiel zodat de massa rustig blijft.
Er zullen genoeg hun zakken hebben gevuld tijdens corona, maar ik ben er van overtuigd dat er ook politici/artsen/ etc waren die zichzelf uit de naad hebben gewerkt tijdens de coronapandemie uit zorg voor de bevolking en zonder er zelf beter van te worden. Maar hoe scheid je die twee uit elkaar, het staat niet op hun voorhoofd.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:13 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Klopt ja, corruptie in de overheid.
En het is geen geïsoleerd geval.
Maar zulke mensen hebben wel invloed op het corona beleid.
Snap je nu een beetje waarom ik ze niet vertrouw?
Wat betreft de vaccinatie van pfizer zelf, daar kan ik weinig over zeggen.
Daar heb ik geen verstand van.
Als je het verschil daartussen niet ziet?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nou.. als Alex Jones 1.5 miljard moet betalen voor misinformatie, wat moet Biden dan wel niet betalen? inb4 "ja maar"
Dat is vrij simpel.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Er zullen genoeg hun zakken hebben gevuld tijdens corona, maar ik ben er van overtuigd dat er ook politici/artsen/ etc waren die zichzelf uit de naad hebben gewerkt tijdens de coronapandemie uit zorg voor de bevolking en zonder er zelf beter van te worden. Maar hoe scheid je die twee uit elkaar, het staat niet op hun voorhoofd.
Sandy Hook stinkt, heb hier destijds wat tijd aan gespendeerd. Ik liep zelfs voor op Alex Jones qua informatie inwinnen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als je het verschil daartussen niet ziet?
Misinformatie gebaseerd op aannames wetenschappers tijdens pandemie van onbekend virus.
Misinformatie gebaseerd om je zakken te willen vullen, over de hoofden van een twintigtal dode kinderen.
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij verplaatst de doelpalen.
Het ging er om dat de Amerikaanse censuur via onder andere Twitter naar ons doorsijpelt.
En dan kom jij met een voorbeeld van de Nederlandse overheid die invloed op Twitter uitoefent.
Hou het een beetje vriendelijk van toon jongens, misinterpretatie staat altijd om de hoek.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:26 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat is geen doelpalen verplaatsen.
Jij impliceert dat er geen censuur van de overheid is en dat bedrijven zelf mogen bepalen wat ze wel en niet toelaten binnen de wet.
Waarop ik jou wijs op de invloed van de overheid op social media.
Dat ze dus wel degelijk beïnvloed worden wat ze toe laten ook al is het binnen de wettelijke kaders.
In de USA is het nog erger dan hier.
Onzin, het enige wat er aan stinkt is dat de dader de mogelijkheid heeft gehad zoveel slachtoffers te maken.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:25 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Sandy Hook stinkt, heb hier destijds wat tijd aan gespendeerd. Ik liep zelfs voor op Alex Jones qua informatie inwinnen.
epicbeardman in BNW / Sandy Hook #16 - Adam Lanza: Schutter of slachtoffer van een hoax?
Lopen weg voor hun verantwoordelijkheden.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:24 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat is vrij simpel.
Als ze SMSjes verwijderen, WOB verzoeken zwart lakken en nergens een duidelijk antwoord op geven maar overal omheen draaien dan hebben ze wat te verbergen.
Dan zijn ze hoogstwaarschijnlijk met verkeerde dingen bezig geweest.
WOB verzoeken worden niet zwart gelakt door degenen waarover de documenten gaan.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:24 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat is vrij simpel.
Als ze SMSjes verwijderen, WOB verzoeken zwart lakken en nergens een duidelijk antwoord op geven maar overal omheen draaien dan hebben ze wat te verbergen.
Dan zijn ze hoogstwaarschijnlijk met verkeerde dingen bezig geweest.
Collega van mij zit al 2 weken thuis te blaffen, ondanks vaccinatie tegen kinkhoest.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jawel dat kan wel, mijn nichtje heeft dat gehad toen ze een jaar of vier was. Gewoon haar vaccinaties gehad.
Heb je de film gezien?quote:Op zondag 9 juni 2024 01:36 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ][ x ]
Jeetje Muskje toch! Fauci "the one who tests on puppy's" moet het ontgelden vanavond.
Kinkhoest vaccin is volgens vele momenteel minder effectief dan voorheen. Maar kinkhoest is voornamelijk voor babies gevaarlijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:08 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat een persoon die was ingeënt tegen bijvoorbeeld kinkhoest alsnog kinkhoest kreeg.
Enkel bij corona en de griep.
kan je in de uitspraak aangeven, waar dit precies verteld wordt?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:36 schreef epicbeardman het volgende:
De "vaccinaties" die er werden gegeven waren niet eens vaccinaties. Maar symptoombestrijding.
Ik snap niet helemaal wat een Alex Jones hier mee te maken heeft?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nou.. als Alex Jones 1.5 miljard moet betalen voor misinformatie, wat moet Biden dan wel niet betalen? inb4 "ja maar"
Eigenlijk niets bijzonders. Storm in een glas water blijkt het iedere keer weer te zijn.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En wat vind je dan van pfizergate als ik vragen mag?
Wat moet Trump dan wel niet betalen voor het versnellen van de uitrol van het vaccin, ipv daar terughoudend in te zijn ivm de mogelijke gevaren van het vaccin.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jones heeft de Sandy Hook gedoe opgepakt om de boele te verzeiken.imo.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:25 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Sandy Hook stinkt, heb hier destijds wat tijd aan gespendeerd. Ik liep zelfs voor op Alex Jones qua informatie inwinnen.
epicbeardman in BNW / Sandy Hook #16 - Adam Lanza: Schutter of slachtoffer van een hoax?
Dat ze Jones zo aanpakken zegt genoeg. Maar laten we het hier bij vaccinaties houden.
Toen was FOK echt mooi (Y) mocht alles besproken worden.
Pfizergate heeft niks met de werking van de vaccins te maken.quote:Op zondag 9 juni 2024 11:25 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Eigenlijk niets bijzonders. Storm in een glas water blijkt het iedere keer weer te zijn.
Vaccins zijn veilig en effectief, zoals in iedere goede study blijkt.
Tingo <3 LIEVERDquote:Op zondag 9 juni 2024 13:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Jones heeft de Sandy Hook gedoe opgepakt om de boele te verzeiken.imo.
Was het een echte rechtzaak? Daar heb ik ook twijfels over.
Alex Jones shouty man character actor.....niet te vertrouwen dus.
Nee niet gezien, don't shoot the messenger. Vraag het aan Elon Musk die het post, of hij de film heeft gezien.quote:Op zondag 9 juni 2024 08:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Heb je de film gezien?
Het is de tijd van Reagan, waarin, gechargeerd gezien, Aids een Homo ziekte was in de VS, met de Republikeinen onder leiding van Reagan voorop.
En dat heeft grote gevolgen gehad voor de Aids slachtoffers in de VS
Het is heel gemakkelijk om daar 1 persoon als kop van Jut voor te gebruiken.
Uhm.. nouja roep maar hoeveel hij moet betalen. Trump heeft afgelopen week alleen al 400 miljoen gekregen aan donaties.quote:Op zondag 9 juni 2024 11:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat moet Trump dan wel niet betalen voor het versnellen van de uitrol van het vaccin, ipv daar terughoudend in te zijn ivm de mogelijke gevaren van het vaccin.
Kijk naar al die Turbo kanker gevallen die daar het gevolg van zijn.
Kijk naar Kate Middleton, die het beste voedsel en de beste levensomstandigheden ter wereld tot haar beschikking heeft, en dan door het vaccin compleet gesloopt is.
quote:Een rijke Franse zakenman sloot een levensverzekering af, nam het coronavaccin en stierf. De levensverzekeraar keerde niet uit omdat het vaccin een medisch experiment is en sterfte als gevolg van een medisch experiment niet wordt gedekt.
Dat is nog niet alles. Zelfs de rechter zei dat de bijwerkingen van de vaccins bekend zijn, dat de man in kwestie moet hebben geweten dat ze bijwerkingen hebben en er zelf voor heeft gekozen om het vaccin te halen.
Omdat hij er bewust voor heeft gekozen, werd in dit geval gesproken van zelfmoord.
Gelukkig wordt dat hier gecompenseerd door te stellen dat gevaccineerden Turbo kanker krijgenquote:Op zondag 9 juni 2024 21:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee niet gezien, don't shoot the messenger. Vraag het aan Elon Musk die het post, of hij de film heeft gezien.
Ik post alleen maar dat Elon ham gaat tegen Fauci. Ik ga niet ham tegen Fauci.
[..]
Uhm.. nouja roep maar hoeveel hij moet betalen. Trump heeft afgelopen week alleen al 400 miljoen gekregen aan donaties.
Trump kon niet weten dat de farmaceutische industrie mensen met troep injecteerden. De President heeft ook adviseurs. Wat Trump niet deed was zoals Biden roepen dat de ongevaccineerden allemaal dood zouden gaan in een hele donkere winter.
Tja, niet te volgen hoe jouw gedachten in elkaar steken.quote:[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dark Winter meme's
[ afbeelding ]
Biden heeft op deze manier miljoenen "andersdenkenden" uit de regering/defensie/banen proberen te trappen en alleen overal ja knikkers te hebben die obeyen naar de overlord Biden.
Nu heeft USA een WOKE army zonder echte patriots en alphamannen. Al die gevaccineerde cucks werden gepushed door Biden om te vaccineren anders raakte ze hen baan kwijt.
"Only 43 of the more than 8,000 US service members who were discharged from the military for refusing to be vaccinated against Covid-19 have sought to rejoin eight months after the vaccine mandate was officially repealed, according to data provided by the military branches. "
Ze hebben nu een leger vol met soyboys en non-binaire dingen. Biden's droom. Allemaal NPC's die luisteren.
Want iedereen die niet gevaccineerd wil worden is een potentiele MAGA.
<weg>quote:
Betichten: iemand op valse gronden ergens van beschuldigen....quote:Op zondag 9 juni 2024 22:29 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nou.. ik werd laatst beticht van dat ik homo ben hier op Trump. epicbeardman in NWS / Biden: 'Een veroordeelde misdadiger ambieert het ambt van president.' daar kwam de echte aap uit de mouw van "links" frustratie.
Hierboven geen haat gezet over homo's. Dat insinueer jij. Plaatjes van pridemonth posten is tegenwoordig homo-haat?
Verder klopt het exact wat ik zeg.
De vaccinatie verplichting inclusief QR zorgde er voor dat velen niet meer hen baan konden behouden, en dit was ook het doel vanuit Biden's dictatuur.
Hij wist namelijk dat iedereen die niet gevaccineerd was een MAGA eXTrEMiSt was toch? als je dat niet kan begrijpen, dan kan je wellicht niet het grotere plaatje zien.
Stel je voor dat Trump toch weer President was geworden, en omdat Trump de "pusher" was achter de vaccinatie hadden alle Trump haters geen vaccinatie genomen. Omdat ze Trump niet vertrouwen. Hij had dan een vaccinatie verplichting kunnen doen als hij echt een dictator was zoals Biden, zodoende alle Trump haters uit de functies/banen te krijgen.
Zo moeilijk is het allemaal niet Wantie.
Net zo simpel als 1+1=2.
Stel je voor als Trump de vaccinaties naar hem had vernoemd over de hele wereld. Dan had geen enkele Trump hater hem genomen.PfizerTrumpMAGAvaccinbooster kwam er dan in vele lichaampjes niet in.
Volgens mij alleen in de gezondheidszorg.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:29 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
De vaccinatie verplichting inclusief QR zorgde er voor dat velen niet meer hen baan konden behouden,
Dat is wat jij ervan maakt.quote:en dit was ook het doel vanuit Biden's dictatuur.
Je bedoelt een Trump aanhanger?quote:Hij wist namelijk dat iedereen die niet gevaccineerd was een MAGA eXTrEMiSt was toch?
Beide presidenten waren de 'pusher' van het vaccin.quote:als je dat niet kan begrijpen, dan kan je wellicht niet het grotere plaatje zien.
Stel je voor dat Trump toch weer President was geworden, en omdat Trump de "pusher" was achter de vaccinatie hadden alle Trump haters geen vaccinatie genomen.
Want al die ongevaccineerden zijn nog steeds werkloos?quote:Omdat ze Trump niet vertrouwen. Hij had dan een vaccinatie verplichting kunnen doen als hij echt een dictator was zoals Biden, zodoende alle Trump haters uit de functies/banen te krijgen.
Ja, te simplistisch.quote:Zo moeilijk is het allemaal niet Wantie.
Net zo simpel als 1+1=2.
Was iedereen aan de Moderna gegaan, of een ander merk.quote:Stel je voor als Trump de vaccinaties naar hem had vernoemd over de hele wereld. Dan had geen enkele Trump hater hem genomen.PfizerTrumpMAGAvaccinbooster kwam er dan in vele lichaampjes niet in.
Echt gewoon 1 post erboven geeft aan dat er meer dan 8000 patriots zijn ontslagen uit het Amerikaanse leger en er maar 43 van terug zijn gekomen.quote:Op maandag 10 juni 2024 08:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Volgens mij alleen in de gezondheidszorg.
Dit goldt niet voor elke baan in de VS.
Het was 1 grote push om andersdenkenden uit functies te krijgen en overal NPC's te hebben die braaf luisteren naar Biden/dems.quote:
Thousands of federal intelligence officers refusing to get vaccine at risk of dismissalquote:CIA Director William Burns disclosed publicly last week that 97% of the agency’s officers have been vaccinated. The National Reconnaissance Office, which operates U.S. spy satellites, has more than 90% of its workforce vaccinated.
Readiness? wat hij eigenlijk bedoeld is "obeyen" aan de overlord Biden. Ja knikkers, mensen die geen eigen mening hebben of gevoelig zijn voor group/peer-pressure.quote:House Intelligence Committee Democrats say they’re confident that the vaccination mandate will not cause a problem for the intelligence community. Rep. Jason Crow, a Colorado Democrat, said the agencies were doing “quite well” and that getting vaccinated was a sign of an employee’s readiness.
National security? hiermee wordt ook eigenlijk bedoeld met "maga extremists" want die horen niet in Biden's instanties zoals FBI/CIA/USArmy.quote:“Getting control over this pandemic in the United States requires getting to a much higher level of vaccine coverage,” Morrison said. “It’s a matter of national security.”
Trump jaagt er een vaccin doorheen dat Turbo kanker veroorzaakt, om te voorkomen dat Biden met de eer strijkt...quote:Op maandag 10 juni 2024 12:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Echt gewoon 1 post erboven geeft aan dat er meer dan 8000 patriots zijn ontslagen uit het Amerikaanse leger en er maar 43 van terug zijn gekomen.
Alle overheid functies hadden een vaccinatie bewijs nodig en als je niet liet vaccineren werd je ontslagen.
Alle piloten/mensen in de luchtvaart industrie hetzelfde.
Alle zorgmensen zoals jij al zegt.
Alle politieagenten.
Zelfs vrachtwagenchauffeurs konden niet zonder een vaccinatiebewijs ergens komen.
[..]
Het was 1 grote push om andersdenkenden uit functies te krijgen en overal NPC's te hebben die braaf luisteren naar Biden/dems.
Je argumenten worden steeds minder effectief helaas, kan er bijna niet meer serieus op reageren.
Telkens moet ik mijzelf herhalen. Trump deed een 4D chess move omdat hij wist dat als "hij" het vaccin niet had aangeboden dat "Biden" met de "eer" er vandoor zou gaan. Ook Trump had gewoon zijn adviseurs op verschillende posities die hem dit natuurlijk als tip meegaven.
Dan was Biden diegene geweest die Amerika had "gered" van een griepje.
Ook dit is 1+1=2.
Er zijn ook vast tal van pro-Trumpers die vaccinaties onder dwang van Biden's dictatoriale regiem hebben genomen, want ja je moest wel.
Miljoenen Moslims die geen vaccinatie wilden sloot Biden uit van de samenleving, maakte het de moslims onmogelijk om te werken. Vanuit geloof willen deze geen vaccinaties.
Zelfs topsporters werden verplicht vanuit hen clubs om het te nemen, mensen werden aangevallen en zelfs verbannen (top tennisser die niet wilde laten vaccineren)
Het punt dat je al dagen lang probeert te maken raakt kant noch wal.
Of deze arme vrouwquote:To the best of our knowledge, this is the first report of B-cell lymphoma after mRNA COVID-19 vaccination, while three cases of T-cell lymphomas after mRNA COVID-19 vaccinations have been reported (3–5). Two of these three cases were of recurrence or progression of a CD30-positive T-cell lymphoma induced by mRNA COVID-19 vaccinations (3, 4), and one was of the spontaneous regression of a CD30-positive T-cell lymphoma (5). Although the precise mechanisms for T-cell lymphomas induced by the mRNA COVID-19 vaccines are still unknown, mRNA COVID-19 vaccines may have the capability to overstimulate the immune system as well as trigger autoimmune responses.
Die foto's..quote:In October 2021, a 58-year-old female patient was referred to the Department of Oral and Maxillofacial Surgery of the "Carol Davila" Central University Emergency Military Hospital, with complaints of a painful round mass in the upper left cervical area. Clinical examination revealed a tumor mass at the angle of the left parotid gland, firm and painful on palpation, fixed on the underlying tissue, with a diameter of approximately 4 cm (Figure 1A). The patient was recently vaccinated for protection against COVID-19 infection, with a two-regimen mRNA vaccine (Pfizer-BioNTech)--the first dose on 22 May 2021 and the second dose on 12 June 2021. The patient reported that one week after the second dose inoculation, she noticed the sudden development of this painful cervical mass, which was small at the beginning and was associated with a flu-like syndrome: sore throat, odynophagia, headache, and rhinorrhea. The patient took over-the-counter anti-inflammatory drugs, with complete resolution of the flu-like symptoms within a week, except for the cervical mass, which continued to grow slowly.
Nou, wat we in de discussie vooral zien zijn onderzoeken waarbij naar een gewenste conclusie wordt toe gewerkt.quote:Op maandag 10 juni 2024 16:08 schreef epicbeardman het volgende:
Mag een onderzoeker trouwens nog wel onderzoek doen naar eventuele bijwerkingen van een het vaccin? of is hij dan gelijk een wappie. Alt-right en moet hij zijn universitaire papiertjes inleveren. Valt wel op dat er weinig onderzoeken meer worden gedaan. Waarschijnlijk om de bovengenoemde reden.
Het liefste zien de pro-vaxxers geen bewijs voor enige bijwerkingen.
Stockholm syndrome much.
quote:Op maandag 10 juni 2024 15:06 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk 1 post hierboven verteld waarom ik ze in spoiler zette. (Lees je wel?)
Je snapt niet dat JIJ juist de homohaat propageert door te insinueren dat ik deze plaatjes om een reden post? Ik postte de fotos om mijn post daarboven bij te staan dat het Amerikaanse leger nu een fully vaxxed WOKE leger is. Dit heeft niets maar dan ook niets met "haat" te maken. Jij wilt dat ik dit haat zodat jij mij "hebt". Dat jij er zo over valt en al in verschillende topics mij blijft achtervolgen zegt genoeg.
Jij bent de enige hier die over haat begint als iemand mooie foto's stuurt van het nieuwe vaxxed woke leger onder Biden. Waarom probeer je mij dit in de schoenen te schuiven? wat is je doel? likes? je vriendjes laten je de laatste tijd aardig in de steek. Misschien omdat ze doorhebben dat ik op alle fronten gelijk heb.
Dit zal wel weer worden beschouwd als een persoonlijke aanval, maar wat wil je als jij continue op de man afgaat. Je bent totaal niet inhoudelijk bezig, maar de reacties komen uit een soort van persoonlijke vete omdat je niet concreet tegen mij kan winnen.
Het turbo-kanker dingetje ben je nu al weer 5/10 dagen aan het herhalen, valt je dat zelf niet meer op? Zit dat zo hoog? slaap je er nog wel van? Maak mij oprecht een beetje zorgen om je gemoedstoestand.
Dat dus...quote:mooie foto's stuurt van het nieuwe vaxxed woke leger
Achter een spoiler omdat ik net een A4'tje had getypt, heb dit nu al 3x uitgelegd. Dit is geen "plaats foto's" topic dus daarom in spoiler. Het was een aanvulling op het A4'tje. Ik wilde niet dat mijn A4'tje in het niets viel bij deze 3 plaatjes. Je kan er over door blijven gaan maar je zoekt iets wat er niet is.quote:Op maandag 10 juni 2024 16:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
[..]
Dat dus...
En je zet dat achter een spoiler.
Tja, je koppelt zelf de gezondheidssituatie van Kate aan het mRNA vaccin, terwijl dat nergens uit blijkt, en bovendien in het VK een DNA vaccin van een andere fabrikant werd gegeven.quote:Op maandag 10 juni 2024 16:25 schreef epicbeardman het volgende:
Ik zal geen turbo-kanker meer benoemen, want dat is natuurlijk een leuke trigger en sensatie-like. En natuurlijk heeft geen enkele farmaceut er iets aan als het tal van schadeclaims zal opleveren tot zelfs eventueel faillissement. Dus er zat echt geen verkeerde gedachte achter het vaccin.
Heb ook helemaal niets tegen het vaccin en iedereen die het wil nemen mag het van mij nemen, ik vind alleen de manier op hoe het allemaal verplicht werd en de drogredenen compleet gestoord.
De push en ook de ontslaggolven die hierbij kwamen kijken was voor mij een reden dat het allang niet meer over het virus zelf ging of onze gezondheid.
Het was voor mij echt duidelijk een manier om in verschillende landen/lagen van top banen en werkers ontslagen werden omdat ze dus niet "ja baas" zeiden.
Als deze verplichtingen er nooit waren geweest, dan was niemand over de vaccinatie gevallen, maar dan ook echt niemand. De hele aversie tegen het covid vaccin was dat ze ons iets wilde opleggen, verplichten.
Het was een test, hoe ver kunnen we gaan, hoeveel mensen in de wereld luistert nog naar de elite. En natuurlijk zoals ik hierboven heb beschreven een hele goede manier om "The Purge" legaal uit te voeren.
En kom niet met van ja pandemie, wisten niet wat we moesten doen,dit dat, de mortality rate is altijd laag gebleven. Een gezond iemand gaat niet dood aan een griepvirus. Zieke mensen,obesitas/zwak immuunsysteem, die gingen allemaal dood ja.
Ze hebben van het virus een wapen gemaakt, een politiek wapen en het heeft gewerkt. Want in jullie ogen is elke "rechtsdenkende" een "wappie". Toch?
[..]
Achter een spoiler omdat ik net een A4'tje had getypt, heb dit nu al 3x uitgelegd. Dit is geen "plaats foto's" topic dus daarom in spoiler. Het was een aanvulling op het A4'tje. Ik wilde niet dat mijn A4'tje in het niets viel bij deze 3 plaatjes. Je kan er over door blijven gaan maar je zoekt iets wat er niet is.
Grote kans dat Kate Pfizer of Moderna heeft gehad, dat was de eerste vaccin die uitgerold werd daar namelijk. Beide mRNA.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, je koppelt zelf de gezondheidssituatie van Kate aan het mRNA vaccin, terwijl dat nergens uit blijkt, en bovendien in het VK een DNA vaccin van een andere fabrikant werd gegeven.
Verder praat je Trump goed toen die aandrong om BioNTech te kopen, en suggereer je dat hij dat deed omdat anders Biden daarvoor net de eer zou opstrijken.
Vervolgens suggereer je dat iedereen die geen vaccin wil rechts is en kennelijk in die reden uit het openbare leven moet verdwijnen.
Alsof het Biden iets uitmaakt of een soldaat rechts of links is
En het plaatsen van Pride fotos om je argumenten kracht bij te zetten blijf ik mijn bedenkingen bij houden.
Alsof er tijdens Trump geen aandacht werd besteed aan de Pride month.
https://www.tad.usace.arm(...)-during-pride-month/
Ze hebben het op 20 mei 2021 genomen, kijk maar eens welke approved zijn op wiki in UK. Deze 3 bovengenoemde.quote:It is not known which vaccine the duke was given, or if the Duchess of Cambridge, 39, has received her first dose yet.
Most adults under the age of 40 in the UK are being given an alternative to the Oxford-AstraZeneca vaccine due to a link with rare blood clots.
"Wat heeft Biden er aan of er linkse mensen of rechtse mensen op top posities zitten binnen FBI/CIA/Gerechtshof/SupremeCourt"quote:Op maandag 10 juni 2024 17:18 schreef Wantie het volgende:
Alsof het Biden iets uitmaakt of een soldaat rechts of links is
Wat heeft Biden er aan of er linkse mensen of rechtse mensen op top posities zitten binnen FBI/CIA/Gerechtshof/SupremeCourtquote:Op maandag 10 juni 2024 18:01 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Grote kans dat Kate Pfizer of Moderna heeft gehad, dat was de eerste vaccin die uitgerold werd daar namelijk. Beide mRNA.
[..]
Ze hebben het op 20 mei 2021 genomen, kijk maar eens welke approved zijn op wiki in UK. Deze 3 bovengenoemde.
Dus onjuist wat je zegt met DNA van een andere fabrikant.. je begint nu echt maar dingen te roepen. Wel eerst eigen onderzoek doen.
De rest zijn allemaal observaties tja, wat moet ik daar nu op zeggen. Als je zo wilt discussiëren ben je bij voorbaat af.
[..]
"Wat heeft Biden er aan of er linkse mensen of rechtse mensen op top posities zitten binnen FBI/CIA/Gerechtshof/SupremeCourt"
Als ik dat moet uitleggen dan kunnen wij hier nog jaren praten. Maar laat ik happen.
Even een heel slecht voorbeeld om het voor jou uit te leggen.
Trump was President gebleven, had geen vaccinatie maar Ivermectine passport opgestart met QR code, terwijl de democraten schreeuwden om vaccinaties.
Trump was alleen al die klagende democraten bij de CIA/FBI/USArmy/IRS/ zat. Hij kwam dan met een slim plannetje.
Ivermectine passports. Als je geen ivermectine dosis om de zo veel maanden neemt ben je werk kwijt, je huis kwijt, je gezin kwijt en je wordt buitengesloten van de samenleving.
Alle Trump haters zouden niet vertouwen in zeh horse dewormeren zeker niet innemen. En dus alles kwijtraken (als ze dat al zouden hebben,hihi)
Dan zou Trump een dictator zijn geweest in de ogen van lefties.
quote:Op maandag 10 juni 2024 14:49 schreef epicbeardman het volgende:
We zitten toch in BNW, je zou bijna kunnen stellen dat de anti-Trump elite, corona heeft ontwikkeld en released voor de elections, juist om bovenstaande redenen. Ten eerste konden ze gebruik maken van mail-in-voting. Daarnaast konden ze de rally's van Trump proberen klein te houden.
Ook konden ze een excuus geven waarom Biden maar 30 man maximaal op zijn rally's had. Want corona.
En daarna konden ze alle andersdenkenden uit de hoge posities trappen om zodoende totaalmacht te creëren met rechters e.d.
Ze hebben de CIA/FBI zo ook volledig anti-Trump kunnen maken waardoor ze alle democraten een handje boven het hoofd houden en alleen maar achter Trump aangaan.
Wooshhhhhhhh.
Verder reageer ik niet meer op je grijze plaat, je valt elke post in herhaling.
Nu ben je gewoon aan het trollen.quote:Op maandag 10 juni 2024 18:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat heeft Biden er aan of er linkse mensen of rechtse mensen op top posities zitten binnen FBI/CIA/Gerechtshof/SupremeCourt
Jij wilt beweren dat die zijn ontslagen omdat ze het vaccin hebben geweigerd?
En wat Kate betreft, je eigen citaat zegt dat onbekend is welke ze heeft gehad.
Je post wat zonder het filmpje zelf te kijken, heb je gehoord wat Trump zei? vast niet anders had je hem niet gepost.quote:
Als je de link niet kan leggen dat Pfizer of Moderna is geweest, omdat Astra bloodclots opleverde (wat er ook staat)quote:Op maandag 10 juni 2024 18:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon aan het trollen.
Als je de link niet kan leggen dat Pfizer of Moderna is geweest, omdat Astra bloodclots opleverde (wat er ook staat) moet het 1 van de 2 mRNA zijn geweest. Want meer vaccins waren op 20-05-2021 nog niet approved laat staan uitgerold in de UK.
Volgens mij weet jij echt niet dat 1+1=2 is.
Daarnaast, heb ik hierboven al meerdere malen aangegeven en met MSM nieuws dat high ranking officials banen zijn kwijt geraakt omdat ze zich inderdaad niet wilde vaccineren.
Dictator Biden tactieken, duizenden moslims maakte hij werkloos.
Wederom onjuist.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als je de link niet kan leggen dat Pfizer of Moderna is geweest, omdat Astra bloodclots opleverde (wat er ook staat)
Dat werd pas later bekend.
En zij was een van de eerste.
Hier zelfs PAUSED, dus no way dat kate die heeft gehad.quote:By mid March, 2021, vaccination against COVID-19 using the ChAdOx1 nCoV-19 (AZD1222) vaccine from Oxford-AstraZeneca1 was paused in a number of European countries due to reports of thromboembolic events in vaccinated individuals
En die is.. van 20 mei 2021quote:Most adults under the age of 40 in the UK are being given an alternative to the Oxford-AstraZeneca vaccine due to a link with rare blood clots.
Moest Ik scoren dan? Wist niet dat we een wedstrijdje hielden. Geef alleen aan dat Trump toen niet negatief tegenover vaccinatie stond.quote:Op maandag 10 juni 2024 18:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je post wat zonder het filmpje zelf te kijken, heb je gehoord wat Trump zei? vast niet anders had je hem niet gepost.
"It works incredible well, i would recommend it to people that don't want to get it, but then again we have our freedoms and we live that by that"
En daar ging dictator Biden dus wel heel ver door die knotsgekke restricties en The Purge. Je kon zelfs niet meer vliegen zonder vaccinatie. Dictoriale gekkenhuis onder Biden.
Zo makkelijk scoor je niet tegen mij hoor Jippe
Moest Ik scoren dan? Wist niet dat we een wedstrijdje hielden. Geef alleen aan dat Trump toen niet negatief tegenover vaccinatie stond.quote:Op maandag 10 juni 2024 18:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je post wat zonder het filmpje zelf te kijken, heb je gehoord wat Trump zei? vast niet anders had je hem niet gepost.
"It works incredible well, i would recommend it to people that don't want to get it, but then again we have our freedoms and we live that by that"
En daar ging dictator Biden dus wel heel ver door die knotsgekke restricties en The Purge. Je kon zelfs niet meer vliegen zonder vaccinatie. Dictoriale gekkenhuis onder Biden.
Zo makkelijk scoor je niet tegen mij hoor Jippe
Astrazeneca heeft zich inmiddels van de Europese markt laten halen, dat lijkt mij genoeg te zeggen. En nogmaals ik maak me drukker om andere zaken dan iets wat achter mij ligt en ik niets meer aan kan veranderen.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wederom onjuist.
Maart 2021:
Thromboembolism and the Oxford–AstraZeneca COVID-19 vaccine: side-effect or coincidence?
[..]
Hier zelfs PAUSED, dus no way dat kate die heeft gehad.
2 Maanden voor dat Kate en Will de mRNA shots namen. Kate nam hem 29mei 2021.
Bewijs jij eens anders dat ze geen Pfizer of Moderna hebben gehad.![]()
Het staat zelfs in het artikel waar de quote vandaan komt.
Prince William receives first Covid vaccine dose
[..]
En die is.. van 20 mei 2021![]()
![]()
god wat ben ik goddelijk bezig weer.
Daarnaast was ze helemaal niet 1 van de eerste, de eerste was 8 december 2020 in UK met Pfizer.
In de zorg was er ook een vaccinatie plicht.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Moest Ik scoren dan? Wist niet dat we een wedstrijdje hielden. Geef alleen aan dat Trump toen niet negatief tegenover vaccinatie stond.
In Nederland was er ook niets verplicht.
Omdat je schreefquote:Op maandag 10 juni 2024 19:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
In de zorg was er ook een vaccinatie plicht.
Ook in het Nederlandse leger moest je gevaccineerd worden anders kreeg je ontslag.
Daarnaast semi-verplichtingen voor b.v. sporten/vakanties/bioscoop/horeca/festivals. Die nergens op sloegen want ook gevaccineerden konden corona bij zich dragen.
Maar waarom quote je mij dan met dat filmpje? Ik zelf heb hierboven aangegeven dat ik zelf ook geen problemen heb met vaccins. Maar wel met de dictatoriale trekjes vanuit Biden/EU/WHO. Het geforceerde.
Op zich snap ik die vaccinatie plicht wel in bepaalde sectoren. Moest zelf 4 X geopereerd worden in 2022, en heb bewust drukke plaatsen gemeden, mijn niet gevaccineerde buren ontlopen en langer met een mondkapje gelopen dan verplicht omdat ik geen uitgestelde operatie wilde doordat ik corona zou hebben.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ook in het Nederlandse leger moest je gevaccineerd worden anders kreeg je ontslag.
Daarnaast semi-verplichtingen voor b.v. sporten/vakanties/bioscoop/horeca/festivals. Die nergens op sloegen want ook gevaccineerden konden corona bij zich dragen.
Maar waarom quote je mij dan met dat filmpje? Ik zelf heb hierboven aangegeven dat ik zelf ook geen problemen heb met vaccins. Maar wel met de dictatoriale trekjes vanuit Biden/EU/WHO. Het geforceerde.
Ah ok, dankje.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Omdat je schreef
We zitten toch in BNW, je zou bijna kunnen stellen dat de anti-Trump elite, corona heeft ontwikkeld en released voor de elections, juist om bovenstaande redenen. Ten eerste konden ze gebruik maken van mail-in-voting. Daarnaast konden ze de rally's van Trump proberen klein te houden.
Ook konden ze een excuus geven waarom Biden maar 30 man maximaal op zijn rally's had. Want corona.
Ja en die beweegreden snap ik ook erg goed, ik droeg zelf ook gewoon mijn mondkapje hoor om anderen te beschermen. Het is alleen dat de regeringen e.d in alles doordraafden, ook gevaccineerden konden gewoon corona krijgen en het ergste is natuurlijk, symptoomloos zonder dat ze het zelf doorhadden.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
Op zich snap ik die vaccinatie plicht wel in bepaalde sectoren. Moest zelf 4 X geopereerd worden in 2022, en heb bewust drukke plaatsen gemeden, mijn niet gevaccineerde buren ontlopen en langer met een mondkapje gelopen dan verplicht omdat ik geen uitgestelde operatie wilde doordat ik corona zou hebben.
Met andere woorden, ze was niet een van de eersten.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wederom onjuist.
Maart 2021:
Thromboembolism and the Oxford–AstraZeneca COVID-19 vaccine: side-effect or coincidence?
[..]
[..]
![]()
Daarnaast was ze helemaal niet 1 van de eerste, de eerste was 8 december 2020 in UK met Pfizer. De oudjes hadden voorrang remember.
Omdat je schreefquote:Op maandag 10 juni 2024 19:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Denk het niet want in het ziekenhuis (AvL) werd een strikt mondkapjes beleid gevolgd, zodra ik het ziekenhuis inliep moest hij op. In mijn kamer mocht hij even af maar bleef de verpleging op 2 meter afstand om vragenlijst in te vullen. Daarna moest hij weer op tot in de operatie kamer. Werd wel wakker zonder masker in de uitslaapkamer, maar moest er weer een op toen ik naar mijn kamer werd gereden. Dat was dan zo bij de eerste twee operaties. In september en december was dat minder streng. Er werd overigens voor de opnames ook gevraagd of ik ergens met vee in aanraking was geweest of in een stal was geweest.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:35 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja en die beweegreden snap ik ook erg goed, ik droeg zelf ook gewoon mijn mondkapje hoor om anderen te beschermen. Het is alleen dat de regeringen e.d in alles doordraafden, ook gevaccineerden konden gewoon corona krijgen en het ergste is natuurlijk, symptoomloos zonder dat ze het zelf doorhadden.
Iemand die gevaccineerd was voelde zich helemaal heilig en testen zich sporadisch en alleen bij klachten, terwijl ik als ongevaccineerde voor vakanties moest testen en ik met ongeteste gevaccineerden in een vliegtuig zat. (vond ik niet erg trouwens, ben niet zo bang aangelegd, goede bmi en gezond/jong)
Ook jij had gewoon door een dubbel gevaccineerde zorgmedewerker het virus kunnen oplopen.
Zelfs eerder dan van een ongevaccineerde die zich elke ochtend liet testen.
Ben jij eigenlijk gevaccineerd?quote:Op maandag 10 juni 2024 20:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Met andere woorden, ze was niet een van de eersten.
Eerder beweerde je nog dat AstraZeneca nog niet beschikbaar was toen ze gevaccineerd werd, en nu beweer ja dat AstraZeneca wèl beschikbaar was, maar op pauze stond
was paused in a number of European countriesquote:Op maandag 10 juni 2024 19:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wederom onjuist.
Maart 2021:
[..]
[..]
![]()
Daarnaast was ze helemaal niet 1 van de eerste, de eerste was 8 december 2020 in UK met Pfizer. De oudjes hadden voorrang remember.
Schatje, je draaft door. Neem een diepe adem, mediteer eventjes. Als ik al jouw foute statements moet gaan opsommen hier dan kan lang doorgaan. Je haalt alles door elkaar en weet zelf niet eens meer wat je gezegd hebt.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
was paused in a number of European countries
Ook in Engeland?
Dat neem jij aan.
Maar dat staat er niet.
Hier zat nog een stuk oude quote in waar ik al op heb gereageerd, maakt het beetje verwarrend. Heb dit eruit gehaald.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:56 schreef Jippie het volgende:
Denk het niet want in het ziekenhuis (AvL) werd een strikt mondkapjes beleid gevolgd, zodra ik het ziekenhuis inliep moest hij op. In mijn kamer mocht hij even af maar bleef de verpleging op 2 meter afstand om vragenlijst in te vullen. Daarna moest hij weer op tot in de operatie kamer. Werd wel wakker zonder masker in de uitslaapkamer, maar moest er weer een op toen ik naar mijn kamer werd gereden. Dat was dan zo bij de eerste twee operaties. In september en december was dat minder streng. Er werd overigens voor de opnames ook gevraagd of ik ergens met vee in aanraking was geweest of in een stal was geweest.
Ja, dan heb je geen antwoord.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:08 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Schatje, je draaft door. Neem een diepe adem, mediteer eventjes. Als ik al jouw foute statements moet gaan opsommen hier dan kan lang doorgaan. Je haalt alles door elkaar en weet zelf niet eens meer wat je gezegd hebt.
Als er maar 2 beschikbaar waren destijds, hoe moeilijk is het. Zoek het anders even zelf op als je het zo graag wil weten, ik ben je google niet. Ik wacht nog steeds op het bewijs dat ze niet gevaccineerd zijn met mRNA Pfizer of Moderna, tot die tijd. Toedeloe!quote:Op maandag 10 juni 2024 21:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dan heb je geen antwoord.
Eerst was het Pfizer omdat AstraZeneca nog niet uitgerold was, en nu is het Pfizer omdat AstraZeneca wèl was uitgerold, maar in bepaalde Europese landen op pauze stond.
Ook in Engeland?
Dat staat er niet.
Anyway, he probeert steeds opnieuw naar dezelfde conclusie te werken.
Jaaa, dat is leuk, jij beweert iets, en ik moet tegendeel bewijzen.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als er maar 2 beschikbaar waren destijds, hoe moeilijk is het. Zoek het anders even zelf op als je het zo graag wil weten, ik ben je google niet. Ik wacht nog steeds op het bewijs dat ze niet gevaccineerd zijn met mRNA Pfizer of Moderna, tot die tijd. Toedeloe!
Als je beetje woordenschat hebt is "Paused" toe te voegen op Beschikbaar. Ondanks dat de vaccinatie op pauze was, was hij wel al in grote getale beschikbaar. Hoe is het moeilijk om dit te begrijpen. Je loopt nu echt te mierenneuken no offense.
Dat ontken ik wel, want die sneltesten gaven geen 100% zekerheid. Veel patiënten in het AvL krijgen immuuntherapie dus daar wordt/werd goed rekening mee gehouden.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:12 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hier zat nog een stuk oude quote in waar ik al op heb gereageerd, maakt het beetje verwarrend. Heb dit eruit gehaald.
Als de medewerkers van het ziekenhuis zich allemaal aan het protocol houden qua afstand/hygiene/mondkapjes.
Dan is de ongevaccineerde verzorger/dokter die zich elke ochtend WEL test, veiliger voor jou.
Dan de gevaccineerde verzorger/dokter die zich NIET elke ochtend test? minder veilig voor jou.
Dit kan je gewoonweg niet ontkennen.
Ik ook, en doe het opnieuw zodra er weer een ronde is. Ik respecteer het als mensen zich niet willen vaccineren, maar dan vraag ik mij ook af of ze zo kritisch op alles zijn wat in hun lichaam komt.quote:
Gevaccineerde mensen/buren heb je niet ontlopen?quote:Op maandag 10 juni 2024 20:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
Op zich snap ik die vaccinatie plicht wel in bepaalde sectoren. Moest zelf 4 X geopereerd worden in 2022, en heb bewust drukke plaatsen gemeden, mijn niet gevaccineerde buren ontlopen en langer met een mondkapje gelopen dan verplicht omdat ik geen uitgestelde operatie wilde doordat ik corona zou hebben.
De 'viral load' van een ongevaccineerde zal altijd hoger zijn maar zoals ik al schreef meed ik drukke plaatsen. Mijn buurman komt altijd een praatje maken als ik achter in de tuin ben, heb hem echt ontweken omdat hij en altijd dichtbij komt staan voor een praatje en gaat meestal een uur door met kletsen (waaraan het niet meer te ontsnappen valt). Door hem al bij voorbaat te ontwijken bespaarde ik hem de afwijzing van op afstand blijven en een gesprek afkappen. Mijn andere buren, wel gevaccineerd, hielden uit zichzelf al 2 meter afstand en praatjes van hooguit 3 minuten. Familie en vrienden ook geen problemen.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:44 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Gevaccineerde mensen/buren heb je niet ontlopen?
Aangezien die het net zo goed nog konden doorgeven.
Ik ben op dit forumonderdeel door verschillende Fokkers verguisd voor het feit dat ik me heb laten vaccineren.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik ook, en doe het opnieuw zodra er weer een ronde is. Ik respecteer het als mensen zich niet willen vaccineren, maar dan vraag ik mij ook af of ze zo kritisch op alles zijn wat in hun lichaam komt.
Zie het meer als 'oh de overheid wil het graag, dus doe ik het lekker niet'. Beetje anti-overheidssentiment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |