Iquote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wij geven om de mensheid, ondanks dat velen de vaccinaties hebben genomen onder dwang. Omdat ze toch graag dat concert wilde bezoeken of wat voor absurde restricties er waren opgelegd.
Waar vaccinaties "veilig" zijn volgens Rijksoverheid denken diegene die daadwerkelijk verlamd zijn daar heel anders over. Zijn meerdere verlammingen van Bell tot aan andere gekke kwalen zoals tinnitus,
"Long covid" is ook een vaccinatie schade dingetje in mijn optiek.
Want geen enkele ongevaccineerde heeft "long covid" maar diegene die helemaal plat zijn geprikt zitten nu thuis zonder energie en zijn wajongers geworden.
[..]
Stop eens met deze persoonlijke aanvallen. Puur zwaktebod om op de persoon te gaan als je geen argumenten meer kan aanvoeren in een discussie.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat een dooddoener deze reactie, hoezo haal je ivermectine er bij? dat is geen vaccine. Redt miljoenen afrikanen elk jaar.
Ben jij trouwens de "defender" of de farmaceutische industrie? krijg je betaald? hoe moet ik dat zien? wat is je motivatie om te strijden in je vrije tijd voor de farmaceutische industrie. Of doe je dit uit een plicht om geliked te worden als non-wappie.
Oprecht geïnteresseerd waarom. Is het een stockholm syndroom dingetje? omdat je toegegeven hebt aan de farmaceutische lords met paar prikkies, dat je ook maar gelijk alles van ze moet goedkeuren en verdedigen?
Stop eens met deze persoonlijke aanvallen. Puur zwaktebod om op de persoon te gaan als je geen argumenten meer kan aanvoeren in een discussie.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat een dooddoener deze reactie, hoezo haal je ivermectine er bij? dat is geen vaccine. Redt miljoenen afrikanen elk jaar.
Ben jij trouwens de "defender" of de farmaceutische industrie? krijg je betaald? hoe moet ik dat zien? wat is je motivatie om te strijden in je vrije tijd voor de farmaceutische industrie. Of doe je dit uit een plicht om geliked te worden als non-wappie.
Oprecht geïnteresseerd waarom. Is het een stockholm syndroom dingetje? omdat je toegegeven hebt aan de farmaceutische lords met paar prikkies, dat je ook maar gelijk alles van ze moet goedkeuren en verdedigen?
Ze waren eerder naïef te noemen, Sars 1 bleef in China, Sars 2 bleek zich sneller te verspreiden.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:43 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Misschien zijn het dan geen fouten maar een bewust beleid
Het zou mooi zijn, al je eens een study zou kunnen aanleveren die laat zien, dat vaccins "turbo-kanker" veroorzaken, of wat nu eigenlijk "turbo-kanker" is?quote:
Tja jij mag het naïef vinden maar als je zelf al zegt dat ze de volgende keer weer fouten maken dan zijn ze of incompetent of het is bewust beleid.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
Stop eens met deze persoonlijke aanvallen. Puur zwaktebod om op de persoon te gaan als je geen argumenten meer kan aanvoeren in een discussie.
[..]
Ze waren eerder naïef te noemen, Sars 1 bleef in China, Sars 2 bleek zich sneller te verspreiden.
Klopt, deze keer was het alleen een genuanceerde aanval. Ik mag toch wel oprecht geïnteresseerd zijn wat de beweegredenen zijn, echter snap ik dat het dom is om aan een gevaccineerde te vragen waarom ze toch achter de farmaceutische industrie staan.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
Stop eens met deze persoonlijke aanvallen. Puur zwaktebod om op de persoon te gaan als je geen argumenten meer kan aanvoeren in een discussie.
[..]
Ze waren eerder naïef te noemen, Sars 1 bleef in China, Sars 2 bleek zich sneller te verspreiden.
We zitten hier in Nederland, waarom the USA erbij halen?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Klopt, deze keer was het alleen een genuanceerde aanval. Ik mag toch wel oprecht geïnteresseerd zijn wat de beweegredenen zijn, echter snap ik dat het dom is om aan een gevaccineerde te vragen waarom ze toch achter de farmaceutische industrie staan.
Als ze dat niet hadden gestaan hadden ze zichzelf ook niet laten vaccineren.
Dus 1+1=2 had ik kunnen bedenken. Mijn excuus.
Maar om Ivermectine in eens hierbij te halen slaat ook nergens op. Daar hadden wij het helemaal niet over in dit topic. Het gaat om vaccins.
Mensen vergeten ook dat de definitie van vaccinatie door USA is veranderd, net zoals de definitie van recessie hebben veranderd. Tot aan corona stond er hele andere informatie online over wat een vaccinatie daadwerkelijk doet/betekend.
One was labeled “pre-2015” and described vaccination as: “Injection of a killed or weakened infectious organism in order to prevent disease.”
Another was dated 2015-2021 and said: “The act of introducing a vaccine into the body to produce immunity to a specific disease.”
The third was from September 2021, calling vaccination: “The act of introducing a vaccine into the body to produce protection from a specific disease.”
Ik hou het op incompetentie, hun eigen maatregelen niet snappen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:08 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Tja jij mag het naïef vinden maar als je zelf al zegt dat ze de volgende keer weer fouten maken dan zijn ze of incompetent of het is bewust beleid.
Gezien het feit dat ze zich zelf niet aan de maatregelen hielden, dat ze leugen aan het verspreiden waren en cijfers aan het manipuleren waren ga ik uit van bewust beleid.
Omdat wij alles kopieren wat Amerika doet. Wij zitten als EU totaal onder de plak van Amerika. Alle grote social media bijvoorbeeld komt uit USA. Alle censuur komt vanuit USA.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
We zitten hier in Nederland, waarom the USA erbij halen?
Onzin, is de definitie van vaccin ook in de EU veranderd?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Omdat wij alles kopieren wat Amerika doet. Wij zitten als EU totaal onder de plak van Amerika.
Als je alleen al kijkt hoe druk ze op de wiki pagina bezig zijn geweest. Kan je daarop best JA zeggen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Onzin, is de definitie van vaccin ook in de EU veranderd?
Maar mensen die gevaccineerd waren kregen nog steeds corona.. Dus het was nooit een vaccinatie. Zoals de tweet hierboven ook aangeeft.quote:Het door het vaccin getrainde immuunsysteem, meer speciaal het verworven of specifieke immuunsysteem, dat wordt gevormd door speciale witte bloedcellen (B-geheugencellen en T-geheugencellen), zal de binnengedrongen pathogeen herkennen en uitschakelen.
Je weet dat iedereen de gegevens op Wikipedia kan aanpassen?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als je alleen al kijkt hoe druk ze op de wiki pagina bezig zijn geweest. Kan je daarop best JA zeggen.
https://nl.wikipedia.org/(...)ry&offset=&limit=500
Bij de changes voor RNA vaccin zijn ook hele aparte verwijderingen en changes geweest.
[..]
Maar mensen die gevaccineerd waren kregen nog steeds corona.. Dus het was nooit een vaccinatie. Zoals de tweet hierboven ook aangeeft.
Vroegah, toen werkte de "vaccinaties" anders. Nu zal jij al roepen dat vaccinaties bedoeld zijn om klachten te verminderen, het is een glijdende schaal.
Wat is een vaccinatie volgend jaar? alleen een prikje om ergens aan mee te mogen doen? Waarom wordt er zo gespeeld met de definitie van vaccinatie.
Het RIVM heeft dit jaar weer edits lopen uitvoeren op https://www.rivm.nl/coron(...)d-en-werking-vaccins
Dat doen ze met alles, is een tactiek.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als je alleen al kijkt hoe druk ze op de wiki pagina bezig zijn geweest. Kan je daarop best JA zeggen.
Bij de changes voor RNA vaccin zijn ook hele aparte verwijderingen en changes geweest.
[..]
Wat is een vaccinatie volgend jaar? alleen een prikje om ergens aan mee te mogen doen? Waarom wordt er zo gespeeld met de definitie van vaccinatie.
Ja dat weet ik hoor. Maar ik weet ook dat betweters deze wiki pagina's beheren alsof hen leven er vanaf hangt.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je weet dat iedereen de gegevens op Wikipedia kan aanpassen?
Een vaccinatie is een vaccinatie. Door verschillende virusmutanten was niet elk vaccin even effectief voor iedereen.
Moet je eens kijken wat voor informatie er nu allemaal staat, allemaal afhankelijk van zoals ditjes en datjes. Terwijl dat vroeger niet zo was.quote:Een vaccin is een middel dat bij een persoon (of dier) een immuunrespons opwekt zonder hem ziek te maken.
Lol, daarnaast werden er genoeg mensen goed ziek van de vaccinaties. Hier hele topics vol zelfs langs zien komen.quote:Een vaccin of entstof is geen geneesmiddel, maar een preventief middel tegen ziekte. Na toediening van een vaccin of inenting, zijn mens of dier min of meer langdurig beschermd tegen een infectieziekte door een specifiek schadelijk micro-organisme of pathogeen. Het gaat daarbij hoofdzakelijk om virussen en sommige bacteriën. Een vaccin kan bestaan uit een biologisch (natuurlijk) of genetisch gemanipuleerd antigeen (eiwit), of uit genetische fragmenten (DNA of mRNA), met eventueel daaraan toegevoegd virale vectoren uit de gedode of verzwakte pathogeen.[1] Een toegediend vaccin wekt bij mensen (of dieren) een immuunrespons op zonder hen ziek te maken. De gevaccineerde is door de vaccinatie bestand tegen de gevolgen van een eventuele latere infectie door de betreffende pathogeen. Het door het vaccin getrainde immuunsysteem, meer speciaal het verworven of specifieke immuunsysteem, dat wordt gevormd door speciale witte bloedcellen (B-geheugencellen en T-geheugencellen), zal de binnengedrongen pathogeen herkennen en uitschakelen. Zo wordt een verdere verspreiding van de pathogeen door de lichaamsweefsels (een infectieziekte) van het organisme voorkomen.
Vaak dient een vaccin ter preventie van meerdere infectieziektes tegelijk, en worden combinaties van entstoffen toegepast. Zo kent men voor de mens het DKTP-vaccin dat tegelijkertijd beschermt tegen difterie, kinkhoest, tetanus en poliomyelitis. Dit noemt met een combinatievaccin
Een nieuwe, onbekende pathogeen kan leiden tot een landelijke epidemie, of zelfs een pandemie, omdat er nog geen vaccin beschikbaar is: de populatie is niet ingeënt en heeft geen immuniteit kunnen opbouwen. Een voorbeeld hiervan is de coronapandemie die in 2020 uitbrak. Het ontwikkelen en produceren van vaccins is essentieel voor de volksgezondheid en wordt in veel landen gefinancierd en uitgevoerd via een vaccinatieprogramma door de overheid.
En wat vind je dan van pfizergate als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik hou het op incompetentie, hun eigen maatregelen niet snappen.
Ivermectine helpt volgens antivaxers tegen Covid.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat een dooddoener deze reactie, hoezo haal je ivermectine er bij?
Dat is wat je wordt verteld.quote:dat is geen vaccine. Redt miljoenen afrikanen elk jaar.
Door te wijzen dat Merck geen haar beter is dan Pfizer?quote:Ben jij trouwens de "defender" of de farmaceutische industrie?
Je verzint zelf iets, en dan moet ik zeggen waarom?quote:krijg je betaald? hoe moet ik dat zien? wat is je motivatie om te strijden in je vrije tijd voor de farmaceutische industrie. Of doe je dit uit een plicht om geliked te worden als non-wappie.
Nee, dat ben je niet.quote:Oprecht geïnteresseerd waarom.
Ja, zo werkt jouw brein.quote:Is het een stockholm syndroom dingetje? omdat je toegegeven hebt aan de farmaceutische lords met paar prikkies, dat je ook maar gelijk alles van ze moet goedkeuren en verdedigen?
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja dat weet ik hoor. Maar ik weet ook dat betweters deze wiki pagina's beheren alsof hen leven er vanaf hangt.
Ben je bekend met waybackmachine?
In 2018 stond er nog dit als eerste alinea.
[..]
Moet je eens kijken wat voor informatie er nu allemaal staat, allemaal afhankelijk van zoals ditjes en datjes. Terwijl dat vroeger niet zo was.
Nu is het dit.
[..]
Lol, daarnaast werden er genoeg mensen goed ziek van de vaccinaties. Hier hele topics vol zelfs langs zien komen.
Dat is geen correcte omschrijving van een vaccin.quote:Een vaccin is een middel dat bij een persoon (of dier) een immuunrespons opwekt zonder hem ziek te maken.
Die bedrijven mogen (binnen de grenzen van de wet) bepalen wat op hun sites gebeurt.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Omdat wij alles kopieren wat Amerika doet. Wij zitten als EU totaal onder de plak van Amerika. Alle grote social media bijvoorbeeld komt uit USA. Alle censuur komt vanuit USA.
Alphabet/Meta/Twitter e.d.
Ben jij dan de invloed van de overheid op social media vergeten?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die bedrijven mogen (binnen de grenzen van de wet) bepalen wat op hun sites gebeurt.
Mensen lijken dat te vergeten.
Welke invloed van de overheid, op het gebied van censuur, merk je op dit forum?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 17:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ben jij dan de invloed van de overheid op social media vergeten?
Met social media bedoel ik meta en Twitter e.dquote:Op zaterdag 8 juni 2024 17:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Welke invloed van de overheid, op het gebied van censuur, merk je op dit forum?
Even los van dat het ging om de Amerikaanse censuur die via de grote 3 naar ons sijpelt.
Social media is meer dan dat.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 17:15 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Met social media bedoel ik meta en Twitter e.d
Ja logisch maar ik had het over de invloed van de overheid op social media.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Social media is meer dan dat.
En voor zowel Fok als Twitter geldt dat je niet zomaar alles kunt plaatsen.
quote:Onafhankelijk Tweede Kamerlid Pieter Omtzigt zegt dat de Tweede Kamer jarenlang "om de tuin is geleid" door de regering. Want, zegt hij, de overheid heeft veel meer gedaan om 'desinformatie' te bestrijden op social media dan men bereid was om toe te geven.
Op Twitter linkt Omtzigt naar het verhaal in het NRC Handelsblad dat gisteren veel stof heeft doen opwaaien. Daarin wordt uitgelegd dat er een 'denktank' bestond van ambtenaren en experts die contacten hadden met vertegenwoordigers van sociale media en er samen voor zorgden dat wat zij als 'misinformatie' labelden werd verwijderd, onderdrukt... en dat gebruikers zelfs werden geband.
Maar, zegt Omtzigt, toen hij hierover vragen stelde de afgelopen jaren werd hij steeds met een kluitje het riet ingestuurd. "We zijn aardig om de tuin geleid," aldus Omtzigt.
Hij heb 500 euro voor zn injectie gekregen !quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |