En waaruit blijkt dat zij Pfizer heeft gehad?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:56 schreef -jos- het volgende:
[..]
Is dit soms geen onderzoek?
[..]
Al in 2021 meldde ik in BNW op basis van een studie van Pfizer zelf dat vaccins een oorzaak van oversterfte zouden kunnen zijn:
-jos- in BNW / COVID1984- #177 The show must go on folks!
Gezien mijn eigen onderzoek die ik al meerdere malen geplaatst heb zou het mij niks verbazen:
-jos- in VER / Vaccinatieschadetopic #6 | Zonder leugens
In UK waren er 3 beschikbaar, Pfizer, Moderna en AstraZeneca. Dus iig 2 mRNA. Lijkt mij ook logisch dat het Pfizer is geworden. (Pfizer was de eerste goedgekeurde, kort daarna vond de vaccinatie plaatst, The first COVID-19 vaccine for the UK, developed by Pfizer/BioNTech, has today been given approval for use)quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is nogal respectloos om het leed van een ander te koppelen aan waar je het liefst over speculeert, en dat quasi als feit neerzet.
Dat mRNA 'blijkbaar' sketchy is ..
Tja, dan zit je aardig diep in de rabbit hole en is het geen speculatie meer.
En verder is het de vraag of zij een mRNA vaccin heeft gehad.
Behalve als het gaat om (mogelijk) leed van het niet nemen van een vaccin toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is nogal respectloos om het leed van een ander te koppelen aan waar je het liefst over speculeert
Au.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:25 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Behalve als het gaat om (mogelijk) leed van het niet nemen van een vaccin toch?
Laat maar zien waar Turbo kanker wordt gekoppeld aan niet vaccineren.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:25 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Behalve als het gaat om (mogelijk) leed van het niet nemen van een vaccin toch?
Wantie doet weer net of hij het verkeerd begrijpt.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Laat maar zien waar Turbo kanker wordt gekoppeld aan niet vaccineren.
En jij reageert zonder uitleg.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Wantie doet weer net of hij het verkeerd begrijpt.
Meer info in de link, wilde de post niet te groot maken.quote:Een kraterdiep-shokkende getuigenis van de 83-jarige Dr. Anthony Fauci, die in een senaatsverhoor, ‘leuk’ eventjes onthult dat hij de ‘six foot social distancing rule’ en andere maatregelen om Amerikanen te ‘beschermen’ tegen COVID gewoon heeft verzonnen. Niet zo vreemd dat al 4 jaar lang, medisch-wetenschappelijke onderzoekers GEEN SPOOR VAN BEWIJS kunnen vinden voor deze door Fauci bedachte maatregelen..!! Het zijn de Republikeinen die nu het volledige transcript publiceerden, van hun verhoor van Tony Fauci in januari. Slechts enkele dagen voor zijn langverwachte publieke getuigenis op maandag 3 juni.
Tony Fauci is verworden van de ‘meest gerespecteerde medicus in de VS’ tot één van de meest frauduleuze, onbetrouwbare medische overheidssjoemelaars..! Republikeinse senatoren zijn van plan om deze Tony Fauci verder aan de tand te voelen over zijn beslissingen en handelwijze tijdens de COVID-periode, zoals de COVID-restricties die op zijn commando werden ingesteld. Maatregelen waarvan hij eerder al toegaf, dat ze niet veel deden om ‘de verspreiding van het virus af te remmen’… Zoals de gruwelijk marteling (en dat wás het) van kinderen, door hen verplicht een mondkapje te laten dragen, behoeft geen verdere uitleg.
Noch de leerachterstand en de sociale tegenslagen van kinderen, die heel goed zijn gedocumenteerd. Een onderzoek van het overheidsorgaan, waar ironisch genoeg Dr. Fauci zélf de scepter zwaaide, het National Institute of Health (NIH), noemde de invloed van het gebruik van mondkapjes op de geletterdheid en het leren van leerlingen ‘zeer negatief’. Daarbij -zo bleek uit een andere NIH-onderzoek- waren de gevolgen van de sociale distantie: ‘depressie, gegeneraliseerde angst, acute stress en opdringerige gedachten’..!
Dr. Pinocchio Fauci…
In zijn toespraak voor raadslieden namens de House Select Subcommittee on the Coronavirus Pandemic eerder dit jaar, vertelde Fauci aan Republikeinen dat de 1,5 meter-maatregel voor sociale afstand ‘zomaar was verschene’ en dat hij zich niet kon herinneren hoe die tot stand was gekomen.
“Weet je, ik kan het me niet herinneren. Het kwam als het ware ineens tevooschijn..” (‘It sort of just appeared’), zei hij volgens de transcripties van de commissie, toen hij werd ondervraagd over hoe de regel tot stand was gekomen.
Daar voegde hij aan toe dat hij ‘niet op de hoogte was van onderzoeken’ die de sociale afstand ondersteunden en gaf toe dat dergelijke onderzoeken ‘erg moeilijk’ zouden zijn om uit te voeren. Fauci herinnerde zich niet alleen het volledig ontbreken van enig bewijs ter ondersteuning van sociale distantiëring, maar vertelde de raadsman van de commissie ook, dat hij zich niet kon herinneren iets gelezen te hebben ter ondersteuning van de stelling dat het maskeren van kinderen COVID zou voorkomen.
Herinnert u zich dat u onderzoeken of gegevens hebt gelezen die het maskeren van kinderen ondersteunen?” werd hem gevraagd. Waarop Fauci antwoordde: “Misschien wel, maar ik kan me niet herinneren dat ik dat specifiek heb gedaan.”
Pandemie-patriarch Fauci getuigde ook dat hij achteraf geen studies had gevolgd over de gruwelijke gevolgen van het gedwongen dragen van maskers voor kinderen, waarvan er veel zijn. En zijn antwoord was een -naar zijn gevoel- ironische COVID-achtige woordspeling, op de vraag of het maskeren van kinderen een goede manier is om overdracht te voorkomen.“Ik denk nog steeds dat dat niet zeker is..”
Indicaties voor WUHAN-lablek..!
Verder vertelde de voormalige directeur van het National Institute of Allergy and Infectious Diseases (NIAID) aan de raad dat hij gelooft dat de Wuhan-laboratoriumlek-theorie, dus de idee dat COVID begon bij het Wuhan Instituut voor Virologie (WIV), een reële ‘mogelijkheid’ is.
Wat waren dan die gruwelijke gevolgen van het dragen van een mondmasker?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:10 schreef Candymannetje het volgende:
https://www.wanttoknow.nl(...)ergens-op-gebaseerd/
[..]
Meer info in de link, wilde de post niet te groot maken.
Nog even en je bent een wijs manquote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb in het reageren naar jou van Rolfieo geleerd.
Lachen met jouquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:06 schreef Wantie het volgende:
https://www.instagram.com(...)MXdsMDY2Ynd5eDlkNA==
De foto blijkt fake, Kate Middleton is niet gevaccineerd.
We zijn wederom in de maling genomen...
Kijk zelf maar, zelfs het dopje en de verzegeling zitten er nog op.quote:
Wie is we? Ik ben er niet ingetuind hoorquote:Op zaterdag 8 juni 2024 00:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kijk zelf maar, zelfs het dopje en de verzegeling zitten er nog op.
We zijn er mooi ingetuind.
Misschien niet op deze foto maar ze zal vast een of meerdere prikjes gehad hebben. Alvast RIP.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:06 schreef Wantie het volgende:
https://www.instagram.com(...)MXdsMDY2Ynd5eDlkNA==
De foto blijkt fake, Kate Middleton is niet gevaccineerd.
We zijn wederom in de maling genomen...
Ja het is wel duidelijk wat er gaande is. Steeds meer kranten beginnen er ook over te schrijven.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:56 schreef -jos- het volgende:
[..]
Is dit soms geen onderzoek?
[..]
Al in 2021 meldde ik in BNW op basis van een studie van Pfizer zelf dat vaccins een oorzaak van oversterfte zouden kunnen zijn:
-jos- in BNW / COVID1984- #177 The show must go on folks!
Gezien mijn eigen onderzoek die ik al meerdere malen geplaatst heb zou het mij niks verbazen:
-jos- in VER / Vaccinatieschadetopic #6 | Zonder leugens
Ze is elite, waarom zou die gevaccineerd zijn tegen een griepje?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 00:14 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Misschien niet op deze foto maar ze zal vast een of meerdere prikjes gehad hebben. Alvast RIP.
quote:Kolossale schuldbekentenis Britse overheid opent deur voor Covid-tribunalen
In een zeer indringende toespraak zonder precedent is de Britse premier Rishi Sunak op niet mis te verstane wijze door het stof gekropen vanwege de verwoestende uitkomst van een jarenlang onderzoek naar het bloedtransfusie-schandaal uit de jaren tachtig van de vorige eeuw. Hij omschreef het als een schande voor de Britse staat en een calamiteit die de gehele natie op zijn grondvesten zou moeten doen schudden. Het in de openbaarheid komen van het feitelijke gegeven dat de medische wereld groteske misdaden heeft gepleegd die door de Britse overheid decennialang in de doofpot gehouden zijn, zal voor de mensen met een rotsvast vertrouwen in de overheid een enorme schok zijn. Wanneer de bevolking eenmaal van deze schok – dat de overheid al zeer lang niet te vertrouwen is – bekomen is, kan het besef door gaan dringen dat de realiteit eigenlijk nog veel akeliger is. Uit het onderzoek is onweerlegbaar duidelijk geworden dat een decennialang consistent en systemisch falen van de staat een gewetenloos onrecht heeft aangericht, waarbij het een hele rits schokkende gelijkenissen vertoont met het door overheden en medische wereld uitgevoerde Covid-beleid.
Wat achtergrondinformatiequote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:30 schreef Candymannetje het volgende:
https://gezondverstand.eu(...)or-covid-tribunalen/
[..]
Ze weet te veel ze moet dood. Gr Klaus Swab.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 07:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ze is elite, waarom zou die gevaccineerd zijn tegen een griepje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |