Aangekomen in Kalm, warm deken enzoquote:Op maandag 1 juli 2024 11:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
De originele Final Fantasy VII.
Door jouw martelgang wacht ik wel tot Rebirth op PS+ Extra komt (Ik vond Remake al langdradig en onnodig fillen, Rebirth klinkt nog een stuk erger). Heb nu 8 uur in de PS1 versie zitten en ben net Midgard uit. Turned based RPGs.Het verhaal en pacing is in het origineel echt veel duidelijker en beter btw.
Overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 1 juli 2024 21:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat denk ik ook!!! Met Astrobot heeft Sony echt iets briljants te pakken!![]()
Klopt maar muziek en sfeer doet voor mij vaak al genoeg. Ik krijg enorme Kingdom Hearts vibes (logisch ook maar ik heb dus nog nooit een oudere FF gespeeld dan X)quote:
Ja, beetje dat oud Duitse/Oostenrijkse waar Japanners zo mee geobsedeerd zijnquote:Op dinsdag 2 juli 2024 06:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
Klopt maar muziek en sfeer doet voor mij vaak al genoeg. Ik krijg enorme Kingdom Hearts vibes (logisch ook maar ik heb dus nog nooit een oudere FF gespeeld dan X)
Nah.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Gran Turismo 7 is het beste wat de mensheid ooit heeft voortgebracht.
En ook de DLC?quote:
De Infiltrator DLC is gratis, dus die kan je meteen proberen. Speel je als een Terminator, best vetquote:Op woensdag 3 juli 2024 23:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die nog niet. Geen zin om voor te betalen nu
is de DLC goed?
In delen van Azië (Hong Kong en Japan) is het weer online en volgens Reddit users uit die regio's zijn de punten van aankopen tijdens de downtime bijgeschreven.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:03 schreef StateOfMind het volgende:
Als het goed is zou zeer binnenkort PlayStation Stars weer online zijn, na een maand kaput te zijn geweest.
Ben benieuwd of de punten van de aanschaf van Shadow of the Erdtree wel bijgeschreven zijn.
Mooiquote:Op donderdag 4 juli 2024 11:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
In delen van Azië (Hong Kong en Japan) is het weer online en volgens Reddit users uit die regio's zijn de punten van aankopen tijdens de downtime bijgeschreven.
Gespeeld op de pc, niet zo goed als de oude outcast. Kwam vrij budget overquote:Op maandag 8 juli 2024 17:56 schreef StateOfMind het volgende:
Voor de liefhebbers van A of AA games, Outcast A New Beginning is nu 3 tientjes bij iig Game Mania en Intertoys.
Rollende start aidsquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Gran Turismo 7 is het beste wat de mensheid ooit heeft voortgebracht.
Wat is daarop tegen? In de meeste racegames is de AI zo slecht/ langzaam in staande starts dat je binnen twee bochten op P1 ligt.quote:
Gisteravond tijdens voetbal 2 uur in de gratis character creator gezeten en wat is deze uitgebreid zeg.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:19 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
[ x ]
[..]
Volgens Reddit een 40fps mode dus de game is bijna af.Nu nog een PS5 Pro en we kunnen los.
Zag het gisterenquote:Op woensdag 10 juli 2024 10:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Gisteravond tijdens voetbal 2 uur in de gratis character creator gezeten en wat is deze uitgebreid zeg.Gandalf pawn gemaakt.
PS Stars is ook weer online @:StateOfMind dus kon eindelijk 2x ¤5 tegoed claimen. Denk dat ik DD2 wel ga halen voor 3 tientjes, kost nu digitaal rond de 40.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |