elden ringquote:Op maandag 1 juli 2024 10:45 schreef Ang3l het volgende:
Kan iemand een bom op die Golden Saucer gooien in FF VII?
Bijna klaar, denk ik
Maar wat dan?
• Spiderman 2?
• God Of War 2?
• Alan Wake 2?
• Plague Tale 2?
• Cyberpunk DLC?
• Horizon Forbidden West DLC?
Kleine backlog
Baldur's gate duurde lang.
En FF VII doorzettingsvermogen is niet zo groot.
Heb zo de indruk dat dat niet zijn genre isquote:
Allemaal goede optiesquote:Op maandag 1 juli 2024 10:45 schreef Ang3l het volgende:
Bijna klaar, denk ik
Maar wat dan?
• Spiderman 2?
• God Of War 2?
• Alan Wake 2?
• Plague Tale 2?
• Cyberpunk DLC?
Kleine backlog
Zondequote:Op maandag 1 juli 2024 11:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb zo de indruk dat dat niet zijn genre is
Ach ik snap wel dat dat je ding moet zijn.quote:
Your friendly neighborhood spidermanquote:Op maandag 1 juli 2024 10:45 schreef Ang3l het volgende:
Bijna klaar, denk ik
Maar wat dan?
• Spiderman 2?
• God Of War 2?
• Alan Wake 2?
• Plague Tale 2?
• Cyberpunk DLC?
Kleine backlog
De originele Final Fantasy VII.quote:Op maandag 1 juli 2024 10:45 schreef Ang3l het volgende:
Bijna klaar, denk ik
Maar wat dan?
• Spiderman 2?
• God Of War 2?
• Alan Wake 2?
• Plague Tale 2?
• Cyberpunk DLC?
Kleine backlog
Yakuza!quote:Op maandag 1 juli 2024 10:45 schreef Ang3l het volgende:
Bijna klaar, denk ik
Maar wat dan?
• Spiderman 2?
• God Of War 2?
• Alan Wake 2?
• Plague Tale 2?
• Cyberpunk DLC?
Kleine backlog
Fantasy, ja.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb zo de indruk dat dat niet zijn genre is
Wil je me dood hebben?quote:
Blij dat ik t voor je heb kunnen playstestenquote:Door jouw martelgang wacht ik wel tot Rebirth op PS+ Extra komt (Ik vond Remake al langdradig en onnodig fillen, Rebirth klinkt nog een stuk erger). Heb nu 8 uur in de PS1 versie zitten en ben net Midgard uit. Turned based RPGs.Het verhaal en pacing is in het origineel echt veel duidelijker en beter btw.
Grijs valt best mee. Lastig ja het is zeker een uitdaging. Al kan je het zo makkelijk maken als je zelf wilt.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fantasy, ja.
Maar deze lijkt me heel treurig grijs en te zwaar/lastig en lang.
quote:Op maandag 1 juli 2024 14:49 schreef MMaRsu het volgende:
Als mijn mega casual buddy die alleen maar simpele games speelt zoals naruto en dbz Elden Ring kan dan kan iedereen het
Enige wat je moet weten is dat summons belangrijk zijn en wat je enorm gaan helpen als noob speler.
Verder 1 van de beste games aller tijden, kan je niet verkeerd aan doen om het te proberen
Chapter 8 was awesome.quote:Op maandag 1 juli 2024 10:45 schreef Ang3l het volgende:
Bijna klaar, denk ik
Maar wat dan?
• Spiderman 2?
• God Of War 2?
• Alan Wake 2?
• Plague Tale 2?
• Cyberpunk DLC?
Kleine backlog
Elden ring is enorm over hypedquote:Op maandag 1 juli 2024 14:49 schreef MMaRsu het volgende:
Als mijn mega casual buddy die alleen maar simpele games speelt zoals naruto en dbz Elden Ring kan dan kan iedereen het
Enige wat je moet weten is dat summons belangrijk zijn en wat je enorm gaan helpen als noob speler.
Verder 1 van de beste games aller tijden, kan je niet verkeerd aan doen om het te proberen
Never ever.quote:
De layout van de golden saucer is mega vervelend (maar je kan via de moogle transporteren!), al die tyfus blije mini games in die verschillende arena's, dat hele "we proppen een paar bad guys in een fighting arena" om door te moeten .............. Neuh. T voelt gewoon wederom echt als filler. Voegt niets toe aa het verhaal.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2024 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De layout van de golden saucer is mega vervelend (maar je kan via de moogle transporteren!), al die tyfus blije mini games in die verschillende arena's, dat hele "we proppen een paar bad guys in een fighting arena" om door te moeten .............. Neuh. T voelt gewoon wederom echt als filler. Voegt niets toe aa het verhaal.
"Weet je wat leuk zou zijn? Als we ineens random in een haunted mansion gaan slapen met schattige schrikeffecten en we tijdens een enorm belangrijke missie om de planeet te redden ineens x dagen gaan slapen in een mega pretpark met z'n allen e leuke dingen gaan doen in een reuzenad en zo. DAT is leuk! Doen we er ook nog een soort opera musical met quick time events in!!!"
Ik kan die pitch daarvoor al zien gebeuren
Maar het is er wel doorheen gekomen.
Zo fucking random deze shit.
Ik mag hopen dat deel 3 meer de ernst van het verhaal gaat pakken.
Rebirth is niks als preparken, stranden, bikini's en shows lijkt t wel.
Denk dat het de GOTY gaat wordenquote:Op maandag 1 juli 2024 20:59 schreef Starhopper het volgende:
Net een pre-order geplaatst voor Astrobot![]()
Dat denk ik ook!!! Met Astrobot heeft Sony echt iets briljants te pakken!quote:Op maandag 1 juli 2024 21:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Denk dat het de GOTY gaat worden
Als het de prijzen niet gaat pakken wel genoeg mensen die het gaan vinden.
Aangekomen in Kalm, warm deken enzoquote:Op maandag 1 juli 2024 11:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
De originele Final Fantasy VII.
Door jouw martelgang wacht ik wel tot Rebirth op PS+ Extra komt (Ik vond Remake al langdradig en onnodig fillen, Rebirth klinkt nog een stuk erger). Heb nu 8 uur in de PS1 versie zitten en ben net Midgard uit. Turned based RPGs.Het verhaal en pacing is in het origineel echt veel duidelijker en beter btw.
Overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 1 juli 2024 21:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat denk ik ook!!! Met Astrobot heeft Sony echt iets briljants te pakken!![]()
Klopt maar muziek en sfeer doet voor mij vaak al genoeg. Ik krijg enorme Kingdom Hearts vibes (logisch ook maar ik heb dus nog nooit een oudere FF gespeeld dan X)quote:
Ja, beetje dat oud Duitse/Oostenrijkse waar Japanners zo mee geobsedeerd zijnquote:Op dinsdag 2 juli 2024 06:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
Klopt maar muziek en sfeer doet voor mij vaak al genoeg. Ik krijg enorme Kingdom Hearts vibes (logisch ook maar ik heb dus nog nooit een oudere FF gespeeld dan X)
Nah.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Gran Turismo 7 is het beste wat de mensheid ooit heeft voortgebracht.
En ook de DLC?quote:
De Infiltrator DLC is gratis, dus die kan je meteen proberen. Speel je als een Terminator, best vetquote:Op woensdag 3 juli 2024 23:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die nog niet. Geen zin om voor te betalen nu
is de DLC goed?
In delen van Azië (Hong Kong en Japan) is het weer online en volgens Reddit users uit die regio's zijn de punten van aankopen tijdens de downtime bijgeschreven.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:03 schreef StateOfMind het volgende:
Als het goed is zou zeer binnenkort PlayStation Stars weer online zijn, na een maand kaput te zijn geweest.
Ben benieuwd of de punten van de aanschaf van Shadow of the Erdtree wel bijgeschreven zijn.
Mooiquote:Op donderdag 4 juli 2024 11:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
In delen van Azië (Hong Kong en Japan) is het weer online en volgens Reddit users uit die regio's zijn de punten van aankopen tijdens de downtime bijgeschreven.
Gespeeld op de pc, niet zo goed als de oude outcast. Kwam vrij budget overquote:Op maandag 8 juli 2024 17:56 schreef StateOfMind het volgende:
Voor de liefhebbers van A of AA games, Outcast A New Beginning is nu 3 tientjes bij iig Game Mania en Intertoys.
Rollende start aidsquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Gran Turismo 7 is het beste wat de mensheid ooit heeft voortgebracht.
Wat is daarop tegen? In de meeste racegames is de AI zo slecht/ langzaam in staande starts dat je binnen twee bochten op P1 ligt.quote:
Gisteravond tijdens voetbal 2 uur in de gratis character creator gezeten en wat is deze uitgebreid zeg.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:19 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
[ x ]
[..]
Volgens Reddit een 40fps mode dus de game is bijna af.Nu nog een PS5 Pro en we kunnen los.
Zag het gisterenquote:Op woensdag 10 juli 2024 10:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Gisteravond tijdens voetbal 2 uur in de gratis character creator gezeten en wat is deze uitgebreid zeg.Gandalf pawn gemaakt.
PS Stars is ook weer online @:StateOfMind dus kon eindelijk 2x ¤5 tegoed claimen. Denk dat ik DD2 wel ga halen voor 3 tientjes, kost nu digitaal rond de 40.
op de website staat nog steeds dat het binnekort terugkeertquote:Op woensdag 10 juli 2024 10:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zag het gisteren
Meteen mijn punten verzilverd.
Dragons Dogma ga je absoluut geen spijt van krijgen.
Helemaal voor 3 tientjes.
Tip: ga voor de Mystic Spearhand
In principe is alles te missen, dus ik heb alleen voor die vocation in het prille begin een guide gebruikt, daarna volledig blind gespeeld, figuurlijk dan
Via de PlayStation app (op Android iig) was ie gisteren in de loop van de dag opeens weer beschikbaar.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
op de website staat nog steeds dat het binnekort terugkeert
Een echt zwaard 😱quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:28 schreef Questular het volgende:
Chivalry 2 weer eens op de ps5 gezet, wat een heerlijke game. Verstand op 0 en mensen met een zwaar in het gezicht slaan. Wat heb je nog meer nodig.
Ik was van plan om als archer/ranger te beginnen omdat ik dat echt nooit doe. Een keer uit m'n comfort zone.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:11 schreef StateOfMind het volgende:
Dragons Dogma ga je absoluut geen spijt van krijgen.
Helemaal voor 3 tientjes.
Tip: ga voor de Mystic Spearhand
In principe is alles te missen, dus ik heb alleen voor die vocation in het prille begin een guide gebruikt, daarna volledig blind gespeeld, figuurlijk dan
Zo was ik dit keer ook begonnen, om dezelfde redenquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:11 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik was van plan om als archer/ranger te beginnen omdat ik dat echt nooit doe. Een keer uit m'n comfort zone.Kijk wel hoe dat bevalt.
Hier niet hahaquote:Op woensdag 10 juli 2024 10:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Via de PlayStation app (op Android iig) was ie gisteren in de loop van de dag opeens weer beschikbaar.
Sick. Ik zag ook laatst dat er eind vorig jaar bij de Game Awards weer een nieuwe Streets of Rage was aangekondigd, heb ik gemist destijds. Die wordt ook 3D, ben heel benieuwd. Streets of Rage 4 was subliem, dit is weer een heel andere aanpak van de franchise.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:15 schreef Evangelion het volgende:
Double Dragon 3D revival announced for PS5, Xbox Series, PS4, Xbox One, and PC
Arc System Works has announced a new 3D Double Dragon game for PlayStation 5, Xbox Series, PlayStation 4, Xbox One, and PC, the latest issue of Weekly Famitsu reveals. It will launch in 2025.
Bohh Arc System Works
Een fighter of beat 'em up? Hoop het laatste!quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:15 schreef Evangelion het volgende:
Double Dragon 3D revival announced for PS5, Xbox Series, PS4, Xbox One, and PC
Arc System Works has announced a new 3D Double Dragon game for PlayStation 5, Xbox Series, PlayStation 4, Xbox One, and PC, the latest issue of Weekly Famitsu reveals. It will launch in 2025.
Bohh Arc System Works
Ja die werd aangekondigd in een montage van meerdere SEGA remakes (ook Golden Axe, Crazy Taxi etc).quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Sick. Ik zag ook laatst dat er eind vorig jaar bij de Game Awards weer een nieuwe Streets of Rage was aangekondigd, heb ik gemist destijds. Die wordt ook 3D, ben heel benieuwd. Streets of Rage 4 was subliem, dit is weer een heel andere aanpak van de franchise.
Vroeger wel veel Fighting Force gespeeld, daar heeft de nieuwe wel wat van dus ik hou 'm strak in de gaten.
Deel 1 gespeeld, maar te lang geleden om daar iets zinnigs over te zeggen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:49 schreef Friday12 het volgende:
Heeft iemand de elex games gespeeld?
Hoe zijn die?
Ja had de 2e voor 5 euro ergens opgepikt. Voor 5 euro is het geen groot verlies als het niet leuk is.quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Deel 1 gespeeld, maar te lang geleden om daar iets zinnigs over te zeggen.
Beide games zijn gemaakt door Piranha Bytes, een kleine studio met kleine budgetten.
En dat zie en merk je aan alles.
Bekend om hun 'janky' besturing (euro jank heet dat genre).
Maar hun games (oa Gothic, Rise) hebben toch altijd een bepaalde charme.
Als je door de tekortkomingen heen kunt kijken.
Idem voor games van Spyders, al hebben die sinds Greedfall 1 flinke stappen gezet en Steelrising vond ik geweldig).
Ben momenteel net aan Outcast 2 A New Beginning begonnen, ook zo'n janky game met een klein budget, maar ik vind hem erg tof.
Tweedehands zullen ze voor weinig te vinden zijn.
*haddenquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:22 schreef StateOfMind het volgende:
Maar hun games (oa Gothic, Rise) hebben toch altijd een bepaalde charme.
Ik las het daarstraks ja.quote:
Ja omdat de preorder cijfers zo laag waren hebben ze het maar voor iedereen open gedaanquote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:26 schreef StateOfMind het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat ie volgende week pas zou zijn, maar blijkbaar is de open bèta van Concorde dit weekend.
https://www.xgn.nl/nieuws(...)een-gratis-te-spelen
Nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:26 schreef StateOfMind het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat ie volgende week pas zou zijn, maar blijkbaar is de open bèta van Concorde dit weekend.
https://www.xgn.nl/nieuws(...)een-gratis-te-spelen
Is een tijd geleden bij Summer Game Fest of State of Mind Play aangekondigd.quote:
Dat verbaast me niks.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja omdat de preorder cijfers zo laag waren hebben ze het maar voor iedereen open gedaan
Klopt, behoorlijk verzadigde markt. Valve heeft nu ook weer een nieuwe 6v6 MOBA-achtige hero-shooter in de maak (Deadlock). Kan me niet voorstellen dat dat een hit wordt eigenlijk, mensen zijn een beetje hero shooter moe na de successen van games als Valorant, Apex Legends en Overwatch.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks.
Ik denk dat de markt voor hero shooter en battle royale games sowieso heel erg klein is.
Een handjevol games zijn waanzinnig populair onder de doelgroep, en elke andere nieuwe game mislukt binnen een week, free to play of niet.
En keer op keer blijft men het maar proberen, om net zo vaak te falen.
Zag daar laatst een goede analyse over op yt ja, ze zijn allemaal hard op zoek naar het fortnite goud maar bij de meesten kost het juist bergen met geld die falende probeersels.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks.
Ik denk dat de markt voor hero shooter en battle royale games sowieso heel erg klein is.
Een handjevol games zijn waanzinnig populair onder de doelgroep, en elke andere nieuwe game mislukt binnen een week, free to play of niet.
En keer op keer blijft men het maar proberen, om net zo vaak te falen.
Je zou toch denken dat men intussen zelf, en van anderen, toch geleerd zou hebben dat die markt verzadigd is en dat de doelgroep steevast vast blijft houden bij die paar gevestigde games.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zag daar laatst een goede analyse over op yt ja, ze zijn allemaal hard op zoek naar het fortnite goud maar bij de meesten kost het juist bergen met geld die falende probeersels.
Bij mijn ouders in de wijk sowiesoquote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gelukkig hebben we nog genoeg andere shooters
Die is alleen maar coop te spelen toch he?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:57 schreef Evangelion het volgende:
Ach door Helldivers hebben ze weer een paar fails terugverdiend
Kan solo maar, dat is niet echt de bedoeling en heel saai. Je moet dan crossplay en coop op invite only zetten. Met randoms spelen kan prima. Doe ik ook regelmatig.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die is alleen maar coop te spelen toch he?
Niet solo?
Loopt daar de Slayer rond?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bij mijn ouders in de wijk sowieso
Laatst wel een man met een geweer, en zo af en toe wordt er iemand doodgestoken, wordt er geschoten, en de DSI is de afgelopen jaren ook een paar keer in de wijk actief geweestquote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Loopt daar de Slayer rond?
Sjezus manquote:Op zondag 14 juli 2024 10:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Laatst wel een man met een geweer, en zo af en toe wordt er iemand doodgestoken, wordt er geschoten, en de DSI is de afgelopen jaren ook een paar keer in de wijk actief geweest
Gelukkig wonen mijn ouders aan de rand in een rustig deel
Colt Shephard?quote:Op zondag 14 juli 2024 10:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als ik die kant op ga, neem ik altijd mijn blaffer mee
@:aivd,ik bedoel daar mijn hond mee
quote:
Met 120hz mode nu prima te spelen (RT aan, MB uit). Tijdens gevechten schiet ie wel eens richting de 30fps maar buiten dat wel 40-50fps+. Xbox schijnt nog wel wat issues te hebben met checkerboarding maar op de PS5 is dat niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Samen met FF VII Rebirth echte PS5 Pro titels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |